Natuurlijk, maar ik probeer er maar mee aan te geven dat terugzakken in de italiaanse regionen niet per se noodlottig hoeft te zinnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:07 schreef twi het volgende:
Fiorentina is failliet verklaard en heeft met een aangepaste naam opnieuw moeten beginnen. Dat is wat anders natuurlijk dan dit.
Dan is Napoli natuurlijk nog een goed voorbeeld, hoewel die er nog niet helemaal zijn. Al zit San Paolo meestal wel net iets voller dan delle Alpi. Aan de andere kant heeft ook Juve genoeg naam om uit zo'n crisis te komen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:07 schreef twi het volgende:
Fiorentina is failliet verklaard en heeft met een aangepaste naam opnieuw moeten beginnen. Dat is wat anders natuurlijk dan dit.
Gazetta.it meldt het...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:10 schreef Superheld het volgende:
Melden italiaanse media eigenlijk al wat of heeft VP iets uit de duim gezogen?
Als de gazetta op haar site er melding van maakt, vind ik het betrouwbaar genoeg...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:15 schreef Gelderland het volgende:
tja of 't betrouwbaar is
Dit stukje is een losse en veel te definitieve interpretatie van wat er op de website van Gazetta Dello Sport staat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:10 schreef Superheld het volgende:
Melden italiaanse media eigenlijk al wat of heeft VP iets uit de duim gezogen?
Staat hier niet zoiets van: het is de vraag of de titel nog naar inter gaat of niemandquote:E con essa anche il diritto, tutto suo e non della Caf, di stabilire se lo scudetto 2005-2006 dovrà essere assegnato o non assegnato. O Inter, o nessuno.
5 dagen tot het megaproces?quote:quando ne mancano ancora 5 all’inizio del megaprocesso
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel sterspelers er blijven. Normaliter zou Juve zou weer bovenaan staan in de serie B, maar als bijna iedereen zou vertrekken dan wordt de kwaliteit in het team al een stuk minder en dan is het nog maar zien hoe zij het doen in de serie B.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:20 schreef Trancelocator het volgende:
Maar ja, na een jaartje zijn die boefjes weer terug op het hoogste niveau, toch?
Voetbalprimeur is dus wat voorbarig.quote:Here as it could end after the processes: Milan penalized but in Champions, Fiorentina in Uefa with Palermo and Livorno, Lazio in To but without Europe, Rome and Chievo in Champions Moggi to the telephone, Juve in large troubles.
Het is denk ik wishful thinking om te denken dat Juventus niet over 2 a 3 jaar gewoon weer CL speelt, denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel sterspelers er blijven. Normaliter zou Juve zou weer bovenaan staan in de serie B, maar als bijna iedereen zou vertrekken dan wordt de kwaliteit in het team al een stuk minder en dan is het nog maar zien hoe zij het doen in de serie B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |