abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37813915
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin. De VVD zette haar op del ijst.
Ja maar de VVD vond dat dus toen blijkbaar geen reden om haar te weren en de kiezer dus ook niet.
[..]
quote:
Nou ja het is maar de vraag in hoeverre dat blunders zijn en te voorkomen is.
Blunders zijn het wel en blijkbaar in sommige gevallen wel te voorkomen.
[..]
quote:
En dat vind de VVD dus wel best terwijl ze nu op het standpunt staat dat mensen die liegen het land uitmoeten.
Je zegt het goed nu, 4 jaar geleden was dit blijkbaar minder aan de orde. Het is volgens mij ook Verdonk vanuit haar functie die vind dat mensen die liegen het land uit moeten, VVD heb ik daar officieel nog nooit over gehoord.
[..]
quote:
Dat geeft de hypocrisie dus heel duidelijk aan.
Nee aangezien de VVD nu nog steeds achter het besluit staat om AHA op de lijst te zetten destijds.
pi_37814198
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja maar de VVD vond dat dus toen blijkbaar geen reden om haar te weren en de kiezer dus ook niet.
Dat is dus tegenstrijdig met het huidige beleid en daar mag je ze nu op aanspreken.
quote:
Blunders zijn het wel en blijkbaar in sommige gevallen wel te voorkomen.
De vraag is of ze hier mag zijn, of haar verhaal sterk genoeg was, mijn antwoord is ja. Waarom zou ze gelogen hebben denk je?
quote:
Je zegt het goed nu, 4 jaar geleden was dit blijkbaar minder aan de orde. Het is volgens mij ook Verdonk vanuit haar functie die vind dat mensen die liegen het land uit moeten, VVD heb ik daar officieel nog nooit over gehoord.
Oh, staat de fractie hierin niet achter de minister? Dat zou ik wel eens willen horen dan .Heel interessant.
quote:
Nee aangezien de VVD nu nog steeds achter het besluit staat om AHA op de lijst te zetten destijds.
Iemand die liegt op de lijst zetten en nu mensen die liegen het land uit willen mieteren. Het is maar hoe rechtlijnig je bent
pi_37814957
Goed, we hebben dus iemand, Ayaan, die zich op haar manier probeert in te zetten voor integratie en de beroerde positie van vrouwen in de islam. Dergelijk gedrag wordt aan de linkerzijde van het politieke spectrum als dusdanig verwerpelijk beschouwt dat alles op alles gezet moet worden om haar te ''neutraliseren''.
En dit alles wordt gerechtvaardigd met de redenering dat zij ''polariseert''. Maar iedere idioot die de discussie enigzins volgt kan het niet ontgaan wáár de polarisatie werkelijk plaatsvind.

De vraag is, wat zijn de motieven. Is het omdat ze een vrouw is? en nog zwart ook? en ook nog eens op haar 36e meer internationale faam heeft weten te vergaren dan, laten we zeggen, Marcel van Dam? Een succesvolle zwarte vrouw, de nachtmerrie van mysogeen en racistisch Nederland.
pi_37815094
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:14 schreef SCH het volgende:

Iemand die liegt op de lijst zetten en nu mensen die liegen het land uit willen mieteren. Het is maar hoe rechtlijnig je bent
Volgens mij is de VVD als partij helemaal geen voorstander van het afnemen van het Nederlandschap. Criminlen uitgezonderd misschien. Dus ik snap niet waar het probleem ligt. Taida was en is geen Nederlander bijvoorbeeld. Dus die kon wel uitgezet worden.

Ik kan me nog wel van 2 delen terug nog herinneren dat er een of ander Iraaks gezin uit is gezet omdat ze hadden gelogen, maar ik wil graag eerst zien wat hun achtergrond was. Laten we zeggen dat ik bronnen dicht bij het voor heb zitten (IND), en ik ging zelf op bijna dagelijkse basis om met asielzoekers, ik ken die verhalen van asielzoekers als geen ander. Ik neem ze altijd met een flinke korrel zout, inclusief AHA.
  zondag 14 mei 2006 @ 14:52:04 #80
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37815101
Als je een beetje logisch nadenkt, merk je dat het verhaal van Zembla ook niet helemaal objectief gegaan is...
quote:
De broer van Ayaan heeft spijt dat hij heeft meegewerkt
Gisteravond heb ik met open mond naar Zembla gekeken. Ik ben wel wat gewend maar wat de Vara ons hier presenteerde was een vorm van journalistieke terreur.
De makers deden net of zij iets verschrikkelijks onthulden: toen Ayaan in 1992 aan de Nederlandse grens verscheen, zou zij hebben gelogen over haar naam en over het land waar zij uit vertrokken was.

Waren dit onthullingen?

Hirsi Magan
Google een paar minuten haar naam: in het grote artikel over Ayaan in het New York Times Magazine (preview) van 3 april 2005 staat dat haar echte naam Hirsi Magan is en dat zij haar geboortedatum vervalste toen zij in Nederland aankwam. In The Guardian van 17 mei 2005 doet zij hetzelfde. Bij Barend en Van Dorp heeft zij er meerdere malen aan gerefereerd.

Zij heeft dus nooit gelogen over haar leugen – alles, maar dan ook alles wat Zembla als onthulling presenteerde, was al lang door Ayaan zelf in binnen- en buitenland aan de orde gesteld.

Duister
Maar Zembla liet dat alles weg.

Geen quotes uit de New York Times, geen clip uit BvD waarin Ayaan openlijk vertelde dat zij loog dat zij niet direct uit Somalie was gekomen maar uit Kenya.

Dat kwam Zembla niet uit. Anders konden zij niet duister suggereren dat deze dame een bedriegster was en ‘geheimen’ had. Als Zembla had verteld dat Ayaan over alles openlijk had gesproken, had men geen programma gehad.

Spectaculair
Zembla onthulde ook dat Ayaan heeft doen voorkomen dat zij haar hele jeugd in Somalië had doorgebracht. Daarover zou zijn hebben gezwegen omdat dit haar niet uitkwam want het zou niet spectaculair genoeg zijn.

Zembla bedriegt u.

Zie de stukken in de Times en de Guardian. Overal staat dat zij als zevenjarige met haar ouders naar Kenya is gevlucht. Daarover sprak zij zelf frank en vrij. Zembla maakte dus geheimen van zaken die absoluut niet geheim waren.

Ook doet Zembla voorkomen dat Ayaan niet bang hoefde te zijn voor wraak van haar familie als zij het gearrangeerde huwelijk met een neef in Canada zou ontlopen.

Eerwraak
Ook hier: Google even en zie de lijstjes met landen waar eerwraak voorkomt. Somalië is een tribale en islamitische samenleving, zeer gewelddadig – en daar zou verstoting (en de ergste vorm van verstoting: de dood) niet voorkomen?

Zembla doet net of het leuk is in Somalië. Op dit moment woedt daar de zoveelste burgeroorlog, honderdduizenden werden gedood, en wraak, eer, schaamte en trots zijn bepalende begrippen in de sociale structuur. Ook hier verkracht Zembla de werkelijkheid.

Zembla durfde het onderwerp 'besnijdenis' niet te behandelen nadat ik op deze plek hierover tekeer was gegaan. Dus ging het programma vooral over de vraag of Ayaan eigenlijk wel was uitgehuwelijkt, want dat was het argument waarom ze was gevlucht. Dus probeerde Zembla dit argument onderuit te halen.

Ayaans broer
Allereerst dit: uithuwelijking is de absolute regel voor trouwrijpe mensen in Somalië. Zembla wist drie mensen te vinden die zeiden dat Ayaan wel degelijk graag met de man wilde trouwen, zelf ontkent ze dit: waarom zou ze anders zijn gevlucht?

Ook Ayaans broer kwam aan het woord. Hij prees haar en was niet geheel duidelijk over de voor Zembla belangrijke vraag of Ayaan op haar eigen huwelijksceremonie aanwezig was. Want als zij daar was geweest, dan was dat uithuwelijken wel meegevallen, zo suggereerde Zembla.

Ik heb vandaag twee keer met Ayaans broer gesproken. Hij garandeerde me dat het huwelijk gearrangeerd was.

Hij was niet bij de ceremonie, Ayaans moeder evenmin, haar zusje ook niet, want iedereen was er tegen, het was een plan van hun vader.

De broer had zich nooit afgevraagd of Ayaan erbij was geweest, maar hij was niet verbaasd om te horen dat Ayaan dat zelf ontkende aangezien Ayaan niet met de man wilde trouwen.

Verontwaardigd
Hij was zeer verontwaardigd toen hij hoorde dat het programma slechts één doel wilde bereiken: Ayaan beschadigen door te suggereren dat zelfs het uithuwelijkingsargument niet zou deugen.

De makers hadden de broer verteld dat ze een neutraal programma maakten over het leven van de bekende politica, een biografische documentaire over een bekende persoonlijkheid, en dat hij daarom had meegewerkt.

Hij bewondert zijn zuster in hoge mate, is zeer trots op haar, en het speet hem dat hij had meegewerkt. Hij was zeer duidelijk over zijn intenties en liefde voor zijn zuster en wilde de indruk die hij mogelijk had gewekt, dat zij op de huwelijksceremonie was, corrigeren: hij was er zelf ook niet bij geweest!

Foto's
Ik vroeg hem of bij dergelijke ceremonieën foto’s worden gemaakt. Hij antwoordde bevestigend. Had hij ooit foto’s van de bruiloft gezien waarop Ayaan stond? Nee. Zembla kon ze ook niet tonen – want ze zijn er niet.

Wat blijft er van Zembla over? Een partij vuil over een onzinnig detail in haar verleden. Als zij van haar man had gehouden, waarom was zij dan niet naar Canada gegaan? En als zij niet van hem had gehouden maar hem heeft misbruikt voor een ticket, waarom is zij niet in Canada uit het toestel gestapt, in een land met veel Somaliërs en een land waarvan zij de taal sprak?

Karaktermoord streefden de makers van Zembla na. Zij hebben hun materiaal gemanipuleerd, zij hebben mensen bedrogen, en zij hebben kijkers opgehitst om een van de moedigste mensen van Nederland te gaan haten.

Tuig van de richel, die Zemblamakers.

Nog even een PSje
De reactie van deze site ontving een mail van iemand die anoniem wil blijven. Deze mailer vertelde dat hij had gehoord dat Ayaans broer was betaald als ‘fixer-tolk’.

Als dat zo is dan had Zembla dit moeten melden. Ik heb de broer de vraag over honorering gesteld en zelf ontkende hij. Interessanter vind ik dit deel van de email:

“Overigens is de bewering dat in Somalië geen eerwraak voorkomt, en dat geweld van mannen tegen vrouwelijke familieleden taboe in Somalië taboe is, zoals Hirsi Magan beweert, klinklare onzin. Had Zembla de moeite genomen daar een onafhankelijke Somalië-expert over te ondervragen, dan hadden ze gehoord dat Somalische mannen hun vrouwelijke familieleden min of meer als hun bezit beschouwen en dat geweld vaak voorkomt.'

'Pikant detail is nog dat raakte de Zembla-ploeg tijdens hun verblijf in de Somalische stad Galkayoo volledig in paniek raakte toen ze niet met de afgesproken terugvlucht mee terugkonden. Het team was ervan overtuigd dat iemand het op hen had voorzien, sloot zich op op hun hotelkamer, en smeekte de Nederlandse vertegenwoordiging in Nairobi te helpen bij hun evacuatie.'
Ach de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
pi_37815194
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als je een beetje logisch nadenkt, merk je dat het verhaal van Zembla ook niet helemaal objectief gegaan is...
[..]

Dit is toch dat stuk van de winter. Wel vol met tegenstrijdgheden, die broer als hij dit nu beweert, maar Zembla zegt dan weer dat ze de broer hebben gesproken en dat hij achter zijn verhaal staat.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 14 mei 2006 @ 15:01:25 #82
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37815298
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit is toch dat suk van de winter.
Leon de Winter inderdaad.Het blijft natuurlijk wel een collumnist, maar sommige punten waarover hij schrijft zijn inderdaad wél door Zembla overdreven neergezet. Daarom zeg ik ook, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Martijn_fijn op 14-05-2006 15:06:38 ]
pi_37815300
Interessant stuk, Martijn_fijn. Ik twijfel echter nog steeds een beetje over het eerwraak verhaal in Somalie echter.
  zondag 14 mei 2006 @ 15:03:32 #84
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37815343
quote:
[..]

Laat me raden: Leon de Winter. Die haatcolums van hem elke week laten juist zien dat hij degene is die de bomen door het bos niet ziet. Als je wel in bloedlijn joods bent maar niet actief beleidt dan krijg je Leon de Winter op je dak, die een boek over je schrijft met als onderwerp 'een jonge man komt na een lange zoektocht vol worstelingen uit bij zijn joodse wortels' ofzoiets.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_37815430
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:01 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Leon de Winter inderdaad.

[afbeelding]

Het blijft natuurlijk wel een collumnist, maar sommige punten waarover hij schrijft zijn inderdaad wél door Zembla overdreven neergezet. Daarom zeg ik ook, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Was gisteren ook uitgebreid behandeld Hij is tevens ook een goede vriend van Magan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 14 mei 2006 @ 15:38:50 #86
126836 Super7fighter
pi_37816172
Herinneren jullie deze leugen nog?

Ayaan Hirsi Ali is niet met de dood bedreigd
AMSTERDAM Ayaan Hirsi Ali is niet met de dood bedreigd,verklaren meerdere getuigen in weekblad Vrij Nederland.De Somalische medewerkster van de Wiardi Beckman Stichting deed 3 weken geleden aangifte van bedreigingen die bij haar vader en een vriendin waren gedaan. Volgens haar vader is geen sprake van enige bedreiging."Als zij zegt dat ze wordt bedreigd,slaat dit nergens op." Hirsi Ali voelde zich bedreigd na haar recente uitspraken over de islam en de positie van moslimvrouwen.De WBS noemde de zaak destijds ernstig.WBS-directeur Kalma zegt nu dat de media niet erg nuchter met de zaak zijn omgesprongen.

Hoeveel beveiligingskosten heeft de staat verspild na deze valse aangifte van manipulator Megan?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 14 mei 2006 @ 15:50:49 #87
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37816507
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:38 schreef Super7fighter het volgende:
[...]

Hoeveel beveiligingskosten heeft de staat verspild na deze valse aangifte van manipulator Megan?
Leugen of niet, de AIVD vind beveiliging wél noodzakelijk. Beklaag je bij hun.
  zondag 14 mei 2006 @ 15:54:48 #88
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_37816640
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee, ze deed er zelf nogal open over dus waarom werd het toen niet interessant gevonden door de media en verantwoordelijk bewindsvoerder?
Dat ben ik helemaal met je eens, maar is dat een reden om het bijv nu niet te onderzoeken?
Het gedoe eromheen vind ik idd ook iets overdreven, maar dan nog.

Ik vind het trouwens een heel groot verschil of je liegt terwijl je een echte asielzoeker bent of dan wanneer je een carriere-vluchteling bent zoals AHM.
De centrale vraag is namelijk: waarom is Ayaan Hirsi Magan in Nederland???
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_37816996
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:50 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Leugen of niet, de AIVD vind beveiliging wél noodzakelijk. Beklaag je bij hun.
Naast natuurlijk dat onze vriend hier even insinueert dat je in Nederland helemaal geen risico loopt als je de islam bekritiseert.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:30:52 #90
126836 Super7fighter
pi_37817686
Op geenstijl zag ik een vragenlijst (hoewel er ook banale vragen tussen zitten) van ene whiting5 en aivd voor een onafhankelijke onderzoek naar dit hele gebeuren:

----1. Moet Ayaan Hirsi Magan het loon dat zij als Kamerlid en - naar nu blijkt - op frauduleuze wijze heeft verkregen terugbetalen?
----2. Was Ayaan Hirsi Magan, aangezien zij onder een vals identiteit leefde, wel op een legale manier voor ziektenkosten verzekerd?
----3. Wist Kamervoorzitter Weisglas (VVD) van de valse identiteit van Ayaan Hirsi Magan op het moment dat hij bij haar de eed afnam als nieuw Kamerlid?
----4. Welke wetten en regels heeft Kamervoorzitter Weisglas (VVD) toen overtreden? Voldoende om zijn aftreden te eisen?
----5. Waarom laat Kamervoorzitter Weisglas (VVD) niets van zich horen?
----6. Is Kamervoorzitter Weisglas (VVD) corrupt?
----7. Heeft Kamervoorzitter Weisglas (VVD) bewust de regels overtreden om Ayaan Hirsi Magan (ook VVD) aan een baan als Kamerlid te helpen?
----8. Mocht Kamervoorzitter Weisglas (VVD) daarom Kamervoorzitter worden/blijven?
----9. Gaat Ayaan Hirsi Magan verantwoording afleggen aan de Partijraad van de VVD?
----10. Komt er een intern VVD-onderzoek naar het verleden en de leugens van Ayaan Hirsi Magan?
----11. Komt er een onafhankelijk onderzoek naar andere illegalen die werkzaam zijn binnen de VVD?
----12. Is de VVD een criminele organisatie, medeplichtig aan fraude en oplichting?
----13. Mag een politieke partij die willens en wetens een illegaal tot Tweede Kamerlid aanstelt wel meedoen aan de komende verkiezingen?
----14. Is deze gang van zaken geen belediging van onze parlementaire democratie?
----15. Zijn de kamerstukken die Ayaan Hirsi Magan de afgelopen jaren heeft getekend nog wel rechtsgeldig?
----16. Zijn de stemmen die Ayaan Hirsi Magan als Kamerlid heeft uitgebracht wel rechtsgeldig?
----17. Hoe vaak heeft Ayaan Hirsi Magan met haar valse stem dit huidige kabinet aan een meerderheid geholpen?
----18. Valt daarmee niet de rechtsgeldigheid van alle aangenomen wetten sinds 2003 weg?
----19. Is het niet redelijk dat het kabinet Balkenende daarom aftreedt?
----20. Mag Ayaan Hirsi Magan met haar - naar nu blijkt - valse paspoort eigenlijk wel het Tweede Kamergebouw in?
----21. Is Ayaan Hirsi Magan met haar leugens en bedrog (mede-)verantwoordelijk voor de dood van Theo van Gogh?
----22. Is de VVD daarmee verantwoordelijk voor de dood van Theo van Gogh?
----23. Zijn A. Ellian en L. de Winter en andere "vrienden" van Ayaan Hirsi Magan medeplichtig aan haar bedrog? Wat wisten zij en wanneer?
----24. Staat Ayaan Hirsi Magan op de loonlijst van de CIA?
----25. Is Ayaan Hirsi Magan in werkelijkheid per UFO in Nederland aangekomen?
En de allerbelangrijkste vraag...
----26. Is er ooit één moslim-vrouw door Ayaan Hirsi Magan "bevrijd"?
  zondag 14 mei 2006 @ 16:36:22 #91
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37817826
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:30 schreef Super7fighter het volgende:
-knip-
Hoe lang zouden ze er over gedaan hebben om dat te maken? De haat zit wel erg diep hé.
pi_37817919
quote:
Geblaat
Nee, nummertje 25 is het belangrijkste:

pi_37817984
quote:

Inderdaad, niet een vrouw.......maar vele vrouwen hebben het licht gezien
mede dankzij AHA.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_37818007
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:39 schreef basilisk het volgende:

[..]

Nee, nummertje 25 is het belangrijkste:

De domheid straalt er i.i.g. van af.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:52:06 #96
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37818261
Een oud D66'er staat al te popelen om het stokje van Ayaan over te nemen..

Arthur Docters van Leeuwen wil kamerlid worden
pi_37818668
quote:
[..]

Wat een ongelooflijk kul verhaal van de Winter.

Zembla heeft gewoon met diverse mensen gesproken is naar Kenia gegaan etc etc. Allemaal gewoon feiten nagechecked en de uitspraken van familieleden en kennisen uit die tijd van mevrouw Ali zijn door die mensen zelf gedaan. Zembla heeft die uitspraken alleen uitgezonden.

Er zijn duidelijk diverse zaken die meneer de Winter roept die niet kloppen. Zo wordt in de documentaire duidelijk gezegd dat AHA zelf toegegeven heeft te hebben gelogen. Sterker nog ze laten beelden zien van interviews waarin ze dat doet. Daarnaast vergeet meneer de Winter erbij te melden dat Zembla andere leugens aan het ligt heeft gebracht die niet bekend waren. Zoals de zogenaamde gedwongen uithuwlijking en de bedreiging door haar familie.

Zembla suggereert ook nergens dat er geen sprake was van uithuwlijking. Het enige wat zembla heeft gedaan is de echtgenoot interviewen en haar broer etc. En daar blijkt uit dat ze weliswaar was uitgehuwlijkt maar dat er van dwang geen sprake was. Sterker nog haar ex heeft niet moeilijk gedaan en is gewoon terug gegaan naar Canada.

Ze zou ook bang moeten zijn voor haar familie vanwege eerwraak. Haar familie zou niet mogen weten waar ze in Nederland verbleef. Waarom schreef ze dan wel brieven met diezelfde vader waar ze bang voor had moeten zijn.

Het zijn allemaal zaken die keihard blijven staan en die meneer de Winter maar even verzwijgt. Wat mij ook stoort is dat veel mensen zembla af gaan zeiken omdat a de boodschap ze niet bevalt en b ze uberhaupt de uitzending niet eens hebben gezien.
pi_37818779
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:42 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Inderdaad, niet een vrouw.......maar vele vrouwen hebben het licht gezien
mede dankzij AHA.
Bron?
-Rabia Al-Basri
  zondag 14 mei 2006 @ 17:27:44 #99
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_37819251
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:34 schreef Super7fighter het volgende:
Graag zou ik als Nederlandse staatsburger (een echte) een juridische procedure beginnen tegen deze oplichtster met de volgende doelstellingen:
- het terugvorderen van al haar inkomen tijdens haar kamerlidschap
- ontnemen van het kamerlidmaatschap
- het terugvorderen van reiskosten (o.a naar Amerika) die zij maakte onder het voorwendsel dat ze moest onderduiken
- ontnemen van het frauduleus verkregen Nederlanderschap
- terugvorderen van alle beveiligings- en verblijfkosten
- uitzetting naar Kenia of Somalië (kies maar) met eventuele gevangenisstraf uitzitting in Nederland

Als er een advocaat of advocate is, die hier brood in ziet, dan kan hij of zij contact met mij opnemen.
Heeft een familielid van jou misschien 1 januari of 1 juli als geboortedatum in hun paspoort staan?
Zo ja, moeten deze mensen ook het land uit. En alles terugbetalen.
Want grote kans dat dat ook niet hun echte geboortedatum is.
Nederlanderschap inleveren en terug naar Marokko.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 14 mei 2006 @ 17:31:14 #100
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_37819361
quote:
Op geenstijl zag ik een vragenlijst (hoewel er ook banale vragen tussen zitten) van ene whiting5 en aivd voor een onafhankelijke onderzoek naar dit hele gebeuren:

----1. Moet Ayaan Hirsi Magan het loon dat zij als Kamerlid en - naar nu blijkt - op frauduleuze wijze heeft verkregen terugbetalen?
----2. Was Ayaan Hirsi Magan, aangezien zij onder een vals identiteit leefde, wel op een legale manier voor ziektenkosten verzekerd?
----3. Wist Kamervoorzitter Weisglas (VVD) van de valse identiteit van Ayaan Hirsi Magan op het moment dat hij bij haar de eed afnam als nieuw Kamerlid?
----4. Welke wetten en regels heeft Kamervoorzitter Weisglas (VVD) toen overtreden? Voldoende om zijn aftreden te eisen?
----5. Waarom laat Kamervoorzitter Weisglas (VVD) niets van zich horen?
----6. Is Kamervoorzitter Weisglas (VVD) corrupt?
----7. Heeft Kamervoorzitter Weisglas (VVD) bewust de regels overtreden om Ayaan Hirsi Magan (ook VVD) aan een baan als Kamerlid te helpen?
----8. Mocht Kamervoorzitter Weisglas (VVD) daarom Kamervoorzitter worden/blijven?
----9. Gaat Ayaan Hirsi Magan verantwoording afleggen aan de Partijraad van de VVD?
----10. Komt er een intern VVD-onderzoek naar het verleden en de leugens van Ayaan Hirsi Magan?
----11. Komt er een onafhankelijk onderzoek naar andere illegalen die werkzaam zijn binnen de VVD?
----12. Is de VVD een criminele organisatie, medeplichtig aan fraude en oplichting?
----13. Mag een politieke partij die willens en wetens een illegaal tot Tweede Kamerlid aanstelt wel meedoen aan de komende verkiezingen?
----14. Is deze gang van zaken geen belediging van onze parlementaire democratie?
----15. Zijn de kamerstukken die Ayaan Hirsi Magan de afgelopen jaren heeft getekend nog wel rechtsgeldig?
----16. Zijn de stemmen die Ayaan Hirsi Magan als Kamerlid heeft uitgebracht wel rechtsgeldig?
----17. Hoe vaak heeft Ayaan Hirsi Magan met haar valse stem dit huidige kabinet aan een meerderheid geholpen?
----18. Valt daarmee niet de rechtsgeldigheid van alle aangenomen wetten sinds 2003 weg?
----19. Is het niet redelijk dat het kabinet Balkenende daarom aftreedt?
----20. Mag Ayaan Hirsi Magan met haar - naar nu blijkt - valse paspoort eigenlijk wel het Tweede Kamergebouw in?
----21. Is Ayaan Hirsi Magan met haar leugens en bedrog (mede-)verantwoordelijk voor de dood van Theo van Gogh?
----22. Is de VVD daarmee verantwoordelijk voor de dood van Theo van Gogh?
----23. Zijn A. Ellian en L. de Winter en andere "vrienden" van Ayaan Hirsi Magan medeplichtig aan haar bedrog? Wat wisten zij en wanneer?
----24. Staat Ayaan Hirsi Magan op de loonlijst van de CIA?
27 Was de PVDA op de hoogte toen zij lid was van deze partij?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')