dat had ik wel door jaquote:Op maandag 15 mei 2006 07:52 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja, wat ik misschien was vergeten te zeggen ... koppeling moet je intrekken met alleen je wijsvinger zegmaar.Zodat je voor de rest controle over je motor hebt, en je hoeft hem ook alleen heel even kort in te trekken.
Hehe, OK...weet iemand toevallig waar ze veel van dat spul op voorraad hebben?? kan ik er ff een over mijn huidige ruit heenleggen om naar de kleur te kijken...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als je er eentje vindt, let me know of ze ook blauw spiegelende kuipruitjes hebben voor m'n '00 9R
quote:Op maandag 15 mei 2006 07:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, wat ik misschien was vergeten te zeggen ... koppeling moet je intrekken met alleen je wijsvinger zegmaar.Zodat je voor de rest controle over je motor hebt, en je hoeft hem ook alleen heel even kort in te trekken.
Ik heb dezelfde ervaring, hop, hop, hopquote:Op maandag 15 mei 2006 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat had ik wel door jamaarja, t schoot niet echt op...had al eerder per ongeluk gehopt en veel verder kwam ik gister ook niet
In Herpen zit MDI daar mag je zelfs proefrijden met een ruitje als je dat wilquote:Op maandag 15 mei 2006 11:24 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hehe, OK...weet iemand toevallig waar ze veel van dat spul op voorraad hebben?? kan ik er ff een over mijn huidige ruit heenleggen om naar de kleur te kijken...
:^quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
In Herpen zit MDI daar mag je zelfs proefrijden met een ruitje als je dat wil
hebben goede service daar, Raus heeft eenJetstream voor 60 eypo daar gekocht.![]()
Dribbel, de xstream zou een glimmend kuipruitje zijn .... Voor mijn kawa beschikbaar in silver en blue ...quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
In Herpen zit MDI daar mag je zelfs proefrijden met een ruitje als je dat wil
hebben goede service daar, Raus heeft eenJetstream voor 60 eypo daar gekocht.![]()
keer op zaterdag meeten, kun je er zo langs is niet ver van denbosch (20 minuten kachelen), ik zou dan wel effe bellen of ze hem op voorraad hebbenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dribbel, de xstream zou een glimmend kuipruitje zijn .... Voor mijn kawa beschikbaar in silver en blue ...
Weet niet of er voor jouw type ook zo'n xstream te vinden is ... ?
sterf, studentjequote:
:^quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Klink allemaal alsof het een leuke meet was![]()
-dijkjes
-weelies
-burnouts (altans ik zag een zwarte streep in een filmpie)
-scherp bochten werk
-berm meepakkers
-bijna uit bocht vliegers.
-enz.
-ed.
Klinkt best sportief/fanatiek/snel enzo.![]()
Is dat wel bij te houden allemaal voor beginners?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |