Snap sowieso niet waarom Fiorentina en Lazio genoemd worden....het heeft weinig zin om mensen om te kopen als je dan nog niks wintquote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De aanklachten tegen de clubs zijn niet allemaal even sterk/lang.
Media verwacht de volgende eisen op basis van de aanklachten:
Juve --> Serie C
Lazio --> Serie B
Fiorentina --> Serie B
Milan --> Puntenaftrek
Milan wel, maar voor de rest vind ik de evt. straffen toch niet mals!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De aanklachten tegen de clubs zijn niet allemaal even sterk/lang.
Media verwacht de volgende eisen op basis van de aanklachten:
Juve --> Serie C
Lazio --> Serie B
Fiorentina --> Serie B
Milan --> Puntenaftrek
Tuurlijk zal dat de doodsteek zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:02 schreef PyTh het volgende:
Zal mij benieuwen of Juve echt terug gezet gaat worden naar de Serie C, geloof er eigenlijk weinig van.
Mocht het wel zo zijn zal dit denk ik de doodsteek zijn gezien de club ook flink in de schulden zit.
Dat vraag ik me af.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
Geen hond die juve dan nog wil sponsoren, dus ze kunnen hun spelers niet betalen.
Ik heb het gevoel ook maar alle ogen zijn nu wel gericht op Italië iedereen verwacht dit maal wel sanctie's persoonlijk denk ik ook dat ze het bij een forse boete houden en een voorwaardelijk punten aftrek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb steeds meer het gevoel dat het met een sisser af gaat lopen. Samen staan de clubs denk ik wel sterk.
Idd jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:56 schreef zjroentje het volgende:
Ik denk juist wel dat Juve iig naar de Serie B gaat. Zoniet, dan maken de Italianen zich echt compleet belachelijk.
Exactly, jij snapt hoe het in Italie werktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Juve naar de Serie C gaat, gaan Lazio en Viola naar B. Gaat Juve naar B, krijgen Viola en lazio alleen puntenaftrek.
Ze hebben net een dik contract met SKY weer afgesloten. En een grote club in de Serie C krijgt dan een contract ten waarde van de begroting van alle andere 17 clubs bij elkaar (Zie Genoa en Napoli afgelopen seizoen)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:27 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk zal dat de doodsteek zijn.
Geen hond die juve dan nog wil sponsoren, dus ze kunnen hun spelers niet betalen.
+ dat die spelers wss niet in de serie c willen voetballen
Natuurlijk, maar ik probeer er maar mee aan te geven dat terugzakken in de italiaanse regionen niet per se noodlottig hoeft te zinnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:07 schreef twi het volgende:
Fiorentina is failliet verklaard en heeft met een aangepaste naam opnieuw moeten beginnen. Dat is wat anders natuurlijk dan dit.
Dan is Napoli natuurlijk nog een goed voorbeeld, hoewel die er nog niet helemaal zijn. Al zit San Paolo meestal wel net iets voller dan delle Alpi. Aan de andere kant heeft ook Juve genoeg naam om uit zo'n crisis te komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:07 schreef twi het volgende:
Fiorentina is failliet verklaard en heeft met een aangepaste naam opnieuw moeten beginnen. Dat is wat anders natuurlijk dan dit.
Gazetta.it meldt het...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:10 schreef Superheld het volgende:
Melden italiaanse media eigenlijk al wat of heeft VP iets uit de duim gezogen?
Als de gazetta op haar site er melding van maakt, vind ik het betrouwbaar genoeg...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:15 schreef Gelderland het volgende:
tja of 't betrouwbaar is
Dit stukje is een losse en veel te definitieve interpretatie van wat er op de website van Gazetta Dello Sport staat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:10 schreef Superheld het volgende:
Melden italiaanse media eigenlijk al wat of heeft VP iets uit de duim gezogen?
Staat hier niet zoiets van: het is de vraag of de titel nog naar inter gaat of niemandquote:E con essa anche il diritto, tutto suo e non della Caf, di stabilire se lo scudetto 2005-2006 dovrā essere assegnato o non assegnato. O Inter, o nessuno.
5 dagen tot het megaproces?quote:quando ne mancano ancora 5 all’inizio del megaprocesso
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel sterspelers er blijven. Normaliter zou Juve zou weer bovenaan staan in de serie B, maar als bijna iedereen zou vertrekken dan wordt de kwaliteit in het team al een stuk minder en dan is het nog maar zien hoe zij het doen in de serie B.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:20 schreef Trancelocator het volgende:
Maar ja, na een jaartje zijn die boefjes weer terug op het hoogste niveau, toch?
Voetbalprimeur is dus wat voorbarig.quote:Here as it could end after the processes: Milan penalized but in Champions, Fiorentina in Uefa with Palermo and Livorno, Lazio in To but without Europe, Rome and Chievo in Champions Moggi to the telephone, Juve in large troubles.
Het is denk ik wishful thinking om te denken dat Juventus niet over 2 a 3 jaar gewoon weer CL speelt, denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel sterspelers er blijven. Normaliter zou Juve zou weer bovenaan staan in de serie B, maar als bijna iedereen zou vertrekken dan wordt de kwaliteit in het team al een stuk minder en dan is het nog maar zien hoe zij het doen in de serie B.
Klopt, maar er zijn denk ik wel weer genoeg goede spelers die naar Juventus willen. We zien het wel, laat ze maar lekker verpieteren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel sterspelers er blijven. Normaliter zou Juve zou weer bovenaan staan in de serie B, maar als bijna iedereen zou vertrekken dan wordt de kwaliteit in het team al een stuk minder en dan is het nog maar zien hoe zij het doen in de serie B.
Leek mij ook, zoals ik hierboven al typte lijkt het me allemaal veel te snel gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:28 schreef mbn het volgende:
Volgens mij wordt in het artikel gespeculeerd over het komende proces en gaat het niet om een formele straf of zelfs aanklacht. Het artikel vertaald via babblefish begint met:
[..]
Voetbalprimeur is dus wat voorbarig.
Dat is waar. Maar oa speelt de financiele situatie dus mee. Ik vraag mij dan ook af hoe het zit met de contracten van de spelers. Stel je bent een sterspeler, binnengehaald voor 20 miljoen voor zeg 3 jaar. Je bent er nu 1 jaar en je wil nu weg want je wist niets van die vuile truukjes die jou niet aanstaan. Mag de speler nu transfervrij weg? Het zou mij redelijk lijken als de speler transfervrij weg mag bij een club die gewoonweg fraude pleegt, activiteiten die hun invloed hebben op de baan van de speler. Invloeden waar de speler zelf geen invloed op heeft. In dat geval zou Juve bij sommige spelers voor flink wat geld de boot in gaan gezien de transfersommen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:28 schreef twi het volgende:
[..]
Het is denk ik wishful thinking om te denken dat Juventus niet over 2 a 3 jaar gewoon weer CL speelt, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |