Ik zie Ruud ook wel naar Milan of Lyon gaan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet Ruud daar zelf ook wel heen willen
omdat we daarna alsnog moeten huren, da's geen probleem maar nergens komt de garantie dat de huur laag zal zijn. Dus ben je per saldo over 10 jaar duurder uit. Denk dan dat een samenwerking met wat vastgoedhandelaren om het stadion beter te exploiteren een betere optie is. Ik denk dat er met de ruimte in en rond het stadion veel mogelijk is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom zijn er fans die tegen de verkoop van het stadion zijn eigenlijk?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een samenwerking met wat vastgoedhandelaren
quote:
Er is op en aan het stadion nog zat te verbouwen, zeker achter West zitten mogelijkheden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De grond rondom het stadion is al verkocht dus daar is weinig eer te bepalen.
Misschien kan je Guus Meeuwis ieder jaar laten optredenOf heeft Eend betere ideeen?
ja het heeft geen geld meerquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV is allang blij dat het voorlopig is uitgebouwd
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wel misschien maar verbouwen kost veel geld en dan wordt je schuld alleen maar groter terwijl nu juist bezig is om de hypotheek te verlagen
Het staat niet echt sterk als je eerst bij de bank komt om de hypotheeklasten te verlagen en 2 maanden later om een nieuwe hypotheek aan te vragen
Te stil....quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is stil in Eindhoven...
Tja maar dan zijn we dus 1 x keer een voorziiter, trainersduo enzo kwijt... dat lijkt me ook niet wat.. maar goed het zou ook weer mooi zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Te stil....
Ik begin een hoe langer hoe slechter gevoel te krijgen bij die "fijne" voorzitter van ons.
Hoop eigenlijk dat hij samen met Timmer opstapt in September/Oktober.
Westerhof heeft in mijn optiek maar een zeer beperkte rol op het moment en zaait een hoop onrust met zijn uitspraken die achteraf vaak anders blijken te liggen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja maar dan zijn we dus 1 x keer een voorziiter, trainersduo enzo kwijt... dat lijkt me ook niet wat.. maar goed het zou ook weer mooi zijn
Idd... ik zou ook niet echt rouwig zijn als ie weg gaat....quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Westerhof heeft in mijn optiek maar een zeer beperkte rol op het moment en zaait een hoop onrust met zijn uitspraken die achteraf vaak anders blijken te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |