quote:Op zondag 14 mei 2006 15:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Gewoon wachten totdat de wekker gaat en wakker worden.![]()
Dan ga jij toch lekker met alle goedweer sups lekker feesten. Voor mij hoeft het niet en ik zie ook zelf wel dat nederland nooit WK zal wordenquote:Op zondag 14 mei 2006 15:49 schreef Rhapsody het volgende:
Typisch nederlands om te gaan roepen dat we toch geen WK roepen.
Daar waar andere landen achter hun ploeg staan en er vertrouwen in hebben kraken we het hier lekker af![]()
Wat een mythe....je moest eens weten hoe de Engelsen en Duitsers hun team af en toe afbranden.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:49 schreef Rhapsody het volgende:
Typisch nederlands om te gaan roepen dat we toch geen WK roepen.
Daar waar andere landen achter hun ploeg staan en er vertrouwen in hebben kraken we het hier lekker af![]()
Komen ze allemaal dodelijk vermoeid terug en draait Ajax weer een kloten seizoen.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:29 schreef methodmich het volgende:
En dan ook nog eens een paar buitenlandse internationals die wel naar het WK zullen gaan.... Toch niet gek.
Stam, Perez, Davids, KJH spelen geen WK.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Komen ze allemaal dodelijk vermoeid terug en draait Ajax weer een kloten seizoen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 16:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stam, Perez, Davids, KJH spelen geen WK.![]()
Dan komt Kuijt op 9 en Van Persie op rechts.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Zou wel mooi zijn als Ruud de eerste wedstrijd geblesseerd raakt. Zitten ze daar met VoH.
Nee met Kuyt...quote:Op zondag 14 mei 2006 16:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Zou wel mooi zijn als Ruud de eerste wedstrijd geblesseerd raakt. Zitten ze daar met VoH.
Hehe, the white version of "De Kabel".quote:Op zondag 14 mei 2006 16:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stam, Perez, Davids, KJH spelen geen WK.![]()
Mwah. Trabelsi is basis, maar Tunesië speelt er hoogstens 3 denk ik. Grygera en Galásek, die laatste gaat weg. Rosenberg is reserve bij Zweden.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Komen ze allemaal dodelijk vermoeid terug en draait Ajax weer een kloten seizoen.
Trabelsi gaat ook weg hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah. Trabelsi is basis, maar Tunesië speelt er hoogstens 3 denk ik. Grygera en Galásek, die laatste gaat weg. Rosenberg is reserve bij Zweden.
Wat een hoofd. Hij lijkt net een TBS'er.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:26 schreef Pritt het volgende:
[afbeelding]
Neemt hij deze stuntelaar mee die tegen Ajax laatst geen bal raak trapte.![]()
Van mij mogen we er de eerste ronde uit.![]()
En een goede spits is het ook niet ...quote:Op zondag 14 mei 2006 16:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat een hoofd. Hij lijkt net een TBS'er.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |