Toch wel, mij is het nog niet gelukt, eeuwige pechvogel die ik benquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:36 schreef JumperJack het volgende:
trouwens djoszee. zit wel een cut in For[Fok!]Sake hoor, gewoon de eerste loop overslaan en veel geluk hebben![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toch wel, mij is het nog niet gelukt, eeuwige pechvogel die ik ben
Ik heb hem 1 keer gebruikt, maar toen verneukte ik de laatste bocht, anders had ik je record afgepaktquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:42 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en wie gebruikt nou eigenlijk de Laurenzo T_T cut???
Een halve seconde?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:43 schreef insan3 het volgende:
Die cut die in m'n baan zat, 't duurde wel ff voor ik m'n zagwas zo erg nog niet. Als het meezat kon je hooguit een halve seconde winst halen.
![]()
- De weg vanaf de start naar de loopings is te kort, je kunt niet voldoende snelheid makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Oldbie het volgende:
Nieuwe poging:
Ik ben bekritiseerd op teveel rechte stukken vandaar mijn nieuwe track: Route 67
Graag commentaar en kritiek.
kutquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:36 schreef JumperJack het volgende:
trouwens djoszee. zit wel een cut in For[Fok!]Sake hoor, gewoon de eerste loop overslaan en veel geluk hebben![]()
Ja, diegene die met een score van 3.2 van de server weggestremd werdquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef e-wok het volgende:
@ vliegje: is dat die met die vage loop aan het begin? die valt best mee toch?
He klopt, je kunt ook het oprij-stuk voor een looping gebruiken.quote:Ik heb nog een tip, en er zijn maar weinig mensen die dit weten:Als je een weg tegen een kussen wilt bouwen, moet je een oprij-stuk van een wallride gebruiken. De metalen kant kun je tegen het kussen plaatsen.
Hmm, hoe de je dat dan? Bij mij krijg je hetzelfde probleem als gewoon met een wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef e-wok het volgende:
die bedoel ik, hmm ff verbeteren
dat kan ik HEEL goed gebruiken in mijn nieuwe track .CopiC/ want daar zat ik geheel en al in de knoop met zo'n kussen (geen gebouw, ik bedoelde destijds idd zo'n kussenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef e-wok het volgende:
Ik heb nog een tip, en er zijn maar weinig mensen die dit weten:Als je een weg tegen een kussen wilt bouwen, moet je een oprij-stuk van een wallride looping gebruiken. De metalen kant kun je tegen het kussen plaatsen.
- zal ik verlengen. Is vrij makkelijk aan te passenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef e-wok het volgende:
- De weg vanaf de start naar de loopings is te kort, je kunt niet voldoende snelheid maken
- Bij de wallride heb je dan weer teveel boosters geplaatst, waardoor je keihard omlaag moet drukken.
- Dat 'monster' na de wallride moet je echt weghalen
- Die jump bij het dangerbord moet je meer ruimte geven om de bocht te halen. Nu moet je keihard afremmen anders knal je op een gebouw.
tjsa, en verder zijn het een hoop loopings
Werkt echt niet, je kunt hem erop of eronder plaatsen, maar niet ertegen aan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef e-wok het volgende:
Ik heb nog een tip, en er zijn maar weinig mensen die dit weten:Als je een weg tegen een kussen wilt bouwen, moet je een oprij-stuk van een wallride looping gebruiken. De metalen kant kun je tegen het kussen plaatsen.
je kan zo'n kussen toch niet in de lucht plaatsen tochquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Werkt echt niet, je kunt hem erop of eronder plaatsen, maar niet ertegen aan.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
je kan zo'n kussen toch niet in de lucht plaatsen toch![]()
Kijk nog even naar mijn vorige post...quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:19 schreef JumperJack het volgende:
djeez. leroy weet echt van geen ophouden. 4e record inmiddels van mij afgepakt. brown stains...maar wel prachtige tijd leroy
leroy was echt woedend naar mijn mening
![]()
hangt ie in de lucht danquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kijk nog even naar mijn vorige post...![]()
er zit een nog 10-seconden schelende cut in volgens de nieuwe recordhouster Nathalyquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:54 schreef e-wok het volgende:
Paris Four Hundred 0 : 59 . 60 (new) [Fok!]Leroy
moest even doorgeven dat hij door een ongeluk door de laatste looping vloog en gelijk bij de finish terechtkwam
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:00 schreef JumperJack het volgende:
[..]
er zit een nog 10-seconden schelende cut in volgens de nieuwe recordhouster Nathaly![]()
OMG, mijn ergste nachtmerrie, een track met alleen maar wallrides.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:36 schreef JumperJack het volgende:
dit is 38sek van de tot nog toe onbekende trackmaker "walkman" uit zweden. zelf vind ik deze track echt helemaal te gek, maar oordeel zelf!
![]()
38sek op de server??
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Heb hem eraf gehaald, als er een update is hoor ik het welquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
oei, dan moet ik er toch maar even naar gaan kijken. Kan ie zolang even van de server af kree?
die zal er van mij zeker een keer komenquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:28 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer voor je JJ, ik wacht nog steeds op de eerste 54'er.![]()
Waarom zou je uberhaupt zelf een server willen, er zijn al genoeg servers waar nooit iemand op zit te spelenquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:04 schreef Barthez het volgende:
Hallo,
Ik wil graag eigen server hosten, maar dit lukt mij niet, mensen kunnen mijn server niet joinen! Wat is de fout hier?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt zelf een server willen, er zijn al genoeg servers waar nooit iemand op zit te spelenOverdaad schaad jeweet
![]()
merde, en ik wou dit weekend nog wel een wr op A0 rijdenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:13 schreef e-wok het volgende:
Sorry folks but we've had to take the Nations site offline because it is unrealistically performance hungry (apparantly using 50% of the database server resources at a near constant rate) and is taking down other sites on our shared server.
I will work to resolve this as soon as I can but I'll basically have to rewrite parts of the site. This will not be a small job (the site was never designed with being this popular). Assuming that the slowness is caused by what I suspect it's caused by, it will be at least 2 or 3 weeks before we're able to restore even a basic site. Sad news
- waarom zit er een knik voor de wallride? kan die er uit?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:13 schreef Oldbie het volgende:
Route 67 is geheel op de schop genomen:
Kom maar op met je kritiek......nogmaals: geen kritiek op scenery
democratie zuigt, of niet dan...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef bonke het volgende:
heej kree, of je de tijd weer ff terug wil zetten naar 7.30min
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |