Daar heb ik ook nogal last van geloof ikquote:Op maandag 15 mei 2006 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als de fanboy in mij weer een beetje tot rust is gekomen na de E3
Voor de industrie is het zeker noodzakelijk, maar of het nu echt noodzakelijk is om games duidelijk beter te maken, denk t niet nee. Het verpakt het product wel fraaier.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus het is niet meer 'noodzakelijk' om verder te ontwikkelen, want je hebt het immers niet nodig om games te kunnen spelen. Voor mij voegt 5.1 geluid in de meeste gevallen best veel toe, veel meer nog dan mooiere graphics.
mmm, ik denk dat we een betere uitspraak kunnen doen over een jaar of 5 ofzo.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
GTA was de grootste gamesfranchise afgelopen generatie, mits men de PC niet meerekent (en daarmee The Sims). Dus ik zou GTA best willen typeren als een grotere franchise ja. En alleen GTA:SA PS2 oversteeg al alle cubegames uitgebracht afgelopen generatie hoor.
Niet zonder add-onquote:
Afhankelijk van de game, maar de meeste games zullen de FHC gebruiken en niet de classic controller ondersteunen naar alle waarschijnlijkheid.quote:Is het mogelijk om ook ws. met de "classic controller" Wii games te spelen?
Saints Rowquote:Op maandag 15 mei 2006 15:32 schreef Retuobak het volgende:
Konami, Capcom en Nintendo? Niet direct de bedrijven die ik in gedachten heb bij bedrijven die eventueel een GTA-killer kunnen maken. Als er een bedrijf is dat het kan dan komt die vrijwel zeker niet uit Japan. Dan komt die uit het Westen waar meer ervaring is met dergelijke games en met het programmeren van grote vrije werelden.
Overigens vergeet je voor het gemak dat GTA ook alweer 9 jaar een geweldig verkopende serie is. En dat er nog steeds niemand is gekomen met een titel die er mee kan concurreren. Elke GTA verkoopt meer dan zijn voorganger, en ondanks dat ik verwacht dat GTA4 ietsje kleiner zal worden door de kleinere userbase verwacht ik dat de GTA 4 spinoffs weer hun oude salesniveau bereiken. Het is namelijk nog altijd een naam die geweldig bekend is onder de massa, en ook 'hip' is. GTA is namelijk populair onder de leeftijdsgroep die het meest games speelt, wat het direct al meer power geeft dan de Mario en Zelda franchises die vooral populair zijn onder andere leeftijdsgroepen.
Nu je het zegt daagt me idd iets, al heb ik geen idee welke add-on dat zou moeten zijn, heb er nog geen plaatje van gezien iigquote:Op maandag 15 mei 2006 15:37 schreef Retuobak het volgende:
Niet zonder add-on
Okidokiquote:Afhankelijk van de game, maar de meeste games zullen de FHC gebruiken en niet de classic controller ondersteunen naar alle waarschijnlijkheid.
Waarschijnlijk heb jij dan ook een pauper set.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:43 schreef moomoo het volgende:
gehuil om 5.1. ik heb een 5.1-setje op mn dvd-speler, man wat een geldverspilling. ik merk maar zelden dat er überhaupt geluid van opzij/achteren komt, echt niet genoeg om me nou zoveel dieper in de film te zuigen. meestal ben ik juist afgeleid door de schok dat mn achterspeakertjes ook geluid kunnen maken.
Hehe, ik schrik regelmatig van het geluid dat uit mijn speakers komt, omdat het zo overweldigend is.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef moomoo het volgende:
nee joh, ga weg man. nou ja, het was wel een goedkoop setje dat ik voor mn verjaardag kreeg, maar toch. ik gooi het volume op mn surroundspeakers zo ver mogelijk omhoog en nog merk ik niet dat er ook geluid van achter komt zonder er specifiek op te letten.
Streetfighter 2 kwam in de Snes periode echt niet in de buurt van Mario hoor. Maar het lijkt me overduidelijk dat GTA op dit moment een (veel) grotere franchise is dan Mario. Elke belangrijke Mario game heeft slechter verkocht dan de vorige, terwijl GTA alleen maar populairder werd de afgelopen generatie. Sterker nog, je moet teruggaan tot Super Mario World voor een Mario game die beter verkocht dan Vice City op de PS2 alleen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:22 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
mmm, ik denk dat we een betere uitspraak kunnen doen over een jaar of 5 ofzo.
Streetfighter2 was in de SNES tijd ook een game die Mario en Zelda overtrof, maar dat is nu wel weer anders. Zo zijn er wel meer trendgerelateerde games geweest.
Ik heb hier een yamaha 5.1 reciever met een 1000W subwoofer..quote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef moomoo het volgende:
nee joh, ga weg man. nou ja, het was wel een goedkoop setje dat ik voor mn verjaardag kreeg, maar toch. ik gooi het volume op mn surroundspeakers zo ver mogelijk omhoog en nog merk ik niet dat er ook geluid van achter komt zonder er specifiek op te letten.
Heerlijk, die reacties van Retuobakquote:Op maandag 15 mei 2006 15:32 schreef Retuobak het volgende:
Konami, Capcom en Nintendo? Niet direct de bedrijven die ik in gedachten heb bij bedrijven die eventueel een GTA-killer kunnen maken. Als er een bedrijf is dat het kan dan komt die vrijwel zeker niet uit Japan. Dan komt die uit het Westen waar meer ervaring is met dergelijke games en met het programmeren van grote vrije werelden.
Overigens vergeet je voor het gemak dat GTA ook alweer 9 jaar een geweldig verkopende serie is. En dat er nog steeds niemand is gekomen met een titel die er mee kan concurreren. Elke GTA verkoopt meer dan zijn voorganger, en ondanks dat ik verwacht dat GTA4 ietsje kleiner zal worden door de kleinere userbase verwacht ik dat de GTA 4 spinoffs weer hun oude salesniveau bereiken. Het is namelijk nog altijd een naam die geweldig bekend is onder de massa, en ook 'hip' is. GTA is namelijk populair onder de leeftijdsgroep die het meest games speelt, wat het direct al meer power geeft dan de Mario en Zelda franchises die vooral populair zijn onder andere leeftijdsgroepen.
Zal wel net zoiets zijn als met HDTV: Hoe veel mensen hebben nou zoiets? Ik heb thuis gewoon een breedbeeldtv en het geluid dat daar standaard uit komt is goed zat.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:55 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik heb hier een yamaha 5.1 reciever met een 1000W subwoofer..
En geloof me.... dat wil wel!
nu die f*cking Ninty nog...
Streetfighter verkocht meer dan 12 miljoen op de SNES alleen. Mario verkocht idd beter, maar dat was omdat ie bij de SNES inzat en Mario Allstars was een compilatie van de NESgames.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Streetfighter 2 kwam in de Snes periode echt niet in de buurt van Mario hoor. Maar het lijkt me overduidelijk dat GTA op dit moment een (veel) grotere franchise is dan Mario. Elke belangrijke Mario game heeft slechter verkocht dan de vorige, terwijl GTA alleen maar populairder werd de afgelopen generatie. Sterker nog, je moet teruggaan tot Super Mario World voor een Mario game die beter verkocht dan Vice City op de PS2 alleen.
zo beter?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:15 schreef EricG het volgende:
alex4allofyou, wat een enorme verhalen schrijf jij man
Dan heb je echt een prut setje. Als je een beetje goede DD receiver hebt met goed boxen hoor je echt heel goed dat er geluid van achter komt en alle kanten komt.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef moomoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |