Promoveren is klote. Ben je het ene jaar de kampioen die alles wint, het volgende jaar wordt er op je gebashed en mag je blij zijn met een gelijkspel.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tennis (en zeilen). Maar we promoveren dus
.
Neuh hoor. Dit team is echt goed. En dat bedoel ik niet arrogant, want het zijn vooral de andere meisjes/dames die echt alles hebben gewonnenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Promoveren is klote. Ben je het ene jaar de kampioen die alles wint, het volgende jaar wordt er op je gebashed en mag je blij zijn met een gelijkspel.
* pberends is playing Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint Heb Je Vriendenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neuh hoor. Dit team is echt goed. En dat bedoel ik niet arrogant, want het zijn vooral de andere meisjes/dames die echt alles hebben gewonnen.
Whahaquote:Op zondag 14 mei 2006 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint Heb Je Vrienden
Jaquote:
Ah kut, al 1188 Hools VBL café SC's gemistquote:
Nee, alleen die.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je al mijn klonen onthouden?
Sinterkaas is alleen voor de feestdagen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mwehquote:Op zondag 14 mei 2006 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah kut, al 1188 Hools VBL café SC's gemist.
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef Svensational het volgende:
Hoi Zhenar.
Ik ga zo uit eten, dus je zult me even moeten missen..
Het was een grapje.quote:
Wat fucking tof van jequote:
Dat zal wel lukken.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar veel plezier met eten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |