abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 mei 2006 @ 12:22:46 #181
3542 Gia
User under construction
pi_37840962
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef typtypo het volgende:
Van mij mogen ze haar paspoort intrekken en alleen in haar geval direct weer terug geven i.v.m. haar verdiensten voor het land.

Daarmee is het precedent geschapen voor alle mensen die de boel geflest hebben.
Ze kunnen dan niet meer janken dat het onterecht is immers HA heeft het ook ondergaan.

Dit is een kans voor Verdonk om er munt uit te slaan.

Dat onderzoek moet er komen maar uitgebreid voor andere politici.
Dit is ook een mogelijkheid om groenlinks en pvda politici eens onder de loep te nemen. Er zijn denk ik wel in stadsdeelraden en zelfs de kamer andere te vinden die misschien wel oorlog misdaden hebben gepleegd.
Het is blijkbaar nog niet eens bekend of zij gelogen heeft bij de naturalisatie-aanvraag. Want als dat niet het geval is en zij is genaturaliseerd op ware feiten en niet op leugens, dan kan men haar paspoort niet afpakken.
Dat zij gelogen heeft bij haar asielaanvraag heeft ze allang toegegeven. Iets wat anderen steeds bleven ontkennen. Hè Sch liegen blijft liegen.

Als je één keer in je leven liegt en je geeft dit later toe, dan maakt dat niet uit. Liegen blijft liegen en dan ben je net zo fout als iemand die leugentjes steeds maar blijft volhouden.
pi_37840987
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is niet vol te houden natuurlijk. Het gaat om iemand uit de fractie die blijkbaar altijd de hand boven het hoofd is gehouden en waar nooit iets van is gezegd. Het is ontzettend hypocriet en men moet zich nu in allerlei bochten wringen, zoals jij hier boven ook doet. De ene leugen is minder erg dan de andere leugen blijkbaar, dat is niet te verkopen, dat is niet recht door zee. De VVD geeft hier mee aan dat dat hele systeem van 'regels zijn regels' niet te handhaven valt en ik kijk daar met een glimlach naar
Ja lach jij maar maar besef wel dat dit ook gaat gelden voor alle andere allochtone politici van andere partijen.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37841000
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is niet vol te houden natuurlijk. Het gaat om iemand uit de fractie die blijkbaar altijd de hand boven het hoofd is gehouden en waar nooit iets van is gezegd. Het is ontzettend hypocriet en men moet zich nu in allerlei bochten wringen, zoals jij hier boven ook doet. De ene leugen is minder erg dan de andere leugen blijkbaar, dat is niet te verkopen, dat is niet recht door zee. De VVD geeft hier mee aan dat dat hele systeem van 'regels zijn regels' niet te handhaven valt en ik kijk daar met een glimlach naar
Regels zijn regels, maar niet elk geval is hetzelfde. Zoals ik al in een eerder deel van dit topic zei, Verdonk heeft ook een enorm grote groep van de 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers alsnog een verblijfsvergunning gegeven. Ik heb je daarover niet horen miepen met 'regels zijn regels'. De VVD trouwens ook niet. En terecht, want niet iedereen en elk geval is hetzelfde.
pi_37841058
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:23 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ja lach jij maar maar besef wel dat dit ook gaat gelden voor alle andere allochtone politici van andere partijen.
Dat zijn allemaal asielzoekers die gelogen hebben bij hun asielaanvraag?
pi_37841067
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:23 schreef typtypo het volgende:

[..]

Hoezo?
pi_37841140
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:23 schreef nikk het volgende:

[..]

Regels zijn regels, maar niet elk geval is hetzelfde. Zoals ik al in een eerder deel van dit topic zei, Verdonk heeft ook een enorm grote groep van de 26.000 uitgeprocedeerde asielzoekers alsnog een verblijfsvergunning gegeven. Ik heb je daarover niet horen miepen met 'regels zijn regels'. De VVD trouwens ook niet. En terecht, want niet iedereen en elk geval is hetzelfde.
Dat hele circus had ze kunnen voorkomen met een generaal pardon. Maar nee, dat heeft ze niet gedaan, ze heeft al die mensen in onzekerheid gelaten, nog steeds geldt dat voor velen. En nu moet ik gaan juichen om dat ze er nog wel heeft toe gelaten

Kom op. Ze schermt voortdurend met de "regels zijn regels"en nu zit ze met Hirsi Ali lelijk in de penarie net als de VVD, die dat altijd hebben gedoogd.
  maandag 15 mei 2006 @ 12:28:13 #187
3542 Gia
User under construction
pi_37841142
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:25 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal asielzoekers die gelogen hebben bij hun asielaanvraag?
Kan onderzocht worden.
Evenals alle andere gevallen van genaturaliseerde vluchtelingen.
Iedereen die gelogen heeft, onmiddellijk uitzetten, toch?
pi_37841159
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:47 schreef Gia het volgende:
Goed, stel men neemt haar het Nederlanderschap af, omdat ze gelogen heeft over naam en geboortedatum en we geven haar een verblijfsvergunning. Uitzetten lijkt me niet verstandig en niet wenselijk gezien wat er met haar zus gebeurd is.

Dan vraagt ze toch gewoon opnieuw het nederlanderschap aan op grond van de nieuwe situatie.
En die is: Hirsi magan, geboren in 1969 in Somalië, goed geïntegreerd in Nederland, spreekt perfect nederlands. Heeft momenteel nergens anders de vluchtelingenstatus en woont al langer dan 5 jaar in Nederland.

Geen enkel probleem, toch?
Voordat ze mag naturaliseren moet ze een geldig verblijfsdocumen hebben voor onbepaalde tijd. Die krijgt ze dus niet

Naar onze maatstaven is het gewoon ziekelijk wat Ayaan heeft gedaan om haar verblijf hier te krijgen. Het is een kanker gezwel dat uitgeroeid moet worden om echte vluchtelingen een veilige toevlucht te kunnen bieden. Ayaan heeft misbruik gemaakt van deze faciliteiten en durft daar nog schaamteloos over te praten ook zonder enig schuldgevoel. De plek die zij in heeft genomen was bedoeld voor iemand die echt moest vluchten voor zijn leven.
pi_37841172
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Kan onderzocht worden.
Zeg het maar, over wie heb je het dan? Of roep je zo maar wat.

Kom op Gia, die blinde verering van Ayaan begint echt potsierlijk en pijnlijk te worden.
  maandag 15 mei 2006 @ 12:30:20 #190
3542 Gia
User under construction
pi_37841210
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

Voordat ze mag naturaliseren moet ze een geldig verblijfsdocumen hebben voor onbepaalde tijd. Die krijgt ze dus niet
Denk het wel. Het is duidelijk dat ze niet naar haar geboorteland terug kan. Somalië is niet veilig.
De vluchtelingenstatus in Kenya zal intussen wel verlopen zijn. Dus kan ze nergens anders naartoe.
pi_37841295
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Denk het wel. Het is duidelijk dat ze niet naar haar geboorteland terug kan. Somalië is niet veilig.
De vluchtelingenstatus in Kenya zal intussen wel verlopen zijn. Dus kan ze nergens anders naartoe.
Kenia wel . Daar heeft ze haar vluchtelingen status nog steeds hoor.
pi_37841319
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat hele circus had ze kunnen voorkomen met een generaal pardon. Maar nee, dat heeft ze niet gedaan, ze heeft al die mensen in onzekerheid gelaten, nog steeds geldt dat voor velen. En nu moet ik gaan juichen om dat ze er nog wel heeft toe gelaten
Het woord uitgeprocedeerd zegt je waarschijnlijk ook niets hè?

Voor hetzelfde geld had de hele groep uitgezet kunnen worden. Elke partij in de Kamer had deze groep politiek gezien immers al opgegeven. Maar goed, het is moeilijk voor je om iets positiefs over Verdonk te zeggen dus zelfs het geven van verblijfsvergunningen aan vele duizenden uitgeprocedeerde asielzoekers is natuurlijk negatief.
quote:
Kom op. Ze schermt voortdurend met de "regels zijn regels"en nu zit ze met Hirsi Ali lelijk in de penarie net als de VVD, die dat altijd hebben gedoogd.
Okee, jij je zin. Regels zijn regels. Al die duizenden gegeven verblijfsvergunningen aan uitgeprocedeerde asielzoekers weer innemen. Zou wel zo consequent zijn toch SCH?
pi_37841324
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Kan onderzocht worden.
Ja, leuk, een heksenjacht.
  maandag 15 mei 2006 @ 12:35:00 #194
3542 Gia
User under construction
pi_37841342
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Zeg het maar, over wie heb je het dan? Of roep je zo maar wat.

Kom op Gia, die blinde verering van Ayaan begint echt potsierlijk en pijnlijk te worden.
Jij denkt dat alleen Ayaan gelogen heeft om asiel te krijgen? Jij gelooft dat alle andere asielzoekers eerlijk zijn over afkomst, naam, geboortedata?

Pak eens een zaag en zaag die plank voor je kop weg.
De meesten liegen en dat is begrijpelijk. Zou ik zelf in die omstandigheden ook doen, als dat een beter leven voor mij en mijn gezin zou opleveren.
En als je ermee wegkomt, heb je geluk. Wordt je gesnapt heb je pech.

Ayaan willen ze nu met terugwerkende kracht pakken op leugens die ze verteld heeft bij haar asielaanvraag. Ik stel dan voor om alle andere, oude en nieuwe asielaanvragen nog eens onder de loep te nemen, want ik verwacht dat er nog velen anderen zijn die gelogen hebben en uiteindelijk toch genaturaliseerd zijn. Hele gezinnen misschien wel. Met kinderen die hier al jaren op school zitten en vrienden hebben en zo. Tja, als Ayaan eruit moet, dan zij ook. Geen pardon, natuurlijk.
pi_37841365
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Jij denkt dat alleen Ayaan gelogen heeft om asiel te krijgen? Jij gelooft dat alle andere asielzoekers eerlijk zijn over afkomst, naam, geboortedata?
so what op het moment dat die betrapt worden vliegen die er ook uit.
pi_37841369
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is blijkbaar nog niet eens bekend of zij gelogen heeft bij de naturalisatie-aanvraag. Want als dat niet het geval is en zij is genaturaliseerd op ware feiten en niet op leugens, dan kan men haar paspoort niet afpakken.
Dat zij gelogen heeft bij haar asielaanvraag heeft ze allang toegegeven. Iets wat anderen steeds bleven ontkennen. Hè Sch liegen blijft liegen.

Als je één keer in je leven liegt en je geeft dit later toe, dan maakt dat niet uit. Liegen blijft liegen en dan ben je net zo fout als iemand die leugentjes steeds maar blijft volhouden.
Hirschi Ali heeft het nooit onder stoelen of banken gestoken dat is dan ook extra wrang.
Het is totale karakter moord die gepleegd is door zembla en het is samen met de pvda en groenlinks politici van de demonisatie compleet van hun voetstuk gevallen.

Ik ben inmiddels zover dat ik eigenlijk nooit meer links een warm hart wil toedragen. Dit is ongeveer de druppel. Als het zo moet dan verleis steeds meer respect voor deze nsb-ers en verborgen racisten.
Het komt gewoon omdat Hirshi Ali een zwarte huid heeft en geen moslim is maar dat zeggen deze lieden niet hard op.

Dus ik denk dat de mensen die nu roepen om haar hoofd straks meer krijgen dan dat ze gewild hadden.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37841370
Blinde Ayaan-verheerlijking dus. Gia toch - het zit wel diep he.
  maandag 15 mei 2006 @ 12:36:18 #198
3542 Gia
User under construction
pi_37841372
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:33 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kenia wel . Daar heeft ze haar vluchtelingen status nog steeds hoor.
Hoe weet jij dat? Hier moet je om de zoveel jaar opnieuw een verblijfsvergunning aanvragen, anders verloopt die. Zoiets zal in Kenya toch ook wel gelden. Ik verwacht dus dat die wel verlopen zal zijn.
  maandag 15 mei 2006 @ 12:36:48 #199
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_37841388
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:35 schreef Gia het volgende:

Tja, als Ayaan eruit moet, dan zij ook. Geen pardon, natuurlijk.
We kunnen het natuurlijk ook omdraaien. Als Ayaan mag blijven, dan ook dat keurige Iraakse gezin dat vorig jaar is uitgezet.
pi_37841389
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:34 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ja, leuk een heksenjacht.
Regels zijn regels hoorde ik iemand nog zeggen. We moeten toch consequent zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')