abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38560330
oehh net terug... t was echt uber..
ik heb gezien: Stone Sour, Dir en Grey, Deftones, Korn, Tool, Eighteen Visions, Strapping Young Lad, Trivium, Opeth, Cradle of Filth, Bullet For My Valentine, 36 Crazyfists, In Flames, Metallica, Bloodhound Gang, Kaiser Chiefs, Placebo

ik vond Trivium tegenvallen en Deftones... Strapping Young Lad en OPeth waren vet kheb ook een plectrum en een flesje water gevangen van de gitarist van Opeth

het weer vond ik ook wel meevallen alleen snachts was het een beetje koud
Een cliché was aanvankelijk een goede opmerking.
pi_38563519
Geloof het of niet maar Metallica was het absolute hoogtepunt, het leek alsof ze iets moesten bewijzen en ze hadden er aardig zin in. Beste show sinds beginjaren 90 inderdaad. Dit had ik never nooit meer verwacht van de band.

Beginnen met het The good the bad and the ugly intro inclusief het bijbehorende filmfragment op de videoschermen zoals ten tijde van de black album tour.
Op 1 nummer na alleen maar nummers van de eerste 5 platen en dan vanwege het 20 jarig bestaan van Master of puppets de plaat integraal spelen en opdragen aan Burton. Verder een supervet geluid en voor het eerst was ik even alle shit die ze de laatste jaren hebben uitgebracht vergeten.

De setlist:

Intro the good the bad and the ugly
Creeping death
Fuel
Wherever I may roam
For whom the bell tolls
Fade to black
---
Battery
Master of puppets
The thing that should not be
Welcome home sanitarium
Disposable heroes
Leper messiah
Orion
Damage inc
---
Sad but true
Nothing else matters
One
Enter sandman
Last caress
Seek and destroy

Verder de Axl Rose band gechecked, dit was een aardige domper ten opzichte van de shows in '92 en '93 maar uiteraard niet onverwachts. Ze begonnen rond 1:40 tot een uur of 4.
Het was gaaf om Axl weer aan het werk te zien maar het ontbreken van de overige leden uit de helden line up gaf een te nare bijsmaak.
Gaafste moment was het gastoptreden van Sebastian Bach tijdens My Michelle. Izzy zou overigens ook van de partij geweest zijn tijdens deze show maar heeft het niet gered schijnbaar. De nieuwe nummers klinken vrij goed maar ik zou nooit meer verder zijn gegaan onder de naam van GNR. De nadruk lag wederom op appetite.

Depeche mode was heel gaaf, veel werk van de laatste plaat en totaal onverwacht Photographic inzetten als toegift, echt vet.

+de auto op 3 meter van de camping zetten
+foute muziek draaien op de camping
+goed geslapen
+het is droog gebleven
+te gekke sfeer
+metallica
- klote files
- te weinig goede bands dit jaar

[ Bericht 0% gewijzigd door ilmonco76 op 05-06-2006 17:42:03 ]
  maandag 5 juni 2006 @ 17:52:43 #103
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_38564290
Zo ben vandaag ook terug gekomen, het was de eerste keer voor mij en het was VET! Vond guns 'n roses toch wel erg vet om mee te maken.. Metallica was gewoon te goed! beste show die ik tot nu toe heb gezien. verder nog super veel andere bands gezien. Zeker voor herhaling waard, al hadden we donderdag avond wel wa problemen bij het parkeren..

Ohja de meet met klingon was wel relax
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_38565210
Wij zijn gisteravond na Placebo teruggereden, was om kwart over 1 's nachts thuis. We kwamen woensdagmiddag rond 13.00 uur aan op camping D9, begon een beetje te regenen toen we alles aan het opzetten waren. Toen alles eindelijk stond kwam het echt met bakken uit de hemel, en werd het een grote modderzooi. In de loop van de dag arriveerden steeds meer mensen met wie we hadden afgesproken te meeten op D9. Uiteindelijk met ruim 20 man uit Nederland, UK en Israel het hele weekend samen gekampeerd, was erg gezellig!

De woensdag en donderdag waren vrij nat, gelukkig hebben we veel onderdak kunnen vinden in een café in Nurburg, waar we donderdagavond met veel Nederlanders en mensen van de groep Nederland - Mexico hebben gekeken. Was gezellig! Vrijdag erg lekker weer, volop zon en een mooie dag gehad. Zaterdag was helemaal top, het bleef bewolkt maar droog en Metallica was natuurlijk ge-wel-dig. Donderdag weer Zondag minste dag qua programma, alleen bij Centerstage geweest en daarna naar huis gereden.

Minpuntjes vond ik toch wel de drukte (wat een ramp om vooraan te komen bij de Alterna, echt slecht geregeld) en de kou twee/drie nachten. Bereikbaarheid was erg goed, maar heb ook genoeg files gezien op latere tijdstippen. Pluspuntjes dus vooral de meeting. Veel drank, veel lol met zwaar bezopen Engelsen en zeker voor herhaling vatbaar! Volgend jaar weer!

Mijn programma:
Vrijdag - Jason Mraz, Stone Sour, Corinne Bailey Rae, Deftones, Korn, Nelly Furtado, Jamiroquai, GNR
Zaterdag - Trivium, Alter Bridge, Bullet For My Valentine, Soulfly, Danko Jones, Metallica
Zondag - She Wants Revenge, Kaiser Chiefs, Sportfreunde Stiller, Franz Ferdinand, Placebo

[ Bericht 10% gewijzigd door Klingon op 05-06-2006 18:26:35 ]
  maandag 5 juni 2006 @ 19:10:18 #105
117999 SCS
Donor!
pi_38567105
Zo ik ben er ook weer en damn wat was het dit jaar weer geslaagd.
Zijn vandaag rond een uur of 11 weg gegaan daar en hebben nog wel ff in de file gestaan. Was om 16 uur weer thuis.

Absolute hoogtepunt was voor mij Metallica. Echt een supergoed optreden. De zaterdag was sowieso een topdag. Zondag was duidelijk wat minder. We zijn tijdens Placebo weg gegaan, omdat we er geen zin meer in hadden. De volgende ochtend wouden we toch redelijk op tijd de spullen pakken, dus dat kwam goed uit.

Vraagje, was er een fokker die tijdens Anouk (alleen toen gezien) een spandoek had met "tieten zien"?
"De werkelijkheid is maar een illusie, maar wel een erg hardnekkige (Albert Einstein)."
pi_38568651
Ook weer terug en vond het echt super Was er pas laat omdat een vriendin vna me nog examen moest maken donderdag, gelukkig hadden vrienden alsvat een mooi kamp gemaakt op camping D0.

Hoogtepunten waren voor mij: Korn, Tool, alexisonfore, Soulfly, In flames, Bloodhound gang en Placebo
Minpunten: Metallica (kon geen ene flikker zien en ben toen maar weggegaan) en Bullet For my Valentine (belachelijk slecht geluid)

Al met al een super weekend gehad
  maandag 5 juni 2006 @ 22:29:25 #107
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_38575192
HELGA!!!!
Turbonegro
Evil Jared

Ondanks de koude nachten op D9,heerlijk weekend gehad..

Deutschland wird weltmeister

[ Bericht 19% gewijzigd door TimoBasso op 05-06-2006 22:35:37 ]
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:00:27 #108
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_38582683
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef SCS het volgende:
Zo ik ben er ook weer en damn wat was het dit jaar weer geslaagd.
Zijn vandaag rond een uur of 11 weg gegaan daar en hebben nog wel ff in de file gestaan. Was om 16 uur weer thuis.

Absolute hoogtepunt was voor mij Metallica. Echt een supergoed optreden. De zaterdag was sowieso een topdag. Zondag was duidelijk wat minder. We zijn tijdens Placebo weg gegaan, omdat we er geen zin meer in hadden. De volgende ochtend wouden we toch redelijk op tijd de spullen pakken, dus dat kwam goed uit.

Vraagje, was er een fokker die tijdens Anouk (alleen toen gezien) een spandoek had met "tieten zien"?
lol da spandoek heb ik ook gezien. Was idd wel lachen.. Ohja wtf betekend HELGA?!?

Vond zondag btw ook wel vet, depeche mode en kaiser chiefs waren zeker wel geslaagd. Anouk was overigens veelste kort
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_38583221
Helga is de Duitse versie van Theo Eén of ander persoon die iemand ooit een keer is kwijtgeraakt en waar wat vrienden toen naar hebben geroepen, totdat iedereen het begon te doen. Jaren geleden een keer begonnen op een Duits-festival, en sindsdien overal te horen

Was trouwens wel lachen. We waren dus donderdagavond in zo'n F1-café/restaurant met veel Nederlanders Oranje - Mexico aan het kijken, komen er na de wedstrijd dus wat bandleden van de Deftones binnen om wat te gaan eten en drinken. Niemand die het doorhad, maar toevallig herkende iemand van onze groep die gasten

[ Bericht 17% gewijzigd door Klingon op 06-06-2006 09:49:26 ]
pi_38589637
Wij riepen Halvarine Gadverdamme (nummer van the shavers) :-P
en op den duur deden er zelfs duitsers mee

het was een super goed festival, veel goeie bands en metallica was het hoogtepunt vooraan gestaan dus
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:02:57 #111
117999 SCS
Donor!
pi_38594479
Dat HELGA!!! begon me redelijk de strot uit te hangen, maar goed, duitsers heh .
Wij stonden op camping B5 trouwens. Naja, een ingelast deel daarachter, omdat het officiele deel al vol was.

Lijst van bands die ik heb gezien:
Vrijdag: Napoleon, Stone Sour, Blood Simple, 10 Years, Dir en Grey, Deftones, Korn, Tool, Dredg

Zaterdag: Animal Alpha, Alexisonfire, Avenged Sevenfold, Flyleaf, Soil, Disco Ensemble, METALLICA

Zondag: Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Anouk, klein stukje Placebo
"De werkelijkheid is maar een illusie, maar wel een erg hardnekkige (Albert Einstein)."
pi_38594928
Vond t festival ook supers. alleen hoor ik veel mensen klagen dat t te druk was en het ieder jaar drukker word.....

Helaas heb ik bij metallica de eerste ring moeten verlaten. Er ontstaat paniek achterin die ring (veel mensen vielen flauw) waardoor ik helemaal naar achteren werd geduwt en geplet...Vraag me af hoe t zou zijn aflopen als ik daar gevallen was... Dus heb n stuk van hun gemist helaas en toen maar vanaf het scherm gekeken. Heb ook 't idee dat de security bij metallica n inschattingsfoutje heeft gemaakt met het aantal mensen in de eerste ring. Maar metallica was inderdaad goeie!

Overigens vond ik Tool ook zeer xtreem...vooral die video filmpjes wat erbij waren! Zeer verwarrent.
Heeft iemand van jullie overigens de tracklist van tool???

Greetz
pi_38595645
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:18 schreef Exterminator het volgende:
Heb ook 't idee dat de security bij metallica n inschattingsfoutje heeft gemaakt met het aantal mensen in de eerste ring.
weet ik wel zeker, dat was bij meerdere bands zo. Bij voorgaande jaren was er nog superveel ruimte in het voorvak en lieten ze er niemand meer bij. Als je toen in het security pad terecht kwam na een crowdsurf ACHTER het voorvak dan kon je zo onder het hek doorglippen het voorvak in. Dat kon nu echt niet meer omdat de mensen in het voorvak tot achteraan volgeplet stonden.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:23:48 #114
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_38596696
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:42 schreef ilmonco76 het volgende:

[..]

weet ik wel zeker, dat was bij meerdere bands zo. Bij voorgaande jaren was er nog superveel ruimte in het voorvak en lieten ze er niemand meer bij. Als je toen in het security pad terecht kwam na een crowdsurf ACHTER het voorvak dan kon je zo onder het hek doorglippen het voorvak in. Dat kon nu echt niet meer omdat de mensen in het voorvak tot achteraan volgeplet stonden.
Bij Korn was t voorvak zo vol en druk dat de dranghekken omhoog kwamen waardoor ze losschoten en de security echt t overzicht verloor omdat de paden toen volstroomden met mensen (bij dat stuk links waar die camera over het publiek heen ging).
toen moesten ze met staaldraden die hekken weer vast gaan binden maar t vak bleef te vol dus veel mensen die met geweld terug gebeukt werden en weer anderen die eruit getrokken werden, pffff
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:36:52 #115
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_38598746
Bij metallica was het achterin het voorvak heel relax. Ik stond namelijk tegen het hek achter hte voorvak en daar werd ik pas echt geplet.. Mensen in het voorvak stonden een beetje te lachen. Misschien was het voorraan erger maar net achter het voorvak het is pas echt erg. Bij Korn was het trouwens ook veelste druk, daarbij zijn we na een tijd maar aan de zijkant gaan staan
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:52:32 #116
117999 SCS
Donor!
pi_38599389
Hmmmm, bij Metallica stond ik een paar meter achter het hek van het voorvak, maar daar werd alleen het eerste kwartier van het optreden gedrukt. De tijd ervoor natuurlijk ook wel . Gelukkig ben ik vrij lang (lees: 2 meter), dus ik zie alles wel en kan ook nog naar frisse lucht happen .
pi_38599955
Vond het sowieso slechter geregeld met de voorvakken. Vorig jaar kon je er gewoon in en uit lopen, en was 'ie vol dan ging het vak gewoon dicht. Dit jaar liepen ze moeilijk te doen door vooraf mensen te laten wachten in een rij afgezet door een stukje plastic afzetlint en een paar hekken, dichtgeplakt met zwart plastic. Pas vlak voor het optreden mochten de wachtenden massaal tegelijk het voorvak in, en dat gedrang daar was echt niet normaal meer. Zorgde voor veel irritaties bij de beveiliging, maar ook zeker bij het publiek.

Heb de playlist van Tool niet kunnen vinden, maar het merendeel staat wel op de site van Rockpalast. Uitzendtijden van de concerten op WDR worden ook binnenkort bekendgemaakt, daarvoor moet je hier kijken.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:12:58 #118
117999 SCS
Donor!
pi_38600286
Hadden ze et voorvak afgezet? Hmmm, wist ik niet.

Zijn er al cijfers bekend over het aantal bezoekers? Voor mijn gevoel waren het er meer dan vorig jaar.

Als het goed is, kan ik WDR ontvangen hier in Enschede. Zal straks ff kijken. Hoop van wel natuurlijk .

[ Bericht 38% gewijzigd door SCS op 06-06-2006 19:27:36 ]
pi_38601616
Iemand Anouk gezien?
pi_38601697
Nee, geen Anouk. Gaf toch de voorkeur aan vooraan staan bij Franz Ferdinand en Placebo.
pi_38602933
Ik heb anouk gezien....
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:30:07 #122
117999 SCS
Donor!
pi_38603560
Ik heb Anouk ook gezien.

Wat wil je weten?
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:35:21 #123
134796 GossoKing
It's advááánced!
pi_38613644
Yeah voor mij het eerste jaar RaR! Ben in het verleden wel eens naar Pukkelpop, Pinkpop en Werchter geweest. De grootste verschillen met deze festivals waren naar mijn mening het feit dat de campings en het verkeer ernaartoe gewoon belabberd geregeld was, de schunnig hoge prijzen, de uitstekende faciliteiten (voor mensen met skeitproblemen ) en het feit dat het asfalt zorgt voor een prettigere ondergrond.
Hoogtepunten wat mij betreft waren Tool, Morrissey en Alice In Chains (hoewel het in het begin erg rommelig was). Erg vet dat Jaymz nog een nummertje meespeelde en dan toevallig net mijn favo nummer, "Would?".
Al met al was Rock Am Ring me behoorlijk goed bevallen en ik denk dat ik volgend jaar weer ga.
"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch." ~ Jack Nicholson
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:38:26 #124
134796 GossoKing
It's advááánced!
pi_38613718
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:47 schreef nouksterr het volgende:
Iemand Anouk gezien?
Ja heel even. Een gedeelte van mijn 'gezelschap' vond het namelijk een goed plan om ergens vooraan te gaan staan en "PINKPOOOP!!" te roepen om haar eraan te herinneren dat het nogal belachelijk is dat ze zich te goed voelt om daar te spelen, terwijl ze wel vroeg op de middag op het kleinste podium(metje) van Rock Am Ring wil.
Ook erg geslaagd was het spandoek met de tekst "Tieten zien!" die een groep mee had genomen.
"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch." ~ Jack Nicholson
  woensdag 7 juni 2006 @ 07:53:29 #125
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_38616091
Leuk om te lezen dit. Ben zelf naar Pinkpop geweest, maar daar waren te weinig bands die 'beuken'. Eigenlijk alleen Tool, Soulfly en Deftones.
Dus als ik volgend jaar geen meisje heb (met meisje is dEUS volgens mij wel heel fijn), ga ik wel naar gebeuk luisteren op Rock am Ring. Tof dat Metallica zo gaaf was, die staan nog op mn to-do list. (Jammer dus dat Tool naar PP kwam, anders had ik op RaR gestaan ).
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 7 juni 2006 @ 08:08:43 #126
117999 SCS
Donor!
pi_38616188
Voor de mensen die het spandoek niet hebben gezien:

edit: zo van die irritante melding zijn we ook weer af .

[ Bericht 36% gewijzigd door SCS op 07-06-2006 12:47:26 ]
pi_38617145
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 07:53 schreef ErikT het volgende:
(Jammer dus dat Tool naar PP kwam, anders had ik op RaR gestaan ).
Tool stond ook op RaR
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:30:13 #128
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_38617192
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:27 schreef Klingon het volgende:

[..]

Tool stond ook op RaR
Dat weet ik Maar ik ben een pauper met een weekend OV.
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:56:55 #129
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_38617774
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 07:53 schreef ErikT het volgende:
Leuk om te lezen dit. Ben zelf naar Pinkpop geweest, maar daar waren te weinig bands die 'beuken'. Eigenlijk alleen Tool, Soulfly en Deftones.
Dus als ik volgend jaar geen meisje heb (met meisje is dEUS volgens mij wel heel fijn), ga ik wel naar gebeuk luisteren op Rock am Ring. Tof dat Metallica zo gaaf was, die staan nog op mn to-do list. (Jammer dus dat Tool naar PP kwam, anders had ik op RaR gestaan ).
lol mijn meisje is gewoon thuis gebleven... Niemand houdt mij ervan af om te gaan beuken bij metallica!!
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:57:29 #130
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_38617784
Ze hebben trouwens een nieuw nummer gespeeld in berlijn.
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:59:27 #131
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_38617829
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:56 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

lol mijn meisje is gewoon thuis gebleven... Niemand houdt mij ervan af om te gaan beuken bij metallica!!
die van mij was ook niet mee
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:51:44 #132
134796 GossoKing
It's advááánced!
pi_38619113
Pff dan heb je OF een meisje dat niet bij je past OF je bent gewoon zelf het meisje in de relatie...
pi_38621819
wtf waar slaat dat op XD als dat meisje andere muziek leuker vind of geen geld had om mee te gaan dan is er toch niks verkeerds aan... mja de mijne was wel mee XD en dat HELGA van dit jaar vond k meevallen... vorig jaar was het echt veel erger..
pi_38624349
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk dit jaar verkocht voor Rock am Ring????
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:18:15 #135
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_38624959
Volgens mij allemaal want er stonden allemaal mensen met een bordje die tickets wilden kopen op de eerste en tweede dag. Iig wel meer als 70.000 gok ik
pi_38625090
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:30 schreef SCS het volgende:
Ik heb Anouk ook gezien.

Wat wil je weten?
Hoe t was, playlist, foto's ALLES
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:24:08 #137
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_38625141
Dit jaar niet geweest (RAR) maar de prijzen waren ook enorm hoog hoorde ik van een vriend, iets van 2,80 kan dat. Is toch niet meer normaal, ook in vergelijking met vorig jaar..een stijging van 80 cent en dan ook nog eens overal voor moeten betalen..

Maar het was wel tof geweest hoorde ik..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_38625269
Ik vond de drank zo fucking duur op het festivalterrein en iedere keer met die lege bekers rondzeulen
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:01:52 #139
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_38626180
Dat statiegeld vind ik wel een goed idee want je zag nergens een glas. Het bier en eigenlijk alle drank was veel te duur. 2,80 is echt sick!
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:05:06 #140
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_38626289
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef MrFl0ppY het volgende:
Dat statiegeld vind ik wel een goed idee want je zag nergens een glas. Het bier en eigenlijk alle drank was veel te duur. 2,80 is echt sick!
Idd is toch niet meer normaal en vorig jaar nog +/- 2 euro, wat is het volgend jaar 3,60? En dan echt voor alles betalen --> programmaboekje tot de wc's....
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:09:41 #141
117999 SCS
Donor!
pi_38627929
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:22 schreef nouksterr het volgende:

[..]

Hoe t was, playlist, foto's ALLES
Ik vond dat ze een goed optreden had. Lekker bij stem, publiek (inc. mezelf) genoot er enorm van.
Playlist weet ik niet. Foto's kan ik je mailen. Heb er 3.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:42:27 #142
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_38628927
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:51 schreef GossoKing het volgende:
Pff dan heb je OF een meisje dat niet bij je past OF je bent gewoon zelf het meisje in de relatie...
Ze had geen geld of zo'n een slap excuus. En werken ofzo.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:29:46 #143
117999 SCS
Donor!
pi_38697820
Yeah, gister weer Metallica gezien in Gelredome en damn wat was het weer goed. Bijna zelfde setlist als op RaR, iig weer heel Master of Puppets + een nieuwe song en een paar andere nummers. Die nieuwe klonk best wel goed.

Zo goed als dat Metallica was, zo slecht was het voorprogramma. Kunnen ze dat niet normaal afstellen ofzo . Tering wat was dat slecht. Bass die veel te hoog stond en de hele zooi overheersde. Echt jammer.
pi_38723331
wie was t voorprogramma?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:12:25 #145
151046 hyponiem
Zoek het maar op
pi_38723364
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:29 schreef SCS het volgende:
Yeah, gister weer Metallica gezien in Gelredome en damn wat was het weer goed. :
* hyponiem aansluit
Ja, dat klopt.
pi_38724669
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Lucjah het volgende:
wie was t voorprogramma?
Trivium, Bullet for my Valentine en Avenged Sevenfold
pi_38725273
hmm die zijn normaal toch wel goed... had de zanger van trivium daar weer de normale stem of nog steeds die verschrikkelijke ik-heb-pijn-aan-m'n-keel-stem?
pi_38729210
Vorig jaar vond ik Trivium wel ok. Over zijn stem kan ik zo slecht oordelen . Het geluid kwam dermate k** uit de speakers dat ik de zang slecht kon horen. Tis dat ik de tekst enigzins ken, maar anders had ik echt geen flauw idee gehad van wat ie nou zong. De bass was veel te overheersend. De gitaarsolo in like light to flies kwam er ook niet tot nauwelijk overheen.
Van Avenged Sevenfold vind ik de zanger sowieso niet zo. Hij komt op mij zeer arrogant over en dat verknalt de show ook wat. Bullet ken ik niet zo veel van. Volgens mij waren ze vorig jaar op RaR wel ok. Dit jaar heb ik ze zelf amper gezien op RaR (lees: 1 nummer).
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:59:08 #149
16149 -Sum-
pi_38734342
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:29 schreef SCS het volgende:
Yeah, gister weer Metallica gezien in Gelredome en damn wat was het weer goed. Bijna zelfde setlist als op RaR, iig weer heel Master of Puppets + een nieuwe song en een paar andere nummers. Die nieuwe klonk best wel goed.

Zo goed als dat Metallica was, zo slecht was het voorprogramma. Kunnen ze dat niet normaal afstellen ofzo . Tering wat was dat slecht. Bass die veel te hoog stond en de hele zooi overheersde. Echt jammer.
idd, vriendin en ik zeiden op Rock am Ring hoe goed we die zanger van Bullet for my Valentine live vonden

en nu HOORDE je gewoon niet eens dat ie zong

echt zonde, had er naar uit gezien ze weer live te zien.

maar gelukkig was metallica wel weer geweldig, nog geweldiger dan vorige week
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:02:24 #150
16149 -Sum-
pi_38734444

deze vond ik trouwens ook wel leuk
pi_38740553
De hoogtepunten nu op de WDR, de hele nacht!
pi_38745052
Ik dacht dat rockpalast vannacht de boel van GNR zou uitzenden met uitzondering van de nieuwe nummers?
  maandag 12 juni 2006 @ 20:24:46 #153
117999 SCS
Donor!
pi_38789387
quote:
Festival «Rock am Ring» zieht 80.000 Besucher an
Precies wat ik dacht. 10.000 meer dan vorig jaar dus.

bron
pi_38898630
Mijn foto's hier: http://rapidshare.de/files/23148671/RAR2006.rar.html

Klik op Free, wacht een paar secondjes en de downloadlink verschijnt. Had ff geen andere webspace beschikbaar, misschien later nog een keer een gallery ofzo Staan wat leuke foto's op van de meeting en het festival zelf
pi_39880625
Summer of MTV @ RAR!
  maandag 17 juli 2006 @ 22:32:34 #156
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_39922049
haha en ze doen quizjes met stomme duitsers...

pas ook het concert van velvet revolver stuk gezien op MTV. (waarom die SS pet zucht)
Life is easy with your eyes closed
pi_42801150
UPJE

De site van RaR is geupdate. De countdown telt al af. 1 t/m 3 juni volgend jaar is het weer feest .

Ik heb dit jaar geen tentamen vlak naar RaR, dus dat maakt de beslissing wat makkelijker.
Wanneer verwachten jullie dat de eerste bands bekend gemaakt worden?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:32:52 #158
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_42806619
ik gok op rond december/begin januari, dat wordt nog ff geduld hebben dus
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:10:48 #160
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_42836597
Begint het alweer
Life is easy with your eyes closed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo