Sterker nog, veel PSV aanvallen beginnen bij Ooijer!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb zo geen beelden hier maar kun je concrete voorbeelden noemen?
Ik vind juist dat Ooijer een van de weinige verdedigers is die inschuivend en opbouwend goed is in de selectie van het Nederlands Elftal.
Wie is volgens jou dan beter?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou goed, dan geloof je me niet. Je zult het zien op het WK.![]()
Bij Ajax-PSV was het prima zichtbaar dat (Sch)Ooijer een gevaar voor zichzelf is in een wedstrijd. Dat is een lopende tijdbom in je verdediging, van de 10 keer dat hij een sliding nodig heeft is hij 9 keer net even te laat. Je kunt er op rekenen dat verdedigers genadeloos worden afgestraft op het WK. Dan haal je met hem dus een gevaar in de ploeg. Daarnaast loopt hij altijd te zuigen bij een aanvaller en dan kan zowel positief als negatief uitvallen.
Voor die foute passes/matige opbouw zou ik nog even een wedstrijd aanzetten, bijvoorbeeld die wedstrijd waar ze werden uitgeschakeld in de CL. Kom me dan nog een keer vertellen dat ik onzin verkondig!
He, die heb ik bijna hetzelfde in een adner topic gepost!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:26 schreef PyTh het volgende:
Opstelling wat mij betreft als iedereen fit is:
Sar
Kromkamp-Boula-Ooijer-Bronckhorst
Bommel-Cocu-Vaart
Kuyt-Nistelrooij-Robben
Vanaf nu geen opstellingen meer posten aub. We waren het er al over eens dat dit de beste opstelling isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:30 schreef Robar het volgende:
[..]
He, die heb ik bijna hetzelfde in een adner topic gepost!!!
Wat mij betreft zo:
Sar
Kromkamp-Boula-Ooijer-Bronckhorst
Bommel-Vaart-Cocu
Van Persie-Nistelrooij-Robben
Stam.quote:
Kom dan eerst eens met goede alternatieven. Dat "(sch)Ooijer" van jou verraadt trouwens ook al de je een hekel aan hem hebt. Dat vertroebelt je kijk op de werkelijkheid misschien enigszins.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Stam.![]()
Kunnen we geen handtekeningenactie beginnen net zoals die Duitsers? (niet dat het veel succes heeft gehad)
Beetje lauw om die wedstrijd aan te halen daar het Ooijer's eerste wedstrijd was bij terugkomst van zijn blessure.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou goed, dan geloof je me niet. Je zult het zien op het WK.![]()
Bij Ajax-PSV was het prima zichtbaar dat (Sch)Ooijer een gevaar voor zichzelf is in een wedstrijd. Dat is een lopende tijdbom in je verdediging, van de 10 keer dat hij een sliding nodig heeft is hij 9 keer net even te laat. Je kunt er op rekenen dat verdedigers genadeloos worden afgestraft op het WK. Dan haal je met hem dus een gevaar in de ploeg. Daarnaast loopt hij altijd te zuigen bij een aanvaller en dan kan zowel positief als negatief uitvallen.
Voor die foute passes/matige opbouw zou ik nog even een wedstrijd aanzetten, bijvoorbeeld die wedstrijd waar ze werden uitgeschakeld in de CL. Kom me dan nog een keer vertellen dat ik onzin verkondig!
Ik vond het wel toepasselijk voor zijn 'stijl van verdedigen'. Dat is leuk en aardig, maar je wordt er op afgestraft op zo'n WK waar een scheidsrechterskorps gedrillt wordt te fluiten in het voordeel van de aanvallende partij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:38 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Kom dan eerst eens met goede alternatieven. Dat "(sch)Ooijer" van jou verraadt trouwens ook al de je een hekel aan hem hebt. Dat vertroebelt je kijk op de werkelijkheid misschien enigszins.
Er zijn weinig andere wedstrijden om aan te halen recent he.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beetje lauw om die wedstrijd aan te halen daar het Ooijer's eerste wedstrijd was bij terugkomst van zijn blessure.
Ooijer hoort gewoon altijd in de basis te staan kijkende naar de selectie van het huidige Nederlands Elftal.
De laaste keer dat Cocu dat in Oranje in de verdediging stond, was ook zo'n succes hè.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn weinig andere wedstrijden om aan te halen recent he.Het is nu eenmaal een goed voorbeeld. Alles begint bij Ooijer, wat een onzin. Ik geloof dat jullie zelf een beetje vertroebeld zijn. Maar goed, ik hoef mijn gelijk niet per se te halen. Ik haal het liever niet dat Ooijer een perfect toernooi speelt zonder gele kaarten en acties waardoor we doelpunten tegen krijgen.
Ooijer weg en Cocu daar.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:47 schreef Nywuob het volgende:
[..]
De laaste keer dat Cocu dat in Oranje in de verdediging stond, was ook zo'n succes hè.
Het is jammer dat die oefenwedstrijden zulke zouteloze demonstratiewedstrijden zijn vaak, dan zie je eigenlijk nog steeds vrij weinig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:59 schreef Robar het volgende:
Men, waarom zo anti-Ooijer?
Laten we gewoon even de eerstvolgende oefenwedstrijd afwachten. .. . .
Ik heb in ieder geval vertrouwen in hem.
Ooijer heeft het ook zo vaak goed gedaan in de verdediging. En Cocu is nu helemaal dramatisch op die positie, toen hij jonger was kon hij het misschien nog aardig invullen. Daarbij is hij te belangrijk voor het middenveld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij heeft het ook vaak goed gedaan daar.
Dat is waar. En als het dan wel eens een keer goed loopt, dan wisselt Van Basten de wedstrijd wel kapot. Net zoals tegen Duitsland.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is jammer dat die oefenwedstrijden zulke zouteloze demonstratiewedstrijden zijn vaak, dan zie je eigenlijk nog steeds vrij weinig.
Ik vind Cocu een vaste waarde, maar as-je-blieft niet in de verdediging. Mijn naad doet nog pijn van het knijpen de vorige keerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij heeft het ook vaak goed gedaan daar.
Ik verwacht hem toch al wel als invaller de eerste wedstrijd tegen Servie&Montenegro.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef Bombardier het volgende:
Het zou overigens een heel slecht teken zijn als VOH speeltijd zou krijgen.
Dat is namelijk als er geen doorkomen aan is.
Met andere woorden; Ik denk niet dat we zullen scoren tegen Servie & Montenegro.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik verwacht hem toch al wel als invaller de eerste wedstrijd tegen Servie&Montenegro.
Dat doet VoH dan. V. Basten heeft nl. het geluk aan zijn lul hangen en heeft zo weer gelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:12 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Met andere woorden; Ik denk niet dat we zullen scoren tegen Servie & Montenegro.
Dat vrees ik ook. Daarom zou ik die wedstrijd beginnen met Robben en Van Persie op de zijkanten om zo te proberen er voetballend doorheen te komen. Met Kuijt heb je op die positie toch minder techniek en creativiteit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik verwacht hem toch al wel als invaller de eerste wedstrijd tegen Servie&Montenegro.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:14 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Daarom zou ik die wedstrijd beginnen met Robben en Van Persie op de zijkanten om zo te proberen er voetballend doorheen te komen. Met Kuijt heb je op die positie toch minder techniek en creativiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |