bewijs?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ja, dat kan, trek dan wel een overall aan.
Ik heb nog wel ergens een diesel-riekend shirt dat je mag bekijkenquote:
dat gaat alleen op als het specifiek voor vrachtwagens bedoelde pomp isquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:48 schreef S1nn3rz het volgende:
nee volgens mij is daar je vulgat te klein voor. hij laat er namelijk veel meer liters door stromen, wat dus niet past.
hmquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:49 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een diesel-riekend shirt dat je mag bekijken
t is wel een diesel?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:44 schreef ID-Tweak het volgende:
Is het mogelijk om dat ''vrachtwagen''knopje in te drukken, en gaat het tanken dan sneller?![]()
Heb je al kinderen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:44 schreef ID-Tweak het volgende:
Ik rij dus in een auto met een vrij grote tankinhoud( Volvo S60, dus geen busje ofzo)
en, dat ding heeft dus een 70 Litertank, met als gevolg dat ik daar een paar minuten die slang sta vast te houden![]()
Is het mogelijk om dat ''vrachtwagen''knopje in te drukken, en gaat het tanken dan sneller?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:44 schreef ID-Tweak het volgende:
Ik rij dus in een auto met een vrij grote tankinhoud( Volvo S60, dus geen busje ofzo)
Waarom? Jij mag pas over 3 jaar een auto.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben ook benieuwd hiernaar.
Ja, en jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:44 schreef ID-Tweak het volgende:
Het is een VOLVO. Dat is meer dan genoeg informatiequote:
Jij rijdt zeker een Slopel?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is een VOLVO. Dat is meer dan genoeg informatie![]()
(Nieuwe) BMWquote:
hm ja een maat van mij rijdt in een vivaro, en die drukt die knop gewoon in, en dan gaat het lekker rap( ook bij een gewone pomp.... maar hij drukt dus op die knop.... ik denk dat jij het over de vrachtwagenpomp ofzo hebt?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:13 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij worden die pompen pas vrijgegeven als er iemand bij staat en nee,dat gebeurt niet als je een S60 rijdt.De ontluchting van jouw brandstoftank trekt dat helemaal niet.
Ik heb het bij een tankstation ook wel eens gezien dat zo'n bijgoochem zijn vertegenwoordigersbak ff snel wilde voltanken.Maar dat feest ging niet door,tenminste niet bij de 130l/min pomp.
Voor mijn werk rijd ik in een Renault Master met 100 l tank en die gooi ik ook bij de gewone pomp vol.
Als ik wil douchen doe ik dat thuis wel met water ipv bij de pomp met diesel.
Ja,maar dat is bij een gewone pomp.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:59 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
hm ja een maat van mij rijdt in een vivaro, en die drukt die knop gewoon in, en dan gaat het lekker rap( ook bij een gewone pomp.... maar hij drukt dus op die knop.... ik denk dat jij het over de vrachtwagenpomp ofzo hebt?
maar ik zie al dat het een troep geeft als ik dat zou willen doendus ik laat het gewoon zo
bedankt voor de reacties
![]()
dat is met diesel geen enkel probleem, je shaggie gaat gewoon uit door de dieseldouchequote:
Zwijg, S60 is een mooie bakquote:
jeremy clarkson vind BMW's maar lelijk (Tenminste de 5 Serie, en de 3 lijkt daar aardig op)quote:Op zondag 14 mei 2006 11:18 schreef existenz het volgende:
[..]
(Nieuwe) BMW. Ik weet het, pooierbak, maar deze heeft nog beetje klasse, want hij is niet gepimped
yup, zitten op elke pompquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:09 schreef Repeat het volgende:
zo'n knopje is me nog nooit opgevallenZitten die ook bij de Shell?
En zo'n stand dat je automatisch kan doortanken zonder dat je de slang hoeft vast te houden, dat zie je ook wel eens, maar ik niet
that is correctquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:04 schreef EsDe het volgende:
[..]
en als TS ook nog die velgen eronder heeft liggen die op z'n avatar staan:![]()
![]()
(Die velgen zijn van een vrij lompe uitvoering V70/S60, of lijken daar zeer sterk op iig)
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden..heb je'n fototje?quote:
Ik prop gewoon mn tankdop ertussen, dan hoef je de slang ook niet meer vast te houdenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:09 schreef Repeat het volgende:
En zo'n stand dat je automatisch kan doortanken zonder dat je de slang hoeft vast te houden, dat zie je ook wel eens, maar ik niet
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden..heb je'n fototje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |