Gedaanquote:Op maandag 15 mei 2006 14:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Lees de OP nog maar 's rustig door ...
Ach kachel je toch gezellig met de olieboot en ooit ook mij meequote:Op maandag 15 mei 2006 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gedaan+ topic 464 en 465 = Een verward koffiekoekje
* Zal meer vertrouwen in de OP hebben
Hoef zeker niet te raden wie er met 'de olieboot' bedoeld wordt ...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach kachel je toch gezellig met de olieboot en ooit ook mij mee
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoef zeker niet te raden wie er met 'de olieboot' bedoeld wordt ...
* Mental image van rijnaak op 2 wielen heeftquote:Op maandag 15 mei 2006 14:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach kachel je toch gezellig met de olieboot en ooit ook mij mee
Mwah lijkt er wel opquote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Mental image van rijnaak op 2 wielen heeft
de uit-de-bocht-vliegers zijn ideaal voor beginners,gewoon max gas, de rest lukt dan vanzelf, als je die een beetje beheerst, dus dat je net niet uit de bocht vliegt, krijg je de berm meepakker, ook al kan die wel ontaarden in een uit de bocht vlieger, als er een kuil in de berm zit of zo, daarna rijd je een tijdje als een dwijl tot zich ineens 'scherp bochtenwerk' voor doet, dan volgt het spelletje, volg gawaine, als je die rit overleeft en binnen 10 seconden na hem aan het einde van de dijk bent, tja, dan heb je eigenlijk niets bewezen, anders dat je dom genoeg bent om niet je eigen tempo te rijden en blind achter iemand aan te stormen, vaak resulterend in van alles tussen scherpbochten werk en uit de bocht vliegenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Klink allemaal alsof het een leuke meet was![]()
-dijkjes
-weelies
-burnouts (altans ik zag een zwarte streep in een filmpie)
-scherp bochten werk
-berm meepakkers
-bijna uit bocht vliegers.
-enz.
-ed.
Klinkt best sportief/fanatiek/snel enzo.![]()
Is dat wel bij te houden allemaal voor beginners?![]()
Ach ik vervoerde bijna net zoveel olie ... Ook al was die olie niet intern gebruikt door m'n Kwaak ...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Mental image van rijnaak op 2 wielen heeft
Was dit je laatste edit?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
de uit-de-bocht-vliegers zijn ideaal voor beginners,gewoon max gas, de rest lukt dan vanzelf, als je die een beetje beheerst, dus dat je net niet uit de bocht vliegt, krijg je de berm meepakker, ook al kan die wel ontaarden in een uit de bocht vlieger, als er een kuil in de berm zit of zo, daarna rijd je een tijdje als een dwijl tot zich ineens 'scherp bochtenwerk' voor doet, dan volgt het spelletje, volg gawaine, als je die rit overleeft en binnen 10 seconden na hem aan het einde van de dijk bent, tja, dan heb je eigenlijk niets bewezen, anders dat je dom genoeg bent om niet je eigen tempo te rijden en blind achter iemand aan te stormen, vaak resulterend in van alles tussen scherpbochten werk en uit de bocht vliegen
(relaas is grappig bedoeld uiteraard )
daarom rijd ik meestal een km of 20 zachter op de dijkjes als de kopgroep
(nou was dat zondag nog steeds tussen de 100 en 120 volgens mij)
het was een leuke meetquote:Op maandag 15 mei 2006 14:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Klink allemaal alsof het een leuke meet was![]()
-dijkjes
-weelies
-burnouts (altans ik zag een zwarte streep in een filmpie)
-scherp bochten werk
-berm meepakkers
-bijna uit bocht vliegers.
-enz.
-ed.
Klinkt best sportief/fanatiek/snel enzo.![]()
Is dat wel bij te houden allemaal voor beginners?![]()
Neuhquote:
Gawaine poserquote:Op maandag 15 mei 2006 14:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
daarna rijd je een tijdje als een dwijl tot zich ineens 'scherp bochtenwerk' voor doet,
Volgens mij ben jij gewoon helemaal geen ervaren rijder, die ZX-7 doet gewoon al het werk. Je hoeft maar het stuur aan te raken en ...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Neuhis niet bij te houden voor beginners
zelfs niet voor redelijk ervaren rijders
![]()
scherp hequote:Op maandag 15 mei 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon helemaal geen ervaren rijder, die ZX-7 doet gewoon al het werk. Je hoeft maar het stuur aan te raken en ...![]()
Jaquote:Op maandag 15 mei 2006 15:14 schreef bwt het volgende:
moet je wat spullen kwijt of zo?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |