ik lees je reactie, ik kijk naar het logo dat op mijn shirt zie, en ja hoor, overal staat "addict"quote:

haha, geweldigquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was maar een geintje, ik wou even zien hoe je reageerde![]()
Sorry![]()
![]()

Er zit nog 1 lelijke stuit in (vlak voor de finish) maar dat vergeef ik jequote:

ik ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:32 schreef e-wok het volgende:
[..]
Er zit nog 1 lelijke stuit in (vlak voor de finish) maar dat vergeef ik je. Ik heb ja gestemd

inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:39 schreef e-wok het volgende:
de maker van dat filmpje dan, die heeft er 1000 tegelijk gedaan

Ik heb ja gestemd, ook al vind ik em niet zo leuk door die rotbocht met een turbo ervoor na de 2e loopingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:31 schreef Oldbie het volgende:
Op verzoek van Leroy.....zelf nog niet gereden dus ik stem later wel:
Look for yourself
Look for yourself op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!

Nav deze post kreeg ik een mailtje van Leroy. Er is het een en ander aangepast....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd, ook al vind ik em niet zo leuk door die rotbocht met een turbo ervoor na de 2e looping

check dan ook meteen mijn nieuwe baan even, ik wil graag wat feedbackquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nav deze post kreeg ik een mailtje van Leroy. Er is het een en ander aangepast....
Als je de track al hebt gedownload, graag opnieuw downloaden en nog een keer testen voordat je stemt.....een stem is namelijk niet te herzien.

zal ik zo doen.....ik ben nu helemaal niet aan het racenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
check dan ook meteen mijn nieuwe baan even, ik wil graag wat feedback![]()
![]()

Oke:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
check dan ook meteen mijn nieuwe baan even, ik wil graag wat feedback![]()
![]()

Ik ook, daarom heb ze een behoorlijk stuk makkelijker gemaakt. Maar als het nog steeds te moeilijk is, dan zal ik ze wel weg moeten halenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oke:
- Je hebt van die "Eeruku" loopings in je track. 2 stuks. Ik heb Eeruku indertijd vervloekt om die dingen.
Welke bedoel je? Ik kan er geen enkele vinden waar dat bij mij gebeurt...quote:- Er is een looping waar ik heel beroerd uitkom. Vreemd stuiterd vlieg ik dan over de baan. Weet niet of dat de bedoeling is.
Thanks voor de feedback.quote:Verder is het een leuke track. Best een doolhof als je hem voor het eerst rijdt. Tijd neergezet van 55:14

Je hoeft ze niet weg te halen. Ik kom er prima doorheen.....was alleen een flashbackquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ze een behoorlijk stuk makkelijker gemaakt. Maar als het nog steeds te moeilijk is, dan zal ik ze wel weg moeten halen![]()
[..]
Welke bedoel je? Ik kan er geen enkele vinden waar dat bij mij gebeurt...![]()
[..]
Thanks voor de feedback.![]()
![]()

Aan het eind? Ja dat kan, als je een beetje erg verkeerde terecht komtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet weg te halen. Ik kom er prima doorheen.....was alleen een flashback
Ik weet niet precies welke looping dat was. Beetje aan het eind.....

2 keer, maar ik ben ook niet de allerbeste tester natuurlijk. Ik heb een vrij lange leercurve. Voordat ik een baan soepel kan rijden ben ik wel een paar rondjes verderquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Aan het eind? Ja dat kan, als je een beetje erg verkeerde terecht komt![]()
Je hebt het niet vaker dan 1 keer gehad mag ik hopen?

Jep, in het opstartprogrammaatje op options klikken, en vervolgens de slider van Music naar links schuiven. Dat was trouwens het eerste dat ik deed de eerste keer dat ik speeldequote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:09 schreef boem-dikkie het volgende:
is t eigelijk ook mogelijk om die muziek uit te doen bij TM??

quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep, in het opstartprogrammaatje op options klikken, en vervolgens de slider van Music naar links schuiven. Dat was trouwens het eerste dat ik deed de eerste keer dat ik speelde

owkee. die typfout hoef ik niet meer te melden, wou al op "edit bericht" klikken om het nog bij mijn bericht te zetten, maar ik dacht laat ik nou eerst ff de pagina vernieuwen, en ja hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef e-wok het volgende:
Damn wat een topbaan vliegje![]()
die loops vallen wel mee...eerste finish was 56 nogwat. Ik vind deze baan beter dan je vorige baan.
Wil je wel wat voor me doen? Je typefout verbeteren...
Het is odyssey

Cheater!!!!111~quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:39 schreef JumperJack het volgende:
waarom heb ik zo'n gevoel dat leroy met de dag onverslaanbaarder wordt. heeft ie het wereldrecord op Crash-Burn-Repeat gereden, rijd ie er later nog 1/3 seconde onder![]()
![]()

Ik ook, na een paar keer heb je het wel gehad met die pauper muziekquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep, in het opstartprogrammaatje op options klikken, en vervolgens de slider van Music naar links schuiven. Dat was trouwens het eerste dat ik deed de eerste keer dat ik speelde

Ja, ik zag hetquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:51 schreef e-wok het volgende:
[..]
Route 67 0 : 52 . 83 (new) [Fok!]Leroy Sat 20.05.2006 / 14:40:40

Gedaan, server doet het gewoon, 14 players op het momentquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef e-wok het volgende:
KREE
Kun je caspar even unbannen? vote foutje van mij

ik denk ook dat ik vanavond ff op KTD ga kijken. laatste keer dat ik daar was ik degeen met de hoogste rank en degeen die erna kwam had een rank van 3500 ofzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
Zonet op KTD Linux EXP
[afbeelding]
Op de baan I8 , check de wereldranking van die gasten en van mij.
7e plek = 130 punten![]()
![]()

gewoon met een plankiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:58 schreef unstoppablemark het volgende:
spelen jullie gewoon met toetsenbord eigenlijk? of met een gamepad ofzo.

quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:54 schreef JumperJack het volgende:
enne, kan iemand me misschien (kree ofzo) me uitleggen hoe dat puntensysteem op de [Fok!] Dedicated Linux site werkt
![]()

Ik heb hem even geprobeerd en bij mijn eerste finish je tijd al verbeterdquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:43 schreef insan3 het volgende:
Ik heb m'n track eindelijk mooi af (al zeg ik het zelf)
download: http://members.home.nl/ju(...)0fShit.Challenge.Gbx
Some crazy shit op de server?
» Ja
» nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Geef ook ff wat feedback dat zoe ik wel leuk vinden![]()

Ja, 7e worden is echt een screenshot waardquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:52 schreef RedFever007 het volgende:
Zonet op KTD Linux EXP
[afbeelding]
Op de baan I8 , check de wereldranking van die gasten en van mij.
7e plek = 130 punten![]()
![]()

Als jij gewoon 24e was geworden of beter, had je er ook opgestaan -tK-quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:29 schreef -tK- het volgende:
[..]
Ja, 7e worden is echt een screenshot waard![]()
hehe maar mooie tijd hoor red =)

Ik heb em ff getest en ik heb wel wat op te merken (daar vroeg je ten slotte omquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:43 schreef insan3 het volgende:
Some crazy shit op de server?

whehequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:32 schreef RedFever007 het volgende:
Als jij gewoon 24e was geworden of beter, had je er ook opgestaan -tK-

1:03:47quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:39 schreef e-wok het volgende:
- De track is te lang. Op zn snelst is ie in 1.05.nogwat te doen denk ik, iets wat gewoon te lang is.
Daarom had ik nog geen stem uitgebracht. Ik wachtte eigenlijk op een reactie van zijn kant.quote:(misschien handig om je poll weg te halen en later (na aanpassing) weer te posten)

Thanks, die typefout kwam ik vandaag ook achterquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef e-wok het volgende:
Damn wat een topbaan vliegje![]()
die loops vallen wel mee...eerste finish was 56 nogwat. Ik vind deze baan beter dan je vorige baan.
Wil je wel wat voor me doen? Je typefout verbeteren...
Het is odyssey

En gedaan. Nu hier te vinden: Space Odesseyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Thanks, die typefout kwam ik vandaag ook achter
Ik zal hem even verbeteren.

Ja, dat gaat alleen wat lastig als ik niet meer op de server zitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als jij gewoon 24e was geworden of beter, had je er ook opgestaan -tK-

Tssss jah beetje oefenen op I8 dan maar he, misschien zit je er de volgende keer bij. In de top 24quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef -tK- het volgende:
[..]
Ja, dat gaat alleen wat lastig als ik niet meer op de server zit![]()
Ik was bij I7 namenlijk al vertrokken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |