Aha!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:30 schreef komrad het volgende:
[..]
was al een eigen reactie op deze arrogante opmerking van mezelf. Ik dacht laat ik je meteen de noodzaak te reageren ontnemen
Mwah... nee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Arcee het volgende:
Giro
Eindklassement:
1. Ivan Basso
2. Damiano Cunego
3. Gilberto Simoni
4. Paolo Savoldelli
5. Danilo Di Luca
Savoldelli zal wel winnen, Cunego zie ik geen 2e worden. Simoni zou wel 3e kunnen worden.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Savoldelli zal wel winnen, Cunego zie ik geen 2e worden. Simoni zou wel 3e kunnen worden.Di Luca kon aanklampen vandaag, maar met moeite.
Afwachten is nog of Savoldelli Basso in 't hooggebergte kan volgen, maar tot nu toe komt-ie beresterk over.
Hmm, dan zit ik iets niet veel beterquote:Eind-klassement:
01. Basso
02. Cunego
03. Savoldelli
04. Simoni
05. Di Luca
quote:
Hoezo? Je hebt alleen 3 en 4 maar omgekeerd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:44 schreef Brahimov het volgende:
Hmm, dan zit ik iets beter. Maar niet veel...
Ik had niet goed gekekenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt alleen 3 en 4 maar omgekeerd.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dan zit ik iets niet veel beter
Ik heb er nog een plezant gevoel overquote:Einduitslag:
1. Basso
2. Cunego
3. Simoni
4. Savoldelli
5. Honchar
Want?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:47 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb er nog een plezant gevoel over![]()
Basso gaat winnen, Savoldelli trekt die lastige laatste week niet goed in de laatste dagen en zakt naar plaats vier. Juist dat lastige maakt Cunego en Simoni weer sterker waardoor ze het podium oprijden, en Honchar gaat lekker onopvallend naar de vijfde plaats. Voilá, volle fuckin' scorequote:
Ik teken er voor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:02 schreef -skippybal- het volgende:
Basso gaat winnen, Savoldelli trekt die lastige laatste week niet goed in de laatste dagen en zakt naar plaats vier. Juist dat lastige maakt Cunego en Simoni weer sterker waardoor ze het podium oprijden, en Honchar gaat lekker onopvallend naar de vijfde plaats. Voilá, volle fuckin' score!!
Basso --> Kloptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Basso gaat winnen, Savoldelli trekt die lastige laatste week niet goed in de laatste dagen en zakt naar plaats vier. Juist dat lastige maakt Cunego en Simoni weer sterker waardoor ze het podium oprijden, en Honchar gaat lekker onopvallend naar de vijfde plaats. Voilá, volle fuckin' score!!
Welke van de twee?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:46 schreef placebeau het volgende:
tijdrit:
1. Rogers
2. Ullrich
3. Savoldelli
4. Basso
5. Guttierez
Duidelijkquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Basso --> Klopt
Savoldelli --> Kan het nu al niet meer volgen (door allergieaanval, kon slecht ademen).
Cunego --> Klopt
Simoni --> nog even een twijfelgeval.
Wat een zondagse etappe al niet teweeg kan brengen.
| 1 2 3 4 5 6 | 1. Basso 2. Cunego 3. Di Luca 4. Danielson 5. Savoldelli |
Zeker, na gisteren ben ik wel blij met Basso op 1.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit zou nog best wat punten op kunnen leveren, nog even afwachten natuurlijk.
Tevens een TVP om de tijdrit niet te vergeten.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:59 schreef maril het volgende:
rit 11
1 Rogers
2 JulichMcGee Basso
3 (G)honchar
4 Salvoldelli
5 Danielson
Dit is de nieuwe.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:17 schreef Zwansen het volgende:
Giro etappe 11:
1. Rogers
2. Basso
3. Savoldelli
4. Honchar
5. Ullrich
Dit is dus ook mijn nieuwequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:05 schreef Brahimov het volgende:
Potlood prono voor rit 11:
1. Basso
2. Rogers
3. Savoldelli
4. Honchar
5. Cunego Ullrich
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:20 schreef sitting_elfling het volgende:
1.savoldelli 1.Basso
2.savoldelli
3.savoldelli
4.savoldelli
5.savoldelli
![]()
bij nader inzien toch maar basso numero uno omdat savoldelli aangaf dat hij ziek is.
Sportief!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:31 schreef maril het volgende:
Er zijn nog redelijk veel users die McGee in hun prono hebben Let Op! McGgee is uit koers.
Mocht ik ooit het genot van de overwinning proeven/voelen dat wel een met sterke bezetting.quote:
Tijdrit:quote:Op maandag 15 mei 2006 23:49 schreef Falco het volgende:
Tijdrit:
1 Gontsjar
2 Savoldelli
3 Rogers
4 McGee
5 Basso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |