neurootquote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, ik was ook al bezig. TT ook netjes gemaakt.
dat was echt heel mooi!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:47 schreef Neuk het volgende:
Zie National Geographic... Fantastisch!
Incl. Suzanna (die staat nog niet in het lijstje) zijn er nu gewoon 10 meiden zwanger die dat ook waren toen ik zwanger was. Begin me gewoon een beetje buitengesloten voelenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef melonovy het volgende:
Oh wat leuk, allemaal mama's die alweer een zwangerschap op fok! beleven, 2e ronde, 3e ronde, mooi man! Gefeli hoor!
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:03 schreef m@x het volgende:
[..]
Incl. Suzanna (die staat nog niet in het lijstje) zijn er nu gewoon 10 meiden zwanger die dat ook waren toen ik zwanger was. Begin me gewoon een beetje buitengesloten voelen
Liam is straks 2,5 bijna exact.... goed gemikt he?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:05 schreef melonovy het volgende:
Hoe oud zijn de kindjes straks als ze hun brusje krijgen?
Gaan we ons gewoon samen buitengesloten voelen.quote:
Beginnende zwangerschapsdementie?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:16 schreef poemojn het volgende:
Jaaa Piglet!
Hoe komt 't nou dat ik Snoop en jou verwar
Nou heel erg van harte gefeliciteerdquote:
Ik heb er dan wel al 2, maar voel me ook ardig buiten gesloten met iedereen die nu zwanger zijn net als 2 jaar geledenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:03 schreef m@x het volgende:
[..]
Incl. Suzanna (die staat nog niet in het lijstje) zijn er nu gewoon 10 meiden zwanger die dat ook waren toen ik zwanger was. Begin me gewoon een beetje buitengesloten voelen
Nee tussen de 12e en 15e week had ik dr ook al gevoeld , maar daarna dus niet meer....quote:Op zondag 14 mei 2006 22:16 schreef poemojn het volgende:
Jaaa Piglet!
Hoe komt 't nou dat ik Snoop en jou verwar
Eerste keer Xanthe?
hahahaha Ireth, ik schrok van je eertse woordenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:35 schreef Ireth het volgende:
*meldt zich dan ook* Volgens mij wordt het tijd voor een "Nee we zijn niet zwanger van de 2e/3e/4e/enz" topic
quote:Op maandag 15 mei 2006 08:21 schreef m@x het volgende:
Vannacht weer een redelijk slapeloze nacht gehad en het beginnende rammelen is spontaan weer gestopt
volgens mij is de goedkoopste bij BabyWalz 27,95... Hema is iets van 35 euro zag ik laatst...quote:Op maandag 15 mei 2006 09:56 schreef PM-girl het volgende:
Neuk,wat leuk!! Ik voel het nu eigenlijk meerdere keren per dag!
Helaas nog niet van buiten dus kan het nog niet delen. Vriendje maar ook mijn broer staan te popelen om te mogen voelen!
Weet iemand of de prijs van zo'n lang (voedings)kussen veel uitmaakt bij de een of andere winkel, wil er een halen voor mijn rug, heb zo'n pijn.
Ik heb er zelf eentje genaaid!quote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef owlet het volgende:
Neuk, wat leuk dat je het hebt gevoeld (en wat vroeg ook!)![]()
Over dat voedingskussen, ik vond de prijzen niet veel uit elkaar liggen. Ik heb er een bij de HEMA gekocht, voor zo'n 35 euro. Ze zijn vast wel goedkoper te vinden/maken, maar ik had geen zin om dan weer veel geld en/of tijd te besteden aan reizen naar een andere stad om een goedkoper exemplaar te vinden of zelf te gaan klooien met vulling.
Die van de HEMA bevalt goed, hij heeft wel een bocht, maar is ook redelijk recht te gebruiken en hij is heel soepel gevuld met kleine balletjes. Ik zou nu al niet meer zonder kunnen!
Ja ik was ook best heel verbaasd. Mijn moeder had het nog 2 wk eerder zelfs... Vandaar dat ze mij vroegquote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef owlet het volgende:
Neuk, wat leuk dat je het hebt gevoeld (en wat vroeg ook!)![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb er zelf eentje genaaid!
Allemaal weer op je stoel gaan zitten na het roflen![]()
Er zijn patronen voor te krijgen. Uitknippen, in elkaar naaien (lukte zelfs mij), vulling kopen op de markt, worstvormig hoesje in elkaar draaien, of twee. Klaar! Kost een tientje ofzo
Mijn eerste naaiwerkje![]()
Ligt nu op de kast te wachten tot december![]()
Naaimachine?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:13 schreef Tosca het volgende:
Wat goed dat je zelf een kussen hebt gemaakt. Als ik de naaimachine weer aan de praat krijg, kan ik dat ook wel proberen.
Misschien ligt het niet aan de muesli en het brood, maar wat je daarbij/op eet? Muesli met volle yoghurt of brood met veel kaas? Ik gok maar wat hoor.quote:Vanochtend was ik bij de verloskundige. Die vond dat ik wel erg veel was aangekomen de afgelopen 4 weken (5,5 kilo). Nu is dat ook wel veel, maar ik maak het voor mezelf minder erg door te bedenken dat er de keer daarvoor niks bij zat. Ik moet dus minder eten, maar ik weet niet meer wat. Snoepen doe ik niet veel, maar ik heb wel veel honger. Echt dat ik ga trillen en duizelig word. Fruit werkt niet. Nu eet ik dus veel muesli, yoghurt, brood, aardappels, groente enzo, maar daardoor kom ik te veel aan. Iemand nog ideeen wat zou kunnen werken?
Duimeland in Groningen had ze voor 19.95 excl. hoes.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:56 schreef PM-girl het volgende:
Weet iemand of de prijs van zo'n lang (voedings)kussen veel uitmaakt bij de een of andere winkel, wil er een halen voor mijn rug, heb zo'n pijn.
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:27 schreef nanalune het volgende:
[..]
, en gaat weer moeizaam om stoel zitten met dikke buik..
zelluf foen??? ik geloof dat ik bij de verloren generatie behoor die niet verder is gekomen dan een gebreid eierwarmrmertje in groep 8. - zucht-
ik heb geen voedingskussen , ik moet er nog één aanschaffen.. Hema it'll be duss.
Heb net dapper geprobeerd de afwas te doen, ik moet de afwas nu in 3 fases doen: inweken, wassen en laten drogen .. ik trek het gewoon niet.. is dat normaal rond deze tijd??
Nee hoor, is perfect ABN, ik bedoelde dat ik het met de hand heb gedaan omdat ik geen naaimachine heb of kan hanteren. Heerlijk rustgevend naaienquote:Op maandag 15 mei 2006 10:34 schreef Tosca het volgende:
Is dat weer iets Brabants?Zo noem ik dat ding altijd. Met de hand duurt zo lang, daar heb ik het geduld niet meer voor.
Volgens mij is beeb nu inderdaad aan het aanspekken. Die honger is dus verklaarbaar. Maar ik weet echt geen oplossing verder, een dietiste misschien? (Als het zo door blijft gaan hoor, kan toch best zijn dat je een eenmalige groeispurt had zelf?)quote:Op zich eet ik alles mager, nog uit de tijd dat ik veel af ben gevallen. Magere yoghurt, kipfilet enzo. Ik eet wel zoveel wat betreft kcals dat ik aankom, dus het klopt wel dat ik zwaarder ben. Alleen heb ik die honger die zo vervelend is. Ik ben ook bang dat de kleine zoveel energie nodig heeft, dus zomaar de honger ontkennen durf ik ook niet.
Ow dat soort dagen heb ik ook hoor. Dan was ik het af en laat ik het staan om pas een half uur later af te gaan drogen. Net zoals dat ik de ene dag om kwart voor twaalf nog manisch dingen sta te strijken en de dag erna helemaal niets huishoudelijks doe.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:27 schreef nanalune het volgende:
[..]
Heb net dapper geprobeerd de afwas te doen, ik moet de afwas nu in 3 fases doen: inweken, wassen en laten drogen .. ik trek het gewoon niet.. is dat normaal rond deze tijd??
Bij de HEMA kan je een losse hoes er bij kopen voor een paar euro. In ieder geval in rood en wit, misschien ook wel in meer kleuren.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:10 schreef PM-girl het volgende:
Bij die van de HEMA kan je niet de hoes wassen dan?
En bestellen bij Babywalz, duurt dat lang?
indd suiker prikken.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:04 schreef Mibos het volgende:
Ik heb een algemeen vraagje. Kan iemand mij ongeveer vertellen wat ze doen bij een nuchter glucose onderzoek. Suikerprikken en verder nog suggesties?
Ik maak op het moment fruitshakes. bv. verhouding 50ml cocosmelk, 100 ml ananassap, handje aardbeien, banaantje. Maar zonder cocosmelk ook erg lekker en kan trouwens met ieder vruchtensapje. Erg lekker, je krijgt meteen vocht, is gezond en het vultquote:Op maandag 15 mei 2006 14:22 schreef Tosca het volgende:
Wat fijn dat ie goed ligt.Dat maakt de bevalling al een stuk makkelijker.
Ik ben nu niet in paniek ofzo hoor door wat de verloskundig heeft gezegd. Die kilo's krijg ik er na de bevalling wel af. Het is me al vaker gelukt. Ik baal alleen vooral van de honger. Dadelijk maar een berg fruit in gaan slaan.
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef Belana het volgende:
ow mèèèèn... mijn beebje doet zijn werktitel weer eer aan... die is de horlepiep weer eens aan het dansen... maar inmiddels zijn die voetjes best groot en dus... auw....
ga maar weer ff slapen beebje
Waarom denk je dat ik die van mij Teigertje heb genoemdquote:
Nee, dat niet. Maar ik heb zo'n idee dat ze niet al te lang meer wachten. Vanochtend ook weer een inwendig onderzoek geweest en de baarmoedermond is al wat soepeler. Ik denk dat er donderdag/vrijdag misschien wel wat gaat gebeuren. Is het niet spontaan dan misschien toch wel inleiden. (ze is zondag a.s. uitgeteld).quote:Op maandag 15 mei 2006 22:51 schreef Karin het volgende:
Jeetje Tazz, dat is schrikken zo'n bloeddruk.
Hebben ze nog wat gezegd of ze nog gaan proberen de bevalling in te leiden?
klinkt allemaal wel bekend , vooral het wel en niet inleiden en elke keer een andere gyn aan je bed die weer iets anders zegt. Bij mij is toen besloten om in te leiden met gel omdat ik ook nog "potdicht" zat, maargoed ik was dan ook 42 weken zwanger. Na 2 x gel om 8 uur en 12 uur 's ochtends begonnen spontaan de weeen en had ik om half 8 volledige ontsluiting.
"gelukkig" weer op het oude niveau.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:57 schreef Tamea het volgende:
Tazz, naar dat die bloeddruk maar niet echt wil zakken. Veel sterkte en hou het nog eventjes vol met z'n tweetjes.Neuk, als ik zo ga beginnen denkt manlief volgensmij echt dat ik rijp ben voor het gesticht. Na al die schoonmaakwoede van me is ie toch al niet meer ver van dat idee af.
Psies, al 39 weken binnengeweest, vort, nu eruit..quote:Op maandag 15 mei 2006 23:11 schreef Tamea het volgende:
Ik laat jullie met alle soorten van genoegen voorkruipen hoor![]()
dus kom op Tazzbeeb, laat de wereld eens zien hoe lief je bent en kom maar lekker naar buiten
Ok, was al benieuwd of het nu veel of weinig moest zijn. Zal mij benieuwen wanneer die echo is, weten we gelijk iets meer...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 06:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Tazz als er niet zo veel vruchtwater meer is, gaan ze vast inleiden! Veel succes.
jajajajaquote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef Neuk het volgende:
Tamea en Nanalune: afwas droogt ook met een haarfohn!
wel oppassen voor ongelukjes met water en elektriciteit he!
Ik had ook de waarden en die keken idd in het kamertje en begonnen ook over de gaten van wieg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:13 schreef Suzanna het volgende:
Bij ons kwamen ze beide keren wel in het kamertje kijken, ook al was de tweede op komst... eigenlijk wel vreemd. Ze hadden ook nog wat aan te merken op het wiegje, daar moesten gaten in de bodem vanwege de ventilatie. Zal wel aan de soort kraamzorg liggen dat ze dat bij mij wel deden, ik heb de Waarden.
Ik heb gaten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:13 schreef Suzanna het volgende:
Bij ons kwamen ze beide keren wel in het kamertje kijken, ook al was de tweede op komst... eigenlijk wel vreemd. Ze hadden ook nog wat aan te merken op het wiegje, daar moesten gaten in de bodem vanwege de ventilatie. Zal wel aan de soort kraamzorg liggen dat ze dat bij mij wel deden, ik heb de Waarden.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik had ook de waarden en die keken idd in het kamertje en begonnen ook over de gaten van wieg.
Och, mensen moeten niet zo veel kletsen en suggereren.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef PM-girl het volgende:
Vanaf wanneer zijn jullie dan gaan aankomen? IN het begin zei iedereen tegen me, o dat komt nog wel!
Nu zeggen ze, o, nog niet aangekomen? Weet je vk dat wel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |