*meld*quote:Op zondag 14 mei 2006 16:06 schreef Isegrim het volgende:
Er bestaan ook sterke, toffe, stoere homo's.
omdat vrouwen anders zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 23:19 schreef SpaceLover het volgende:
En waarom zou een jongen geen 'echte vrienden' kunnen hebben in de vorm van vrouwelijke vrienden?
Daar moet ik me volmondig bij aansluitenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:33 schreef Untouchables het volgende:
Ik snap jouw gedachtes achter deze "discussie' totaal niet.
Whehe, na jou had ie gewoon helemaal geen zin meer in vrouwenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:04 schreef SV het volgende:
Toevallig vraag ik me weer af of een ex (jongen 21 jaar) van mij
(omgang af en aan 7 jaar lang) die al enige tijd vrijwel 60 uur per week met zijn mannelijke vrienden optrekt, singel wil blijven en nauwlijks behoefte heeft aan seks,
toch niet homo is of dat het wel nog gezond is? Lijkt wel als of hij geen hetero instinct (meer?) heeft ofzo.![]()
Iemand?![]()
Na mij had hij een jaartje nog een hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 10:07 schreef Dickies het volgende:
[..]
Whehe, na jou had ie gewoon helemaal geen zin meer in vrouwen![]()
als je homo bent lijkt het me juist wel logisch om mannelijke vrienden te hebben, alleen is dit meer een ander soort vriendje dan lijkt me...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:54 schreef leusden het volgende:
[..]
ik wou net zeggen!
Als je als jongen geen mannelijke vrienden hebt, dan ben je gewoon homo. Dus topicstarter?
Dat denkt TS dus ook: "ik ben hetero, dat betekent dat ik van vrouwen houd, dus ga ik er maar de hele tijd mee om."quote:Op maandag 15 mei 2006 10:42 schreef vamos1 het volgende:
als je homo bent lijkt het me juist wel logisch om mannelijke vrienden te hebben
als je van salsa houd en daar niet verplicht toe aangezet word door je vriendin ben je imo wel homo, hoe erg je het ook ontkendquote:Op maandag 15 mei 2006 10:54 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat denkt TS dus ook: "ik ben hetero, dat betekent dat ik van vrouwen houd, dus ga ik er maar de hele tijd mee om."
Ikzelf ben hetero, heb een vriendin maar verder geen 'vrouwelijke' vrienden, ik ontmoet met de meeste dingen die ik doe ook geen vrouwen (voetbal, gitaarspelen, enzo). Maar ja als je als man van salsa dansen houdt ofzo, kan ik me voorstellen dat je daarmee vrouwelijke vrienden krijgt.
Of je gaat aan salsa doen om er een potentiële vriendin te ontmoeten (zoals mijn broerquote:Op maandag 15 mei 2006 11:02 schreef vamos1 het volgende:
[..]
als je van salsa houd en daar niet verplicht toe aangezet word door je vriendin ben je imo wel homo, hoe erg je het ook ontkend
homo'squote:Op maandag 15 mei 2006 11:20 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Of je gaat aan salsa doen om er een potentiële vriendin te ontmoeten (zoals mijn broer) Maar goed dan hou je niet echt van salsa, dan is het een middel voor een ander doel. Misschien een ideetje voor TS.
En trouwens, een vriend van me, die ik ken van boksenis fanatiek salsa danser. Die is dan wel aanvankelijk door zijn vriendin gedwongen, maar het is nu uit tussen hen en hij doet het nog steeds.
Zolang je single bent misschienquote:Op maandag 15 mei 2006 12:09 schreef B-FliP het volgende:
en daarbij lekker bij elkaar weg kan kruipen als je dat wil...
Ik heb een aantal hele goede vriendinnen waar ik gewoon al jaren intiem mee omgaquote:Op maandag 15 mei 2006 12:15 schreef Dickies het volgende:
Zolang je single bent misschien![]()
Ik zou het niet toestaan als m'n vriendin met vrienden gaat liggen kroelen.
Als het toevallig zo is is er niets mis mee... Maar als je echt bewust geen mannelijke vriendenquote:Het is op zich normaal wat meiden te hebben waarmee je gewoon vrienschappelijk omgaat. Dat heb ik ook. Vriendinnen van m'n vriendin die ik wel bleek te mogen etc. Maar enkel en alleen meiden als 'vrienden' is niet normaal.
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:09 schreef B-FliP het volgende:
Ik heb geen vriendschappen met jongens of meisjes maar met personen...
Euh.. que? Ge snapt toch wa'k bedoel ofniedan? maw Sinds wanneer zijn vriendschappen gekoppeld aan geslacht?quote:
Bij de TS dus blijkbaar wel, aangezien hij zegt geen behoefte te hebben aan manneljike vriendschappen en geen raakvlakken met hen heeft.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:28 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Euh.. que? Ge snapt toch wa'k bedoel ofniedan? maw Sinds wanneer zijn vriendschappen gekoppeld aan geslacht?
Dus mannen willen seks met alle vrouwen met wie ze een vriendschapsband hebben? Dan mag ik als vrouw wel eens gaan oppassen, aangezien ik liever mannen dan vrouwen als vrienden heb.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef slashme het volgende:
Als vrijgezelle mannen vrouwenvriendinnen hebben willen ze uiteindelijk gewoon seks met haar. En dan heb ik het niet over oppervlakkige kennissen maar echt 1 op 1 man vrouw vriendschap. Anders is de man niet hetroseksueel.
Riiiight...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef slashme het volgende:
Als vrijgezelle mannen vrouwenvriendinnen hebben willen ze uiteindelijk gewoon seks met haar. En dan heb ik het niet over oppervlakkige kennissen maar echt 1 op 1 man vrouw vriendschap. Anders is de man niet hetroseksueel.
Meestal wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dus mannen willen seks met alle vrouwen met wie ze een vriendschapsband hebben?
Zit je riem strak?quote:Dan mag ik als vrouw wel eens gaan oppassen, aangezien ik liever mannen dan vrouwen als vrienden heb.
Beetje de ts verleiden hequote:
mag niet van mn vriendjequote:
De volgende keer zie je je mannelijke vrienden ineens andersquote:Op maandag 15 mei 2006 20:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Denk dat ik er een kuisheidsgordel van maak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |