quote:Op maandag 18 september 2006 14:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Weten jullie wat er met die Loesje aan de hand is![]()
Yvon had maar over haar![]()
www.boerzoektvrouw.nlquote:Waar was Loesje?
Loesje - één van de tien vrouwen die Dirk-Jan had uitgekozen voor een speeddate - kreeg onderweg een auto-ongeluk. Gelukkig heeft Loesje hierbij geen ernstige verwondingen opgelopen. Aangezien ze ook uit Frankrijk moest komen, kon ze het helaas niet redden om op tijd op de speeddate te verschijnen.
Die boeren zijn afgevallen.quote:Op maandag 18 september 2006 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Wanneer komen die andere 5 boeren aan de beurt voor een speeddate?
Zag ik net de site : Zoals Pros![]()
Niet lullig van Loesje, lullig voor Loesje!quote:Op maandag 18 september 2006 15:18 schreef Loohcs het volgende:
Wel lullig van die Loesje, maar aan de andere kant kunnen ze geen dagen wachten ivm locatie en opnames lijkt mij. De manier waarop echter vond ik een beetje vreemd..."Zitten er bij deze negen al vijf leuke?" ..."Ja"....."Oke dan hoeven we niet meer verder te zoeken."
Ze werd ook nog even 'gebruikt' om wat extra bezoekers naar de site te lokken. Iedereen die heeft gekeken was natuurlijk nieuwsgierig en velen zullen op de site zijn gaan kijken.
Vreselijk die Willy, het leek wel een strenge schooljuffrouw met dat toontje ...quote:Op maandag 18 september 2006 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hans vond Willy ineens niet zo leuk meer toen ze over dat jagen begon...
Die is m.i. ook kansloos ...quote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef MissX het volgende:
dit is een "ik zoek een vader voor mijn kind" geval
Het is 'boer zoekt vrouw', niet 'boer zoekt boerin'.quote:Op maandag 18 september 2006 15:25 schreef Molline het volgende:
[...]
Ik heb wel mijn bedenkingen over de motieven van de kandidates. Ik kan me van de meeste niet
voorstellen dat die een carrière als boerin ambiëren. Ik vraag me af of die vrouwen wel weten
waar ze aan beginnen. Het is immers ontzettend hard werken op een boerderij en de boer heeft
weinig vrije tijd. Vooral bij de vrouwen van Dirk-Jan heb ik sterk het vermoeden dat het wonen
in de Dordogne vooral veel aantrekkingskracht heeft gehad, en niet Dirk-Jan zelf.![]()
[...]
Die heeft als groot voordeel dat ze weet wat het is om op een boerderij te wonen en te werken, ze is wel erg enthousiast in elk geval.quote:Op maandag 18 september 2006 15:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Riet is toch wel aardig met haar Brabantse kippetjes...
Ja, de enige echte kippenboerin van alle vrouwen...quote:Op maandag 18 september 2006 15:32 schreef Molline het volgende:
[..]
Die heeft als groot voordeel dat ze weet wat het is om op een boerderij te wonen en te werken, ze is wel erg enthousiast in elk geval.![]()
Die kwam uit Tunesiequote:Op maandag 18 september 2006 15:25 schreef Molline het volgende:
Voor Hans vond ik die vrouw uit Zuid-Afrika wel geschikt, lijkt me wel een leuk en geschikte
vrouw.
Nee, die uit Tunesië is niet gekozen. Die uit Zuid-Afrika wel.quote:
Oh, wist niet dat er nog een Zuid-Afrikaanse bij zat. Het feit dat ik Hans niet zo interessant vind, zal wel opgespeeld hebbenquote:Op maandag 18 september 2006 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, die uit Tunesië is niet gekozen. Die uit Zuid-Afrika wel.
Eigenlijk bedoelde ik: lullig van die problemen rondom Loesje en hoe er mee omgegaan werd. Dus niet dat ik Loesje iets kwalijk neem ofzo.quote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet lullig van Loesje, lullig voor Loesje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |