abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38127458
Ik ben wel benieuwd hoe Vitesse dit op gaat lossen. Lekker voor de nieuwe trainer om te weten dat je derde keus bent...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 mei 2006 @ 16:37:25 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38127615
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:33 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Vitesse dit op gaat lossen. Lekker voor de nieuwe trainer om te weten dat je derde keus bent...
Koeman tekende ook zondere enige schaamte bij PSV
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38127669
Derde keus bij PSV is wat anders van derde keus bij Vitesse.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:00:58 #104
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38132507
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:28 schreef rubbereend het volgende:
Jan van Deinsen maar bellen?
Heeft net getekend bij een Hoofdklasseclub, dan ben je wel gek als je dan naar Vitesse gaat
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:07:40 #105
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_38132765
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 07:37 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach elvislives soap en Vitese horen bij elkaar toch??!

Volgens mij is Blind ook al een gepasseerd station Vitessezuid. Of sommige opties een heroverweging krijgen geen idee.
je hebt helemaal gelijk bijna elke dag is er bij bij vitesse een nieuwe aflevering en soms is er een herhaling , maar over blind ik hoor toch geruchten dat ze al gezien zijn in delphi , maar we zullen we afwachten wie het wordt nog iets meer dan een maand dan moeten we het weten
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:09:44 #106
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38132814
Kut, als Blind in Delphi is geweest, dan wordt hij het...Misschien ff die eigenaar bellen? Streuer, ogen open!!
Vamos el TRI!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:30:44 #107
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38133624
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:09 schreef Elvislives het volgende:
Kut, als Blind in Delphi is geweest, dan wordt hij het...Misschien ff die eigenaar bellen? Streuer, ogen open!!
Wat is er in Delphi te doen dan?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:32:13 #108
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38133703
Dat is dé plek waar contracten getekend worden...Maar is inmiddels zo bekend, dat Vitesse wel een andere plek bedacht zou hebben, want anders ligt alles inderdaad op straat vóórdat ze dat willen.
Vamos el TRI!
pi_38134388
Ernie Brandts komt weer steeds voorzichtiger met zijn neus aan het venster duwen...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 23 mei 2006 @ 19:54:41 #110
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38134656
Heeft net bijgetekend toch.

Om de vraag van een Dubnobasswithmyheadman oid te herhalen:
quote:
En MethodMitch, Vitesse laat ene Bram van Polen stage lopen. Heeft zelfs al een helft meegespeeld in een oefenwedstrijd. Komt van VVOG uit de hoofdklasse. Aangezien jij wel in dat wereldje zit, is 't wat voor Vitesse, wat positie speelt ed ?
Wat is daarop uw antwoord MM?
Vamos el TRI!
pi_38134847
Oh, die vraag had ik niet gezien.

Bram van Polen, ja. Jonge rechtsbuiten, zat ook bij de selectie van het nationaal amateurelftal. De uitmatch bij VVOG is toevallig de enige competitiewedstrijd van ASWH die ik dit seizoen niet heb gemist. Op basis van de thuiswedstrijd was het een redelijke speler, maar niet iemand die er uitsprong. Redelijk snel, maar hij rende vooral achter Johan Sturrus aan ipv andersom. VVOG zit verder voor het eerst sinds 15 jaar ofzo bij ASWH, dus van vorige seizoenen weet ik ook niet zo heel veel van hem. Zijn rol bij VVOG is vooral voorzetten op de bonkige aardrijkskundeleraar in de spits, Edwin van Egteren. Hij is trouwens 20 jaar, dus nog wel jong genoeg om een eventuele stap te kunnen maken. Lijkt me dan niet iemand die al snel voor het eerste in aanmerking zal komen.

Wel een redelijk specifieke rechtsbuiten, dus dat is weer een voordeel. Het is geen dieper neergezette middenvelder, zeg maar.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 23 mei 2006 @ 20:08:26 #112
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38135243
Dank. Volgens mij speelt hij komend seizoen bij jong vitesse, dus ik ben benieuwd! Heeft Groningen afgewezen.
Vamos el TRI!
pi_38135434
Okee. Harderwijk - Arnhem, is nog wel te doen. Als hij zelf in Harderwijk zou wonen, dat hoeft niet natuurlijk. Ben benieuwd of hij slaagt.
www.thuisuiteten.nl
pi_38138528
Boskamp tekent bij Standard. Bedankt KNVB
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:27:38 #115
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_38138541
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 21:27 schreef brighton het volgende:
Boskamp tekent bij Standard. Bedankt KNVB
Vamos el TRI!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 mei 2006 @ 02:25:22 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38149066
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:00 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Heeft net getekend bij een Hoofdklasseclub, dan ben je wel gek als je dan naar Vitesse gaat
nu alweer terug uit Nigeria
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 24 mei 2006 @ 08:52:05 #117
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38151193
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 19:32 schreef Elvislives het volgende:
Dat is dé plek waar contracten getekend worden...Maar is inmiddels zo bekend, dat Vitesse wel een andere plek bedacht zou hebben, want anders ligt alles inderdaad op straat vóórdat ze dat willen.
Ooow, het restaurant aan de Jansbinnensingel?
Ik vroeg me al af wat Blind in Griekenland moest
pi_38151392
Stijntje Vreven terughalen....
pi_38151475
quote:
'Een brief van ene Reker'
Jan Boskamp mag wel bij Belgische topclub Standard Luik aan de slag

Het lijstje met beoogde versterkingen voor Vitesse had trainer Jan Boskamp al lang en breed klaar. In interviews sprak de geboren Rotterdammer zelfs al zijn blijdschap uit dat hij eindelijk in Nederland aan de slag kon gaan. Maar toch staat Boskamp komend seizoen niet in Arnhem, maar in Luik op het veld, bij Standard.
Uiteindelijk was het gemis van een extra trainerscertificaat, de zogenaamde Pro-License bovenop zijn Belgische A-diploma, de reden dat Boskamp van de KNVB niet bij Vitesse aan de slag mocht. ,,Ik was er echt helemaal uit met Vitesse,'' reageert Boskamp. ,,Met technisch directeur Jantje Streuer was ik al over mogelijke transfers in gesprek. Totdat er een brief kwam van ene Reker (Jan Reker, voorzitter van de Coaches Betaald Voetbal, red.). Dat ik niet de juiste papieren had en dus niet bij Vitesse mocht werken. Ik ken die hele Reker niet, dat zal wel zo'n gefrustreerd mannetje zijn.

,,Is hij de voorzitter van de vakbond voor coaches? Oh, daar ben ik geen lid van. En ik hoor dat de mensen daar juist bij bosjes weglopen. ,,Ze hadden me best dispensatie kunnen geven. Dat ik dan gewoon bij Vitesse aan de slag zou gaan en tegelijkertijd dat extra papiertje zou halen. Maar volgens die Reker was dispensatie alleen mogelijk voor Nederlandse trainers. Nou geloof ik dat die man een tijdje dood is geweest, want ik ben toch echt nog steeds een Hollander!''

Met enkele kunstgrepen had Boskamp best bij Vitesse in dienst kunnen treden, maar de daarvoor benodigde poespas zag de coach totaal niet zitten. ,,Er moest dan een trainer naast me komen die wel alle papieren had. Maar ik had geen zin in zo'n stroman. Ik zou bijvoorbeeld niet met de pers mogen praten, dat was de taak van die andere trainer. Nou, ik pas er voor om er als een dooie lul bij te staan.''

De Belgische voetbalbond maakt geen probleem van het gemis van de pro-License. In afwachting van het diploma van de nieuwe cursus krijgt Boskamp dispensatie om bij Standard te werken. ,,Vanwege mijn staat van dienst. Ik heb vele jaren in de Belgische top gewerkt, heb een club geleid in Engeland en ben bondscoach van Georgië geweest. Maar ik ga ook nog die cursus doen. Binnenkort start ik daarmee, ik heb me al opgegeven.''

Bij Vitesse zou Boskamp zijn begonnen in de middenmoot van de eredivisie. Met Standard mag hij deze zomer meedoen aan de voorronde van de Champions League. Een groot verschil. ,,Net nadat de deal met de Arnhemmers was afgeketst, belde Standard al. Ik kon ook voor vijf jaar tekenen bij Beveren, waar ik technisch directeur zou worden. Maar ik wilde liever naar Luik. Standard is echt een grote club, met een geweldige aanhang. En als we de groep bij elkaar weten te houden, met daarin bijvoorbeeld de Portugees Sergei Conceicao en aanvaller Mohammed Tchite, kunnen we volgend seizoen opnieuw een gooi doen naar de landstitel. Natuurlijk gaan we ook op zoek naar versterking, wellicht in Nederland. Over potentiële aanwinsten ben ik met Standard al in gesprek.''

Die vergaderingen vinden plaats in het Frans, uiteraard de voertaal in Luik. Dat is even wennen voor Boskamp. ,,Ik moet die taal echt weer even bijspijkeren,'' lacht de oefenmeester. ,,Mijn Frans is namelijk niet zo goed. Ik spreek het Frans van de straat, zoals ik ook het Rotterdams van de straat praat. Tsja, dat verstaan ze in Luik niet. Maar dan heb ik één geluk, ze zullen nu wel zeer goed naar me luisteren.''

pi_38151604
quote:
KNVB doet Gelredome in ban
Vitesse moet door Borsato uitwijken naar ander stadion

Vitesse moet voor één thuisduel uitwijken naar een ander stadion, Gelredome krijgt geen interlands en het EK onder de 21 in 2007 in Arn­hem staat op losse schroeven.
Die maatregelen heeft de voet­balbond KNVB afgekondigd, om­dat Vitesse komend seizoen ‘ we­derom’ wekenlang niet in Gelre­dome terecht kan. Dit keer kan Vitesse vier speelronden niet thuis spelen, omdat zanger Mar­co Borsato tussen 20 oktober en 4 november tien concerten geeft in het Arnhemse stadion.
„ Bij Gelredome prevaleren an­dere evenementen altijd boven het voetbal. Daar hebben we ge­noeg van”, stelt Bert van Oost­veen, manager competitiezaken van de KNVB. „ Diverse keren hebben we met de directie van Gelredome overlegd, elke keer beloven ze beterschap, maar tel­kens worden de afspraken gene­geerd. Gelredome is het enige stadion in Nederland waarmee we deze problemen hebben. In de Arena hebben ook andere evenementen plaats, maar daar houden ze wel rekening met het voetbal.” Volgens Van Oostveen bezorgt Gelredome de KNVB grote pro­blemen met het samenstellen van het wedstrijdprogramma. „ We inventariseren elk jaar de knelpunten. We houden er daar­bij rekening mee dat Gelredome een multifunctioneel stadion is. Maar bij herhaling krijgen ande­re evenementen de voorkeur. Als Vitesse UEFA Cup- voetbal had gehaald, was het voor de club niet mogelijk geweest thuis te spelen. Al die data waren ge­blokkeerd.” Van Oostveen zegt dat de KNVB niet anders kan dan tij­dens de concertreeks van Borsa­to toch een thuisduel van Vites­se te plannen. „ De club moet maar op zoek naar een ander sta­dion. Dat is jammer voor Vites­se, maar dat moet de club maar oplossen.” Om welk duel het gaat en wanneer is niet duide­lijk.
Jasper van Amstel, directeur van Gelredome, zegt verbaasd te zijn over de ‘ emotionele’ reactie van de KNVB. „ De voetbalbond heeft ons hierover niet inge­licht. Dat de KNVB dit via de me­dia communiceert, vind ik erg jammer. We hebben in het verle­den vaker discussie gehad, maar daar zijn we altijd als volwassen partijen uitgekomen. Ik ga er­van uit dat dit nu ook het geval is. Dat wij niet om voetbal ge­ven, is echt een onzinverhaal.” Vitesse- directeur Paul van der Kraan wil niet inhoudelijk in­gaan op de maatregelen van de KNVB.
pi_38151618
quote:
Jasper van Amstel: "Dat wij niet om voetbal ge­ven, is echt een onzinverhaal"
Nee daarom plan je ook tien concerten van Marco Borsato achter elkaar zónder eraan te denken dat het in eerste plaats een VOETBALstadion is...

In Gelredome gaan concerten dus vóór de vaste bespeler...geweldig!
pi_38151711
omg... wat walgelijk dit zeg!
pi_38151827
Nou ga ik ook naar Marco Borsato, maar vind dit toch niet echt handig geregeld van het Gelredome... Vier speelronden niet thuis spelen is ook wel erg veel van het goede.
pi_38151910
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 09:12 schreef brighton het volgende:

[..]

Nee daarom plan je ook tien concerten van Marco Borsato achter elkaar zónder eraan te denken dat het in eerste plaats een VOETBALstadion is...

In Gelredome gaan concerten dus vóór de vaste bespeler...geweldig!
Tja.. geld in het laatje he...
  woensdag 24 mei 2006 @ 09:38:59 #125
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_38152198
320.000 bezoekers * ¤55 = ¤ 17.600.000

Verder, dat van Boskamp... ZO keihard genaaid door de KNVB, anders kan je het niet noemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')