Dat is geen bijnaam. Gewoon ze voornaam, en die is makkelijker dan helemaal ze achternaam zeggen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef VoreG het volgende:
Urby
Ja dat weet ik, maar kom op.. het kan zo door voor een bijnaamquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:15 schreef Nega het volgende:
[..]
Dat is geen bijnaam. Gewoon ze voornaam, en die is makkelijker dan helemaal ze achternaam zeggen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar kom op.. het kan zo door voor een bijnaam
Tha Urbster
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar kom op.. het kan zo door voor een bijnaam
Tha Urbster
Furby
Kurby
Maxwell, Mido..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Vraag me af wanneer de eerste speler z'n bijnaam achterop het shirt laat zetten. Zie je Davids al met Pitbull rondrennen?
Brazilianen doen niet andersquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Vraag me af wanneer de eerste speler z'n bijnaam achterop het shirt laat zetten. Zie je Davids al met Pitbull rondrennen?
Mido dusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja oké, maar Gio en Maxwell zijn gewoon afkortingen. Ik bedoel echt,echte bijnamen
Voornaam: Maxwellquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:26 schreef Nashje het volgende:
Maxwell is toch niet echt een bijnaam? Hij heet Maxwell Cabelino Andrade.
Nee joh, bijna iedereen die Giovanni heet wordt Gio genoemd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef Nega het volgende:
Gio zie ik dan wel weer als bijnaam.
Voornaam dus. Net als Zlatan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voornaam: Maxwell
Achternaam: Scherer Cabelino Andrade
Nu niet meer nee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:30 schreef Nega het volgende:
TT vind ik ook niet helemaal goed gekozen.
Er is trouwens wel al een rectificatie van hem te lezen op de site van het AD.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:36 schreef Nega het volgende:
Ja, die Borst, wat een sukkel.
Ja, ik las het, maar als je zo gaat doen, zorg dan wel dat je alles er van weet. Kijk wat er nu is gebeurd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Er is trouwens wel al een rectificatie van hem te lezen op de site van het AD.
Dat outfit is werkelijk prachtig van 'de Steek' en staat hem goedquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:39 schreef Nashje het volgende:
Maarten tegenover Kenneth. Mooi om te zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou inderdaad, ik wilde het net zeggen. Wat een prachtig keeperstenuequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:45 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat outfit is werkelijk prachtig van 'de Steek' en staat hem goed![]()
verkapte tvptje
Doe maar niet, want hij speelde als een vaatdoek de laatste maand.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:51 schreef marsu het volgende:
Urbynator moet wel naar het Wk vind ik.
Inderdaad. Laat 'm na het jeugd-EK maar lekker bijkomen. Ajax is belangrijkerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doe maar niet, want hij speelde als een vaatdoek de laatste maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |