Die 2 kunnen dan ook vast ongezien langs de wallenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Geloofwaardig zeg, ze zien 2 mannen bij de open ramen niet eens.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
ja, je zou je bijna nog gaan storen aan het feit dat de afleveringen van gtst de reclame onderbreken
Super-Bing is toch megagoed?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef fleur22 het volgende:
Ik vind het helemaal niet echt spannend meer..Wat loopt er nu dan? Zo vlak voor de zomerstop?
Behalve de saaie verhaal-lijnen van; dennis, doortje, sjef, patrica, bing, anita, jack blablabla...![]()
Oh oh, de spanning giert van het beeldscherm of die 2 iets krijgen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:29 schreef fleur22 het volgende:
'' We zijn vrienden....'' DUS?!
Nee Bing! Stel eens voor dat het spannend wordt.
![]()
Pff, das toch niet normaal meer hoe slecht GTST dan is??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:42 schreef Frey het volgende:
Het leukste was de lach van Jef in de terugblik![]()
Ik moest zowaar lachen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Goh, het hoogtepunt van de uitzending is "Anders stuur ik je naar de Bermude-driehoek" en die lach.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zou leuk zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:41 schreef pberends het volgende:
[..].
Ik hoopte eigenlijk op een rol van die Tim, dat ie opeens achtervolgt wordt door de CIA ofzo.
zelfs een knikkerputje heeft meer diepgang dan gtst op dit momentquote:
van mij mogen ze best emigrerenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:39 schreef fleur22 het volgende:
Laten Sjef en Doortje alsjeblieft wel op huwelijksreis gaan..![]()
Ludo is de laatste tijd juist te veel in beeld met on nodige en saaie dingen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:39 schreef fleur22 het volgende:
Ludo moet meer in beeld!!
Janine ook.
En NIck en Charlie.....en de rest er een beetje omheen. Dian is ook wel leuk..
Maar jee...wat saai is het nu.![]()
Laten Sjef en Doortje alsjeblieft wel op huwelijksreis gaan..![]()
Idd, die akido-lessenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ludo is de laatste tijd juist te veel in beeld met on nodige en saaie dingen.
Wat een babes zegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:12 schreef Canisfire het volgende:
http://www.spitsnet.nl/ac(...)iest_verkiezing.html
Carolien in de FHM ^^
Ik vond de cliff anders wel boeiend. Bing en Patricia die gingen zoenen terwijl ze beide...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:25 schreef DaMart het volgende:
Zoals ik vorige week al eens zei: volgens mij loopt GTST gewoon ten einde. Ze kunnen blijkbaar geen interessante verhaallijnen meer bedenken, waardoor het een beetje een saaie bedoening is geworden. Tja, en als de originaliteit dood is, dan kun je maar beter stoppen, nu dat met nog een beetje waardigheid kan... of gewoon eens nieuwe schrijvers aanstellen, die wel met leuke verhaallijnen kunnen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moet nu toch niet veel gekker worden.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:51 schreef Frey het volgende:
Binnenkort keert Vito weer terug:Het is te hopen dat daar nog wat mee gedaan wordt...Charlie die ontvoerd wordt en ergens in een achterafhutje haar kind op de wereld moet zetten zonder hulp, Nick die volledig doorslaat en Vito van kant maakt....Charlie die zonder kind wordt vrijgelaten. Zoon van Charlie en Nick wordt vervolgens als kleine mafioso opgevoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:40 schreef Canisfire het volgende:
Maar dat gedoe met bing had spannend kunnen zijn als die Patrica maar eerst boeiend werd gemaakt door de schrijvers.
Ja. En tijdens zijn opvoeding is hem wijsgemaakt dat zijn ouders hem na zijn geboorte gedumpt hebben zodat hij na 5 seizoenen als een 18-jarige wraak gaat nemen op Charly en Nick.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Het is te hopen dat daar nog wat mee gedaan wordt...Charlie die ontvoerd wordt en ergens in een achterafhutje haar kind op de wereld moet zetten zonder hulp, Nick die volledig doorslaat en Vito van kant maakt....Charlie die zonder kind wordt vrijgelaten. Zoon van Charlie en Nick wordt vervolgens als kleine mafioso opgevoed.
Behalve dat ze een rotkop geeft en een gluiperige uitdrukking. Dus niemand trapt in haar. Bah.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:53 schreef pberends het volgende:
[..]. Groot gelijk inderdaad, ik voelde totaal geen spanning bij die scene omdat ik die Patricia helemaal niet ken. Ze's nog veel te vroeg in de serie zodat de kijker nog geen reet om haar geeft.
dat concept hebben we al eens gehad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja. En tijdens zijn opvoeding is hem wijsgemaakt dat zijn ouders hem na zijn geboorte gedumpt hebben zodat hij na 5 seizoenen als een 18-jarige wraak gaat nemen op Charly en Nick.
daar zou ik niet mee tot volgend seizoen wachten, nog een paar weken en het is vakantiestopquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:01 schreef Beaudien het volgende:
Als het volgend seizoen niet leuker wordt, ga ik lekker skaten om die tijd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |