quote:Op maandag 8 mei 2006 09:34 schreef Ericr het volgende:
Mons - Charleroi
1) Petacchi
2) McEwen
3) Pollack
4) Schumacher
5) Forster
nee, had het gewoon druk.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:00 schreef maril het volgende:
er was iets kaduuk geloof ik, want de punten voor Rundum die Henninger.... zijn er ook nog niet.
nee hoor, dat was vorig jaar zo voor de eindstanden van de grote rondes, maar de meesten, waaronder me zelf, waren daar niet meer zo voor te vinden.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er nou nog ergens dubbele punten te halen??
Joechei!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:05 schreef placebeau het volgende:
Uitslag eerste rit in lijn, giro
Wackyduck 11
Slechts twee die wisten dat McEwen zou winnen. Daaraan heeft Wackyduck zijn winst ook te danken.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:51 schreef Gillingham het volgende:
rit 1:
1. mcewen
2. petacchi
3. Bettini
4. Benatti
5. Di Luca
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:18 schreef Gillingham het volgende:
McEwen en Bettini goed, in totaal 12 punten. Heel aardig naar wij dachten.
En dan ook nog een renner voorspellen die niet eens meedoet... :S Haastige voorspellingen hoeven niet slecht uit te pakken.
placebeau, ik wil niet vervelend zijn, maar ik snap hem niet helemaalquote:Op maandag 8 mei 2006 13:05 schreef placebeau het volgende:
Uitslag eerste rit in lijn, giro
Gillingham 8
Hij heeft zelfs 13 punten 4 + 2 + 7quote:Op maandag 8 mei 2006 14:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[..]
[..]
placebeau, ik wil niet vervelend zijn, maar ik snap hem niet helemaal![]()
Daar gaat mijn levenswerk.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs 13 punten 4 + 2 + 7
Ik zag die eerste twee natuurlijk omgekeerd, sorry Wackyduck.
Jammer...quote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef placebeau het volgende:
[..]
nee hoor, dat was vorig jaar zo voor de eindstanden van de grote rondes, maar de meesten, waaronder me zelf, waren daar niet meer zo voor te vinden.
14e al, en dat na een desastreus begin, waar ik na de eerste 2 pronos helemaal onderaan stondquote:Op maandag 8 mei 2006 13:07 schreef placebeau het volgende:
14. Wombcat 70
Nog wel op het podium, zij het gedeeld. Ik had erger verwachtquote:1. BVO 91
2. Gillingham 86
3. komrad 85
3. brahimov 85
5. Bruce117 84
5. rubbereend 84
tijd dus om er vanaf te vallen en plaats te maken voor mijquote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef komrad het volgende:
ik sta samen met brahimov op het onderste treedtje
Wehehe. Bramimov.quote:Op zondag 23 april 2006 17:20 schreef maril het volgende:23/04: Luik-Bastenaken-Luik(Arcee,Womcat,en Bramimov)
Zie het nu ook ,dank je ,kan het alleen niet veranderenquote:
Klopt, 1 van mijn grootste ergernissen op Fok!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:39 schreef maril het volgende:
Zie het nu ook ,dank je ,kan het alleen niet veranderen![]()
Uit een proloog en drie sprints en een ploegentijdrit valt ook niet veel af te leiden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:52 schreef komrad het volgende:
Tijdrit, ik moet ook zeggen dat ik de giro tot nu toe helemaal niet gevolgd heb dus dat is ook lastig.
Rogers maakte op mij een sterke indruk, van datgene wat de RAI liet zien, want Ullrich reed achteraan maar wel in het groepje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
Uit een proloog en drie sprints en een ploegentijdrit valt ook niet veel af te leiden.
Ik heb wel onthouden dat Gonchar moeite had om Rgers en Ullrich te volgen.
Is dat die rit met die rare bergen.?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:30 schreef placebeau het volgende:
Wat ik me afvraag, mss is het leuker om de nu al legendarisch 17de etappe naar de kronplatz te doen ipv de negentiende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |