Mwha voor 750.000 is het nou ook weer niet zo'n gigantische gok.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
volgens Johan Derksen zitten ze er dus wel op te wachten
ik zou t zelf ook een (te) grote gok vinden
Als PSV zo openlijk interesse toont in Leonardo, dan kiest ie echt wel voor PSV boven AZ hoor...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
PSV geinteresseerd in Leonardo van NAC
maar waarschijnlijk gaat AZ er mee aan de haal, net als met Luirink, Augustien, Dembele, Cziommer... worden ze nog een keer wakker in Eindhoven?
zo eerzuchtig is ie idd ook nog welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als PSV zo openlijk interesse toont in Leonardo, dan kiest ie echt wel voor PSV boven AZ hoor...
Whoeiquote:Op basis van uitstekende Europese resultaten in de laatste vijf seizoenen, mag PSV ook voor de volgende UEFA Champions League-editie weer rekenen op een plaats in Pot 2 bij de loting. De Eindhovenaren treffen daardoor in de groep twee relatief gemakkelijkere tegenstanders.
Twaalfde positie
De ranglijst van de UEFA toont aan dat PSV over de jaren 2001-2006 de twaalfde positie inneemt. PSV wordt derhalve ingedeeld in ’groep twee’ van deelnemende teams. Hoewel het afgelopen seizoen minder voorspoedig verliep dan de jaargang daarvoor heeft PSV zich dus weten te handhaven op een hoge positie. Bij de loting voor de Champions League later dit jaar worden de deelnemende teams onderverdeeld in vier groepen. Ajax moet zich, als winnaar van de play-offs, via de voorronde nog weten te plaatsen voor het hoofdtoernooi. Komende woensdag wordt in Parijs de finale gespeeld van de editie van dit seizoen. In Stade de France trappen FC Barcelona en Arsenal FC af op jacht naar de beker met de grote oren.
net als vorig jaar dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Whoei![]()
En die foto, die is echt geweldig![]()
ooo daaaaaar zat ik de naam mee te veranderen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:46 schreef rubbereend het volgende:
Leonardohet lijkt ook nog eens op Leandro
[..]
net als vorig jaar dusmaar we zitten er enorm dicht tegen aan om eens groepshoofd te worden, maar dan moeten we geluk hebben dat wat hooggeplaatste clubs geen CL gaan spelen.
als we er kaartjes voor kunnen krijgen voor de CL wel ja, maar dat is voor de poules nog nooit een probleem geweest als we op tijd waren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooo daaaaaar zat ik de naam mee te veranderen.
Je staat/zit ook weer op oost ?
Nee dat klopt, het grappige een maat van me gaat altijd mee.. en die is voor Ajax, maar hij vindt het gezelliger in Eindhoven, dus hij gaat nu een supporterpas van PSV kopenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we er kaartjes voor kunnen krijgen voor de CL wel ja, maar dat is voor de poules nog nooit een probleem geweest als we op tijd waren.
Dat zou inderdaad wel wat leuker zijn. Juventus lijkt me wel een keer leuk. Die hebben we nog nooit in de CL gehad, dacht ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:hopelijk dit jaar eens geen AC Milan of Arsenal maar eens wat andere clubs
even afwachten wat daar van over blijftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel wat leuker zijn. Juventus lijkt me wel een keer leuk. Die hebben we nog nooit in de CL gehad, dacht ik
Oh shit ja, even helemaal vergetenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even afwachten wat daar van over blijft
Sterker nog, die hebben we nog nooit gehad in welk Europees verband dan ook. Persoonlijk hoop ik op Chelsea.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel wat leuker zijn. Juventus lijkt me wel een keer leuk. Die hebben we nog nooit in de CL gehad, dacht ik
Chelsea gaat niet lukken, die staan 14e op de lijst en zullen ook in pot 2 zittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sterker nog, die hebben we nog nooit gehad in welk Europees verband dan ook. Persoonlijk hoop ik op Chelsea.
En over dat stadion, ja zonder de gemeentelijke steun zijn er waarschijnlijk weinig andere alternatieven. want die kosten voor de lening zijn gewoon veel te ovedreven.
quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]liever niet, dat wordt dan namelijk een laaggeplaatse club, liever Anderlecht uit pot 4
Dat klopt, PSV staat zelfs boven zequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Chelsea gaat niet lukken, die staan 14e op de lijst en zullen ook in pot 2 zitten
Moeten ze wel eerste de voorronde overlevenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
HSV gaat trouwens aankomend jaar denk ik in pot 4 komengeduchte tegenstander.
Ik had verwacht dat Chelsea hoger stond... Tegen Barcelona lijkt me ook wel wat, wordt vast een mooie wedstrijd, wel erg zwaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat klopt, PSV staat zelfs boven ze
Dan hoop ik op Liverpool of Valencia. Met Valencia hebben we nog recht te trekken van de vorige keer. Maar dan moet een top 8 club afwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |