De Afdeling is ook speciaal.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:35 schreef VoreG het volgende:
Help!
Indien er hoger beroep wordt ingesteld, na beroep bij de rechtbank, waar wordt dat dan ingsteld. Het gaat hier om een weigering van een aanvraag in de zin van de Woningwet
Niet bij het cbb en het crvb, maar ik weet niet meer waar anders
Laat maar.. Gewoon de afdeling bestuursrechtspraak. Die andere 2 zijn speciale rechtbanken.
Ja voor bestuursrechtspraak. Ik doel op het economische deel gaat naar de CBB en nog een zooi naar de CrvB en het gerechtshof is voor de belastingszaken.quote:
En dan heb je de OK bij het Gerechtshof A'dam die weer rechter in eerste aanleg is. Verwarrend allemaalquote:Op maandag 22 mei 2006 14:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja voor bestuursrechtspraak. Ik doel op het economische deel gaat naar de CBB en nog een zooi naar de CrvB en het gerechtshof is voor de belastingszaken.
De OK?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En dan heb je de OK bij het Gerechtshof A'dam die weer rechter in eerste aanleg is. Verwarrend allemaal![]()
OK is Ondernemingskamer, een speciale afdeling bij het Gerechtshof die zaken mbt Ondernemingsrecht (voornamelijk boek2) zaken doet. Maar dat heeft niets met publiekrecht van doen, was slechts bedoeld om het ingewikkeld te makenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
De OK?
Ik ken alleen maar het CrvB, CBB, gerechtshof, Afdeling bestuursrechtspraak..
Maar ik begin publiekrecht steeds leuker te vinden naar mate ik het begin te snappen. Misschien ook omdat ik helemaal geen privaatrecht meer heb, maar toch
en bedanktquote:Op maandag 22 mei 2006 14:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
OK is Ondernemingskamer, een speciale afdeling bij het Gerechtshof die zaken mbt Ondernemingsrecht (voornamelijk boek2) zaken doet. Maar dat heeft niets met publiekrecht van doen, was slechts bedoeld om het ingewikkeld te maken![]()
Door de Promotiecommissie zekerquote:
Organisatiewetenschap is publieke sectorquote:Op maandag 22 mei 2006 19:47 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Door de Promotiecommissie zeker![]()
Organisatiewetenschap is zo saai...![]()
Sowieso belachelijk dat ik een vak moet volgen dat op de publieke sector is gericht, terwijl ik niet eens de overheidsvariant heb gekozen![]()
Ja, ontbindend moet je aan de voorwaarden voldoen zo niet ben je geen eigenaar meer. Maar tot het eind van die termijn waarin je voldaan moet hebben aan de voorwaarden ben je het dus wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:02 schreef Mr.G het volgende:
Opschortende en Ontbindende voorwaarden
Ontbindende voorwaarden:
als je de porsche al in je bezit hebt haal je de ects niet dan moet je hem terug geven. (bijvoorbeeld)
Opschortende voorwaarden:
Eerst aan een criterium voldoen en dan pas in je bezit krijgen...???![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:33 schreef Singa het volgende:
Koffie met gebak in het rechtentopic, komt u maar.
He jongens wat gezellig! En nog iets lekkers meegebracht ookquote:Op maandag 22 mei 2006 17:37 schreef Repeat het volgende:
[afbeelding]
Bedankt voor de uitnodiging D_D!
Kom erbijquote:Op maandag 22 mei 2006 20:44 schreef Repeat het volgende:
Ik zit serieus te overwegen om rechten erbij te pakken als tweede studie, moet makkelijk te doen zijn met die studielast en mijn intellect
Zit je in de wervingscommissie?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kom erbij! Hoe meer zieltjes gewonnen voor de goede zaak hoe beter! Rechten is een hartstikke leuke studie, als je geen moeite hebt met het verstouwen van minimaal 200 pagina's gortdroge stof per week
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |