Lijkt me onmogelijk, hij had gezegd dat ie een verkeerde keuze gemaakt heeft door voor Roda gekozen te hebben, volgens Stevens heeft hij voldoende kansen gehad (heb em zelf volgens mij nog nooit een competitiewedstrijd zijn spelen) en heeft ie zelf vorig seizoen bij Zwolle ook slecht gespeeld dus moet ie maar es in de spiegel kijken, aldus Huubquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:48 schreef methodmich het volgende:
Charlie van den Ouweland dus opnieuw verhuurd door Roda en nu aan Dordt. Zal het met Charlie ooit nog iets worden in Kerkrade?
Vloet heeft van den Ouweland toch gehaald in zijn laatste jaar (althans aflopend contract), kan me best voorstellen dat dit geen speler van/voor Huub is!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:51 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk, hij had gezegd dat ie een verkeerde keuze gemaakt heeft door voor Roda gekozen te hebben, volgens Stevens heeft hij voldoende kansen gehad (heb em zelf volgens mij nog nooit een competitiewedstrijd zijn spelen) en heeft ie zelf vorig seizoen bij Zwolle ook slecht gespeeld dus moet ie maar es in de spiegel kijken, aldus Huub![]()
Kan ik ook best begrijpen, aankoop van Vloet, vind het alleen vreemd dat Huub zegt dat ie genoeg kansen heeft gehad, terwijl ik em zelf nog nooit heb zien spelen....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:49 schreef -Dutch- het volgende:
[..]
Vloet heeft van den Ouweland toch gehaald in zijn laatste jaar (althans aflopend contract), kan me best voorstellen dat dit geen speler van/voor Huub is!
Prima beslissing, heeft vorig jaar al laten zien een echte leider te zijn!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
JP Saeijs is de nieuwe aanvoerder van Roda JC, las ik.
Heeft ie snel voor elkaar. Wat vinden jullie ervan?
We hebben Matheus Hoop op proef. Wat een feest...quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag of helemaal niet, goede keuze van Roda. Nu wel snel op zoek naar een vervanger!
http://mgl.digi-dition.nl(...)_20060724_47_423.phpquote:Op maandag 24 juli 2006 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
Op de FP staat een bericht over rellen rondom Sint-Truiden - Roda, weet iemand wat daar precies gebeurd is?
Ja, maar dit is een krantenbericht en die zijn zelden objectief als het om gebeurtenissen rondom voetbalwedstrijden gaat. Vandaar dat ik het van de aanwezigen wil horen.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
http://mgl.digi-dition.nl(...)_20060724_47_423.php
Leuk als derde keeper, nu nog een scorende spits, die hebben we veel harder nodig.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef methodmich het volgende:
Dat is een keeper. Zat ooit bij NEC in de selectie als ik me niet vergis.
Ik wil het nog maar allemaal afwachten, ik denk wel dat je met het vertrek van Cziommer, Van Dijk en Koné veel kwaliteit hebt ingeleverd, maar van de nieuwere spelers zoals Vandamme, Augustien, Meeuwis en de Fauw verwacht ik veel. Ik denk wel dat we er nog een afmaker bij moeten krijgen, met name ook om de onderlinge concurrentie bij de spitsen aan te wakkkeren. Achterin heb ik dit seizoen meer vertrouwen erin als vorig seizoen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:14 schreef kirchroa het volgende:
Het wordt gewoon 3x nix dit jaar. Als we er geen afmaker bijkrijgen, zie ik de bui toch al echt hangen. En nu ben ik niet de meest negatieve persoon, maar met het huidige elftal zullen we geen potten breken.
Eens! Er is nu geen enkele speler die in staat is om een stuk of 15 doelpunten te maken en die hebben we wel nodig om serieus om Europees voetbal te kunnen strijden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:14 schreef kirchroa het volgende:
Het wordt gewoon 3x nix dit jaar. Als we er geen afmaker bijkrijgen, zie ik de bui toch al echt hangen. En nu ben ik niet de meest negatieve persoon, maar met het huidige elftal zullen we geen potten breken.
Maar om de meest vreemde redenen heeft Roda JC er de laatste tijd steeds niets van gebakken. Het begon toen Wiljan Vloet aan de macht kwam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:14 schreef kirchroa het volgende:
In dat seizoen wonnen we wel van Bordeaux en Milan onder Leekens. Overigens doet Roda het qua begroting het structureel beter dan van ze verwacht kan worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:04 schreef planethugo het volgende:
het was al voor vloet niet goed. Dat drama seizoen dat begon met van Dijk en daarvoor met Vergoossen was het ook steeds meer geluk dan wijsheid als we europees haalden. Dat vond ik toen en dat vind ik nu nog steeds. Toch heb ik wel vertrouwen in dit seizoen (net als ieder jaar trouwens) al MOET er gewoon een fatsoenlijke spits bij, maarja vind die maareens voor een acceptabele prijs....
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:17 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
In dat seizoen wonnen we wel van Bordeaux en Milan onder Leekens. Overigens doet Roda het qua begroting het structureel beter dan van ze verwacht kan worden.
Dat laatste is niet helemaal waar, Roda begroot namelijk anders dan de meeste andere clubs. Ten dele klopt het echter wel, maar dat is geen compliment maar juist een slechte prestatie van bestuur en management.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:17 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
In dat seizoen wonnen we wel van Bordeaux en Milan onder Leekens. Overigens doet Roda het qua begroting het structureel beter dan van ze verwacht kan worden.
Vertel eens hoe Roda anders zou begroten. Het lijkt me dat je je verwachte uitgaven en inkomsten per jaar onder elkaar zet en dat optelt. Goed, je kan op z'n Vitesse's rommelen door je inkomsten te manipuleren of te werken met vreemde afschrijvingen en posten, maar dat doe je ook maar enkele keren....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat laatste is niet helemaal waar, Roda begroot namelijk anders dan de meeste andere clubs. Ten dele klopt het echter wel, maar dat is geen compliment maar juist een slechte prestatie van bestuur en management.
Het heeft te maken met het waarderen van de spelersselectie, Roda schat dat conservatief in.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:19 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vertel eens hoe Roda anders zou begroten. Het lijkt me dat je je verwachte uitgaven en inkomsten per jaar onder elkaar zet en dat optelt. Goed, je kan op z'n Vitesse's rommelen door je inkomsten te manipuleren of te werken met vreemde afschrijvingen en posten, maar dat doe je ook maar enkele keren....
Ken die hele speler niet.....hopenlijk prikt ie er genoeg in!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hebben jullie een idee of spits Karol Gregorek (23) van Lech Poznan een beetje bevalt tijdens zijn proefperiode?
En een prutser... Had maar weinig goede woorden over voor Saeijs. Maja hij kwam toen wel in de helft van het seizoen en moest zich nog helemaal aanpassen. Denk dan toch wel dat je genoeg kwaliteit hebt als een trainer als Steevens je de aanvoerdersband geeft.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:33 schreef -Dutch- het volgende:
[..]
Prima beslissing, heeft vorig jaar al laten zien een echte leider te zijn!
Lijkt me toch niet dat Roda de selectie als activa op de balans zet, dat is sinds het Vitesse-debacle namelijk verboden in Nederland.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft te maken met het waarderen van de spelersselectie, Roda schat dat conservatief in.
Je mag je spelers niet als vaste activa neerzetten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat Roda de selectie als activa op de balans zet, dat is sinds het Vitesse-debacle namelijk verboden in Nederland.
Had geen meerwaarde in Dusseldorf, 1op1 met de keeper van Dusseldorf mistte hij...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die nieuwe pool gaat brengen, als ie er maar genoeg d'r in legt!
quote:Tester Gregorek kan Roda JC niet overtuigen
2/8/2006 11:53
Roda JC biedt Karol Gregorek geen contract aan. De Poolse aanvaller kon de technische staf van de Limburgse club niet overtuigen.
'Hij is nog niet de afmaker waar wij op dit moment naar op zoek zijn', aldus directeur Huub Narinx op de website van Roda JC. 'Wij zullen hem echter wel blijven volgen en kijken hoe hij zich ontwikkelt. Wij gaan nu verder op zoek naar een speler die wel aan onze eisen voldoet.'
Gregorek was afgelopen seizoen bij Amica Wronki ploeggenoot van Jarda Simr, die inmiddels door Excelsior is teruggehaald naar Nederland. Nu staat hij onder contract bij Lech Poznan dat is gefuseerd met Amica Wronki.
En terecht zoals DS al zei, de kans die hij kreeg verzilverde hij niet, voor de rest was het ook zeer armoedig van de kant van Roda gisteren in Dusseldorfquote:
Zullen veel Duitsers komenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:56 schreef TheGHunter het volgende:
morgen de open dag, en de oefenwedstrijd tegen aken, wordt leuk
Ik denk dat ze in de meerderheid zullen zijn.quote:
alleen maarquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de meerderheid zullen zijn.![]()
En dat noemen ze dan een open dag.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:42 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
alleen maar
je moet 10 euro betalen voor n kaartje dus er zal behalve duitsers geen hond komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |