en nu ook een wereldrecord op Brown Stains op de server geredenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef JumperJack het volgende:
nee hè, het is niet waar![]()
maar daarentegen wel goed nieuws![]()
nadat leroy een wereldrecord op Crash-Burn-Repeat op onze server heeft gereden, heb ik zojuist...
![]()
![]()
![]()
een wereldrecord op -X- Files op onze server gereden![]()
0'41"85 dat is 6 honderdsten onder het wereldrecord
![]()
Lame.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:13 schreef e-wok het volgende:
Sorry folks but we've had to take the Nations site offline because it is unrealistically performance hungry (apparantly using 50% of the database server resources at a near constant rate) and is taking down other sites on our shared server.
I will work to resolve this as soon as I can but I'll basically have to rewrite parts of the site. This will not be a small job (the site was never designed with being this popular). Assuming that the slowness is caused by what I suspect it's caused by, it will be at least 2 or 3 weeks before we're able to restore even a basic site. Sad news
- ja, hij kan eruit maar dan komt de bocht net iets eerder of hij wordt scherper. Ik denk niet dat dat zo leuk is.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:37 schreef e-wok het volgende:
[..]
- waarom zit er een knik voor de wallride? kan die er uit?
- de finish werkt niet helemaal soepel, misschien kun je daar nog mee spelen
voor de scenery die je gaat toevoegen: niet alleen maar kantoorunits plaatsen
Ik heb een wereldrecord op Black Velvet geredenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en nu ook een wereldrecord op Brown Stains op de server gereden![]()
0'50"55
en daarna heb ik nog 1 ronde -0.03, 1 ronde -0.06, 1 ronde -0.08 en 1 ronde -0.09 gereden, dus het moet nog sneller kunnen *wijst naar leroy*
dit gaat lekker vandaagmaar moet toch echt aan het werk nu
![]()
dat heb ik dus ook een keer doorgekeken, gelijk 10 auto's erbij (oa die van oldbiequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:01 schreef e-wok het volgende:
ik ben weer eens een zooi auto's aan het downloaden, gewoon voor de fun.... Als je in je cache map kijkt, staan daar ook een heleboel
WAT IS JE TIJDquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb een wereldrecord op Black Velvet gereden![]()
![]()
![]()
Jammer dat de site offline is, anders had ik em meteen ff kunnen uploaden![]()
Was maar een geintje, ik wou even zien hoe je reageerdequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:04 schreef JumperJack het volgende:
[..]
WAT IS JE TIJDHEB JE ALS EERSTE ONDER DE 53 SECONDEN GEREDEN
NIET TE GELOVEN
wil je mij je replay ervan opsturen
![]()
alsjeblieeeff
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was maar een geintje, ik wou even zien hoe je reageerde![]()
Sorry![]()
![]()
Volgens mij levert een record geen extra punten op...quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:12 schreef JumperJack het volgende:
is het toevallig zo dat de punten bij de serverstats niet meer geupdate worden ofzo. de schommelen allemaal rond een bepaalde waarde, terwijl ik in die tijd toch aardig wat recordjes heb neergezet...![]()
nee, maar een record is volgens mij equal aan een ronde winnenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij levert een record geen extra punten op...
geen dankquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:12 schreef Fir3fly het volgende:
Je hebt me in ieder geval even weer een lachbui bezorgt![]()
jezus wat zou die baan mij een hoop ergenis opleverenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
over een "zoek-de-weg-naar-de-finish track" gesproken![]()
![]()
Jij mij ook, jezus wat grappig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:12 schreef Fir3fly het volgende:
Je hebt me in ieder geval even weer een lachbui bezorgt![]()
heel fijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Jij mij ook, jezus wat grappig.Echt te droog, heerlijk.
DIE is echt HELEMAAL te gekquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef e-wok het volgende:
ik vond deze toffer JJ
http://www.youtube.com/watch?v=Acwvh-9jzvk&search=trackmania%20nations
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:31 schreef e-wok het volgende:
ik vond deze toffer JJ
http://www.youtube.com/watch?v=Acwvh-9jzvk&search=trackmania%20nations
gisteren was trackmania uberhaupt retetraag. als je nog niet op een server zat weliswaar... als het lang duurde kreeg je de hele tijd HTTP errorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:05 schreef Lynx666 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je internet erg traag is nadat je Trackmania gespeeld hebt?
Net ff Oldbie's track getest (heb ja gestemd), en terug in Windows is internet ineens traag als dikke stront door een trechter. Eerder ook al het geval en was pas opgelost na een reboot.
In Trackmania zelf heb ik nooit problemen, het is pas als ik Trackmania heb afgesloten dat internet niet meer wil; pagina's laden duurt mi-nu-ten-langquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
gisteren was trackmania uberhaupt retetraag. als je nog niet op een server zat weliswaar... als het lang duurde kreeg je de hele tijd HTTP error![]()
iig laat ik de pc meestal zo'n 30 seconden met rust na TMN te hebben afgesloten, anders wordt ie idd wat trager![]()
Addictquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:28 schreef JumperJack het volgende:
hmm. trackmania rooft je tijd. nu ik toch niets aan wereldrecords heb denk ik dat ik ook NFS: Most Wanted, SSX On Tour en God of War wil gaan uitspelenmaar wel nog trackmania hoor
elke dag
![]()
ik lees je reactie, ik kijk naar het logo dat op mijn shirt zie, en ja hoor, overal staat "addict"quote:
haha, geweldigquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was maar een geintje, ik wou even zien hoe je reageerde![]()
Sorry![]()
![]()
Er zit nog 1 lelijke stuit in (vlak voor de finish) maar dat vergeef ik jequote:
ik ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:32 schreef e-wok het volgende:
[..]
Er zit nog 1 lelijke stuit in (vlak voor de finish) maar dat vergeef ik je. Ik heb ja gestemd
inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:39 schreef e-wok het volgende:
de maker van dat filmpje dan, die heeft er 1000 tegelijk gedaan
Ik heb ja gestemd, ook al vind ik em niet zo leuk door die rotbocht met een turbo ervoor na de 2e loopingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:31 schreef Oldbie het volgende:
Op verzoek van Leroy.....zelf nog niet gereden dus ik stem later wel:
Look for yourself
Look for yourself op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Nav deze post kreeg ik een mailtje van Leroy. Er is het een en ander aangepast....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd, ook al vind ik em niet zo leuk door die rotbocht met een turbo ervoor na de 2e looping
check dan ook meteen mijn nieuwe baan even, ik wil graag wat feedbackquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nav deze post kreeg ik een mailtje van Leroy. Er is het een en ander aangepast....
Als je de track al hebt gedownload, graag opnieuw downloaden en nog een keer testen voordat je stemt.....een stem is namelijk niet te herzien.
zal ik zo doen.....ik ben nu helemaal niet aan het racenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
check dan ook meteen mijn nieuwe baan even, ik wil graag wat feedback![]()
![]()
Oke:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
check dan ook meteen mijn nieuwe baan even, ik wil graag wat feedback![]()
![]()
Ik ook, daarom heb ze een behoorlijk stuk makkelijker gemaakt. Maar als het nog steeds te moeilijk is, dan zal ik ze wel weg moeten halenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oke:
- Je hebt van die "Eeruku" loopings in je track. 2 stuks. Ik heb Eeruku indertijd vervloekt om die dingen.
Welke bedoel je? Ik kan er geen enkele vinden waar dat bij mij gebeurt...quote:- Er is een looping waar ik heel beroerd uitkom. Vreemd stuiterd vlieg ik dan over de baan. Weet niet of dat de bedoeling is.
Thanks voor de feedback.quote:Verder is het een leuke track. Best een doolhof als je hem voor het eerst rijdt. Tijd neergezet van 55:14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |