Terwijl het moet zijn:quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef Nielsch het volgende:
Binnenkort in Goede Tijden, Slechte Tijden:
- Janine lost een kruiswoordpuzzel op
- Jef doet boodschappen
- Laura dweilt de vloer
- Dian leest een boek
- Barbara gaat naar de tandarts
Mensen, het kan toch niet saaier worden dan dit...
Ja, en nu vindt een door de wol geverfd wijf als die snol Patricia hem helemaal het einde in bed.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:49 schreef Canisfire het volgende:
En dan tebedenken dat Bing ontmaagd is door Florien
Bijvoorbeeld ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:26 schreef Perico het volgende:
[..]
Terwijl het moet zijn:
- Ludo geeft 5.000 aan een mannetje in een envelop. "Nog eens hetzelfde als Fischer bij de vissen slaapt".
- Jack maakt van Teluma een vrijstaat zonder god of gebod en rauwe sex en Sjors gaat met de Bond van Brave Zusters binnenvallen en de boel proberen te sluiten. In de strijd valt Sjors en spreekt in de armen van Jack enkele pathetische laatste woorden.
- Bing treft Stange in bed aan met Patricia. "Huhuhuhuhuhuhuh".
- Nina ontvoert haar moeder, begraaft haar levend, zodat zij ook eens meemaakt hoe dat is.
- Barbara gaat naar de tandarts maar moet steeds terugkomen. Robert krijgt argwaan en bevrijdt haar uiteindelijk uit de kelder. Normaal praten kan ze het eerste half jaar niet meer...
Charlie heeft in een ver grijs verleden anorexia gehad.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef Nielsch het volgende:
Oooow wat is Charly een duf/dom kind. Die onnozele blik van haar toen ze hoorde dat je veel gaat aankomen tijdens je zwangerschap.......pfffff...mag zij asjeblieft uit de serie?
Owja...nu je het zegt weet ik dat weer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:52 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Charlie heeft in een ver grijs verleden anorexia gehad.Haar onnozele blik moest ''angst'' uitdrukken.
Ja ik zeg het ook zo vaak voor de grap.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef fleur22 het volgende:
Die kop van Jack toen Anita zei; Ik ben sero-positief.![]()
Alsóf ze dáárover een grapje gaat maken.![]()
Jack dacht: "Dat wil ik ook!"quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef fleur22 het volgende:
Die kop van Jack toen Anita zei; Ik ben sero-positief.![]()
Alsóf ze dáárover een grapje gaat maken.![]()
"Dat maakt toch niet uit lieverd, eerlijk zullen we alles delen!"quote:
Idd, dat gevoel heb ik ook als ik zit te kijkenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef Nielsch het volgende:
Binnenkort in Goede Tijden, Slechte Tijden:
- Janine lost een kruiswoordpuzzel op
- Jef doet boodschappen
- Laura dweilt de vloer
- Dian leest een boek
- Barbara gaat naar de tandarts
Mensen, het kan toch niet saaier worden dan dit...
Dennis koopt een hond voor de afleiding. Een Rottweiler.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:40 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat er nog eens een hele grote pitbull komt die Stud aan flarden scheurt...
"Dat doet ie anders noooooit hooor!"
Ik wacht nog steeds op de dag dat dat gebeurd of laat die oude Aukje-Charlie weer terug komen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef Nielsch het volgende:
Oooow wat is Charly een duf/dom kind. Die onnozele blik van haar toen ze hoorde dat je veel gaat aankomen tijdens je zwangerschap.......pfffff...mag zij asjeblieft uit de serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |