quote:FC Basel meldt zich voor Cristiano
FC Basel heeft zich gisteren officieel gemeld bij Roda JC voor Cristiano. De Zwitserse club wil de Braziliaan, die sinds vorige week op proef is, per direct overnemen. Roda wacht al de hele week op een seintje vanuit Basel en wilde uiterlijk voor het weekeinde weten hoe concreet de interesse was. „We moeten zelf ook verder en wilden niet meer te lang wachten”, aldus algemeen directeur Huub Narinx. „Hoewel we nog niet over een transfersom hebben gesproken, zal zijn zaakwaarnemer naar ik aanneem best een bedrag hebben gedropt. We moeten nu kijken of we eruit komen en dan afwachten of Cristiano ook met Basel tot overeenstemming komt.”
Roda zal niet voor de hoofdprijs gaan bij de besprekingen. Cristiano mag vertrekken van trainer Huub Stevens, die met Andres Oper en Dieter van Tornhout al beschikt over twee centrumspitsen. De coach zou zijn selectie willen aanvullen met een aanvaller die ook vanaf de zijkant kan spelen. Bovendien drukt de Braziliaan met zijn salaris zwaar op de begroting. Zijn vertrek zou de komst van de door Stevens gewenste versterking mogelijk kunnen maken. „We hebben een lijstje met namen”, geeft Narinx aan. „Je moet alleen kijken wat daarvan haalbaar is. We zullen in elk geval geen paniekaankoop doen.”
Bron : LD
Ben het volkomen met je eens, hij mag van mij liever vandaag dan morgen vertrekkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
Om het vertrek van Cristiano zal ik geen traan laten, hij heeft me nooit kunnen bekoren. Hij scoort voor een spits te weinig en een goed aanspeelpunt is hij evenmin.
Jij bent ook al een Rodaworld kennerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:53 schreef Schimpie het volgende:
Zij zien ook graag Castro in de goal ipv. Kujo.![]()
Ik kom er alleen voor de foto's hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Jij bent ook al een Rodaworld kenner![]()
Aan de foto's op die site te zien hangt dat vermoedelijk samen met hun enigszins beperkte hersencapaciteit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:36 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ben het volkomen met je eens, hij mag van mij liever vandaag dan morgen vertrekken![]()
Alleen de mensen bij Rodaworld zijn nog altijd blij als ze cristiano in een geel-zwart shirt zien op het veld![]()
Een 6 Cijferig bedragquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:13 schreef Schimpie het volgende:
YAY!
Hij gaat weg.![]()
Cristiano naar FC Basel 18-08-2006
Roda JC heeft een principeakkoord bereikt met FC Basel over de overgang van Cristiano naar de Zwitserse club. Begin volgende week zullen de contracten getekend worden. Over het feit of er al dan niet een transfersom is betaald door FC Basel zal Roda JC geen uitspraken doen.
Cristiano kwam in het totaal 99 keer uit voor Roda JC en scoorde daarin 34 doelpunten.
Het valt te hopen dat we nog iets voor hem vangen.
Hopelijk wordt dat (samen met een deel van de Kone-miljoenen ) meteen geïnvesteerd in een spits.quote:
Komkom, niet zo negatief. OK, de tweede helft was niks, maar voor rust was Roda veel beter en had de wedstrijd eigenlijk al beslist moeten zijn. Het is dan ook onzin om te stellen dat het net zo goed 0-0 of 1-0 voor Excelsior had kunnen zijn, al had de 1-1 inderdaad uit de lucht kunnen komen vallen. Al met al was het echter een verdiende overwinning.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:02 schreef RD4 het volgende:
Bar slechte wedstrijd en die Vandamme mag eens op bezoek gaan bij een opticien....
Gelukkig valt de 0-1 nog en win je daar terwijl het net zo goed 0-0 of 1-0 had kunnen zijn, als deze wedstrijd een voorbode is voor de rest van het seizoen dan zie ik het somber in![]()
In principe eens, verdiend was het, maar als de 1-1 gevallen zou zijn in de slotfase zou deze niet uit de lucht zijn komen vallen. Toch viel Roda me wel een beetje tegen, afgezien van een goede eerste helft, waarin het minimaal 0-3 had moeten zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Komkom, niet zo negatief. OK, de tweede helft was niks, maar voor rust was Roda veel beter en had de wedstrijd eigenlijk al beslist moeten zijn. Het is dan ook onzin om te stellen dat het net zo goed 0-0 of 1-0 voor Excelsior had kunnen zijn, al had de 1-1 inderdaad uit de lucht kunnen komen vallen. Al met al was het echter een verdiende overwinning.
Veel beter? Minder slecht. Moet wel toegeven dat Roda en met name van Tornhout een mooie kans had. Toch zie je dat een echte centrumspit gemist word. Cisse die steeds de hoek in duikt en de bal voor de kist gooit maar dat er niemand staat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Komkom, niet zo negatief. OK, de tweede helft was niks, maar voor rust was Roda veel beter en had de wedstrijd eigenlijk al beslist moeten zijn. Het is dan ook onzin om te stellen dat het net zo goed 0-0 of 1-0 voor Excelsior had kunnen zijn, al had de 1-1 inderdaad uit de lucht kunnen komen vallen. Al met al was het echter een verdiende overwinning.
En dus (voor rust) veel beter dan Excelsior. Zoals ik al zei was het verre van briljant, maar verschrikkelijk slecht was het evenmin. Een extra spits is inderdaad geen overbodige luxe, maar ik verwacht ook wel dat die aangetrokken zal worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:34 schreef RD4 het volgende:
[..]
Veel beter? Minder slecht. Moet wel toegeven dat Roda en met name van Tornhout een mooie kans had. Toch zie je dat een echte centrumspit gemist word. Cisse die steeds de hoek in duikt en de bal voor de kist gooit maar dat er niemand staat.
Op naar vrijdag!
Lijkt me wel een goede voor Roda, maar geen echte goalen-maker?quote:AZ: Roda JC informeert naar Adil Ramzi
Roda JC heeft bij AZ geïnformeerd of het mogelijk is Adil Ramzi per direct over te nemen. Dat zegt Marcel Brands, directeur voetbalzaken van de Alkmaarse club. Algemeen directeur Huub Narinx van Roda wil de interesse bevestigen noch ontkennen. „Zolang niets concreet is, reageer ik niet op namen.”
De 29-jarige Marokkaan heeft nog een contract tot 2008 bij AZ, maar mag weg van de club. In de voorbereiding kwam Ramzi geregeld in actie als aanvaller, die vanaf de linkerkant speelt. Daarmee past hij precies in het profiel van de speler die Huub Stevens aan zijn selectie wil toevoegen.
Vorig seizoen werd Ramzi door AZ verhuurd aan FC Utrecht. In het verleden speelde hij ook voor Willem II, PSV en FC Twente.
Maar een echte spits is het niet en in tegenstelling tot Stevens denk ik dat we beter een spits dan een schaduwspits kunnen aantrekken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef Schimpie het volgende:
Hij tikt wel makkelijk een balletje erin hoor, makkelijker als cisse iig.
dat zeker!!!, maar de gewenste spits is het niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef DarkShine het volgende:
En toch mag Ramzi van mij zeker komen, een versterking voor ons!
Maar scoorde vorig seizoen wel 7x in 15 wedstrijden. Als hij de schakel tussen middenveld en aanval kan worden... Afgelopen zaterdag moest van Tornhout vaker terug naar het middenveld om de aanval te beginnen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
dat zeker!!!, maar de gewenste spits is het niet.
Exact. Ramzi is zeker een versterking, maar aangezien ik niet verwacht dat Roda nog twee spelers gaat aantrekken zou ik liever een spits zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
dat zeker!!!, maar de gewenste spits is het niet.
Tenzij Cristiano echt zwaar op de begroting druktequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Exact. Ramzi is zeker een versterking, maar aangezien ik niet verwacht dat Roda nog twee spelers gaat aantrekken zou ik liever een spits zien.
Denk niet dat Roda geld heeft voor zijn transfersom, weet het wel zeker!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
Speelt Rick Hoogendorp eigenlijk bij Wolfsburg of was het Bochum, anders hem halen
Ja, Wolfsburg wil hem denk ik ook niet kwijt denk ik aangezien die tegen Eintracht Frankfurt was ingevallen in de 58e min. Dus willen ze wel geld zien. Jammer!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk niet dat Roda geld heeft voor zijn transfersom, weet het wel zeker!
Nou jammer, denk dat hij zijn top al gehad heeft en hij is ook al op leeftijd...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:10 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja, Wolfsburg wil hem denk ik ook niet kwijt denk ik aangezien die tegen Eintracht Frankfurt was ingevallen in de 58e min. Dus willen ze wel geld zien. Jammer!
Oprotten Klootzakken.quote:AZ aast op Roda-spits Cissé
AZ heeft bij zijn zoektocht naar een linksbuiten zijn zinnen gezet op Sekou Cissé. Bronnen binnen de Alkmaarse club bevestigen dat de 21-jarige Ivoriaan van Roda JC bovenaan op het verlanglijstje staat van Louis van Gaal.
Aangezien de trainer van AZ een sterke voorkeur heeft voor een systeem met drie aanvallers, wil hij graag een linksbuiten aan zijn selectie toevoegen. Afgelopen zaterdag volgde Hugo Hovenkamp het duel tussen Excelsior en Roda JC. Zijn speciale aandacht ging daarbij uit naar Cissé.
Volgens algemeen directeur Huub Narinx van Roda is inderdaad geïnformeerd naar Cissé. ,,Maar ik zeg niet welke club zich heeft gemeld. Sekou is één van de jonge, talentvolle spelers in onze groep die momenteel opvalt. Ik begrijp dus dat clubs op hem azen. Maar in principe willen we hem niet laten gaan.” Het contract van de aanvaller loopt aan het einde van dit seizoen af, maar Roda heeft nog een optie van twee jaar.
De aanklager betaald voetbal heeft overigens een vooronderzoek ingesteld naar de actie van Sekou Cissé ten opzichte van Sigourney Bandjar. De Excelsiorverdediger ging afgelopen zaterdag in de blessuretijd tegen de vlakte na een akkefietje met Cissé. Op de televisie was te zien dat Cissé een beweging maakte met zijn hoofd danwel schouder, maar was niet zichtbaar of hij zijn opponent raakte. „We moeten voor vrijdag reageren”, aldus directeur Narinx. „We pleiten onschuld en zijn van mening dat de zaak is opgeklopt. Hopelijk geeft de KNVB ons gelijk, want het zou vervelend zijn als Cissé geschorst wordt.”
De aanklager startte ook een vooronderzoek naar Feyenoorder Pierre van Hooijdonk, die in een luchtduel Arnold Kruiswijk trof, en Willem II-speler Anouar Hadouir, die op de buik van Hans Somers ging staan.
Contact loopt na dit seizoen af, Roda heeft een optie voor nog 2 seizoenen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Heeft nog maar 1 jaar zijn contract lopen he, grote kans dat hij ook vertrekt, zo niet volgend jaar
quote:Roda JC wenst niet te praten over vertrek Cissé
In de pers wordt vandaag gesproken over de interesse van AZ in Roda-spits Sekou Cissé. Roda JC heeft echter te kennen gegeven niet over een vertrek van Cissé te willen onderhandelen.
De club heeft van diverse spelers afscheid genomen en is in opbouw met veel nieuwe en jonge spelers. Gezien de sportieve ambities van Roda JC past het niet om Sekou Cissé of enige andere talentvolle speler op dit moment te laten vertrekken.
Overigens betreurt Roda JC dat een en ander in de pers komt. Op deze manier ontstaat, aan het begin van de competitie, onnodige onrust bij de selectie.
Bron: Roda JC
Als ze dit volhouden wel, we hebben zulke verhalen eerder gehoord.quote:
Daar moest ik zelf ook meteen aan denken...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze dit volhouden wel, we hebben zulke verhalen eerder gehoord.![]()
Congolese moeder of vader.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Die Jamaique, is dat nou een halfbloedje dat iemand weet? Congolese moeder ofzo? Of wil hij gewoon graag een beetje op Cristiano Ronaldo lijken?
Marcel de Jong deed het wel aardig volgens mij.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:25 schreef methodmich het volgende:
Zeker als hij straks ook de vrije trappen nog mag gaan nemen of doet ie dat al?
En de Fauw ook toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Dat doet Bodor helaas (meestal) nog.
Klopt, maar meestal is het Bodor.quote:
achterin zit het idd wel goed, al had mols toch in de 1ste helft wel kunnen scoren. Jammer dat sergio weg is want zo iemand missen we nog, had vaak het idee dat men voorin maar wat deed, leek vaak nergens op. Met name augustien deed vaak een foute bal geven of te lang treuzelenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vond dat Roda gisteren behoorlijk goed speelde. De verdediging staat goed en aanvallend loopt het aardig. Wel missen we nog een spits en kunnen Agustien en Bodor me niet overtuigen. als Ramzi komt zal één van die twee echter op de bank belanden, nu nog een spits die in staat is om er een stuk of 15 in te leggen en dan kan het een leuk seizoen worden.
Sergio is inderdaad een speler die we goed hadden kunnen gebruiken, maar vanaf de volgende wedstrijd hebben we als het goed is Ramzi voor die positie. u alleen nog een scorende spits. Maar goed, het team is me 100 procent mee gevallen, het is immers altijd maar afwachten hoe het uitpakt met zoveel aankopen, maar het lijkt te klikken. Eigenlijk is Agustien de enige van de nieuwe spelers die me nog niet heeft kunnen overtuigen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
achterin zit het idd wel goed, al had mols toch in de 1ste helft wel kunnen scoren. Jammer dat sergio weg is want zo iemand missen we nog, had vaak het idee dat men voorin maar wat deed, leek vaak nergens op. Met name augustien deed vaak een foute bal geven of te lang treuzelen
Dat zou inderdaad belachelijk zijn, al maakt het gezien de blessure van Cissé verder niet zo heel veel uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:44 schreef DarkShine het volgende:
van Hooydonk word wegen gebrek aan bewijs vrijgesproken en Cissé zou 4 duels krijgen?!
KNVB MAFFIA!
Denk jij er even aan dat er komend weekend en volgende week midweeks interland-voetbal is, waardoor je een week langer de tijd hebt om te wisselen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef DarkShine het volgende:
Denken degene die meedoen aan de Fok! VBL Manager eraan dat je tot vrijdag18uur kunt wisselen?
Met je behaalde punten krijg je extra geld om je elftal te versterken
Klopt ja, maar dat krijg je als dat oranje je voor de meter niet intresseert.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Denk jij er even aan dat er komend weekend en volgende week midweeks interland-voetbal is, waardoor je een week langer de tijd hebt om te wisselen?
Maar onze verdediging die staat eindelijk goed. Dat werd eens tijd!quote:on-topic: Roda doet het aardig nu, maar 2 (relatief) zwakke tegenstanders. Benieuwd hoe de wedstrijden in Enschede en thuis tegen achtereenvolgens Ajax en AZ zullen uitpakken.. Scorend vermogen lijkt vooralsnog een mogelijk probleem te zijn, maar afijn, misschien dat Ramzi uitkomst biedt en/of er nog wat uit de hoed getoverd wordt![]()
De verdediging staat inderdaad goed. Een betrouw centrum met Saeijs en Kah en twee meer dan eredivisiewaardige backs. Van Kujovic ben ik nog steeds niet kapot, maar veel blunders maakt hij ook niet. Het probleem ligt inderdaad in de spits en in mindere mate op het middenveld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:48 schreef DarkShine het volgende:
Maar onze verdediging die staat eindelijk goed. Dat werd eens tijd!
Dat scheelt wel, maar als je zelf niet weet te scoren kun je in ieder geval niet winnen... Met 1 doelpuntje tegen ben je dan alsnog de klosquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar onze verdediging die staat eindelijk goed. Dat werd eens tijd!
Maar als je zelf de 0 houd en zelf wel 1x scoort (of je tegenstanderquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, maar als je zelf niet weet te scoren kun je in ieder geval niet winnen... Met 1 doelpuntje tegen ben je dan alsnog de klosNouja, Vandamme lijkt me op zich wel een speler die kan scoren en ook Oper heeft er vorig jaar een 8 ingelegd, terwijl hij de eerste 5 (oid) wedstrijden miste (toen hadden jullie Koné nog)?
quote:Nadat Roda JC en AZ vrijdag al overeenstemming hadden bereikt, heeft de club vandaag een akkoord bereikt met de speler Adil Ramzi. De Marokkaan tekende vandaag in Kerkrade een contract tot juli 2008.
Adil Ramzi is 29 jaar en kwam eerder uit voor onder andere Willem II, PSV, FC Twente en AZ. Door die laatste club werd hij afgelopen seizoen uitgeleend aan FC Utrecht. Daar scoorde hij in 15 wedstrijden zeven doelpunten. In totaal speelde de aanvaller 231 wedstrijden in het Betaald Voetbal en scoorde daarin 57 doelpunten.
Algemeen directeur Huub Narinx is in zijn nopjes met de transfer: “Adil is precies de speler die wij zochten. Hij kan op meerdere posities, zowel in de spits als op het middenveld, uit de voeten.”
Adil heeft nummer 10, de schakel tussen het middenveld en de aanval dus...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
Beschouwt Stevens Adil nu als de gewenste spits?
Opvolger van Sergio dus. Dus Stevens gaat nog met Nol opzoek naar een spits?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Adil heeft nummer 10, de schakel tussen het middenveld en de aanval dus...
Dat doet Agustien toch ook?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Adil heeft nummer 10, de schakel tussen het middenveld en de aanval dus...
Als je L1 hebt gezien, op rodajcfans.nl staat er nog een link naar, hoor je Narinx zeggen dat het met deze groep moet gebeuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Opvolger van Sergio dus. Dus Stevens gaat nog met Nol opzoek naar een spits?
Ja, net als Bouchibaquote:
Agustien speelde in de voorbereiding toch ook vaker linksbuiten?quote:
Van mij mag die zowiezo terug, wat moet je met een huurling?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Agustien speelde in de voorbereiding toch ook vaker linksbuiten?
Mja van mij, mag die volgend seizoen terug naar Az, als die zo blijft ballen...
Dat is inderdaad alleen goed voor noodgevallen. Stel bijvoorbeeld dat je eerste keeper zwaar geblesseerd raakt, maar verder zit ik er ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van mij mag die zowiezo terug, wat moet je met een huurling?
Daar had ik ook al aan gedacht; probleem is echter dat Utrecht hem alleen wil verhuren en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef -Dutch- het volgende:
Rick Kruijs wil weg bij FC Utrecht, ik zou dat wel een aanwinst vinden!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Voor de verandering is er trouwens eens niemand weg dit keer!
Hulde aan H&H!
Van Vloet kenne ze nie beter worrequote:Op vrijdag 1 september 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Bovendien helpt de naam van Stevens bij het aantrekken van nieuwe spelers. Ik heb al diverse nieuwkomers horen zeggen dat Stevens een doorslaggevende rol in hun keuze voor Roda gespeeld heeft.
Daarentegen heb ik nog nooit iemand horen beweren dat hij voor Vloet naar Roda gekomen is.![]()
"Bij wijze van spreken" dan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:20 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Van Vloet kenne ze nie beter worre![]()
Wie zijn er dan voor Stevens naar Roda gekomen'?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Bovendien helpt de naam van Stevens bij het aantrekken van nieuwe spelers. Ik heb al diverse nieuwkomers horen zeggen dat Stevens een doorslaggevende rol in hun keuze voor Roda gespeeld heeft.
Daarentegen heb ik nog nooit iemand horen beweren dat hij voor Vloet naar Roda gekomen is.![]()
"Voor Stevens" is overdreven, maar het heeft bij iwtijfelende spelers als Ramzi wel een positief effect.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:17 schreef Stpan het volgende:
[..]
Wie zijn er dan voor Stevens naar Roda gekomen'?
Natuurlijk speelt dat een rol, bij wie niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:41 schreef zjroentje het volgende:
Ik krijg bij Ramzi toch altijd het idee dat het hem alleen maar om de knaken gaat.
Speelt natuurlijk bij iedereen een rol, maar bij hem krijg ik altijd de indruk dat dat het allerbelangrijkste is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt dat een rol, bij wie niet?
Geld? Gaat om rizpect.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:41 schreef zjroentje het volgende:
Ik krijg bij Ramzi toch altijd het idee dat het hem alleen maar om de knaken gaat.
Denk dat hij bij AZ op de tribune dan beter zat...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Speelt natuurlijk bij iedereen een rol, maar bij hem krijg ik altijd de indruk dat dat het allerbelangrijkste is.
Daar wou ik niet op ingaan, smerige duitser dat het is!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef RD4 het volgende:
ach ja, we weten ook hoe het met Cziommer vergaan is, fok hem!
Ach, ik begrijp op zich wel dat hij naar AZ vertrokken is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef RD4 het volgende:
ach ja, we weten ook hoe het met Cziommer vergaan is, fok hem!
Nummer 10, als ik het goed heb ten minste.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Heeft Adil Ramzi al een rugnummer mogen ontvangen trouwens?
Zie hier het nieuwsbericht..quote:Takak traint mee met Roda
05 september 2006, 15:17
Door: Klaas Jan van der Veen
Jasar Takak traint voorlopig op eigen verzoek mee met Roda JC. De middenvelder stond tot 1 juli onder contract bij PSV, maar heeft ondertussen nog steeds geen nieuwe club gevonden.
Vorig seizoen kwam Takak op huurbasis uit voor NEC. Onder Cees Lok was de middenvelder nog basisspeler, maar raakte nadien op een zijspoor. Daardoor besloot de club uit Nijmegen hem niet te contracteren.
Vooralsnog zou Roda geen intentie hebben om Takak in te lijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |