Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Iig de populairste console
Dan fix je het maar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verneuktDat was al in het vorige deel.
Huilliequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dan fix je het maar.
En wat mij betreft mag de TT gewoon [Wii] zijn i.p.v. [Nintendo Wii].
Dat is zeker waar, maar bedenk ook dat bluetooth op een telefoon het tweede signaal is wat uitgezonden wordt. Als je bluetooth uberhaupt aan hebt staan dan verbruikt het ook stroom, bij data wordt de volledige bandbreedte gebruikt waardoor het meer stroom verbruikt. Als de Wiimote een beetje slim met de bandbreedte omgaat dan zal dit verbruik ook wel meevallen. (denk ikquote:Dat komt omdat mobiele telefoons niet constant data verzenden via bluetooth. Als je regelmatig bestanden wisselt tussen bijv. PC en mobiele telefoon via bluetooth dan zijn je batterijen veel sneller leeg!
Omdat jij nu de TS bent, en als Nintendo TS draag je verantwoordelijkheid!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HuillieWaarom moet ik hem fixen en de vorige niet ?
![]()
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:24 schreef alex4allofyou het volgende:
Iemand nog Paul de Leeuw gezien?
Daar was een gast van 40jr ofzo die als wens had ooit dirigent te zijn, dat leek m geweldig.
Needless to say dat ik meteen aan de Wii dacht![]()
Nintendo heeft er 1 klant bij in NL!
Nintendo FTW!
![]()
![]()
![]()
Om een precieze afhandeling te hebben van de signalen moet je bijna wel constant een signaal uitzenden. Je kan het niet opsparen zodat je een vol pakketje hebtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar bedenk ook dat bluetooth op een telefoon het tweede signaal is wat uitgezonden wordt. Als je bluetooth uberhaupt aan hebt staan dan verbruikt het ook stroom, bij data wordt de volledige bandbreedte gebruikt waardoor het meer stroom verbruikt. Als de Wiimote een beetje slim met de bandbreedte omgaat dan zal dit verbruik ook wel meevallen. (denk ik)
mwaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:01 schreef kipknots het volgende:
Nog een aardige Tony Hawk video:
http://www.gamevideos.com/video/id/3601
De gameplay ziet er toch wel leuk uit.
Nintendo ontvangt ook steun van Phil Harrisson (Sony dus)quote:I think Peter Moore is exactly right. I think Nintendo will be the second system consumers purchase after PlayStation 3."
"I haven't had a chance to check out the Wii myself, but Nintendo has a great history of innovation and has always done great things for gaming and long may they do so. But as it relates to our strategy they are very much in a different market.
Vergeet niet dat Nintendo daarnaast nog ns een vaste kern N-toids heeft (20miljoen) die m sowieso kopen en daarnaast nog de casuals.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:39 schreef moomoo het volgende:
heh, als de een zegt "koop en xbox360 en een wii", en de ander zegt "koop een ps3 en een wii", en de helft van de gamers luistert naar de een en de andere helft naar de ander(klopt dit zinnetje nog?), dan wordt de wii straks nog het meest verkocht :p
Ga je je daar om druk makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Omdat jij nu de TS bent, en als Nintendo TS draag je verantwoordelijkheid!
Hangt ook een beetje vd. titels af natuurlijkquote:Op zondag 14 mei 2006 00:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Gameplay lijkt me top, maar jammer dat de graphics tegenvallen. Toch een console om in de gaten te houden.
Ik vind de graphics juist meevallenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Gameplay lijkt me top, maar jammer dat de graphics tegenvallen. Toch een console om in de gaten te houden.
quote:Om een precieze afhandeling te hebben van de signalen moet je bijna wel constant een signaal uitzenden. Je kan het niet opsparen zodat je een vol pakketje hebt
Gebeurt nietquote:Op zondag 14 mei 2006 08:59 schreef adnansupernew het volgende:
hehe het zou pas machtig zijn als nintendo over een tijdje verteld dat de wii 350-400 euro gaat kosten
ik denk de eerste ronde 300E met twee controllers en een gamequote:Op zondag 14 mei 2006 09:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gebeurt niet
Prijs zal denk ik gewoon 200 euro zijn, 250 tops. Hoger gaat de prijs echt niet.
En ik ben het helemaal eens met de TT
Dus als je een PC-gamer zou zijn dan zou je dus om het half jaar een nieuwe videokaart willen omdat je het gevoel zou hebben dat het beeld mooier kan en details mist, tja logisch...quote:Op zondag 14 mei 2006 01:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik vind de graphics juist meevallenZeker als je nog geen HD tv hebt is het echt wel te doen, itt de 360, waarbij ik constant het gevoel heb dat het beeld mooier zou moeten zijn en ik details mis.
Op een HD tv zullen de graphics wel tegenvallen, zeker als je een 360 gewend bent.
SD kaart slots.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:20 schreef ikookhier het volgende:
weet iemand trouwens wat achter dat klepje zit naast de cd gleuf ??? zit daar het laaste geheim
Worldwide release is wat Nintendo wilt doen. Gaat ze denk ik ook wel lukkenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:44 schreef Dementor het volgende:
Komt er een worldwide release of krijgen wij de Wii pas later?
Haha die miyamoto is ook een figuur hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 09:15 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:dat er in de Wii-kasten eigenlijk een GameCube zit, die met veel bedrading de Wii-functies kan uitvoeren. Dit kwam hij te weten toen zijn Twilight Princess-demo kwam vast te zitten en het systeem door iemand gereset moest worden. Was die zwarte GC al een vroege devkit van de Wii? Is die Cube opgevoerd en heeft hij al de paardenkracht van de nieuwe console? Dat is niet zeker. Wat wel zeker was, is dat de games in de demobooths in ieder geval niet op de Wii's zelf draaiden.
Nog iemand zegt:
"All games where running on dev-kits under the Wii's above, I was there on friday when they we're packing up and the dudes pulled 12CM disks from under the display Wii's so while the Zelda may have been running on a Cube below or whatever the other games were'nt running on the Wii's Above."
Hier is een pic van de bedrading, met Cube:
bron: NeoGAF
Samen met Spielbergquote:Op zondag 14 mei 2006 10:12 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Haha die miyamoto is ook een figuur hoorzie je altijd met zo grijs op zijn gezicht rondlopen en schijt hebben aan iedereen :p
Volgens mij waren het gewoon de final devkits, net als de X360 die vorig jaar ook had.quote:OT: De Wii's op de E3 waren GC's?
[..]
Spielbergquote:Op zondag 14 mei 2006 09:15 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als games (onder) 50 euro zijn dan zijn dit mijn launch titles: (anders 2/3)quote:First IGN.com now another source straight from a Nintendo Power writer suggests that Corruption is currently slated for launch of the Wii. Lets hope it comes true as it would make for a huge launch.
Mario komt pas in 2007 ofzo uit..,.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spielberg![]()
[..]
Als games (onder) 50 euro zijn dan zijn dit mijn launch titles: (anders 2/3)
Twilight
Red Steel
Mario Galaxy
Metroid 3 (Deze mischien even wachten)
Later Disaster, Resident Evil, COD3, Super Smash, voor de rest moet ik nog meer beelden zien
Mario wordt waarschijnlijk geen launch title, en Retro heeft zelf gezegd dat MP3: Corruption wel een launch title is.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als games (onder) 50 euro zijn dan zijn dit mijn launch titles: (anders 2/3)
Twilight
Red Steel
Mario Galaxy
Metroid 3 (Deze mischien even wachten)
Later Disaster, Resident Evil, COD3, Super Smash, voor de rest moet ik nog meer beelden zien
Binnen 6 maanden na de launch moet ie uit komen ieder gevalquote:Op zondag 14 mei 2006 11:12 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Mario komt pas in 2007 ofzo uit..,.
Owjaquote:Op zondag 14 mei 2006 11:12 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Mario komt pas in 2007 ofzo uit..,.
Ga er maar van uit dat hij de launch niet haalt, kan het je alleen maar meevallenquote:Op zondag 14 mei 2006 11:24 schreef Xrenity het volgende:
Mario staat gewoon voor de launch hoor
Maar Miyamoto wil niet eventueel een belofte breken, dus is het veiliger voor hem om te zeggen dat hij launch niet red.
Ik heb nog NOOIT een cube game voor 60 euro gekocht. Als je even goed kijkt kun je cube games in NL winkels kopen voor 50 a 55 euro. Als je importeren kun je nog wel 10 euro besparen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:33 schreef mordradead het volgende:
Alsof games onder de 50 euro gaan kostende standaard winkelprijs wordt net als bij de cube "gewoon" 60 euro.
De x360's van vorig jaar waren 2 aan elkaar geknoopte MAC's, niet bepaald een final devkitquote:Volgens mij waren het gewoon de final devkits, net als de X360 die vorig jaar ook had.
Hmm, owjaquote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De x360's van vorig jaar waren 2 aan elkaar geknoopte MAC's, niet bepaald een final devkithell, nog geeneens een x360 eigelijk.
59.95 danquote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een cube game voor 60 euro gekocht. Als je even goed kijkt kun je cube games in NL winkels kopen voor 50 a 55 euro. Als je importeren kun je nog wel 10 euro besparen.
Heeft de Wii eigenlijk een regiocodering? Want ik neem aan dat de freeloader methode helemaal niet meer gaat werken door het slot systeemquote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een cube game voor 60 euro gekocht. Als je even goed kijkt kun je cube games in NL winkels kopen voor 50 a 55 euro. Als je importeren kun je nog wel 10 euro besparen.
Ik ga ervan uit dat je gewoon US/JP games kunt spelen, mits je TV 60 Hz ondersteunt (het NTSC-standaard). Een regiolock vind ik inmiddels iets wat achterhaald is, de DS accepteert toch ook gewoon alle games (oké, daar zit dan geen verschil tussen PAL/NTSC)?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Heeft de Wii eigenlijk een regiocodering? Want ik neem aan dat de freeloader methode helemaal niet meer gaat werken door het slot systeem
360 heeft regiocodering als de developer dat instelt, er zijn regiovrije spellen te krijgen, maar ook regiogebonden spellenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je gewoon US/JP games kunt spelen, mits je TV 60 Hz ondersteunt (het NTSC-standaard). Een regiolock vind ik inmiddels iets wat achterhaald is, de DS accepteert toch ook gewoon alle games (oké, daar zit dan geen verschil tussen PAL/NTSC)?
Als je je console ombouwt (bij wijze van sprekenmag natuurlijk niet he!) accepteert hij ook gewoon US games. De enige reden van een regiolock zou het tegengaan van importeren zijn, maar als Nintendo nou zoveel mogelijk de launchdata bij elkaar probeert te houden, zal dat ook veel minder voorkomen.
Ik weet niet hoe het met de X360 zit, kan iemand me dat vertellen?
Daarom moet je ook een console gaan importeren.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Heeft de Wii eigenlijk een regiocodering? Want ik neem aan dat de freeloader methode helemaal niet meer gaat werken door het slot systeem
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat hij de launch niet haalt, kan het je alleen maar meevallen
En de meeste non-gaming press is lovend over de Wii. Ook de meeste gaming is dat btw.
Nee, waren nog geen final devkits, het waren geupgrade GC devkits.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:16 schreef Tomasso het volgende:
Volgens mij waren het gewoon de final devkits, net als de X360 die vorig jaar ook had.
Waar is je kotsavatarquote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef Rahl het volgende:
sorry als dit al de 152437ste keer is dat het gevraagd wordt, maar is ie backwards compatible met de NGC?
Leef jij ook nogquote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef Rahl het volgende:
sorry als dit al de 152437ste keer is dat het gevraagd wordt, maar is ie backwards compatible met de NGC?
Geen slecht plan inderdaad, anders moet ik dadelijk gewoon wachten, dat trek ik nietquote:Op zondag 14 mei 2006 13:56 schreef Oksel het volgende:
Ik ga morgen langs de gameshop om te vragen of ik al een WIi kan pre-orderen..
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:56 schreef Oksel het volgende:
Ik ga morgen langs de gameshop om te vragen of ik al een WIi kan pre-orderen..
quote:12-05-2006
RESERVEER Wii, PS3, ZELDA en nog meer!
Je kan vanaf nu bij Replay diverse E3 toppers reserveren! onder andere :
NINTENDO Wii
PLAYSTATION 3 ¤ 599,99
PLAYSTATION 3 ¤ 499,99
Zelda Twilight Princess Wii
Zelda Twilight Princess GC
In de Famitsu van volgende week zal er wat meer info beschikbaar zijn:quote:Op zondag 14 mei 2006 15:49 schreef Chanty87 het volgende:
Raar trouwens dat er geen nieuws over Resident Evil werd vrijgegeven... Vraag me af of de Wii een hele andere naast 5 krijgt of dezelfde maar dan met aangepaste gameplay ofzo?
quote:Of course, it was great to hear that Capcom in Japan announced a Resident Evil game for Wii. For more details we'll have to wait for the next issue of Famitsu magazine.
Metroid is op dit moment bevestigt als launch titel.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:53 schreef Wessiej het volgende:
Red Steel en Zelda @ launch.
(en misschien nog Metroid)
Hele andere.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:49 schreef Chanty87 het volgende:
Raar trouwens dat er geen nieuws over Resident Evil werd vrijgegeven... Vraag me af of de Wii een hele andere naast 5 krijgt of dezelfde maar dan met aangepaste gameplay ofzo?
Ja en vervolgens mag je 6x teveel betalen. Dat replay mag dan wel een gameshop zijn maar de prijzen zijn foking hoger dan die bij de FRS. Een naaiwinkel is het, DS spellen zijn standaart 45 euro, zelfs games die bij de lokale intertoys voor 10 of 25 euro liggen kosten daar nog 45 euro. En dan heb ik het nog niet over de importprijzen die helemaal idioot zijn. X360 spellen zijn daar ook gewoon duurder dan bij andere winkels.quote:
Dat zijn de 2 (3) titels die ik bij de launch wil hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Metroid is op dit moment bevestigt als launch titel.
Alleen denk ik niet dat er kortingen zullen ontstaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:08 schreef Tain het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat er zo'n preorder systeem komt zoals de 360 ook had, dan ben je gewoon verzekerd van een Wii bij de launch
Tekorten bedoel je?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat er kortingen zullen ontstaan.
Waarom kortingen geven als je verzekerd bent dat je ze voor de normale prijs ook kwijt bent?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat er kortingen zullen ontstaan.
Dat DS lite gebeuren duurde maar een paar dagen.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef Retuobak het volgende:
Nintendo heeft nogal een historie van vraag onderschatten (DS Lite voor omgerekend $800 in Japan anyone?)
Dat ding werd op volle kracht geproduceerd manquote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef Retuobak het volgende:
Nintendo heeft nogal een historie van vraag onderschatten (DS Lite voor omgerekend $800 in Japan anyone?)
Same hier, alleen hoef ik metroid dus nietquote:Op zondag 14 mei 2006 16:00 schreef Xrenity het volgende:
De titels die ik zéker wil:
Mario galaxy
Metroid prime 3
Smash brothers braw
Zelda Twillight Princess
WiiSports/orchestra/whatever-pakket (aannemende dat dat 1 pakket wordt)
Red Steel scheen vooralsnog tegen te vallen en Sonic zag er wel leuk uit, maar... Ik weet niet. Doe mij dan maar die andere games
Jawel, ze hadden gweoon meer productiecapaciteit neer moeten plempen. Ze hadden de vraag moeten anticiperen.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat ding werd op volle kracht geproduceerd man
Was gewoon niet genoeg; ze hebben niks onderschat afaik.
Gewoon draadloos internet neem ik aan.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:37 schreef Koentje3 het volgende:
Hm, ik heb trouwens nog een vraagje .. Nintendo zal ook WiFi aanbieden .. maar hoe werkt dit nou presies?
Hoe krijg je internet op je wii ? zal die maandelijks nog geld gaan kosten? moet je gewoon via de kabel connecten?
Via ethernet (dan moet je als het goed is een USB naar Ethernet adaptertje kopen) of via WiFi. Gewoon gratis. Je hoeft alleen je Wii te verbinden met het internet zoals met een Nintendo DS.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:37 schreef Koentje3 het volgende:
Hm, ik heb trouwens nog een vraagje .. Nintendo zal ook WiFi aanbieden .. maar hoe werkt dit nou presies?
Hoe krijg je internet op je wii ? zal die maandelijks nog geld gaan kosten? moet je gewoon via de kabel connecten?
Je hebt al internet op je pc als je hier kan posten dus die kosten heb je al. Wat je voor de Wii en de DS dan nog moet hebben is een Wireless USB stick voor in je pc of een losse wireless accesspoint/retour afhankelijk van wat je al hebt staanquote:Op zondag 14 mei 2006 16:37 schreef Koentje3 het volgende:
Jeetje wat een prachtige website is het toch ook. Hopelijk krijgt de hoofdsite van nintendo.com ook zo'n look.quote:
Had ook niet anders verwacht van Nintendoquote:Op zondag 14 mei 2006 16:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jeetje wat een prachtige website is het toch ook. Hopelijk krijgt de hoofdsite van nintendo.com ook zo'n look.
Aha... Dus je gaat in principe dus gewoon online via je eigen internet-kabel .. Maar met die USB connector kun je het wireless doorsturen naar je wii? als ik het zo goed begrijp :pquote:Op zondag 14 mei 2006 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt al internet op je pc als je hier kan posten dus die kosten heb je al. Wat je voor de Wii en de DS dan nog moet hebben is een Wireless USB stick voor in je pc of een losse wireless accesspoint/retour afhankelijk van wat je al hebt staan
Nou...quote:Op zondag 14 mei 2006 16:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht van Nintendo![]()
Ontvangt de beweging van de controller.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:48 schreef mordradead het volgende:
wat is dit eigenlijk wat ik hier op zie:
[afbeelding]
Van links naar rechts naar onder: Wii, TV, Sensorquote:Op zondag 14 mei 2006 16:48 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
dat is de sensor ... Die zet je onder je Tv en die vangt dus alle bewegingen op die je met je wiimote maakt..quote:Op zondag 14 mei 2006 16:48 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
Dat is de sensor die de wiimote positie bepaald.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:48 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
O RLY ? Volgens mij is het een beetje hetzelfde antwoord als al de anderequote:Op zondag 14 mei 2006 16:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat is de sensor die de wiimote positie bepaald.
Ik zou zeggen, ik had het NIET verwacht van Nintendo.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht van Nintendo![]()
Ja maar toen ik replyde stond ie er nog niet,quote:Op zondag 14 mei 2006 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
O RLY ? Volgens mij is het een beetje hetzelfde antwoord als al de andere
Nee het is bijna Applequote:Op zondag 14 mei 2006 16:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ik had het NIET verwacht van Nintendo.
Die lelijke kinderachtige Nintendosite daar werd ik zo geirriteerd door![]()
Het lijkt net een droom, Nintendo doet het ineens allemaal perfect, het is bijna Nintendo niet meer![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 16:58 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat Nintendo eindelijk eens lekker wijven in hun spotjes doet van de Wii.
Ik ben nooit een fan geweest van Japanse vroutjes maar ik sla onderhand om![]()
quote:Nintendo steals the show from Microsoft and Sony
iTWire, Australia - 9 hours ago
Is $599 too much for a game console?
Seattle Post Intelligencer - 3 hours ago
How much is too much for a game console?
MSNBC (heh) - 9 hours ago
At E3, Sony Stumbles
Wired News - 12 hours ago
Nintendo, Microsoft fire back at rival Sony
San Jose Mercury News, USA - 22 hours ago
Nintendo steals show as Microsoft beefs up Xbox
Times Online, UK - 21 hours ago
Nintendo outshines Sony with Wii ...
TG Daily - May 9, 2006
Sticker shock over PS3 pricing
CNET News.com, CA - May 9, 2006
Sony: Pay to Play
Motley Fool - May 9, 2006
PS3 controller looks a little wimpy against Nintendo's Wii
TG Daily - May 9, 2006
PlayStation 3 price bomb dropped
Ars Technica, MA - May 9, 2006
Price magnifies doubts about new Sony console
International Herald Tribune, France - May 9, 2006
E3 2006 News | Ubisoft Shun Sony, Praise Wii
May 9, 2006
Taiwan game industry doubtful of Sony’s PS3 sales goal
DigiTimes, Taiwan - 3 hours ago
Je spreekt t uit als We of Wie in t NL'squote:Op zondag 14 mei 2006 17:23 schreef Oksel het volgende:
Ik wil meer weten over het geluid van de Wii..
uiteraard. Nintendo gooit niet zijn hele hand op de tafel bij E3. Erg slimme tactiek door steeds met nieuwe verassingen aan te komen. Het filmpje van SSB:B sloeg ook in als een bom en die reactie was never zo hevig geweest als ze hem hadden laten zien @ press conference...quote:Op zondag 14 mei 2006 17:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Is het iedereen trouwens opgevallen dat Kaplan en Regie het hadden over het feit dat nog meer geheimen aanwezig zijn voor de Wii.
Over de software had Reggie het over het feit dat er nog veel meer aan zet te komen maar dat ze zich eerst wilden focussen op de nieuwe manier van spelen op E3.
Kaplan had het over nieuwe hardwaremogelijkheden.
Ik denk dat we daarvoor toch echt zullen moeten wachten op de Wii 2quote:Is het trouwens mogelijk om bijvoorbeeld een addon op de Wii te doen die het beeld omzet naar 720p? Het zou me niet verbazen dat ze over een jaar ofzo ineens die addon aanbieden voor mensen met een HD. Het maakt mij trouwens niet eens zoveel meer uit aangezien de stap van 480i 4:3 naar 480p 16:9 groter is dan SD naar HD. Die Nintendo games werden getoond op een Panasonic 50inch HDTV en t zag er gewoon top uit![]()
Je kan ook een USB LAN Adapter kopen, die je in je Wii stopt zodat je er gewoon een kabel in kan proppen hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt al internet op je pc als je hier kan posten dus die kosten heb je al. Wat je voor de Wii en de DS dan nog moet hebben is een Wireless USB stick voor in je pc of een losse wireless accesspoint/retour afhankelijk van wat je al hebt staan
Ze willen ook veel wii's verkopenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ik had het NIET verwacht van Nintendo.
Die lelijke kinderachtige Nintendosite daar werd ik zo geirriteerd door![]()
Het lijkt net een droom, Nintendo doet het ineens allemaal perfect, het is bijna Nintendo niet meer![]()
Bij sommige adsl routers moet je voor een andere pc/console je modem resetten, als je dat niet van tevoren weet is dat best kutquote:Op zondag 14 mei 2006 17:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je kan ook een USB LAN Adapter kopen, die je in je Wii stopt zodat je er gewoon een kabel in kan proppen hoor
Ja en? Ik zeg alleen dat je ook dat kan doen, en dat je dus niet per se draadloos internet hoeft te hebben.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij sommige adsl routers moet je voor een andere pc/console je modem resetten, als je dat niet van tevoren weet is dat best kut
Truequote:Op zondag 14 mei 2006 17:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja en? Ik zeg alleen dat je ook dat kan doen, en dat je dus niet per se draadloos internet hoeft te hebben.
quote:Wiitard - This simply means a person that has not yet played the Nintendo Wii yet. They?ll complain about imaginary things like ?your arm will hurt? and other such nonsense.
FTW - A popular Internet acronym, which means ?For the Wii.? It?s a simpler way to proclaim the best exclusive games and rub into the faces of all the ParisHiltonStation 2 fans that won?t be playing anything nearly as cool. For example: Excite Truck, FTW! Red Steel, FTW!
Mom, Sister, Wife, Girlfriend, Grandma, Grandpa - These are new words to gamers. Right now, these are lots of people that don?t play games. After Wii comes out, they will be gamers too! Exciting, right? Wii will get you laid!
op een dag was ie weg en nu ben ik em kwijtquote:
Word t maar eens tijd om de Wii te gaan pre-orderenquote:
Die vergat ik nogquote:
Gewoon wat speculatie hoor. Maar het leek me wel een leuk stukje tekstquote:In an interview with Kotaku, Shigeru Miyamoto recently revealed an interesting feature of the remote controller: the ability to be "attached" to a specific player. This would allow the Wii to behave differently depending on which controller it receives input from.
This could be implemented using a small amount of onboard Flash memory within each controller, although that would raise manufacturing costs. Most likely, the feature would be handled by the Wii itself, which would store a universal profile linked to the identification number of each specific controller. Using Wii Connect24, profiles could "travel" to other consoles by automatically transferring data from the controller's "home" console when the controller is recognized by another Wii.
This could be a really cool little feature, if Nintendo takes advantage of it. JohnH and I were discussing this in the chat last night, and here's a few ideas we had for profile data:Name and initials. Pretty obvious, these could be used for high score lists and such. Birth date. Games like Animal Crossing would use this for gameplay goodies, and the console itself could use it for parental control. Maybe Nintendo could give players a free VC download for a birthday present? Left- or right-handedness. Games like Wii Sports would probably need this information, and I know my lefty friends would appreciate not having to enter it every time. Facial attributes. John mentioned that the faces of Nintendo personalities in the Tennis demo were determined by this system. Players could design a basic "virtual self," and certain games would use it to create a virtual avatar that matches your physical appearance. This would be most obviously used with the Wii Sports titles (since they all have the same simplistic visual style), but even more realistic games like Tony Hawk could use the data to give your custom character the proper hair color/style, eye color, etc. High scores/achievements. When visiting a friend, the console could automatically download your highscores to his/her console, just by recognizing your controller. Game preferences. Xbox 360 gamer profiles store some universal data like look inversion preferences. While this specific information wouldn't be used on the Wii, other things like sensitivity or button configuration could be applied to a wide variety of games. Startup options. I may choose to have the Wii boot up to display a "Wii home page," showing current game news and release dates. My brother may want the console to boot straight to the game in the drive or to the Virtual Console, while my mother may want to view a daily sudoku or crossword puzzle, downloaded via Wii Connect24. Game saves. With current systems, all game saves are equally accessible by all players. The Wii could take players to their own saves files automatically, to prevent some of the frustration caused by loading or saving over someone else's file. Application-specific options. For example, Opera could store a different homepage for each user. Wi-Fi games could recognize players by their controller and give them access to different levels of competition or different amounts of communication access.
Friend code trading. Like the DS does with certain games, you could add a friend to your friend's list simply by using your controller with his/her console, or vice versa.
mhh, dat rechts / linkshandig zou ik nog wel kunnen begrijpen .. De rest zouden allemaal leuke extra dingetjes zijn, maar misschien ook erg lastig .. Ze proberen het gamen zo laagdremelig mogelijk te maken voor iedereen.. En al deze dingen zijn tog wel erg "diep" voor zomaar beginners.. Ze zullen er nix van snappen als ze perongelijk de verkeerde remote pakken, en dan ineens het hele spel anders reageerd (zoals bijv. met die handen) ..quote:Op zondag 14 mei 2006 20:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die vergat ik nog
[..]
Gewoon wat speculatie hoor. Maar het leek me wel een leuk stukje tekst
Mwa, op zich dat je bij je gegevens kan als je bij iemand anders aan het gamen bentquote:Op zondag 14 mei 2006 20:58 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
mhh, dat rechts / linkshandig zou ik nog wel kunnen begrijpen .. De rest zouden allemaal leuke extra dingetjes zijn, maar misschien ook erg lastig .. Ze proberen het gamen zo laagdremelig mogelijk te maken voor iedereen.. En al deze dingen zijn tog wel erg "diep" voor zomaar beginners.. Ze zullen er nix van snappen als ze perongelijk de verkeerde remote pakken, en dan ineens het hele spel anders reageerd (zoals bijv. met die handen) ..
Ik denk niet dat dit erin zal komen..
Mmja, dat zou misschien wel kunnen .. Maar het lijkt me een hele kleine kans ..quote:Op zondag 14 mei 2006 21:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mwa, op zich dat je bij je gegevens kan als je bij iemand anders aan het gamen bent
Ditto, mits voor een fatsoenlijke prijs.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:40 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik ga bij de launch halen :
Nintendo Wii
The Legend Of Zelda : Twillight Princess
Metroid Prime 3 Corruption
Na de launch :
Super Smash Brothers Brawl
Mario Galaxy
EDIT : Oowjah ook nog Budokai Tenkaichi 2 nogMen dit word zo'n vet jaar
![]()
Mjah, dat komt wel goed denk ik! .. Ik kan me nog een intervieuw met iwata (volgens mij) herrineren, dat nintendo het niet zag gebeuren dat er games voor meer als $50 over de plank gingen .. En dan spreekt hij alleen voor nintendo ..quote:Op zondag 14 mei 2006 22:03 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ditto, mits voor een fatsoenlijke prijs.
Hier het bewuste artikelquote:Op zondag 14 mei 2006 22:23 schreef Platina het volgende:
Pff, ja hoor en DS games kosten hier ook maar 30 euro. Reken er maar op dat Wii games hier 60-70 euro gaan kosten.
En ik dacht dat de PS3 al duur wasquote:Op zondag 14 mei 2006 22:39 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik haal:
- een witte Wii
- component kabel
- normale controller erbij
- gun
- Zelda
- Mario (favo)
- Orchestra
- Wario ware
- Smash Bros
bij launch. Misschien nog wel meer maar moet het eerst nog ffe zien.
schattingquote:Op zondag 14 mei 2006 22:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En ik dacht dat de PS3 al duur was
Hoe veel gaat dat je wel niet kosten?
Niet te geloven dit...quote:Op zondag 14 mei 2006 17:30 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Je spreekt t uit als We of Wie in t NL's![]()
Nee serieus, de Wii ondersteunt Dolby ProLogic 2 zoals de Cube.
De Wiimote klinkt als een mobieltje (de nieuwere mobieltjes).
Als de muziek van Smash Bros een voorbode is van de muziek dan komt t wel goed![]()
Ach, ik vind het wel in dezelfde filosofie passen als het niet ondersteunen van HD (of minstens een digitale video-uitgang).quote:Op zondag 14 mei 2006 23:06 schreef Herr.Flick het volgende:
Niet te geloven dit...![]()
Waarom in godsnaam gaan 5.1 , is dit echt te veel gevraagd![]()
Bijna iedereen heeft wel een 5.1 digisetje thuis, je mag toch aannemen dat dit voortaan aardig standaart is. En dan gaan ze op dit laatste beetje bezuinigen......![]()
Ik ben absoluut geen graphics-hoer, maar hier heb ik dus wel moeite mee...![]()
Ik heb geen 5.1quote:Op zondag 14 mei 2006 23:06 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Niet te geloven dit...![]()
Waarom in godsnaam gaan 5.1 , is dit echt te veel gevraagd![]()
Bijna iedereen heeft wel een 5.1 digisetje thuis, je mag toch aannemen dat dit voortaan aardig standaart is. En dan gaan ze op dit laatste beetje bezuinigen......![]()
Ik ben absoluut geen graphics-hoer, maar hier heb ik dus wel moeite mee...![]()
HD-tv is nog "verre van standaart", maar 5.1 daarintegen..quote:Op zondag 14 mei 2006 23:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel in dezelfde filosofie passen als het niet ondersteunen van HD (of in minstens een digitale video-uitgang).
Verder heb je natuurlijk een extra geluidskanaal via de controller!
5.1 is ook nog steeds verre van standaard (oké het is al een standaard sinds 1993, maar HDTV bestaat al sinds de jaren '80). Het is in ieder geval niet zo dat iedereen een 5.1 installatie in de woonkamer heeft staan.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:22 schreef Herr.Flick het volgende:
HD-tv is nog "verre van standaart", maar 5.1 daarintegen..
Gewoon een gemiste kans, het geluid maakt vaak de spanning in een film of spel, een goede 5.1 ondersteuning is niet duur, maar geeft wel veel meerwaarde aan de game.
Of je nu DP2 ondersteund of 5.1, maakt toch echt weinig uit.....quote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
5.1 is ook nog steeds verre van standaard (oké het is al een standaard sinds 1993, maar HDTV bestaat al sinds de jaren '80). Het is in ieder geval niet zo dat iedereen een 5.1 installatie in de woonkamer heeft staan.
Ze hebben gewoon overal op bespaard waar op te besparen valt. Om met de Wii te kunnen gamen heb je een tv nodig. Hoge resoluties of meerdere discrete geluidskanalen is in dit geval bijzaak en hoeft dus niet ondersteund te worden.
Maar niet iederéén heeft 5.1.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:28 schreef peristilius het volgende:
Veel mensen hebben 5.1 en het kost geen drol.
DP2 is niets meer dan ouderwets stereo en voor discreet 5.1 heb je een hardwarematige encoder nodig (of veel processingpower opofferen) en een spdif uitgang. Zijn toch wel extra kosten hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:29 schreef Herr.Flick het volgende:
Of je nu DP2 ondersteund of 5.1, maakt toch echt weinig uit.....![]()
Kan ook wel, maar hooguit analoog en twee kanalen en daarmee zal het nooit echt 5.1 zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ik het maar kan aansluiten op mn 5.1 vind ik het best want dat kan ik nu niet.
Dass niet waar, veel mensen hebben een home theatre set.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:28 schreef peristilius het volgende:
Er zijn ook zat mensen met fatsoenlijke decoders. En hoe kostenverhogend is DD dan wel niet?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dass niet waar, veel mensen hebben een home theatre set.
De decoder kun je vaak niet gebruiken voor andere applicaties.
Weet je trouwens wel dat DD enorm kostenverhogend is voor de console?
Nintendo loopt normaliter altijd 1 console achter, de PS2 en Xbox hadden al 5.1 en de cube niet.Het zou dan toch logisch zijn dat het er nu wel op zou zitten, vooral omdat dit in erg veel huishoudens terug te vinden is.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar niet iederéén heeft 5.1.
[..]
DP2 is niets meer dan ouderwets stereo en voor discreet 5.1 heb je een hardwarematige encoder nodig (of veel processingpower opofferen) en een spdif uitgang. Zijn toch wel extra kosten hoor.
Maargoed ik ben niet degene die besloten heeft om 5.1 support weg te laten bij de Wii, daarvoor moet je bij Nintendo zijn.Maar ik begrijp het wel, kijkend naar Nintendo's strategie.
Ik denk dat de meerwaarde voor de fabrikant (Nintendo) voor een encoder + spdif uitgang + DD-licentie misschien wel in de buurt komt van de meerwaarde van een HD-capable GPU ten opzichte van de GPU die Wii nu krijgt.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef peristilius het volgende:
Er zijn ook zat mensen met fatsoenlijke decoders. En hoe kostenverhogend is DD dan wel niet?
Het enige echt dure is dan de DD licentie, en dan kunnen ze beter die nemen dan de Pro Logic 2 licentie.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerwaarde voor de fabrikant (Nintendo) voor een encoder + spdif uitgang + DD-licentie misschien wel in de buurt komt van de meerwaarde van een HD-capable GPU ten opzichte van de GPU die Wii nu krijgt.
Peri, we hebben je negatieve energie op dit moment in het topic niet nodig, ja?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:28 schreef peristilius het volgende:
Maar een Pro Logic 2 licentie zit alleen in een game (die DPLII ondersteunt), terwijl de DD licentie ook in hardware moet zitten.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef peristilius het volgende:
Het enige echt dure is dan de DD licentie, en dan kunnen ze beter die nemen dan de Pro Logic 2 licentie.
Een HD-capable GPU kost volgens mij veel meer.
Ga fietsen, het is gewoon kut dat het ding geen 5.1 ondersteunt.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Peri, we hebben je negatieve energie op dit moment in het topic niet nodig, ja?
Wat we wel op dit moment nodig hebben, een countdown tot release day!!![]()
juist!quote:Op zondag 14 mei 2006 23:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga fietsen, het is gewoon kut dat het ding geen 5.1 ondersteunt.
das niet waar, naast dat ik me erg beetje over druk maakt doet Matt dat ook.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat de grootste Wii fans zich toch al niet druk maken om graphics, dus geluid zal dan ook niet zoveel boeien.
Kostenverhogend in de zin van programmeren en hardware. Ik neem aan dat je hiervoor toch wel weer een extra chip erin moet zetten en het is voor developers wel meer werk om t te implementeren.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen met fatsoenlijke decoders. En hoe kostenverhogend is DD dan wel niet?
Ik ken wel 1 heel persoon met een 5.1 set bij zijn tv. Feit is gewoon dat veel mensen dat helemaal niet hebben. Loop in een gemiddelde nederlandse wijk eens langs alle huizen en kijk hoeveel 5.1 setjes je ziet, zijn er niet veel kan ik je vertellen.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:28 schreef peristilius het volgende:
Dat ook ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:08 schreef alex4allofyou het volgende:
Kostenverhogend in de zin van programmeren en hardware. Ik neem aan dat je hiervoor toch wel weer een extra chip erin moet zetten en het is voor developers wel meer werk om t te implementeren.
Dat idee heb ik ook ja!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik ken wel 1 heel persoon met een 5.1 set bij zijn tv. Feit is gewoon dat veel mensen dat helemaal niet hebben. Loop in een gemiddelde nederlandse wijk eens langs alle huizen en kijk hoeveel 5.1 setjes je ziet, zijn er niet veel kan ik je vertellen.
Ga verzamelen dan, 5.1 heerscht.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook ja!Zelfs ik heb nog niet eens al m'n 5.1 speakers bij elkaar!
Nee, maar Nintendo kan moeilijk overal rekening mee houden. Ze stellen prioriteiten en een daarvan is een zo laag mogelijke prijs. 5.1 geluid was schijnbaar geen prioriteit.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:22 schreef peristilius het volgende:
Vergeet Nintendo dan dat een groot deel van de doelgroep bestaat uit gamers die daar wel interesse voor hebben?
Het ontbreken van 5.1? Dat is zo goed als zeker ja...quote:Op maandag 15 mei 2006 00:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoezo? is het al zeker dan
En daarom vind ik ze niet tof.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, maar Nintendo kan moeilijk overal rekening mee houden. Ze stellen prioriteiten en een daarvan is een zo laag mogelijke prijs. 5.1 geluid was schijnbaar geen prioriteit.
Ik snap het probleem niet zo hoor, dr zit toch iig een compromis op?quote:
Ik 2quote:Op maandag 15 mei 2006 00:45 schreef Hansch het volgende:
de Wii is echt geweldig ik koop er gelijk een als hij uitkomt
HAquote:Op maandag 15 mei 2006 00:47 schreef Erwtensoep het volgende:
ik drie!
Ja, die luidspreker op de Wiimote lijkt me ook geweldig.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet zo hoor, dr zit toch iig een compromis op?
Zelfs als je stereo boxen met subwoofer hebt heb je al 3:1 (en bij twee
wiimotes zelfs 4:1)![]()
Het ontbreken van 5.1 is ook wel karig ja, dacht dat we dat nu wel zouden krijgenquote:Op maandag 15 mei 2006 00:22 schreef peristilius het volgende:
Vergeet Nintendo dan dat een groot deel van de doelgroep bestaat uit gamers die daar wel interesse voor hebben?
Ik vind het ontbreken ervan dan weer totaal geen verrassing.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het ontbreken van 5.1 is ook wel karig ja, dacht dat we dat nu wel zouden krijgen
De gemiddelde verjaardagskaart met speakertje kan daar dus echt dik een puntje aan zuigen!quote:Op maandag 15 mei 2006 00:53 schreef peristilius het volgende:
Ja, die luidspreker op de Wiimote lijkt me ook geweldig.
Dat geluid zal echt kwalitatief hoogstaand zijn.
Nou ja, als ik hetzelfde geluid over het enkele kutspeakertje van m'n tv laat gaan klinkt het natuurlijk best verrot, logisch, maar als je de boel aansluit op een normale versterker is het al ruim in orde. De enige plek waar ik bioscoopgeluid eis, is de bioscoop.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
nee boeit mij ook niks
Geluid is geluid
quote:Wii might support HD-DVD and Blu-Ray?
Apparently Pioneer claims Blu-Ray will win the format wars, oddly enough several reports including the one below mention the following: “Nintendo is caught in the middle and might be supporting both formats by the time the Nintendo Wii video game console is launched.”
http://www.halflifesource(...)neer/article5808.htm
Mijn zusje werkt bij de Bart Smit, heb hem al gepre-ordert, maar Bart Smit wist nog van niks. Zodra het kan, sta ik bovenaan de lijst... inclusief 15% korting natuurlijkquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind het ontbreken ervan dan weer totaal geen verrassing niet boeiend.
20 jaar geleden gameden we in 256 kleuren en met een beetje geluk in stereo geluid, techniek gaat gewoon vooruitquote:Op maandag 15 mei 2006 01:54 schreef beerke het volgende:
Ik sta er echt van te kijken waar mensen zich allemaal druk om maken. We gamen al 20 jaar zonder HD-ondersteuning en 5.1 geluid. Nog nooit is daar over geklaagd en we hebben ons prima vermaakt die jaren. Natuurlijk gaan de ontwikkelingen door en kan dat van toegevoegde waarde zijn voor de spelervaring. Maar echt waar, 5.1 geluid en HD-ondersteuning maken de komende jaren echt het verschil niet.
Zt mij dan 2e op de lijstquote:Op maandag 15 mei 2006 02:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn zusje werkt bij de Bart Smit, heb hem al gepre-ordert, maar Bart Smit wist nog van niks. Zodra het kan, sta ik bovenaan de lijst... inclusief 15% korting natuurlijk![]()
Laat maar, ze doen het welquote:
Een X1800 richt zich puur op ruwe kracht en kent een erg conventioneel ontwerp. De Xenos GPU kent enkele vindingen die het ding veel efficiënter maken dan huidige GPU's. Zo heeft de Xenos GPU 10MB EDRAM cache met een ontzagwekkende bandbreedte wat er voor zorgt dat games zonder performancehit gebruik kunnen maken van 4x FSAA. Ook gebruikt de Xenos GPU een unified shader architecture wat er voor zorgt dat de kracht van de GPU altijd vrijwel volledig benut zal worden in tegenstelling tot bij conventionele GPU's met een scheiding tussen pixel en vertex processors.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:43 schreef Kill_em_all het volgende:
Dus een 7600gt presteert beter dan een x1800? ik denk het ook...
Energie verbuik zou ik niet weten maar daar zal vast wel wat aan gedaan zijn als die chip in de wii komt.
quote:Pro Evolution Soccer 6 zal verschijnen op verschillende platformen. De game zal echter het eerste half jaar exclusief zijn voor de XBOX360, daarna zal de game pas op de PlayStation3 uitkomen. Deze exclusiviteit geldt overigens alleen voor de next generation consoles. De Nintendo DS versie bijvoorbeeld, zal gewoon tegelijk met de XBOX360 versie verschijnen. De release zal de komende herfst moeten geschieden. Konami heeft overigens ook bekend gemaakt dat er voor de Nintendo Wii een speciale versie van Pro Evolution Soccer 6 in de maak is. Hoe deze game zal gaan werken, is helaas nog niet bekend gemaakt.
Hij had gewoon in de rij moeten gaan staan.quote:Tijdens de E3 wilde Moore heel graag Super Mario Galaxy op de Wii spelen.
Omdat ATI ze voor dumpprijzen kwijt wil?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:25 schreef Retuobak het volgende:
Niet om het een of het ander, maar waarom zou de Wii een GPU krijgen uit de meest hitteverstokende en energieverspillende GPU uit de geschiedenis van ATi? En niet bijv. eentje gebaseerd op de R500/Xenos GPU van de 360 die met de ruwe power kleiner dan die van een 7600GT meer op het scherm tovert dan een R520?
Beste nieuws van de weekquote:Konami heeft overigens ook bekend gemaakt dat er voor de Nintendo Wii een speciale versie van Pro Evolution Soccer 6 in de maak is.
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:06 schreef speknek het volgende:
Omdat ATI ze voor dumpprijzen kwijt wil?.
Vind ik een beetje slap argument, de laatste decenia heeft de industrie gestreefd naar optimalisatie.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:36 schreef Tain het volgende:
[..]
20 jaar geleden gameden we in 256 kleuren en met een beetje geluk in stereo geluid, techniek gaat gewoon vooruit
Dat is trouwens wel donders geil, dat Ambilight... over Immersie gespoken...quote:Op maandag 15 mei 2006 13:36 schreef alex4allofyou het volgende:
Is net zoiets als Ambilight van Philips, is totaal niet nodig maar wel erg LUXE.
quote:Verhaal wat ik allang wist
Tja misschien heeft ati dus wel een zuinige versie gemaakt.quote:De X1800 serie is een serie videokaarten die ondanks dat ze gebakken zijn op 90nm nog een dual slot fan nodig hebben die op belachelijke snelheden draait om enigszins koel te blijven. Het ontwerp is in de basis volledig ongeschikt voor een mobiele GPU. Als de GPU in de Wii niet gebaseerd is op het ontwerp van de Cube GPU dan zal hij waarschijnlijk meer weg hebben van ATi's mobile serie GPU's of dus de Xenos GPU van de Xbox 360.
Waarom ga je daar dan ook naar toequote:Op maandag 15 mei 2006 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zit even midden in een discussie op een ander gameforum *kuch*Stuckgamer*kuch*, zegt er één dat Jak, Sly, Ratchet en GTA vééél populairder zijn dan Mario en Zelda en dat Nintendo games onorigineel zijn. En dan zegt ie dat ik een fangirl benHe just made my day
Jij bent ook een fangirl.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zit even midden in een discussie op een ander gameforum *kuch*Stuckgamer*kuch*, zegt er één dat Jak, Sly, Ratchet en GTA vééél populairder zijn dan Mario en Zelda en dat Nintendo games onorigineel zijn. En dan zegt ie dat ik een fangirl benHe just made my day
Vertel mij wat nieuws. Ik bedoelde dan ook dat ie mij een fangirl noemt terwijl ie het zelf netzogoed is. Maar ik discussieer niet constant met op mening-gebaseerde argumenten. Die gast zei zelfs dat Nintendo extreem achterliep met online gamen en noemde als argument dat de GC niet online kon, terwijl dat wel zo is. Toen ik 'm een link naar een broadband adapter gaf, zei ie dat GameCube alsnog laatste was met online gamenquote:
MMaRsuquote:Op maandag 15 mei 2006 14:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vertel mij wat nieuws. Maar ik discussieer niet constant met op mening-gebaseerde argumenten. Die gast zei zelfs dat Nintendo extreem achterliep met online gamen en noemde als argument dat de GC niet online kon, terwijl dat wel zo is. Toen ik 'm een link naar een broadband adapter gaf, zei ie dat GameCube alsnog laatste was met online gamenDan vraag je er gewoon om hoor.
@ MMaRsu; ja sales misschien, maar ook alleen omdat GTA multi-platform is.En ik ga ernaartoe voor het RE subforum
Dat en het feit dat ik even zin had om te discussiëren. Alleen op zo'n manier lukt dat niet echt...
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:14 schreef Chanty87 het volgende:
@ MMaRsu
Dus het is niet meer 'noodzakelijk' om verder te ontwikkelen, want je hebt het immers niet nodig om games te kunnen spelen. Voor mij voegt 5.1 geluid in de meeste gevallen best veel toe, veel meer nog dan mooiere graphics.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:36 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Vind ik een beetje slap argument, de laatste decenia heeft de industrie gestreefd naar optimalisatie.
Dat wil zeggen, men WIST wat er nodig was om tot betere beelden/ geluiden te komen, maar men had er simpelweg de technologie (of economisch draagvlak) niet voor.
Men wist dat om tot echte kleuren te komen er miljoenen kleuren moesten komen. Dit is ze gelukt, maar dit had als gevolg dat er iets nieuws gevonden moest worden. Zo ook met geluid, stereo geluid is de afgelopen decennia gekomen tot levensechte klanken. Probleem was toen, wat nu te doen?
Daarom zijn ze gekomen met 5.1, zodat er weer een reden bijkwam om met andere boxen te komen. Maar deze technologie is meer 'het zoeken naar toegevoegde waarde' en niet voortgekomen uit noodzakelijkheid zoals dat eerst wel was. Is net zoiets als Ambilight van Philips, is totaal niet nodig maar wel erg LUXE.
Dat wil niet zeggen dat het een slechte ontwikkeling is, maar het is meer voortgekomen uit de drang naar beter/ meer terwijl de eerste ontwikkelingen eigenlijk gewoon noodzakelijk en logisch waren.
Als de fanboy in mij weer een beetje tot rust is gekomen na de E3 zal ik weer een rustige, statische icon nemen waaraan je me makkelijk kan herkennenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:21 schreef Chanty87 het volgende:
Ja moet je die avatars maar niet zo vaak veranderen hoorIk hou het niet meer bij!
Sorry Roy
GTA was de grootste gamesfranchise afgelopen generatie, mits men de PC niet meerekent (en daarmee The Sims). Dus ik zou GTA best willen typeren als een grotere franchise ja. En alleen GTA:SA PS2 oversteeg al alle cubegames uitgebracht afgelopen generatie hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
Daar heb ik ook nogal last van geloof ikquote:Op maandag 15 mei 2006 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als de fanboy in mij weer een beetje tot rust is gekomen na de E3
Voor de industrie is het zeker noodzakelijk, maar of het nu echt noodzakelijk is om games duidelijk beter te maken, denk t niet nee. Het verpakt het product wel fraaier.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus het is niet meer 'noodzakelijk' om verder te ontwikkelen, want je hebt het immers niet nodig om games te kunnen spelen. Voor mij voegt 5.1 geluid in de meeste gevallen best veel toe, veel meer nog dan mooiere graphics.
mmm, ik denk dat we een betere uitspraak kunnen doen over een jaar of 5 ofzo.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
GTA was de grootste gamesfranchise afgelopen generatie, mits men de PC niet meerekent (en daarmee The Sims). Dus ik zou GTA best willen typeren als een grotere franchise ja. En alleen GTA:SA PS2 oversteeg al alle cubegames uitgebracht afgelopen generatie hoor.
Niet zonder add-onquote:
Afhankelijk van de game, maar de meeste games zullen de FHC gebruiken en niet de classic controller ondersteunen naar alle waarschijnlijkheid.quote:Is het mogelijk om ook ws. met de "classic controller" Wii games te spelen?
Saints Rowquote:Op maandag 15 mei 2006 15:32 schreef Retuobak het volgende:
Konami, Capcom en Nintendo? Niet direct de bedrijven die ik in gedachten heb bij bedrijven die eventueel een GTA-killer kunnen maken. Als er een bedrijf is dat het kan dan komt die vrijwel zeker niet uit Japan. Dan komt die uit het Westen waar meer ervaring is met dergelijke games en met het programmeren van grote vrije werelden.
Overigens vergeet je voor het gemak dat GTA ook alweer 9 jaar een geweldig verkopende serie is. En dat er nog steeds niemand is gekomen met een titel die er mee kan concurreren. Elke GTA verkoopt meer dan zijn voorganger, en ondanks dat ik verwacht dat GTA4 ietsje kleiner zal worden door de kleinere userbase verwacht ik dat de GTA 4 spinoffs weer hun oude salesniveau bereiken. Het is namelijk nog altijd een naam die geweldig bekend is onder de massa, en ook 'hip' is. GTA is namelijk populair onder de leeftijdsgroep die het meest games speelt, wat het direct al meer power geeft dan de Mario en Zelda franchises die vooral populair zijn onder andere leeftijdsgroepen.
Nu je het zegt daagt me idd iets, al heb ik geen idee welke add-on dat zou moeten zijn, heb er nog geen plaatje van gezien iigquote:Op maandag 15 mei 2006 15:37 schreef Retuobak het volgende:
Niet zonder add-on
Okidokiquote:Afhankelijk van de game, maar de meeste games zullen de FHC gebruiken en niet de classic controller ondersteunen naar alle waarschijnlijkheid.
Waarschijnlijk heb jij dan ook een pauper set.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:43 schreef moomoo het volgende:
gehuil om 5.1. ik heb een 5.1-setje op mn dvd-speler, man wat een geldverspilling. ik merk maar zelden dat er überhaupt geluid van opzij/achteren komt, echt niet genoeg om me nou zoveel dieper in de film te zuigen. meestal ben ik juist afgeleid door de schok dat mn achterspeakertjes ook geluid kunnen maken.
Hehe, ik schrik regelmatig van het geluid dat uit mijn speakers komt, omdat het zo overweldigend is.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef moomoo het volgende:
nee joh, ga weg man. nou ja, het was wel een goedkoop setje dat ik voor mn verjaardag kreeg, maar toch. ik gooi het volume op mn surroundspeakers zo ver mogelijk omhoog en nog merk ik niet dat er ook geluid van achter komt zonder er specifiek op te letten.
Streetfighter 2 kwam in de Snes periode echt niet in de buurt van Mario hoor. Maar het lijkt me overduidelijk dat GTA op dit moment een (veel) grotere franchise is dan Mario. Elke belangrijke Mario game heeft slechter verkocht dan de vorige, terwijl GTA alleen maar populairder werd de afgelopen generatie. Sterker nog, je moet teruggaan tot Super Mario World voor een Mario game die beter verkocht dan Vice City op de PS2 alleen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:22 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
mmm, ik denk dat we een betere uitspraak kunnen doen over een jaar of 5 ofzo.
Streetfighter2 was in de SNES tijd ook een game die Mario en Zelda overtrof, maar dat is nu wel weer anders. Zo zijn er wel meer trendgerelateerde games geweest.
Ik heb hier een yamaha 5.1 reciever met een 1000W subwoofer..quote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef moomoo het volgende:
nee joh, ga weg man. nou ja, het was wel een goedkoop setje dat ik voor mn verjaardag kreeg, maar toch. ik gooi het volume op mn surroundspeakers zo ver mogelijk omhoog en nog merk ik niet dat er ook geluid van achter komt zonder er specifiek op te letten.
Heerlijk, die reacties van Retuobakquote:Op maandag 15 mei 2006 15:32 schreef Retuobak het volgende:
Konami, Capcom en Nintendo? Niet direct de bedrijven die ik in gedachten heb bij bedrijven die eventueel een GTA-killer kunnen maken. Als er een bedrijf is dat het kan dan komt die vrijwel zeker niet uit Japan. Dan komt die uit het Westen waar meer ervaring is met dergelijke games en met het programmeren van grote vrije werelden.
Overigens vergeet je voor het gemak dat GTA ook alweer 9 jaar een geweldig verkopende serie is. En dat er nog steeds niemand is gekomen met een titel die er mee kan concurreren. Elke GTA verkoopt meer dan zijn voorganger, en ondanks dat ik verwacht dat GTA4 ietsje kleiner zal worden door de kleinere userbase verwacht ik dat de GTA 4 spinoffs weer hun oude salesniveau bereiken. Het is namelijk nog altijd een naam die geweldig bekend is onder de massa, en ook 'hip' is. GTA is namelijk populair onder de leeftijdsgroep die het meest games speelt, wat het direct al meer power geeft dan de Mario en Zelda franchises die vooral populair zijn onder andere leeftijdsgroepen.
Zal wel net zoiets zijn als met HDTV: Hoe veel mensen hebben nou zoiets? Ik heb thuis gewoon een breedbeeldtv en het geluid dat daar standaard uit komt is goed zat.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:55 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik heb hier een yamaha 5.1 reciever met een 1000W subwoofer..
En geloof me.... dat wil wel!
nu die f*cking Ninty nog...
Streetfighter verkocht meer dan 12 miljoen op de SNES alleen. Mario verkocht idd beter, maar dat was omdat ie bij de SNES inzat en Mario Allstars was een compilatie van de NESgames.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Streetfighter 2 kwam in de Snes periode echt niet in de buurt van Mario hoor. Maar het lijkt me overduidelijk dat GTA op dit moment een (veel) grotere franchise is dan Mario. Elke belangrijke Mario game heeft slechter verkocht dan de vorige, terwijl GTA alleen maar populairder werd de afgelopen generatie. Sterker nog, je moet teruggaan tot Super Mario World voor een Mario game die beter verkocht dan Vice City op de PS2 alleen.
zo beter?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:15 schreef EricG het volgende:
alex4allofyou, wat een enorme verhalen schrijf jij man
Dan heb je echt een prut setje. Als je een beetje goede DD receiver hebt met goed boxen hoor je echt heel goed dat er geluid van achter komt en alle kanten komt.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef moomoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |