ik wou net zeggen!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:47 schreef --- het volgende:
homo's gaan ook veel makkenlijker om met vrouwen. praten over vrouwendingen etc.
Ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:39 schreef SpaceLover het volgende:
Ik heb, als jongen zijnde, weinig tot geen behoefte aan vriendschap met andere jongens.
De jongens die ik in het dagelijks leven ken ga ik mee om omdat het niet anders kan, echte vrienden zullen het nooit worden. Alle vriendschappelijke relaties die ik heb zijn met meisjes en naar mijn gevoel vinden meisjes mij ook aardiger dan jongens.
Maar vreemd genoeg lijken degenen die wel 'maten' hebben, populairder te zijn (als relatiemateriaal) bij het andere geslacht dan ik. Maar als dat daaraan ligt kan ik dat ook niet echt veranderen, want ik kan geen geforceerde nepvriendschappen aangaan met jongens, alleen voor dat doel.
Is dit vreemd, ligt het echt daaraan en moet ik er wat aan veranderen?
Nee, wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:54 schreef leusden het volgende:
[..]
ik wou net zeggen!
Als je als jongen geen mannelijke vrienden hebt, dan ben je gewoon homo. Dus topicstarter?
Okay, dan ben je niet zo mannelijk. Klopt dat wel?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Okay, dan ben je niet zo mannelijk. Klopt dat wel?
Nee, en met mijn mannelijke kant is niks mis hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:15 schreef Disorder het volgende:
Het lijkt me veel gezonder om wel mannelijke vrienden te hebben. Dat is zelfs bewezen. Heb je ook wel eens van meiden gehoord dat je 'vast een heel goede vriend voor een meisje zult worden' en dat soort dingen? Dan zou ik maar gauw je mannelijke kant verkennen.
Ik vind het zéér vreemdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef Zyggie het volgende:
Ik vind het wel een beetje vreemd.
Waarom open je hier dan tóch een topic over?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
Nee, en met mijn mannelijke kant is niks mis hoor.
Ik ga liever met mannen om dan met vrouwen en ik kan je verzekeren dat ik niet lesbisch ben.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:54 schreef leusden het volgende:
[..]
ik wou net zeggen!
Als je als jongen geen mannelijke vrienden hebt, dan ben je gewoon homo. Dus topicstarter?
ja lekker shoppenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Weekendje weg zal hij wel willen denk ik.![]()
Ik hou absoluut niet van voetbal, kaarten doe ik niet zo vaak en een weekendje weg vind ik prima, maar niet met de jongens.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:27 schreef Robocock het volgende:
Hou je niet van voetbal? Een avondje kaarten? Weekendje weg met de jongens? etc etc
Wat zeur je dan over "vrienden"? Dan ga je toch lekker met de meiden naar een beautyfarm..quote:Ik hou absoluut niet van voetbal, kaarten doe ik niet zo vaak en een weekendje weg vind ik prima, maar niet met de jongens.
Omdat ik niet met jongens om wil gaan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:30 schreef Canisfire het volgende:
Volgens mij ben je heameu
Maar waarom zou je, als wat jongens je zouden vragen, niet mee willen gaan? Wat doet 't hem?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:30 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
Ik hou absoluut niet van voetbal, kaarten doe ik niet zo vaak en een weekendje weg vind ik prima, maar niet met de jongens.
Ik heb geen mannelijke vrienden dus zoiets komt niet eens ter sprake.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Maar waarom zou je, als wat jongens je zouden vragen, niet mee willen gaan? Wat doet 't hem?
Dat vroeg ik ook niet. Stel nou dat een groep jongens je zou vragen. Waarom zou je dan alsnog niet mee willen gaan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:35 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
Ik heb geen mannelijke vrienden dus zoiets komt niet eens ter sprake.
Ik heb geen behoefte aan jongens om me heen en aan de dingen die jongens met elkaar doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook niet. Stel nou dat een groep jongens je zou vragen. Waarom zou je dan alsnog niet mee willen gaan?
bier zeker? :Squote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:38 schreef nonzz het volgende:
Volgens mij mis je dan wel wat......
Wat zij zegt!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ga liever met mannen om dan met vrouwen en ik kan je verzekeren dat ik niet lesbisch ben.
En neen, ook geen kort haar, tuinbroeken, okselhaar en krabbelen aan het kruis in het openbaar.
Maar de vraag is... Waarom niet? Ben je bang dat ze je in de zeik zetten?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:41 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan jongens om me heen en aan de dingen die jongens met elkaar doen.
Uithuilen misschien niet echt, maar ik kan wel veel beter met meisjes praten dan met jongens, ook over serieuze dingen. Of ze seks met me willen hebben weet ik niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:49 schreef frankium het volgende:
Ben je zo`n jongen waar vrouwen bij uit komen huilen, maar geen seks mee willen hebben? Daar is een boekje over geschreven, weet zo niet meer hoe die heet.
Dat ging over jongens die heel sociaal waren en heel goed met meisjes konden praten. Maar niet stoer? genoeg zijn voor een relatie.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:15 schreef Kieran het volgende:
Je wilt niet met jongens omgaan omdat je bang bent dat je dan meer wilt![]()
Ik zeg altijd lekkere diertjesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:56 schreef yootje het volgende:
Het is wel gezond om wat mannelijke vrienden te hebben denk ik. Ik ben zelf ook niet het bier-voetbal-auto's-lekkere wijven(ik krijg lekker wijf niet uit m'n strot, mooie vrouw wel)- type jongen, maar ik heb wel vrienden. Die vrienden zijn dan ook niet echt dat soort types.
Bijvoorbeeld, maar ook:quote:
Zeg jij zulke dingen dan wel tegen je mannelijke vrienden?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:07 schreef nonzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar ook:
- Slap geouwehoer
- Humor
- etc.
Maarre TS, stel dat jij als hetro een lekker wijf ziet lopen. Hoe maak je dat dan duidelijk aan je "vrienden"? Je kan natuurlijk niet zeggen:"Zo, daar zou ik hem wel eens in willen rammen" ofzoiets. En je "vrienden" kunnen het vervolgens ook niet bevestigingen of ontkennen natuurlijk....
Sinds wanneer vallen alle mannen in de macho/bier/voetbal/gevoelloos categorie?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:10 schreef SpaceLover het volgende:
Ik heb geen behoefte aan mannelijk macho/bier/voetbal/gevoelloos gedrag om me heen. Het lijkt me niet dat vrouwen dat echt aantrekkelijk vinden.
Dus je wilt dat vrouwen je aantrekkelijk vinden en daarom ga je niet met mannen om? Omdat je ze macho vindt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:10 schreef SpaceLover het volgende:
Ik heb geen behoefte aan mannelijk macho/bier/voetbal/gevoelloos gedrag om me heen. Het lijkt me niet dat vrouwen dat echt aantrekkelijk vinden.
Padvindersyndroom enzo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:49 schreef frankium het volgende:
Ben je zo`n jongen waar vrouwen bij uit komen huilen, maar geen seks mee willen hebben? Daar is een boekje over geschreven, weet zo niet meer hoe die heet.
Dat ging over jongens die heel sociaal waren en heel goed met meisjes konden praten. Maar niet stoer? genoeg zijn voor een relatie.
Niet allemaal, maar ik kom eigenlijk geen jongens tegen waarmee ik net zo leuk mee om kan gaan en kan praten, en wiens gedrag me net zo aan staat als van meisjes.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds wanneer vallen alle mannen in de macho/bier/voetbal/gevoelloos categorie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |