Vrouwenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze het leuk.Ikke wel in elk geval.
niet "ons" soort humor in ieder geval. Maar dit is dan weer een heel andere discussie, open er een topic over zou ik zeggenquote:
Ja, dat zal 't zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
zodat je jezelf lekker kan wegcijferen en bij 'm weg kan kruipen en zelf geen enkele verantwoordelijkheid hoeft te nemen?
Ik probeer niet op ze te lijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:40 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Je snapt er echt helemaal niks van he?![]()
Je probeert dus op vrouwen te lijken omdat je denkt daarmee je relatiekansen te verhogen?Als de wereld zo in elkaar zat zouden alle vrouwen lesbisch en alle mannen homo zijn.
wordt je niet verliefd op die vriendinnen van je?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:07 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
Ik probeer niet op ze te lijken.Ik kan gewoon beter met ze opschieten dan met mannen.
Nee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:08 schreef bersenka het volgende:
[..]
wordt je niet verliefd op die vriendinnen van je?
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
weet niet wat het is, misschien omdat ik uit een slechte situatie kom sociaal gezien dat ik onzekerder voel bij jongens omdat die meer oordelen en best hard zijn.
Misschien speelt het ook wel mee dat ik uiteindelijk wel ergens een relatie zie zitten, maar dat is tot nu toe niet gebeurd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:16 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Toch vind ik dit wel raar. Als vrienden zoek je meestal mensen die goed bij je passen en je aardig/leuk vindt om mee om te gaan. Als dit gebeurt bij een meisje eindigt 't meestal wel in een relatie... Heb je eigelijk weleens een "echte" vriendin dan?
En nu komt de aap uit de mouw.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:22 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
Misschien speelt het ook wel mee dat ik uiteindelijk wel ergens een relatie zie zitten, maar dat is tot nu toe niet gebeurd.
'k heb zo het vermoeden dat wij beiden, een speelse glimlach spelend op de lippen, dit topic hebben door zitten lezen, denkend ach jochie, je komt er vanzelf wel achterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrouwen betere vrienden dan mannen? LOL
Dat hoor ik voor het eerst, TS.
volgens mij komt dat mannen in een grote groep lol hebben, zuipen, frituren, naar de kroeg gaan etc. Dat soort dingen doen vrouwen toch in mindere mate...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Denk dat het voor vrouwen ook wel makkelijker is? Althans je ziet vaker minder vrouwen in een grotere jongens groep dan andersom.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat kun je zelf niet bepalen.
Je zeikt trouwens ook al als een wijf
Juist wel. Met geen van de vrouwen met wie ik nu een vriendschapsband heb zou ik een relatie beginnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:00 schreef Soul79 het volgende:
Er zijn genoeg mannen die 'vrouwendingen' gaan doen, zoals salsa-dansen, omdat ze er 1) vrouwen ontmoeten en 2) hopen dat ze zo bij vrouwen in de smaak vallen.
Maar TS schiet er een beetje in door en snapt bovendien niet het verschil tussen vriendschap en relatie.
Maar hoe zit dit dan met bv. uitgaan? Ga je dan mee op "girls night out" of? Sowieso in wat voor situatie zit jij? Nog op school? Studeer je ? Werk je al? Misschien iets meer daarover uitwijden?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:17 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
Juist wel. Met geen van de vrouwen met wie ik nu een vriendschapsband heb zou ik een relatie beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |