abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37870898
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heb zo geen beelden hier maar kun je concrete voorbeelden noemen?

Ik vind juist dat Ooijer een van de weinige verdedigers is die inschuivend en opbouwend goed is in de selectie van het Nederlands Elftal.
Sterker nog, veel PSV aanvallen beginnen bij Ooijer!
Waarom zou dat dus niet kunnen bij het Nederlands elftal?

Ik ben juist wel gecharmeerd van de verdediger Ooijer (als persoon een heel stuk minder overigens) en dat als Ajacied
pi_37870944
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nou goed, dan geloof je me niet. Je zult het zien op het WK.

Bij Ajax-PSV was het prima zichtbaar dat (Sch)Ooijer een gevaar voor zichzelf is in een wedstrijd. Dat is een lopende tijdbom in je verdediging, van de 10 keer dat hij een sliding nodig heeft is hij 9 keer net even te laat. Je kunt er op rekenen dat verdedigers genadeloos worden afgestraft op het WK. Dan haal je met hem dus een gevaar in de ploeg. Daarnaast loopt hij altijd te zuigen bij een aanvaller en dan kan zowel positief als negatief uitvallen.

Voor die foute passes/matige opbouw zou ik nog even een wedstrijd aanzetten, bijvoorbeeld die wedstrijd waar ze werden uitgeschakeld in de CL. Kom me dan nog een keer vertellen dat ik onzin verkondig!
Wie is volgens jou dan beter?
pi_37870953
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:26 schreef PyTh het volgende:
Opstelling wat mij betreft als iedereen fit is:

Sar
Kromkamp-Boula-Ooijer-Bronckhorst
Bommel-Cocu-Vaart
Kuyt-Nistelrooij-Robben
He, die heb ik bijna hetzelfde in een adner topic gepost!!!
Wat mij betreft zo:

Sar
Bommel-Vaart-Cocu
Van Persie-Nistelrooij-Robben
pi_37870993
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:30 schreef Robar het volgende:

[..]

He, die heb ik bijna hetzelfde in een adner topic gepost!!!
Wat mij betreft zo:

Sar
Bommel-Vaart-Cocu
Van Persie-Nistelrooij-Robben
Vanaf nu geen opstellingen meer posten aub. We waren het er al over eens dat dit de beste opstelling is
pi_37871106
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:30 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Wie is volgens jou dan beter?
Stam.

Kunnen we geen handtekeningenactie beginnen net zoals die Duitsers? (niet dat het veel succes heeft gehad)
pi_37871185
Sar
Kromkamp- Boula- Cocu- Bronckhorst
Bommel - Davids - v/d Vaart
Kuijt- Nistelrooij- Robben

Ja ok Davids zit er niet bij verdomme.
pi_37871224
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Stam.

Kunnen we geen handtekeningenactie beginnen net zoals die Duitsers? (niet dat het veel succes heeft gehad)
Kom dan eerst eens met goede alternatieven. Dat "(sch)Ooijer" van jou verraadt trouwens ook al de je een hekel aan hem hebt. Dat vertroebelt je kijk op de werkelijkheid misschien enigszins.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:39:54 #183
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37871257
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nou goed, dan geloof je me niet. Je zult het zien op het WK.

Bij Ajax-PSV was het prima zichtbaar dat (Sch)Ooijer een gevaar voor zichzelf is in een wedstrijd. Dat is een lopende tijdbom in je verdediging, van de 10 keer dat hij een sliding nodig heeft is hij 9 keer net even te laat. Je kunt er op rekenen dat verdedigers genadeloos worden afgestraft op het WK. Dan haal je met hem dus een gevaar in de ploeg. Daarnaast loopt hij altijd te zuigen bij een aanvaller en dan kan zowel positief als negatief uitvallen.

Voor die foute passes/matige opbouw zou ik nog even een wedstrijd aanzetten, bijvoorbeeld die wedstrijd waar ze werden uitgeschakeld in de CL. Kom me dan nog een keer vertellen dat ik onzin verkondig!
Beetje lauw om die wedstrijd aan te halen daar het Ooijer's eerste wedstrijd was bij terugkomst van zijn blessure.

Ooijer hoort gewoon altijd in de basis te staan kijkende naar de selectie van het huidige Nederlands Elftal.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_37871301
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:38 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Kom dan eerst eens met goede alternatieven. Dat "(sch)Ooijer" van jou verraadt trouwens ook al de je een hekel aan hem hebt. Dat vertroebelt je kijk op de werkelijkheid misschien enigszins.
Ik vond het wel toepasselijk voor zijn 'stijl van verdedigen'. Dat is leuk en aardig, maar je wordt er op afgestraft op zo'n WK waar een scheidsrechterskorps gedrillt wordt te fluiten in het voordeel van de aanvallende partij.

Ik heb geen hekel per se aan die stijl, ik was tijdenlang ook zelf niet de meest vriendelijke verdediger.
pi_37871392
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Beetje lauw om die wedstrijd aan te halen daar het Ooijer's eerste wedstrijd was bij terugkomst van zijn blessure.

Ooijer hoort gewoon altijd in de basis te staan kijkende naar de selectie van het huidige Nederlands Elftal.
Er zijn weinig andere wedstrijden om aan te halen recent he. Het is nu eenmaal een goed voorbeeld. Alles begint bij Ooijer, wat een onzin. Ik geloof dat jullie zelf een beetje vertroebeld zijn. Maar goed, ik hoef mijn gelijk niet per se te halen. Ik haal het liever niet dat Ooijer een perfect toernooi speelt zonder gele kaarten en acties waardoor we doelpunten tegen krijgen.

Ooijer weg en Cocu daar.
pi_37871495
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:44 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Er zijn weinig andere wedstrijden om aan te halen recent he. Het is nu eenmaal een goed voorbeeld. Alles begint bij Ooijer, wat een onzin. Ik geloof dat jullie zelf een beetje vertroebeld zijn. Maar goed, ik hoef mijn gelijk niet per se te halen. Ik haal het liever niet dat Ooijer een perfect toernooi speelt zonder gele kaarten en acties waardoor we doelpunten tegen krijgen.

Ooijer weg en Cocu daar.
De laaste keer dat Cocu dat in Oranje in de verdediging stond, was ook zo'n succes hè.
pi_37871855
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:47 schreef Nywuob het volgende:

[..]

De laaste keer dat Cocu dat in Oranje in de verdediging stond, was ook zo'n succes hè.

Hij heeft het ook vaak goed gedaan daar.
pi_37871915
Men, waarom zo anti-Ooijer?
Laten we gewoon even de eerstvolgende oefenwedstrijd afwachten. .. . .
Ik heb in ieder geval vertrouwen in hem.
pi_37871965
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:59 schreef Robar het volgende:
Men, waarom zo anti-Ooijer?
Laten we gewoon even de eerstvolgende oefenwedstrijd afwachten. .. . .
Ik heb in ieder geval vertrouwen in hem.
Het is jammer dat die oefenwedstrijden zulke zouteloze demonstratiewedstrijden zijn vaak, dan zie je eigenlijk nog steeds vrij weinig.
pi_37871992
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ooijer heeft het ook zo vaak goed gedaan in de verdediging. En Cocu is nu helemaal dramatisch op die positie, toen hij jonger was kon hij het misschien nog aardig invullen. Daarbij is hij te belangrijk voor het middenveld.
pi_37872077
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Het is jammer dat die oefenwedstrijden zulke zouteloze demonstratiewedstrijden zijn vaak, dan zie je eigenlijk nog steeds vrij weinig.
Dat is waar. En als het dan wel eens een keer goed loopt, dan wisselt Van Basten de wedstrijd wel kapot. Net zoals tegen Duitsland.
pi_37872099
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik vind Cocu een vaste waarde, maar as-je-blieft niet in de verdediging. Mijn naad doet nog pijn van het knijpen de vorige keer
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:06:47 #193
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37872157
Het zou overigens een heel slecht teken zijn als VOH speeltijd zou krijgen.

Dat is namelijk als er geen doorkomen aan is.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:11:43 #194
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37872320
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef Bombardier het volgende:
Het zou overigens een heel slecht teken zijn als VOH speeltijd zou krijgen.

Dat is namelijk als er geen doorkomen aan is.
Ik verwacht hem toch al wel als invaller de eerste wedstrijd tegen Servie&Montenegro.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:12:34 #195
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37872346
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:11 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik verwacht hem toch al wel als invaller de eerste wedstrijd tegen Servie&Montenegro.
Met andere woorden; Ik denk niet dat we zullen scoren tegen Servie & Montenegro.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_37872409
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:12 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Met andere woorden; Ik denk niet dat we zullen scoren tegen Servie & Montenegro.
Dat doet VoH dan. V. Basten heeft nl. het geluk aan zijn lul hangen en heeft zo weer gelijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37872412
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:11 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook. Daarom zou ik die wedstrijd beginnen met Robben en Van Persie op de zijkanten om zo te proberen er voetballend doorheen te komen. Met Kuijt heb je op die positie toch minder techniek en creativiteit.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:27:39 #198
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37872862
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:14 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook. Daarom zou ik die wedstrijd beginnen met Robben en Van Persie op de zijkanten om zo te proberen er voetballend doorheen te komen. Met Kuijt heb je op die positie toch minder techniek en creativiteit.
pi_37874620
Het is niet zo moeilijk om in Bastens mind te kruipen.
Ik weet zeker.. als Ruud nu geblesseerd raakt roept hij Huntelaar op en wordt huntelaar eerste spits.
Een vreemde logica, maar ik begin het wel te begrijpen.
Hij heeft drie compleet andere spitsen meegenomen.
Van elk type spits wil hij er gewoon maar 1 hebben en dat is in zijn ogen de beste op die positie.
Als Huntelaar en Ruud dus samen het zelfde soort spitsen zijn (goaltjesdieven) cijfert hij de minste weg. En dat is toch echt Huntelaar.
Ik ben ook groot huntelaar fan, maar Ruud heeft gewoon meer ervaring en is wat mij betreft vaste waarde.
Over 2 jaar is KJH de sterspeler op het EK.
Zal me niks verbazen als hij vanaf september in de basis van Oranje staat en Ruud binnen een paar wedstrijden de bank op speelt.
pi_37874787
Grote fout van Van Basten om Huntelaar niet mee te nemen. Bovendien maakt hij zichzelf volkomen ongeloofwaardig door eerst te zeggen dat hij niet naar gevestigde namen maar naar vorm kijkt, en dan Huntelaar niet meenemen en van Nistelrooy wel. Zeg zoiets dan niet.

Huntelaar moet je er gezien zijn vorm en kwaliteiten gewoon bij hebben, loopt zo'n beetje 1-op-1 en scoort altijd en overal... Onbegrijpelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')