Aan dit advies heb je watquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:14 schreef Furia het volgende:
Je kunt toch wel bij een benzinepomp wat halen. Leuk tijdschrift en flinke doos chocolade ofzo. En een bloemetje
Principieel niets geven staat een beetje stom als je broertje en je zusje met zorgvuldig uitgezochte cadeau's aan komen zetten, inclusief versje en mooie tekeningquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:15 schreef ChrisJX het volgende:
Maandag iets leuks kopen en dat geven onder het mom van: 'Moederdag is commerciële shit, hier heb je 'zomaar' iets'
Of gewoon principieel helemaal niets geven, dat kan ook. Maar als ik dan weer denk aan mijn lieve moedertje doe ik toch maar gewoon mee met de kudde
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:19 schreef EricG het volgende:
Principieel niets geven staat een beetje stom als je broertje en je zusje met zorgvuldig uitgezochte cadeau's aan komen zetten, inclusief versje en mooie tekening![]()
Goed idee.....geef d'r een verbrande cdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:19 schreef Peekaboo het volgende:
brand een cd'tje
Bekijk het van de positieve kant: daarna hoef je haar 49 weken niks meer te geven!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik geef mijne niets, ze is 3 weken geleden nog jarig geweest.
Zelfde verhaal hier.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:09 schreef EricG het volgende:
KUT!!!
Ik kom er net achter dat het morgen moederdag is en dat ik vergeten ben een cadeau te kopen!! GODVERDOMME HOE LUL IK ME HIERUIT?
beste plan sinds jaren, lekker goedkoopquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:25 schreef kyraaa het volgende:
bloemen uit de tuin van je buren jatten en touwtje om binden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |