Die 2 kunnen dan ook vast ongezien langs de wallenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Geloofwaardig zeg, ze zien 2 mannen bij de open ramen niet eens.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
ja, je zou je bijna nog gaan storen aan het feit dat de afleveringen van gtst de reclame onderbreken
Super-Bing is toch megagoed?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef fleur22 het volgende:
Ik vind het helemaal niet echt spannend meer..Wat loopt er nu dan? Zo vlak voor de zomerstop?
Behalve de saaie verhaal-lijnen van; dennis, doortje, sjef, patrica, bing, anita, jack blablabla...![]()
Oh oh, de spanning giert van het beeldscherm of die 2 iets krijgen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:29 schreef fleur22 het volgende:
'' We zijn vrienden....'' DUS?!
Nee Bing! Stel eens voor dat het spannend wordt.
![]()
Pff, das toch niet normaal meer hoe slecht GTST dan is??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:42 schreef Frey het volgende:
Het leukste was de lach van Jef in de terugblik![]()
Ik moest zowaar lachen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Goh, het hoogtepunt van de uitzending is "Anders stuur ik je naar de Bermude-driehoek" en die lach.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:41 schreef pberends het volgende:
[..].
Ik hoopte eigenlijk op een rol van die Tim, dat ie opeens achtervolgt wordt door de CIA ofzo.
zelfs een knikkerputje heeft meer diepgang dan gtst op dit momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |