Mannen, of ze nu hetero, homo, bi of iets anders zijn, hebben een prostaat. Als die gestimuleerd wordt geeft dat een prettig gevoel. Zo prettig zelfs dat je er explosief op klaar kan komen
Als je homo of bi bent, ligt het voor de hand de prostaat door een mannenpenis te laten stimuleren. Maar wij hetero's kunnen ook prima genieten, alleen is dan geen mannenpenis voorhadnen, dus moeten we iets anders gebruiken
Of het nu een dildo is, een eigen vinger of de vinger van de vrouwelijke partner of willekeurig welk ander voorwerp, dat heeft niets met geaardheid te maken. ElisaB heeft vanmiddag nog
in een ander context dat duidelijk en mooi verwoord:
quote:
Je mist nóg een punt (een niet onbelangrijke overigens) die van de liefde. Denk je écht dat een lesbische vrouw lesbisch is omdat ze zo van vagina's houdt Denk je écht dat een hetero-vrouw hetero is, omdat ze nou eenmaal gek is op penissen
If so, dan heb je een wel heel erg beperkte kijk op liefde en sex
Ik hou van mijn vrouw en ik zou ook van mijn vrouw houden als ze een nest jonge pollepels tussen haar benen had. Ik heb geen hekel aan mannen, noch aan penissen, maar ik ben gevallen op mijn vrouw als mens. En ja, ze heeft een vagina. Had ze die niet, dan hield ik nog van mijn vrouw.
Ik ben hetero omdat ik man ben en val op vrouwen, zowel voor de sex als de liefde - niet omdat ik toevallig ook mijn penis af en toe eens
![]()
in een vagina stop.
Homosexuele mannen zijn homo omdat ze vallen op mannen voor de liefde en sex. Dat ze daarbij gebruik maken van de aanwezige penissen en openingen is eigenlijk bijzaak.
Keer die brakke argument eens om - als het stoppen van iets in je anus je een homo zou maken, zou je dan niet net zo "homo" bezig zijn als je je penis in een kont steekt
![]()
Dan zou toch iedere jongen die anale sex had met een vrouw ook "homo" zijn
Maar goed, bovenstaande gedoe gaat nagenoeg allemaal over wat anderen denken van handelingen wat tenzij je het in het openbaar doet volstrekt irrelevant is. Relevant is gewoon hoe het voor jezelf voelt. En ik ben er vrij zeker van dat de overgrote meerderheid van de o zo vehemente "mijn aars is eenrichtingsverkeer"-roepers anders zouden gaan denken als ze ooit een anale orgasme zouden ervaren