Vreselijk die Hardcore Holland Kneus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Jasza het volgende:
Die gast gaat lekker naar een chickie zitten gelijk
Die jongen kwam dan ook nog eens uit een voor Staphorstse begrippen behoorlijk liberaal gezinquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt heel leuk. Vooral met dit soort figuren.
Mooiste die mij nog bijstaat is een ruil met iemand uit Staphorst/Urk naar een superliberaal gezin in Haarlem.
Hij heeft een kind en is verslaafd geweest aan drugs. Me dunkt dat je dan recht van spreken hebt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:04 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vreselijk die Hardcore Holland Kneus.
Praat ofdat die alles al heeft meegemaakt met ze 18 jaar
En dan later gek opkijken wanneer zo'n kind ook het slechte pad opgaat.![]()
En hij wilde de kinderen afmakenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
"Die had kanker en dat was hem naar zijn hoofd gestegen."
Is toch ook zoquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:Dat kak-zusje: Zij is niet zoals ons soort mensen.
Ja, dat is ook wel zo, maar zoals het eruit kwam, ik vond het een beetje uit de hoogte.quote:
Mja, zo'n hockeyfeest tegenover een gemiddeld multicultureel/allochtoon feest zijn gewoon twee hele andere werelden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, maar zoals het eruit kwam, ik vond het een beetje uit de hoogte.
Het kaaskop heb ik niet gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |