DIG SC is een van de weinige slowchats waar de bezoekers berichten posten die uit meer dan 5 woorden bestaan. Mensen denken hier na voor ze iets posten en daarom gaat het ook iets langzamer.quote:
Net voorstukjes gezien voor a.s. maandag. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:38 schreef BlueCurl het volgende:
zal niet lang meer duren voor hij op bluecurl-tv is
Jup dat is indd wel een beetje jammer dat ze je daar ook op laten zakken! Helemaal als je van je rij instructeur altijd gewoon meteen mocht "invoegen" daar....quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Bij de kruising Groene Kruisweg / Stationsstraat / Rozenlaan. (2e kruispunt vanaf de Spijkenisserbrug)
Als je vanaf de Stationsstraat rechtsaf de Groene Kruisweg opgaat dan krijg je een invoegstrook. Die zit daar helemaal voor niets, het kruispunt is voorzien van stoplichten.
Tijdens mijn examen reed ik direct de rechter rijbaan op (dat was ik gewend), maar volgens de examinator moest ik gebruik maken van die invoegstrook.
Uhuh ik heb ook de promo gezien voor aanstaande maandag(/dinsdag). En ik heb er ook zin in helemaal zo met die mol zut en die gespleten schermen. Je ziet Valera zo meegenomen worden door iedereen maar even later zie je Ryan, die AV tech Cooper tegen een muur aan rammen met de woorden he's the snitch... Daarnaast nog even verder met het revenge gebeuren van H en Eric... ipv justice as usual gaan we gewoon even goed op de revenge toerquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Net voorstukjes gezien voor a.s. maandag. Ik ben benieuwd![]()
Nu is CSI NY, maar die neem ik wel op voor morgen of overmorgen
vreemd...quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:10 schreef FredvZ het volgende:
Net een kast gehaald bij Alternate...
Alles liep gesmeerd... totdat er ik erachter kwam er een deuk in de doos zat (en dus ook in de kast zelf). Heb daarna gewoon 45min zitten wachten totdat de meneer van de klantenservice tot de conclusie kwam dat ik de kast nog niet open had gemaakt en dat er inderdaad een deuk in zat 8(7
Gelukkig wel een nieuwe kast gekregen.
kewl!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:40 schreef mschol het volgende:
http://nu.nl/news/735435/(...)_op_in_Duckstad.htmlomg
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
*wilde wat zeggen maar rent nu maar weg*
Ik ben niet eng hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
*wilde wat zeggen maar rent nu maar weg*
Gisteren avond hier ook goed gestormd, was rond half negen/negen uur opeens zo pikdonker buiten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:38 schreef SHERMAN het volgende:
Het stormt hier de hele dag al, klere zooi op mijn afdeling.
ik zat op stagequote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:38 schreef SHERMAN het volgende:
Het stormt hier de hele dag al, klere zooi op mijn afdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |