quote:Op maandag 15 mei 2006 08:21 schreef m@x het volgende:
Vannacht weer een redelijk slapeloze nacht gehad en het beginnende rammelen is spontaan weer gestopt
volgens mij is de goedkoopste bij BabyWalz 27,95... Hema is iets van 35 euro zag ik laatst...quote:Op maandag 15 mei 2006 09:56 schreef PM-girl het volgende:
Neuk,wat leuk!! Ik voel het nu eigenlijk meerdere keren per dag!
Helaas nog niet van buiten dus kan het nog niet delen. Vriendje maar ook mijn broer staan te popelen om te mogen voelen!
Weet iemand of de prijs van zo'n lang (voedings)kussen veel uitmaakt bij de een of andere winkel, wil er een halen voor mijn rug, heb zo'n pijn.
Ik heb er zelf eentje genaaid!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef owlet het volgende:
Neuk, wat leuk dat je het hebt gevoeld (en wat vroeg ook!)![]()
Over dat voedingskussen, ik vond de prijzen niet veel uit elkaar liggen. Ik heb er een bij de HEMA gekocht, voor zo'n 35 euro. Ze zijn vast wel goedkoper te vinden/maken, maar ik had geen zin om dan weer veel geld en/of tijd te besteden aan reizen naar een andere stad om een goedkoper exemplaar te vinden of zelf te gaan klooien met vulling.
Die van de HEMA bevalt goed, hij heeft wel een bocht, maar is ook redelijk recht te gebruiken en hij is heel soepel gevuld met kleine balletjes. Ik zou nu al niet meer zonder kunnen!
Ja ik was ook best heel verbaasd. Mijn moeder had het nog 2 wk eerder zelfs... Vandaar dat ze mij vroegquote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef owlet het volgende:
Neuk, wat leuk dat je het hebt gevoeld (en wat vroeg ook!)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |