Hij is juist de enige die wat aan zijn verleden kan doen! Maar dat heeft ie onderhand wel goed gemaakt na die goal over de waal. Toch vind ik zo'n broodvoetballer als Hersi niet geschikt voor zo'n prijs.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:39 schreef Elvislives het volgende:
Jos, wat doe je raar?
Hersi heeft een prima seizoen gedraaid en was niet mijn keuze voor speler van het jaar (1 Dingsdag 2 Swerts), maar toch, hij speelt prima voor ons. Zijn verleden kan hij niet veel aan doen.
Deze user is doorgaans goed geinformeerd, echter wil hij ook nog wel geregeld verhalen bedenken om aandacht te krijgen. Kortom, het speculeren gaat lekker verder. En dit keer wordt daarbij Foppe de Haan genoemd.quote:Vitesse is akkoord met een trainer met een flinke staat van dienst. Het gaat om een Nederlandse trainer. Wanneer de overeenkomst bekend wordt gemaakt is nog niet bekend, maar dat kan nog zeker enkele weken duren.
Met zijn huidige werkgever moet nog overeenstemming bereikt worden, daarbij heeft deze trainer nog wat contractuele verplichtingen. Grote problemen worden er echter niet verwacht en de kans is zeer, zeer groot dat dit rond komt.
Deze trainer is van een beduidend hoger niveau dan "eerste keus" Johan Boskamp. Ik kan me niet voorstellen dat er spelers of supporters zijn, die negatief zullen reageren op zijn komst. Als laatste tipje van de sluier; deze man is een trainer die niet veel genoemd is in de race om de opvolging van Sturing bij Vitesse. En belangrijker nog, hij heeft alle diploma's en benodigde papieren!
Nou, welke Nederlandse trainers hebben er nog meer "wat te doen" komende weken:quote:Op maandag 22 mei 2006 12:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dan kan Dingsdag ook nog wel in Arnhem Friessche Vlag bljven drinken met Foppe. Ik denk trouwens dat het niet om Foppe gaat, ik ga is even goed na denken
.
Been gaat toch naar Nijmegen?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:35 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nou, welke Nederlandse trainers hebben er nog meer "wat te doen" komende weken:
Advocaat
Van het Schip
Hiddink
Van Basten
Beenhakker
Neeskens
Been
Nou, deze trainers hebben allemaal een goede reden om niet bij Vitesse aan de slag te gaan, of vd Schip moet "zijn Marco" willen verlaten, maar hij is weer geen echt ervaren trainer.
Foppe is niet véél genoemd. En die naam heb ik laatst ook gehoord, dat hij benaderd was...quote:Op maandag 22 mei 2006 18:06 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wim Rijsbergen nooit gehoord dat dat een optie is en neem ik ook niet serieus. De naam Foppe de Haan die ook op TVgelderland is geweest (genoemd door van Buren (VI) als ik me niet vergis) wordt het ook al niet. Lijstje om door te strepen wordt langer en langer
quote:Frank Berghuis is volgend seizoen trainer van Vitesse/AGOVV D1. Hij volgt huidig coach Jerry Coocke op. De 39-jarige Vierhouter was in zijn voetbalcarriere ondere andere actief voor Galatasaray en PSV.
Als trainer was hij al langer verbonden aan AGOVV Apeldoorn waar hij de D1 onder zijn hoede had. Hieronder zijn volledige voetbal CV:
Carriere als speler
1995-2000 Cambuur Leeuwarden
1993-1995 Sk Lommel Belgie
1991-1993 FC Volendam
1990-1991 Galatasaray Turkije
1989-1990 FC Volendam
1983-1989 PSV, tussentijds uitgeleend aan VVV en FC Zwolle
Carriere als Trainer
2006-2007 Vitesse/A.G.O.V.V. D1
2001-2004 Trainer Apeldoorns Pupillen elftal
2001-2004 A.G.O.V.V. D1
2000 Stage Cambuur Leeuwarden B1
Opleiding
2003 Trainer-Coach 1 Jeugd
2001 Trainer-Coach 2/3
quote:Onur Kaya (20) en Siebe Blondelle (20) hebben een contractverlenging tot medio 2010 bij Vitesse getekend.
Aanvaller Kaya werd nauw gevolgd door clubs als Feyenoord en AZ en speelde negen maal in de hoodmacht van Vitesse. De Belgische verdediger Blondelle speelde drie duels op het hoogste niveau.
Nee, Sturing tekent niet bij, wist je het nog niet?quote:
Huistraquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:20 schreef Klingon het volgende:
Straks krijgen we nog eerst een interim coach ook![]()
Precies, dat dacht ik ook al. Vitesse krijgt een beetje zielige uitstraling zoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:48 schreef DeVinger het volgende:
Het wordt wel triest zo
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:22 schreef Domenica het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik ook al. Vitesse krijgt een beetje zielige uitstraling zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |