K merktte hem pas op toen k bij een rotonde moest stoppenquote:Op maandag 15 mei 2006 01:14 schreef yup het volgende:
[..]
Jij rijd FJ1200 en dan laat jij je inhalen door zo een gare eupfel ?
Het legerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:59 schreef Dr_Crouton het volgende:
En de burger van die county/staat mag het brandstofverbruik van dat ding betalen?
Dat is incorrect. Ze worden uit dienst gehaald omdat ze te makkelijk opgeblazen worden. De behoefte van het leger is veranderd, vroeger had je MBTs en APCs en dit soort liason voertuigen, nu zie je vooral uparmoured Hummers en bv zoals de Strykers in de "operationele" gebieden. Waarna een groot gedeelte uparmoured is, en inmiddels met 2 ton extra rondrijdt en de Strykers inmiddels met anti RPG rekken aan alle kanten rondrijden (waar je vervolgens weer makkelijk in kunt klimmen).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze worden nu door het Amerikaanse leger anders vervroegd met pensieoen gestuurd vanwege de belabberde terreincapaciteiten....
en wat is er precies mis met een hoog negergehalte dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:49 schreef DeBastaard het volgende:
H2 is Shibby !
Humvee vind ik nog wel oké, de rest heeft een te hoog negergehalte
maar ik denk dat jij wel een tikkeltje Slomer bentquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef T42 het volgende:
als hij mij achterna zit win ik met me kevertje nogwant hij zit eerder zonder brandstof dan ik
ik haal maar 155kmh maar ben wel goed in de bochtenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:47 schreef arnold-d het volgende:
[..]
maar ik denk dat jij wel een tikkeltje Slomer bent![]()
Totdat je een keer tegen een paaltje oid aanrijdtquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:24 schreef T42 het volgende:
[..]
ik haal maar 155kmh maar ben wel goed in de bochtenen smalle wegetjes enz.
Een hummer stelt ook niet veel voor hoor als ie een paaltje tegenkomt..quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:29 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Totdat je een keer tegen een paaltje oid aanrijdt![]()
Hoeveel centimeter zat er ook alweer tussen de bestuurder en de vooruit?
radiator lek einde oefening.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:41 schreef glasbak het volgende:
[..]
Een hummer stelt ook niet veel voor hoor als ie een paaltje tegenkomt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |