Wat ik onder andere bedoel is dat wanneer je dus klaar komt als je wordt geneukt, door hetzij een dildo of een pik, dat het qua klaar komen echt geweldig is. Vind je dan echt dat het een asociatie met homo zijn te maken heeft? Het heeft toch niets te maken met mannen liefde?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:39 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Het roept toch de associatie van een man op, en ja, als je geen homo bent is het niet echt een fijne fantasie die erbij hoort, lijkt me.
Niet voor mij dus...
Daar word ik nou niet echt opgewonden van. Er moet gewoon niets in de buurt komen daar. Mannenpik of dildo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:45 schreef blue_sky het volgende:
Wat ik onder andere bedoel is dat wanneer je dus klaar komt als je wordt geneukt, door hetzij een dildo of een pik, dat het qua klaar komen echt geweldig is. Vind je dan echt dat het een asociatie met homo zijn te maken heeft? Het heeft toch niets te maken met mannen liefde?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:45 schreef blue_sky het volgende:
Het heeft toch niets te maken met mannen liefde?
Ben je zo onzeker over je eigen seksualiteit dan?quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
Weet je: ik geloof er geen zak van.
Ik denk dat iedere heterojongen wel eens iets in zijn kont stopt.
Of gewoon normaalquote:Op zondag 14 mei 2006 00:01 schreef SCH het volgende:
Dan lieg je of ben je fantasieloos en sexloos en initiatiefloos
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom moet jij zo nodig dingen in je aars stoppen?
Hoezo ben ik onzeker over mijn eigen seksualiteit omdat ik de link leg tussen een man die geniet van een fallussymbool en homosexualiteit. Bovendien, als ik echt zo onzeker was zat ik hier niet te posten,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker over je eigen seksualiteit dan?
Je hoeft het niet lekker te vinden maar het een beetje krom om jezelf gelijk homo te noemen.
Ik voel me echt niet hetero van een dildo.
Maar NanKing is lesbischquote:Op zondag 14 mei 2006 10:58 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Hoezo ben ik onzeker over mijn eigen seksualiteit omdat ik de link leg tussen een man die geniet van een fallussymbool en homosexualiteit. Bovendien, als ik echt zo onzeker was zat ik hier niet te posten,
lijkt me.
En ik zal me ook niet echt hetero voelen van een dildo in me kont, denk ik![]()
Ow, even opletten...quote:
Ik ben hetero omdat ik man ben en val op vrouwen, zowel voor de sex als de liefde - niet omdat ik toevallig ook mijn penis af en toe eensquote:Je mist nóg een punt (een niet onbelangrijke overigens) die van de liefde. Denk je écht dat een lesbische vrouw lesbisch is omdat ze zo van vagina's houdt Denk je écht dat een hetero-vrouw hetero is, omdat ze nou eenmaal gek is op penissen
If so, dan heb je een wel heel erg beperkte kijk op liefde en sex
Ik hou van mijn vrouw en ik zou ook van mijn vrouw houden als ze een nest jonge pollepels tussen haar benen had. Ik heb geen hekel aan mannen, noch aan penissen, maar ik ben gevallen op mijn vrouw als mens. En ja, ze heeft een vagina. Had ze die niet, dan hield ik nog van mijn vrouw.
Geheel mee eensquote:Op zondag 14 mei 2006 15:13 schreef dion_b het volgende:
Mannen, of ze nu hetero, homo, bi of iets anders zijn, hebben een prostaat. Als die gestimuleerd wordt geeft dat een prettig gevoel. Zo prettig zelfs dat je er explosief op klaar kan komen![]()
Als je homo of bi bent, ligt het voor de hand de prostaat door een mannenpenis te laten stimuleren. Maar wij hetero's kunnen ook prima genieten, alleen is dan geen mannenpenis voorhadnen, dus moeten we iets anders gebruiken![]()
Of het nu een dildo is, een eigen vinger of de vinger van de vrouwelijke partner of willekeurig welk ander voorwerp, dat heeft niets met geaardheid te maken. ElisaB heeft vanmiddag nog in een ander context dat duidelijk en mooi verwoord:
[..]
Ik ben hetero omdat ik man ben en val op vrouwen, zowel voor de sex als de liefde - niet omdat ik toevallig ook mijn penis af en toe eensin een vagina stop.
Homosexuele mannen zijn homo omdat ze vallen op mannen voor de liefde en sex. Dat ze daarbij gebruik maken van de aanwezige penissen en openingen is eigenlijk bijzaak.
Keer die brakke argument eens om - als het stoppen van iets in je anus je een homo zou maken, zou je dan niet net zo "homo" bezig zijn als je je penis in een kont steektDan zou toch iedere jongen die anale sex had met een vrouw ook "homo" zijn
Maar goed, bovenstaande gedoe gaat nagenoeg allemaal over wat anderen denken van handelingen wat tenzij je het in het openbaar doet volstrekt irrelevant is. Relevant is gewoon hoe het voor jezelf voelt. En ik ben er vrij zeker van dat de overgrote meerderheid van de o zo vehemente "mijn aars is eenrichtingsverkeer"-roepers anders zouden gaan denken als ze ooit een anale orgasme zouden ervaren![]()
Je bent nog onder hypenose?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:28 schreef Hypnotick het volgende:
nne e nietrb oin mij reet
dan moet je wel een heel ruim gat hebben als je hem vergeet lolquote:Op zondag 14 mei 2006 22:07 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Ach, zolang je hem niet vergeet uit te halen zie ik er niet veels kwaad in....
Of een mini dildo.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:32 schreef blue_sky het volgende:
haha dan moet je wel een heel groot gat hebben wil je hem vergeten en niet meer voelen lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |