abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:14:29 #51
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_37788660
Je klinkt zelfs al als een vrouw......
lege ton
pi_37788662
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:12 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dus je wilt dat vrouwen je aantrekkelijk vinden en daarom ga je niet met mannen om? Omdat je ze macho vindt?
Zo zou je het ook kunnen zien ja.
pi_37788683
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:10 schreef SpaceLover het volgende:
Ik heb geen behoefte aan mannelijk macho/bier/voetbal/gevoelloos gedrag om me heen. Het lijkt me niet dat vrouwen dat echt aantrekkelijk vinden.
O ja, en alle mannen zijn zo
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:17:43 #54
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37788720
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:10 schreef SpaceLover het volgende:
Ik heb geen behoefte aan mannelijk macho/bier/voetbal/gevoelloos gedrag om me heen. Het lijkt me niet dat vrouwen dat echt aantrekkelijk vinden.
Je kon je nog wel eens vergissen

Maar in ieder geval: waar je mee omgaat wordt je mee besmet. In die zin lijkt het me dus onvermijdelijk dat je mannelijke kant wat minder tot ontwikkeling komt.
Vampire Romance O+
pi_37788765
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:17 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Maar in ieder geval: waar je mee omgaat wordt je mee besmet. In die zin lijkt het me dus onvermijdelijk dat je mannelijke kant wat minder tot ontwikkeling komt.
De meisjes waar ik mee om ga ergeren zich regelmatig aan zulk gedrag.

En nogmaals is met mijn mannelijke kant niks mis.
pi_37788772
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:17 schreef MouseOver het volgende:

[..]

* Beaamt
pi_37788783
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:19 schreef SpaceLover het volgende:

[..]

Ze ergeren zich eraan, maar de meesten gaan uiteindelijk toch met zo'n type in zee.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:20:45 #58
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37788794
quote:

[..]

Dat kun je zelf niet bepalen.

Je zeikt trouwens ook al als een wijf
Vampire Romance O+
pi_37788812
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ze ergeren zich eraan, maar de meesten gaan uiteindelijk toch met zo'n type in zee.
Soms wel, maar dan nog blijven ze over die dingen klagen.
pi_37788825
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:21 schreef SpaceLover het volgende:

[..]

Soms wel, maar dan nog blijven ze over die dingen klagen.
Stiekem vinden ze het leuk. Ikke wel in elk geval.
pi_37788850
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wat is er dan zo leuk aan dat lompe gedrag?
pi_37788870
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:23 schreef SpaceLover het volgende:

[..]

Ik zou het je niet kunnen vertellen, maar ik val zonder uitzondering op ietwat lompe, meestal vrij gezette, zeer dominante kerels. Ik wil gewoon een echte vent.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:25:04 #63
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_37788891
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:20 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:25:07 #64
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_37788894
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:23 schreef SpaceLover het volgende:

[..]

Volgens mij mis je testosteron.
lege ton
pi_37788921
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:25 schreef nonzz het volgende:

[..]

Volgens mij mis je testosteron.
Leg eens uit.
pi_37788953
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik zou het je niet kunnen vertellen, maar ik val zonder uitzondering op ietwat lompe, meestal vrij gezette, zeer dominante kerels. Ik wil gewoon een echte vent.
En is een vriendelijke jongen met een normaal postuur geen echte vent?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:29:36 #67
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_37788984
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:26 schreef SpaceLover het volgende:

[..]

Leg eens uit.
Lomp zijn hoort bij mannen
lege ton
pi_37789123
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:27 schreef SpaceLover het volgende:

[..]

En is een vriendelijke jongen met een normaal postuur geen echte vent?
Bij mij niet vrees ik. Ik val er simpelweg niet op.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:36:50 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37789166
Vrouwen betere vrienden dan mannen? LOL
Dat hoor ik voor het eerst, TS.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_37789253
quote:

[..]

Je snapt er echt helemaal niks van he?

Je probeert dus op vrouwen te lijken omdat je denkt daarmee je relatiekansen te verhogen? Als de wereld zo in elkaar zat zouden alle vrouwen lesbisch en alle mannen homo zijn.
pi_37789768
Tja ik had eerder juist altijd jongens als vrienden, op school en buitenschool, toen was eigenlijk zo dat ik amper contact met meiden had.

Zit nu echter paar jaar thuis en ben alle contacten kwijtgeraakt.. en ik merk bij mezelf dat als ik nu contacten zoek ik dat toch bij meiden zoek om een of andere reden, terwijl ik dus zoals ik hierboven zeg dat juist niet gewend was, dus dan zou je denken dat je vertrouwder voelt bij jongens omdat je die meer als vrienden gewend ben maar heb het dus andersom?

Maarja omdat ik dus wel hetero ben is wel zo dat als ik dan leuk klik met een meid, toch wel verliefd op dr word uiteindelijk..

weet niet wat het is, misschien omdat ik uit een slechte situatie kom sociaal gezien dat ik onzekerder voel bij jongens omdat die meer oordelen en best hard zijn. En ook misschien dat ik door mijn situatie toch ook wel iets close zoek en dat dat met jongens niet kan en wil en dat ik eigenlijk nooit echt open was met vrienden, gewoon voetballen enzo en dat was het wel.. geen persoonlijke dingen.

dus nu ik meer behoefte heb aan openstellen persoonlijk dat ik dat zoek bij vrouwen?
pi_37789830
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

zodat je jezelf lekker kan wegcijferen en bij 'm weg kan kruipen en zelf geen enkele verantwoordelijkheid hoeft te nemen?
pi_37789959
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:07 schreef nonzz het volgende:
Bijvoorbeeld, maar ook:
- Slap geouwehoer
- Humor
- etc.
Zeg je hiermee nou dat vrouwen geen humor hebben?
quote:
Maarre TS, stel dat jij als hetro een lekker wijf ziet lopen. Hoe maak je dat dan duidelijk aan je "vrienden"? Je kan natuurlijk niet zeggen:"Zo, daar zou ik hem wel eens in willen rammen" ofzoiets. En je "vrienden" kunnen het vervolgens ook niet bevestigingen of ontkennen natuurlijk....
Waarom zou je dat niet kunnen zeggen in het bijzijn van vrouwen? Je zou je misschien anders uit moeten drukken, maar dat is sowieso wel een optie.
pi_37790094
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:09 schreef Roonaan het volgende:

[..]

Zeg je hiermee nou dat vrouwen geen humor hebben?
Zeer zelden.
pi_37790533
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:09 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet kunnen zeggen in het bijzijn van vrouwen? Je zou je misschien anders uit moeten drukken, maar dat is sowieso wel een optie.
Briljante zin
pi_37790552
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Vrouwen

"Nee, ik wil niet zo'n macho type!" (maar eigenlijk vind ik het stiekem wel schattig hihihihi )
pi_37790559
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:15 schreef Bellator het volgende:

[..]

Zeer zelden.
niet "ons" soort humor in ieder geval. Maar dit is dan weer een heel andere discussie, open er een topic over zou ik zeggen

Maar goed, TS snapt het geloof ik niet helemaal. Ik zelf heb voornamelijk mannelijke vrienden. Geen super-macho's, maar onderling is het wel vaak "bier, vrouwen, voetbal, auto's". En als er een knappe dame wordt gespot, wordt dat ook wel kenbaar gemaakt. Maar absoluut niet van "Goh, die zou ik echt hard neuken" maar wel iets platter dan wat je tegen de dame in kwestie zou zeggen.
Maar onderling hebben we het voor de rest ook wel vaker over relaties enz. En dan merk je gewoon dat iedereen zich gewoon fatsoelijk gedraagd icm vrouwen. Ik ben heus nog dezelfde persoon je drukt je alleen wat anders uit.
pi_37790846
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:04 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

zodat je jezelf lekker kan wegcijferen en bij 'm weg kan kruipen en zelf geen enkele verantwoordelijkheid hoeft te nemen?
Ja, dat zal 't zijn.
pi_37791239
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:40 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Je snapt er echt helemaal niks van he?

Je probeert dus op vrouwen te lijken omdat je denkt daarmee je relatiekansen te verhogen? Als de wereld zo in elkaar zat zouden alle vrouwen lesbisch en alle mannen homo zijn.
Ik probeer niet op ze te lijken. Ik kan gewoon beter met ze opschieten dan met mannen.
pi_37791261
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:07 schreef SpaceLover het volgende:

[..]

Ik probeer niet op ze te lijken. Ik kan gewoon beter met ze opschieten dan met mannen.
wordt je niet verliefd op die vriendinnen van je?
pi_37791346
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:08 schreef bersenka het volgende:

[..]

wordt je niet verliefd op die vriendinnen van je?
Nee.
pi_37791466
Toch vind ik dit wel raar. Als vrienden zoek je meestal mensen die goed bij je passen en je aardig/leuk vindt om mee om te gaan. Als dit gebeurt bij een meisje eindigt 't meestal wel in een relatie... Heb je eigelijk weleens een "echte" vriendin dan?
pi_37791499
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:14 schreef Disorder het volgende:

[..]

Word je er ook niet geil van?

Die relaties zijn puur vriendschappelijk. Als ik verliefd word is dat tot nu toe niet op iemand waar ik een hechte vriendschapsband mee had.
pi_37791556
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
weet niet wat het is, misschien omdat ik uit een slechte situatie kom sociaal gezien dat ik onzekerder voel bij jongens omdat die meer oordelen en best hard zijn.

Mijn ervaring is dat vrouwen zeker onderling veel harder zijn dan mannen. Je merkt het alleen niet ze zijn veel sneakier. Ik heb vrouwelijke en veel mannelijke vrienden maar die vrouwen flikken echt dingen die ik bij kerels nog nooit gezien heb.
pi_37791618
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:16 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Toch vind ik dit wel raar. Als vrienden zoek je meestal mensen die goed bij je passen en je aardig/leuk vindt om mee om te gaan. Als dit gebeurt bij een meisje eindigt 't meestal wel in een relatie... Heb je eigelijk weleens een "echte" vriendin dan?
Misschien speelt het ook wel mee dat ik uiteindelijk wel ergens een relatie zie zitten, maar dat is tot nu toe niet gebeurd.
pi_37791679
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:22 schreef SpaceLover het volgende:

[..]

Misschien speelt het ook wel mee dat ik uiteindelijk wel ergens een relatie zie zitten, maar dat is tot nu toe niet gebeurd.
En nu komt de aap uit de mouw.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:28:16 #88
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37791727
Je kan toch het beste gewoon omgaan met mensen waar jij het mee kan vinden, en die het met jou kunnen vinden? Eerlijk gezegd lijkt me er niets mis mee.

Ikzelf ging ook altijd meer met de meiden om, maar ik ben misschien neit echt een goed voorbeeld in jouw voordeel van de hele discussie .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_37791823
ik heb dit ook enigszins. de vrienden die ik nu heb heb ik al heel lang, en die vriendschappen zijn niet bepaald op kroegniveau. ik ben totaal niet geinteresseerd in het ontmoeten van nieuwe mannelijke vrienden.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:38:58 #90
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_37791986
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrouwen betere vrienden dan mannen? LOL
Dat hoor ik voor het eerst, TS.
'k heb zo het vermoeden dat wij beiden, een speelse glimlach spelend op de lippen, dit topic hebben door zitten lezen, denkend ach jochie, je komt er vanzelf wel achter

Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_37792149
Dit betekent dus nooit met wat maten jezelf voltanken in de kroeg?
pi_37792356
als je d'r geen behoefte aan hebt en er zelf geen problemen mee hebt en het zelf niet raar vind waarom open je er dan 'n topic over?

Ik kan het bij mij in de klas als meisje zijnde het over het algemeen het beste vinden met mijn mannelijke klasgenoten.... Ga dan ook voornamelijk met de kerels om... Desondanks heb ik thuis echter wel veel vriendinnen... En daar zit ik meer mee op één lijn dan de meisjes bij mij in de klas... Denk dat 't dus net afhankelijk is van de types die je tegenkomt?
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_37792381
Denk dat het voor vrouwen ook wel makkelijker is? Althans je ziet vaker minder vrouwen in een grotere jongens groep dan andersom.
pi_37792537
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Denk dat het voor vrouwen ook wel makkelijker is? Althans je ziet vaker minder vrouwen in een grotere jongens groep dan andersom.
volgens mij komt dat mannen in een grote groep lol hebben, zuipen, frituren, naar de kroeg gaan etc. Dat soort dingen doen vrouwen toch in mindere mate...
pi_37792554
Denk dat dat er weinig mee te maken heeft.... TS komt op mij over alsof hij ook niet openstaat voor vriendschappen met jongens... Lijkt in het eerste opzicht potentiele vriendschap al af te keuren om geslacht? En zo generaliserend als TS over mannen praat is idd beetje vrouwengelul, die dat soort eigenschappen desondanks ergens ook wel aantrekkelijk vinden al zullen ze het niet toegeven... Denk alleen dat TS dat nog niet helemaal door heeft... (Ik evenals mijn vriendinnen vinden de zogenoemde "metro"man nou niet woest aantrekkelijk ondanks de modehype op dit moment...)
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_37792557
Er zijn genoeg mannen die 'vrouwendingen' gaan doen, zoals salsa-dansen, omdat ze er 1) vrouwen ontmoeten en 2) hopen dat ze zo bij vrouwen in de smaak vallen.

Maar TS schiet er een beetje in door en snapt bovendien niet het verschil tussen vriendschap en relatie.
pi_37792558
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 15:20 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_37793054
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 18:00 schreef Soul79 het volgende:
Er zijn genoeg mannen die 'vrouwendingen' gaan doen, zoals salsa-dansen, omdat ze er 1) vrouwen ontmoeten en 2) hopen dat ze zo bij vrouwen in de smaak vallen.

Maar TS schiet er een beetje in door en snapt bovendien niet het verschil tussen vriendschap en relatie.
Juist wel. Met geen van de vrouwen met wie ik nu een vriendschapsband heb zou ik een relatie beginnen.
pi_37793111
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 18:17 schreef SpaceLover het volgende:

[..]

Juist wel. Met geen van de vrouwen met wie ik nu een vriendschapsband heb zou ik een relatie beginnen.
Maar hoe zit dit dan met bv. uitgaan? Ga je dan mee op "girls night out" of? Sowieso in wat voor situatie zit jij? Nog op school? Studeer je ? Werk je al? Misschien iets meer daarover uitwijden?
pi_37793224
Toch komisch dat het niet willen omgaan met groepen mannen om die vervolgens na 20 biertjes vrienden te noemen hier bijna wordt afgedaan als geestelijke afwijking.

(is wat kort door de bocht natuurlijk, maar jullie snappen het punt vast wel).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')