Als je L1 hebt gezien, op rodajcfans.nl staat er nog een link naar, hoor je Narinx zeggen dat het met deze groep moet gebeuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Opvolger van Sergio dus. Dus Stevens gaat nog met Nol opzoek naar een spits?
Ja, net als Bouchibaquote:
Agustien speelde in de voorbereiding toch ook vaker linksbuiten?quote:
Van mij mag die zowiezo terug, wat moet je met een huurling?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Agustien speelde in de voorbereiding toch ook vaker linksbuiten?
Mja van mij, mag die volgend seizoen terug naar Az, als die zo blijft ballen...
Dat is inderdaad alleen goed voor noodgevallen. Stel bijvoorbeeld dat je eerste keeper zwaar geblesseerd raakt, maar verder zit ik er ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van mij mag die zowiezo terug, wat moet je met een huurling?
Daar had ik ook al aan gedacht; probleem is echter dat Utrecht hem alleen wil verhuren en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:04 schreef -Dutch- het volgende:
Rick Kruijs wil weg bij FC Utrecht, ik zou dat wel een aanwinst vinden!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:37 schreef DarkShine het volgende:
Voor de verandering is er trouwens eens niemand weg dit keer!
Hulde aan H&H!
Van Vloet kenne ze nie beter worrequote:Op vrijdag 1 september 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Bovendien helpt de naam van Stevens bij het aantrekken van nieuwe spelers. Ik heb al diverse nieuwkomers horen zeggen dat Stevens een doorslaggevende rol in hun keuze voor Roda gespeeld heeft.
Daarentegen heb ik nog nooit iemand horen beweren dat hij voor Vloet naar Roda gekomen is.![]()
"Bij wijze van spreken" dan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:20 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Van Vloet kenne ze nie beter worre![]()
Wie zijn er dan voor Stevens naar Roda gekomen'?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Bovendien helpt de naam van Stevens bij het aantrekken van nieuwe spelers. Ik heb al diverse nieuwkomers horen zeggen dat Stevens een doorslaggevende rol in hun keuze voor Roda gespeeld heeft.
Daarentegen heb ik nog nooit iemand horen beweren dat hij voor Vloet naar Roda gekomen is.![]()
"Voor Stevens" is overdreven, maar het heeft bij iwtijfelende spelers als Ramzi wel een positief effect.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:17 schreef Stpan het volgende:
[..]
Wie zijn er dan voor Stevens naar Roda gekomen'?
Natuurlijk speelt dat een rol, bij wie niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:41 schreef zjroentje het volgende:
Ik krijg bij Ramzi toch altijd het idee dat het hem alleen maar om de knaken gaat.
Speelt natuurlijk bij iedereen een rol, maar bij hem krijg ik altijd de indruk dat dat het allerbelangrijkste is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk speelt dat een rol, bij wie niet?
Geld? Gaat om rizpect.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:41 schreef zjroentje het volgende:
Ik krijg bij Ramzi toch altijd het idee dat het hem alleen maar om de knaken gaat.
Denk dat hij bij AZ op de tribune dan beter zat...quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Speelt natuurlijk bij iedereen een rol, maar bij hem krijg ik altijd de indruk dat dat het allerbelangrijkste is.
Daar wou ik niet op ingaan, smerige duitser dat het is!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef RD4 het volgende:
ach ja, we weten ook hoe het met Cziommer vergaan is, fok hem!
Ach, ik begrijp op zich wel dat hij naar AZ vertrokken is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:43 schreef RD4 het volgende:
ach ja, we weten ook hoe het met Cziommer vergaan is, fok hem!
Nummer 10, als ik het goed heb ten minste.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Heeft Adil Ramzi al een rugnummer mogen ontvangen trouwens?
Zie hier het nieuwsbericht..quote:Takak traint mee met Roda
05 september 2006, 15:17
Door: Klaas Jan van der Veen
Jasar Takak traint voorlopig op eigen verzoek mee met Roda JC. De middenvelder stond tot 1 juli onder contract bij PSV, maar heeft ondertussen nog steeds geen nieuwe club gevonden.
Vorig seizoen kwam Takak op huurbasis uit voor NEC. Onder Cees Lok was de middenvelder nog basisspeler, maar raakte nadien op een zijspoor. Daardoor besloot de club uit Nijmegen hem niet te contracteren.
Vooralsnog zou Roda geen intentie hebben om Takak in te lijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |