Lijkt me onmogelijk, hij had gezegd dat ie een verkeerde keuze gemaakt heeft door voor Roda gekozen te hebben, volgens Stevens heeft hij voldoende kansen gehad (heb em zelf volgens mij nog nooit een competitiewedstrijd zijn spelen) en heeft ie zelf vorig seizoen bij Zwolle ook slecht gespeeld dus moet ie maar es in de spiegel kijken, aldus Huubquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:
Charlie van den Ouweland dus opnieuw verhuurd door Roda en nu aan Dordt. Zal het met Charlie ooit nog iets worden in Kerkrade?
Vloet heeft van den Ouweland toch gehaald in zijn laatste jaar (althans aflopend contract), kan me best voorstellen dat dit geen speler van/voor Huub is!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:51 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk, hij had gezegd dat ie een verkeerde keuze gemaakt heeft door voor Roda gekozen te hebben, volgens Stevens heeft hij voldoende kansen gehad (heb em zelf volgens mij nog nooit een competitiewedstrijd zijn spelen) en heeft ie zelf vorig seizoen bij Zwolle ook slecht gespeeld dus moet ie maar es in de spiegel kijken, aldus Huub![]()
Kan ik ook best begrijpen, aankoop van Vloet, vind het alleen vreemd dat Huub zegt dat ie genoeg kansen heeft gehad, terwijl ik em zelf nog nooit heb zien spelen....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef -Dutch- het volgende:
[..]
Vloet heeft van den Ouweland toch gehaald in zijn laatste jaar (althans aflopend contract), kan me best voorstellen dat dit geen speler van/voor Huub is!
Prima beslissing, heeft vorig jaar al laten zien een echte leider te zijn!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
JP Saeijs is de nieuwe aanvoerder van Roda JC, las ik.
Heeft ie snel voor elkaar. Wat vinden jullie ervan?
We hebben Matheus Hoop op proef. Wat een feest...quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag of helemaal niet, goede keuze van Roda. Nu wel snel op zoek naar een vervanger!
http://mgl.digi-dition.nl(...)_20060724_47_423.phpquote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
Op de FP staat een bericht over rellen rondom Sint-Truiden - Roda, weet iemand wat daar precies gebeurd is?
Ja, maar dit is een krantenbericht en die zijn zelden objectief als het om gebeurtenissen rondom voetbalwedstrijden gaat. Vandaar dat ik het van de aanwezigen wil horen.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
http://mgl.digi-dition.nl(...)_20060724_47_423.php
Leuk als derde keeper, nu nog een scorende spits, die hebben we veel harder nodig.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef methodmich het volgende:
Dat is een keeper. Zat ooit bij NEC in de selectie als ik me niet vergis.
Ik wil het nog maar allemaal afwachten, ik denk wel dat je met het vertrek van Cziommer, Van Dijk en Koné veel kwaliteit hebt ingeleverd, maar van de nieuwere spelers zoals Vandamme, Augustien, Meeuwis en de Fauw verwacht ik veel. Ik denk wel dat we er nog een afmaker bij moeten krijgen, met name ook om de onderlinge concurrentie bij de spitsen aan te wakkkeren. Achterin heb ik dit seizoen meer vertrouwen erin als vorig seizoen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:14 schreef kirchroa het volgende:
Het wordt gewoon 3x nix dit jaar. Als we er geen afmaker bijkrijgen, zie ik de bui toch al echt hangen. En nu ben ik niet de meest negatieve persoon, maar met het huidige elftal zullen we geen potten breken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |