lol da spandoek heb ik ook gezien. Was idd wel lachen.. Ohja wtf betekend HELGA?!?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef SCS het volgende:
Zo ik ben er ook weer en damn wat was het dit jaar weer geslaagd.
Zijn vandaag rond een uur of 11 weg gegaan daar en hebben nog wel ff in de file gestaan. Was om 16 uur weer thuis.
Absolute hoogtepunt was voor mij Metallica. Echt een supergoed optreden. De zaterdag was sowieso een topdag. Zondag was duidelijk wat minder. We zijn tijdens Placebo weg gegaan, omdat we er geen zin meer in hadden. De volgende ochtend wouden we toch redelijk op tijd de spullen pakken, dus dat kwam goed uit.
Vraagje, was er een fokker die tijdens Anouk (alleen toen gezien) een spandoek had met "tieten zien"?
weet ik wel zeker, dat was bij meerdere bands zo. Bij voorgaande jaren was er nog superveel ruimte in het voorvak en lieten ze er niemand meer bij. Als je toen in het security pad terecht kwam na een crowdsurf ACHTER het voorvak dan kon je zo onder het hek doorglippen het voorvak in. Dat kon nu echt niet meer omdat de mensen in het voorvak tot achteraan volgeplet stonden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:18 schreef Exterminator het volgende:
Heb ook 't idee dat de security bij metallica n inschattingsfoutje heeft gemaakt met het aantal mensen in de eerste ring.
Bij Korn was t voorvak zo vol en druk dat de dranghekken omhoog kwamen waardoor ze losschoten en de security echt t overzicht verloor omdat de paden toen volstroomden met mensen (bij dat stuk links waar die camera over het publiek heen ging).quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:42 schreef ilmonco76 het volgende:
[..]
weet ik wel zeker, dat was bij meerdere bands zo. Bij voorgaande jaren was er nog superveel ruimte in het voorvak en lieten ze er niemand meer bij. Als je toen in het security pad terecht kwam na een crowdsurf ACHTER het voorvak dan kon je zo onder het hek doorglippen het voorvak in. Dat kon nu echt niet meer omdat de mensen in het voorvak tot achteraan volgeplet stonden.
Ja heel even. Een gedeelte van mijn 'gezelschap' vond het namelijk een goed plan om ergens vooraan te gaan staan en "PINKPOOOP!!" te roepen om haar eraan te herinneren dat het nogal belachelijk is dat ze zich te goed voelt om daar te spelen, terwijl ze wel vroeg op de middag op het kleinste podium(metje) van Rock Am Ring wil.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:47 schreef nouksterr het volgende:
Iemand Anouk gezien?
Tool stond ook op RaRquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:53 schreef ErikT het volgende:
(Jammer dus dat Tool naar PP kwam, anders had ik op RaR gestaan).
Dat weet ikquote:
lol mijn meisje is gewoon thuis gebleven... Niemand houdt mij ervan af om te gaan beuken bij metallica!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:53 schreef ErikT het volgende:
Leuk om te lezen dit. Ben zelf naar Pinkpop geweest, maar daar waren te weinig bands die 'beuken'. Eigenlijk alleen Tool, Soulfly en Deftones.
Dus als ik volgend jaar geen meisje heb (met meisje is dEUS volgens mij wel heel fijn), ga ik wel naar gebeuk luisteren op Rock am Ring. Tof dat Metallica zo gaaf was, die staan nog op mn to-do list. (Jammer dus dat Tool naar PP kwam, anders had ik op RaR gestaan).
die van mij was ook niet meequote:Op woensdag 7 juni 2006 09:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
lol mijn meisje is gewoon thuis gebleven... Niemand houdt mij ervan af om te gaan beuken bij metallica!!
Idd is toch niet meer normaal en vorig jaar nog +/- 2 euro, wat is het volgend jaar 3,60? En dan echt voor alles betalen --> programmaboekje tot de wc's....quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef MrFl0ppY het volgende:
Dat statiegeld vind ik wel een goed idee want je zag nergens een glas. Het bier en eigenlijk alle drank was veel te duur. 2,80 is echt sick!
Ik vond dat ze een goed optreden had. Lekker bij stem, publiek (inc. mezelf) genoot er enorm van.quote:
Ze had geen geld of zo'n een slap excuus. En werken ofzo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:51 schreef GossoKing het volgende:
Pff dan heb je OF een meisje dat niet bij je past OF je bent gewoon zelf het meisje in de relatie...
* hyponiem aansluitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:29 schreef SCS het volgende:
Yeah, gister weer Metallica gezien in Gelredome en damn wat was het weer goed. :
Trivium, Bullet for my Valentine en Avenged Sevenfoldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Lucjah het volgende:
wie was t voorprogramma?
idd, vriendin en ik zeiden op Rock am Ring hoe goed we die zanger van Bullet for my Valentine live vondenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:29 schreef SCS het volgende:
Yeah, gister weer Metallica gezien in Gelredome en damn wat was het weer goed.Bijna zelfde setlist als op RaR, iig weer heel Master of Puppets + een nieuwe song en een paar andere nummers. Die nieuwe klonk best wel goed.
Zo goed als dat Metallica was, zo slecht was het voorprogramma. Kunnen ze dat niet normaal afstellen ofzo. Tering wat was dat slecht. Bass die veel te hoog stond en de hele zooi overheersde. Echt jammer.
Precies wat ik dacht. 10.000 meer dan vorig jaar dus.quote:Festival «Rock am Ring» zieht 80.000 Besucher an
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |