Hmmm, ik zal wel ff zoeken op de site van RaR dan of miss dat iemand anders hier het weet.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef Klingon het volgende:
Poeh goeie vraag, heb er vorig jaar eigenlijk geen gebruik van gemaakt... maar misschien als je vooruit betaald dat je er gewoon langer gebruik van mag maken.
Het is idd niet zo heel moeilijk te vinden. Je zou waardevolle spullen ook gewoon achterin je auto kunnen leggen (uit het zicht). Natuurlijk niet vergeten op slot te doenquote:Op zondag 14 mei 2006 13:47 schreef SCS het volgende:
Anders doen we het maar op de ouderwetse manier met een kaart. Zo moeilijk is het nu ook weer niet te vinden.
Haha, niet zo handig nee om de auto dan niet op slot te doenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:45 schreef Klingon het volgende:
[..]
Het is idd niet zo heel moeilijk te vinden. Je zou waardevolle spullen ook gewoon achterin je auto kunnen leggen (uit het zicht). Natuurlijk niet vergeten op slot te doen![]()
quote:KAMPEREN
Rugzak
Tent (en haringen)
Slaapzak
Matje of luchtbed (+pompje)
WC-papier
Plastic vuilniszakken
Kussen (indien nodig)
Klapstoeltjes
Tafeltje
Hamer
Koelbox/tas
Koelelementen
Parasol
Grondzeil voor tent (handig voor een droge tent)
ELEKTRONICA
Digitale camera
Batterijen
Mobiele telefoon
Oplader mobiel
KLEDING
Lange & korte broeken
T-shirts
Trui / Sweaters
Regenjas / Poncho
Handdoeken
Overige kleding
Jas
Pet
Slaapkleding (vooral als het koud is)
OVERIGE
Zonnebrand (erg belangrijk!)
Zonnebril
Deodorant
Oordoppen / filters (ook te halen op RaR)
Lenzen(vloeistof)
Tandenborstel
Tandpasta
Gel
Medicijnen
Paracetamol
Bier
Eten
Speelkaarten
Pen & papier
Leesvoer
Zaklamp
Muggenspray
Pleisters
Nederlandse vlag
Fakkels
quote:Sevendust Cancelled?
Bad news: it looks like Sevendust will NOT perform on Rock Am Ring & Rock Im Park. Their management released the following statement:
Due to a lack tour support once guaranteed by our previous label, Sevendust has regrettably been forced to cancel its European tour planned for the month of June.
Sevendust is the second band that had to cancel their performance. Last week To My Surprise was also removed from the line-up.
Als ze de hele tour vanaf juni cancellen komen ze ook niet op Graspopquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:52 schreef Hansch het volgende:
Ik ga ook!
Sevendust is gaaf, maar ik zie ze ook al op Graspop dus och
inderdaad en 4 dagen gaar op de camping liggenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:13 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ah een nieuw topic. Krijg er echt al weer zin in, nu maar hopen dat het lekker weer wordt!
ja inddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:32 schreef Klingon het volgende:
[..]
Als ze de hele tour vanaf juni cancellen komen ze ook niet op Graspop
kost dat nog iets?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:53 schreef Klingon het volgende:
Alles wat nu valt, valt in ieder geval niet meer tijdens RAR
Weersvoorspellingen van 10 dagen vooruit op de Nürburgring kun je hier vinden, maar dat verandert nog steeds iedere dag.
Oja, tip: meld je aan op de sms-service op rockamring.de Volgens mij werkt het als je je complete nummer invoert (dus 00316XXXXXXXX). Erg handig vorig jaar, toen ze een smsje stuurde dat Die Toten Hosen de surprise act was, ben toen meteen naar 3DD gelopenVoor de rest sturen ze weersvoorspellingen, programma wijzigingen en updates over welke campings nog niet vol zijn.
ik heb de plattegrond bekeken maar ik weet niet wat de verhouding ongeveer is qua afstand. B5 ligt niet het dichtst bij de festivalterreinen toch? hoe lang is dat ongeveer lopen/pendelen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:46 schreef Klingon het volgende:
Dit jaar is er volgens mij geen surprise act, anders is het wel erg onverwacht.
Wij gaan met een groep mensen op camping B5 zitten. Alle campings gaan woensdag om 12 uur open, met uitzondering van twee reserve campings dacht ik.
Hoe weet je dat GNR om 02:00uur speelt????? staat nie op rockamring.de...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:30 schreef Klingon het volgende:
Tja, zaterdag wordt idd een drukke dag. Tijdschema met tijden is nu overigens bekend, zie hier.
Me 2quote:Op maandag 29 mei 2006 00:59 schreef -Sum- het volgende:
vanavond was metallica docu op tv, met op het eind beelden van de tour toen... werd er warm vannog maar 1 weekje en dan zie ik ze op RaR
en 4 dagen later ook nog in gelredome maar das weer heel anders![]()
ik heb helaas andere weersberichten gezien.. vrijdag 80% kans op regenquote:
Ballsquote:Op maandag 29 mei 2006 11:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
ik heb helaas andere weersberichten gezien.. vrijdag 80% kans op regen![]()
Mag je weer opnieuw printen, is een nieuwe versie uitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:11 schreef -Sum- het volgende:
spieleplan aan het printen
dat staat toevallig ook op die ik vanmiddag van de RaR site heb gehaald dus zit niet zo te zeurenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:53 schreef Klingon het volgende:
[..]
Mag je weer opnieuw printen, is een nieuwe versie uit
Richard Ashcroft is gecancelled, hij is ziek... The Zutons zijn er bijgekomen!
Volgens mij voor het eerst in de geschiedenis dat Nederlanders een stuk Duits grond claimenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:47 schreef SCS het volgende:
Klingon eist gewoon een stuk camping op![]()
Over een uur ga je al weg man.Veel plezier in de auto en goede reis!
Over 25 uur zit ik in de auto.
metallica nu livequote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:34 schreef StunningCunt het volgende:
http://www.rockpalast.de/livestream/
voor de thuisblijvers
lol da spandoek heb ik ook gezien. Was idd wel lachen.. Ohja wtf betekend HELGA?!?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef SCS het volgende:
Zo ik ben er ook weer en damn wat was het dit jaar weer geslaagd.
Zijn vandaag rond een uur of 11 weg gegaan daar en hebben nog wel ff in de file gestaan. Was om 16 uur weer thuis.
Absolute hoogtepunt was voor mij Metallica. Echt een supergoed optreden. De zaterdag was sowieso een topdag. Zondag was duidelijk wat minder. We zijn tijdens Placebo weg gegaan, omdat we er geen zin meer in hadden. De volgende ochtend wouden we toch redelijk op tijd de spullen pakken, dus dat kwam goed uit.
Vraagje, was er een fokker die tijdens Anouk (alleen toen gezien) een spandoek had met "tieten zien"?
weet ik wel zeker, dat was bij meerdere bands zo. Bij voorgaande jaren was er nog superveel ruimte in het voorvak en lieten ze er niemand meer bij. Als je toen in het security pad terecht kwam na een crowdsurf ACHTER het voorvak dan kon je zo onder het hek doorglippen het voorvak in. Dat kon nu echt niet meer omdat de mensen in het voorvak tot achteraan volgeplet stonden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:18 schreef Exterminator het volgende:
Heb ook 't idee dat de security bij metallica n inschattingsfoutje heeft gemaakt met het aantal mensen in de eerste ring.
Bij Korn was t voorvak zo vol en druk dat de dranghekken omhoog kwamen waardoor ze losschoten en de security echt t overzicht verloor omdat de paden toen volstroomden met mensen (bij dat stuk links waar die camera over het publiek heen ging).quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:42 schreef ilmonco76 het volgende:
[..]
weet ik wel zeker, dat was bij meerdere bands zo. Bij voorgaande jaren was er nog superveel ruimte in het voorvak en lieten ze er niemand meer bij. Als je toen in het security pad terecht kwam na een crowdsurf ACHTER het voorvak dan kon je zo onder het hek doorglippen het voorvak in. Dat kon nu echt niet meer omdat de mensen in het voorvak tot achteraan volgeplet stonden.
Ja heel even. Een gedeelte van mijn 'gezelschap' vond het namelijk een goed plan om ergens vooraan te gaan staan en "PINKPOOOP!!" te roepen om haar eraan te herinneren dat het nogal belachelijk is dat ze zich te goed voelt om daar te spelen, terwijl ze wel vroeg op de middag op het kleinste podium(metje) van Rock Am Ring wil.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:47 schreef nouksterr het volgende:
Iemand Anouk gezien?
Tool stond ook op RaRquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:53 schreef ErikT het volgende:
(Jammer dus dat Tool naar PP kwam, anders had ik op RaR gestaan).
Dat weet ikquote:
lol mijn meisje is gewoon thuis gebleven... Niemand houdt mij ervan af om te gaan beuken bij metallica!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:53 schreef ErikT het volgende:
Leuk om te lezen dit. Ben zelf naar Pinkpop geweest, maar daar waren te weinig bands die 'beuken'. Eigenlijk alleen Tool, Soulfly en Deftones.
Dus als ik volgend jaar geen meisje heb (met meisje is dEUS volgens mij wel heel fijn), ga ik wel naar gebeuk luisteren op Rock am Ring. Tof dat Metallica zo gaaf was, die staan nog op mn to-do list. (Jammer dus dat Tool naar PP kwam, anders had ik op RaR gestaan).
die van mij was ook niet meequote:Op woensdag 7 juni 2006 09:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
lol mijn meisje is gewoon thuis gebleven... Niemand houdt mij ervan af om te gaan beuken bij metallica!!
Idd is toch niet meer normaal en vorig jaar nog +/- 2 euro, wat is het volgend jaar 3,60? En dan echt voor alles betalen --> programmaboekje tot de wc's....quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef MrFl0ppY het volgende:
Dat statiegeld vind ik wel een goed idee want je zag nergens een glas. Het bier en eigenlijk alle drank was veel te duur. 2,80 is echt sick!
Ik vond dat ze een goed optreden had. Lekker bij stem, publiek (inc. mezelf) genoot er enorm van.quote:
Ze had geen geld of zo'n een slap excuus. En werken ofzo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:51 schreef GossoKing het volgende:
Pff dan heb je OF een meisje dat niet bij je past OF je bent gewoon zelf het meisje in de relatie...
* hyponiem aansluitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:29 schreef SCS het volgende:
Yeah, gister weer Metallica gezien in Gelredome en damn wat was het weer goed. :
Trivium, Bullet for my Valentine en Avenged Sevenfoldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Lucjah het volgende:
wie was t voorprogramma?
idd, vriendin en ik zeiden op Rock am Ring hoe goed we die zanger van Bullet for my Valentine live vondenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:29 schreef SCS het volgende:
Yeah, gister weer Metallica gezien in Gelredome en damn wat was het weer goed.Bijna zelfde setlist als op RaR, iig weer heel Master of Puppets + een nieuwe song en een paar andere nummers. Die nieuwe klonk best wel goed.
Zo goed als dat Metallica was, zo slecht was het voorprogramma. Kunnen ze dat niet normaal afstellen ofzo. Tering wat was dat slecht. Bass die veel te hoog stond en de hele zooi overheersde. Echt jammer.
Precies wat ik dacht. 10.000 meer dan vorig jaar dus.quote:Festival «Rock am Ring» zieht 80.000 Besucher an
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |