Dribbel, de xstream zou een glimmend kuipruitje zijn .... Voor mijn kawa beschikbaar in silver en blue ...quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
In Herpen zit MDI daar mag je zelfs proefrijden met een ruitje als je dat wil
hebben goede service daar, Raus heeft eenJetstream voor 60 eypo daar gekocht.![]()
keer op zaterdag meeten, kun je er zo langs is niet ver van denbosch (20 minuten kachelen), ik zou dan wel effe bellen of ze hem op voorraad hebbenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dribbel, de xstream zou een glimmend kuipruitje zijn .... Voor mijn kawa beschikbaar in silver en blue ...
Weet niet of er voor jouw type ook zo'n xstream te vinden is ... ?
sterf, studentjequote:
:^quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Klink allemaal alsof het een leuke meet was![]()
-dijkjes
-weelies
-burnouts (altans ik zag een zwarte streep in een filmpie)
-scherp bochten werk
-berm meepakkers
-bijna uit bocht vliegers.
-enz.
-ed.
Klinkt best sportief/fanatiek/snel enzo.![]()
Is dat wel bij te houden allemaal voor beginners?![]()
Gedaanquote:Op maandag 15 mei 2006 14:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Lees de OP nog maar 's rustig door ...
Ach kachel je toch gezellig met de olieboot en ooit ook mij meequote:Op maandag 15 mei 2006 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gedaan+ topic 464 en 465 = Een verward koffiekoekje
* Zal meer vertrouwen in de OP hebben
Hoef zeker niet te raden wie er met 'de olieboot' bedoeld wordt ...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach kachel je toch gezellig met de olieboot en ooit ook mij mee
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoef zeker niet te raden wie er met 'de olieboot' bedoeld wordt ...
* Mental image van rijnaak op 2 wielen heeftquote:Op maandag 15 mei 2006 14:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach kachel je toch gezellig met de olieboot en ooit ook mij mee
Mwah lijkt er wel opquote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Mental image van rijnaak op 2 wielen heeft
de uit-de-bocht-vliegers zijn ideaal voor beginners,gewoon max gas, de rest lukt dan vanzelf, als je die een beetje beheerst, dus dat je net niet uit de bocht vliegt, krijg je de berm meepakker, ook al kan die wel ontaarden in een uit de bocht vlieger, als er een kuil in de berm zit of zo, daarna rijd je een tijdje als een dwijl tot zich ineens 'scherp bochtenwerk' voor doet, dan volgt het spelletje, volg gawaine, als je die rit overleeft en binnen 10 seconden na hem aan het einde van de dijk bent, tja, dan heb je eigenlijk niets bewezen, anders dat je dom genoeg bent om niet je eigen tempo te rijden en blind achter iemand aan te stormen, vaak resulterend in van alles tussen scherpbochten werk en uit de bocht vliegenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Klink allemaal alsof het een leuke meet was![]()
-dijkjes
-weelies
-burnouts (altans ik zag een zwarte streep in een filmpie)
-scherp bochten werk
-berm meepakkers
-bijna uit bocht vliegers.
-enz.
-ed.
Klinkt best sportief/fanatiek/snel enzo.![]()
Is dat wel bij te houden allemaal voor beginners?![]()
Ach ik vervoerde bijna net zoveel olie ... Ook al was die olie niet intern gebruikt door m'n Kwaak ...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Mental image van rijnaak op 2 wielen heeft
Was dit je laatste edit?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
de uit-de-bocht-vliegers zijn ideaal voor beginners,gewoon max gas, de rest lukt dan vanzelf, als je die een beetje beheerst, dus dat je net niet uit de bocht vliegt, krijg je de berm meepakker, ook al kan die wel ontaarden in een uit de bocht vlieger, als er een kuil in de berm zit of zo, daarna rijd je een tijdje als een dwijl tot zich ineens 'scherp bochtenwerk' voor doet, dan volgt het spelletje, volg gawaine, als je die rit overleeft en binnen 10 seconden na hem aan het einde van de dijk bent, tja, dan heb je eigenlijk niets bewezen, anders dat je dom genoeg bent om niet je eigen tempo te rijden en blind achter iemand aan te stormen, vaak resulterend in van alles tussen scherpbochten werk en uit de bocht vliegen
(relaas is grappig bedoeld uiteraard )
daarom rijd ik meestal een km of 20 zachter op de dijkjes als de kopgroep
(nou was dat zondag nog steeds tussen de 100 en 120 volgens mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |