Die sheriffs misschien wel, die hebben toch ook niet echt diensturen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:29 schreef Kogando het volgende:
Sinds wanneer rijdt de politie in privé auto's?
Ja, idd, eerder om in je kont een stuk vlees te krijgenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:31 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
Ik ben meer bang voor
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.seriouswheels.(...)terior-1920x1440.jpg
brrrr
In Amerika is een snelle politiewagen ook wel iets nuttiger dan hier. Echt hard rijden kun je vrijwel nergens, voor je het weet sta je weer voor een stoplicht, zit je in de file, of lig je in een sloot.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
geweldig ding, komen ze in Nederland aankakken met hun zafira dieseltjes
Zoals iemand een paar posts geleden al zei voordat dat ding aan ze topsnelheid zit is de tank toch al leeg dus je hoeft helemaal niet zo moeilijk te doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:46 schreef j3r het volgende:
Lekker nuttig bakkie voor die sheriff...
Bij een achtervolging ben je ´m zo kwijt, ga een stukkie terrein rijden of pak een stoepie en daaaaaaaaag Hummert.
Die grote velgen met die platte banden kunnen daar echt niet tegen. Er zit dan zo een deuk in de velg en hoppa band is lek.![]()
Wasa 240 mph met een Koenigsegg toch? Da's wel hardquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:42 schreef De_Hertog het volgende:
Laats bij Top Gear bleek dat de grootste boete ooit voor over de 300 km/h was, ook in Texas
242 ja. http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,12529-2166903,00.htmlquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:55 schreef avdbree het volgende:
[..]
Wasa 240 mph met een Koenigsegg toch? Da's wel hard...lekker zwaaien naar de sheriff!
Dat zat ik me ook al af te vragen ja... Dag brandstof...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:33 schreef dazzled het volgende:
ach jah,, tegen die tijd dat hij op z'n top zit is z'n tank leeg..
Zonde dat z'n Hummer verlaagd is, los daarvan zijn dit de beste terreinwagens ter wereld... Rijden prima door 40 cm modder...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:46 schreef j3r het volgende:
Lekker nuttig bakkie voor die sheriff...
Bij een achtervolging ben je ´m zo kwijt, ga een stukkie terrein rijden of pak een stoepie en daaaaaaaaag Hummert.
Die grote velgen met die platte banden kunnen daar echt niet tegen. Er zit dan zo een deuk in de velg en hoppa band is lek.![]()
Dit is een Hummer 2, feitelijk het type GMC-truck zoals ook door het A-team gebruikt. Alleen het uiterlijk heeft iets met de echte militaire Humvee van doen, alles daaronder niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zonde dat z'n Hummer verlaagd is, los daarvan zijn dit de beste terreinwagens ter wereld... Rijden prima door 40 cm modder...
Dwaas.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:25 schreef MrX1982 het volgende:
Meesterlijk. Amerika ten voeten uit.
Die banden.
Waar baseer je dat op? Laatst stond hier een test met Jeep's tegen de H2. De vooras van de hummer brank gewoon, terwijl de Jeep er met gemak overheen ging...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zonde dat z'n Hummer verlaagd is, los daarvan zijn dit de beste terreinwagens ter wereld... Rijden prima door 40 cm modder...
Ehhh Discovery?! Hoewel dat inderdaad de Humvee was (ontworpen om 11 jaar mishandeld te worden in de zwaarst mogelijke omstandigheden)...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:42 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Laatst stond hier een test met Jeep's tegen de H2. De vooras van de hummer brank gewoon, terwijl de Jeep er met gemak overheen ging...
Ja ik dacht dat je het over de H2 had. De H2 is niet echt een terreinwagen, meer een wannabe terreinwagen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ehhh Discovery?! Hoewel dat inderdaad de Humvee was (ontworpen om 11 jaar mishandeld te worden in de zwaarst mogelijke omstandigheden)...
Je bent een dwaas omdat je denkt dat dat Amerika ten voeten uit is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Typische Nederlandse reactie. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
Ze worden nu door het Amerikaanse leger anders vervroegd met pensieoen gestuurd vanwege de belabberde terreincapaciteiten.... Als je wilt terreinrijden moet je geen Hummer kopen, dat is waardeloze troep wat dat betreft.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ehhh Discovery?! Hoewel dat inderdaad de Humvee was (ontworpen om 11 jaar mishandeld te worden in de zwaarst mogelijke omstandigheden)...
Eens, men heeft hier meer aan een auto met een goede wegligging en een snelle acceleratie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In Amerika is een snelle politiewagen ook wel iets nuttiger dan hier. Echt hard rijden kun je vrijwel nergens, voor je het weet sta je weer voor een stoplicht, zit je in de file, of lig je in een sloot.
Volgens mij heb je niet van die haakse bochten in de VS.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vraag me wel af, wie dat betaald heeft, eigenlijkEn wat er gebeurt als deze Hummer in Hot Pursuit een bochtje mist en als 'total loss' zijn korte bestaan beëindigt
Nee?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:59 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet van die haakse bochten in de VS.
Buiten dat om dan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee?Alle wegen in de bebouwde kom lopen rechtuit? Geen kruispunten? Geen kruispunten onderaan afritten van snelwegen? Geen inritten of uitritten?
Zelfs een Hummer die bij geiger vandaan komt heeft geen 'kleef aan de weg' optie bij bochten van 120 / uur.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:01 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, ik denk dat een Hummer die bij Geiger vandaan komt niet echt bang is voor een bochtje
Ah, en wegrijdende criminelen hebben op erewoord beloofd dat als deze sheriff hen achtervolgt, zij op kruisingen niet links of rechts zullen afslaan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Buiten dat om dan.
De Amerikaanse steden zijn meestal vierkante blokken. Rechte straten met nagenoeg geen bochten. Alleen op kruisingen afritten etc etc etc.
Die velgen zijn juist vetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jammer van die negerwielen.
Opvallend of onopvallend? En waar is hier?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:36 schreef Pumatje het volgende:
Eeh hier rijd de politie in scooby's hoor +200 pk dacht ik zo
[afbeelding]
Like they care.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
En de burger van die county/staat mag het brandstofverbruik van dat ding betalen?
Je integra loopt zo vast op die zandpaden, deze Hummer gaat er gewoon over heen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:48 schreef Pumatje het volgende:
700 pk en dan nog 6 en halve seconde nodig voordat hij bij de 100 is![]()
rare amerikaantjes met hun pats bloed.
koop dan een integra ofzo
Vandaar ook die snelle acceleratie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, en wegrijdende criminelen hebben op erewoord beloofd dat als deze sheriff hen achtervolgt, zij op kruisingen niet links of rechts zullen afslaan?
Maakt toch niet uit, benzine kost bijna niks daar.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:09 schreef JoPiDo het volgende:
dat ding zal wel ongeveer 3 op 1 rijden
Als dat ding 3 op 1 loopt wel ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:11 schreef JoPiDo het volgende:
dus je betaalt 1,60 euro per kilometerals ik het goed heb
Dat stukje op 01:35 is om te kwijlenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7029690769082399528&q=Jeep+Hummer
Deze test?
onopvallend, gewoon blauw en groen..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:27 schreef Kogando het volgende:
[..]
Opvallend of onopvallend? En waar is hier?
En de aanschaf... En de tuning...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
En de burger van die county/staat mag het brandstofverbruik van dat ding betalen?
In Nederland rijden de onopvallende agenten met onopvallende wagens in dikke auto's. Denk aan Leon V6/Cupra R, Impreza's, Audi S4!!! etc.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Eens, men heeft hier meer aan een auto met een goede wegligging en een snelle acceleratie.
Mischien een BMW 325 of een Mitsubishi EVO als Nederlandse politie auto`s.
Waarom rijden ze hier eigenlijk op diesel??
Ik had ze echt wel op benzine laten lopen.
Die ben ik in Italië tegengekomenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:31 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
Ik ben meer bang voor
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.seriouswheels.(...)terior-1920x1440.jpg
brrrr
De Humvee (HMMWV = High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle) is de oorspronkelijke militaire uitvoering. Leuk om de Mt. Everest mee te beklimmen, maar voor de gemiddelde chauffeur niet leuk (een top van 90 km/u).quote:Op zondag 14 mei 2006 14:19 schreef Pumatje het volgende:
WTF die dingen heten toch Humvee's
Idd Hummer is gewoon een pure hype, helemaal de H2.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:38 schreef mvdejong het volgende:
[..]
De Humvee (HMMWV = High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle) is de oorspronkelijke militaire uitvoering. Leuk om de Mt. Everest mee te beklimmen, maar voor de gemiddelde chauffeur niet leuk (een top van 90 km/u).
De Hummer 1 is een directe geciviliseerde variant. De productie daarvan wordt binnenkort gestopt, met name omdat het bedrijf het voor het image niet zo leuk vnd de meest benzine-slurpende wagen in het assortiment te voeren.
De Hummer 2 (het onderwerp van de OP) is de oeroude GMC-truck (denk : A-team), met een H1-look body. Klassieke Amerikaanse bus met een hopeloze wegligging en een terrein-vaardigheid van een rolstoel. Ik denk dat de mods van de sheriff ervoor zorgen dat hij in ieder geval bij hogere snelheden niet van de weg afslingert, ik denk dat-ie nog steeds met 15 max door de bocht kan.
De Hummer 3 is nog een kleinere variant, die is net of komt binnenkort op de markt.
Die Skoda Octavia dan? 1.8 Turbo ofzo?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef yup het volgende:
Check deze lijst voor de lol eens:
http://images.flitsservic(...)nteken.php?type=vros
Kijk eens bij het land...quote:Op zondag 14 mei 2006 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Skoda Octavia dan? 1.8 Turbo ofzo?
?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Skoda Octavia dan? 1.8 Turbo ofzo?
nopes...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:55 schreef yup het volgende:
[..]
?
Heb je ook V6 en turbo versies van dacht ik...
Whoops, blijkbaar was dat een Superb waar ik de vorige keer tegen ging sprinten (en dik verloorquote:Op zondag 14 mei 2006 23:57 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
nopes...
alleen 1.8t en das inderdaad een turbo...
Nieuwe type eventueel met 2.0 turbo...
Dat zou kunnen... Geweldige bak, met ongeëvenaarde binnenruimte...quote:Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef yup het volgende:
[..]
Whoops, blijkbaar was dat een Superb waar ik de vorige keer tegen ging sprinten (en dik verloor)
Hier scheuren ze ook als zieke malloten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
geweldig ding, komen ze in Nederland aankakken met hun zafira dieseltjes
Jij rijd FJ1200 en dan laat jij je inhalen door zo een gare eupfel ?quote:Op maandag 15 mei 2006 01:10 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Hier scheuren ze ook als zieke malloten.
Had vorige week een camera auto achter me aan (zwart Opel), die gek reedt 185![]()
reedt zelf op een FJ1200, en mocht van de week mijn rijbewijs weer ophalen..
K merktte hem pas op toen k bij een rotonde moest stoppenquote:Op maandag 15 mei 2006 01:14 schreef yup het volgende:
[..]
Jij rijd FJ1200 en dan laat jij je inhalen door zo een gare eupfel ?
Het legerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dat is incorrect. Ze worden uit dienst gehaald omdat ze te makkelijk opgeblazen worden. De behoefte van het leger is veranderd, vroeger had je MBTs en APCs en dit soort liason voertuigen, nu zie je vooral uparmoured Hummers en bv zoals de Strykers in de "operationele" gebieden. Waarna een groot gedeelte uparmoured is, en inmiddels met 2 ton extra rondrijdt en de Strykers inmiddels met anti RPG rekken aan alle kanten rondrijden (waar je vervolgens weer makkelijk in kunt klimmen).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze worden nu door het Amerikaanse leger anders vervroegd met pensieoen gestuurd vanwege de belabberde terreincapaciteiten....
en wat is er precies mis met een hoog negergehalte dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:49 schreef DeBastaard het volgende:
H2 is Shibby !
Humvee vind ik nog wel oké, de rest heeft een te hoog negergehalte
maar ik denk dat jij wel een tikkeltje Slomer bentquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef T42 het volgende:
als hij mij achterna zit win ik met me kevertje nogwant hij zit eerder zonder brandstof dan ik
ik haal maar 155kmh maar ben wel goed in de bochtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef arnold-d het volgende:
[..]
maar ik denk dat jij wel een tikkeltje Slomer bent![]()
Totdat je een keer tegen een paaltje oid aanrijdtquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef T42 het volgende:
[..]
ik haal maar 155kmh maar ben wel goed in de bochtenen smalle wegetjes enz.
Een hummer stelt ook niet veel voor hoor als ie een paaltje tegenkomt..quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:29 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Totdat je een keer tegen een paaltje oid aanrijdt![]()
Hoeveel centimeter zat er ook alweer tussen de bestuurder en de vooruit?
radiator lek einde oefening.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
Een hummer stelt ook niet veel voor hoor als ie een paaltje tegenkomt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |