Ik noem ook niet voor niets australiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een soort van Meritomigratie dus.
Ja, dat zouden we kunnen doen.
Het probleem is eerder dat door het linkse beleid mensen die echt wat kunnen en zouden bijdragen liever naar Australie, VS of Canada vertrekken.quote:Maar het is niet in het Nut&Belang van Links om dit te doen. Dat heeft immers behoefte aan massa's van kansarme, hulpbehoevende&verellendete mensen. Die krijgen we op deze manier dus juist niet binnen!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:34 schreef nikk het volgende:
[..]
Knap hoor, op basis van een uitspraak alle details van een zaak weten te herleiden.
Het is ook niet nodig om alle details te weten. Lees jij de posts, die je quote wel eens?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:34 schreef nikk het volgende:
[..]
Knap hoor, op basis van een uitspraak alle details van een zaak weten te herleiden.
Over welk links beleid heb je het toch? Er is al bijna een decennium geen links beleid meer op dit punt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik noem ook niet voor niets australie
[..]
Het probleem is eerder dat door het linkse beleid mensen die echt wat kunnen en zouden bijdragen liever naar Australie, VS of Canada vertrekken.
Door het linkse beleid trek je juist de kanslozen sterker aan. Mensen die wel hun eigen positie verbeteren door migratie naar europa maar niet echt veel bijdragen aan de welvaard.
Als ik kijk in mijn eigen familie of vriendenkring zijn daar veel migranten en 2e en 3e generatie bij. Maar het zijn allemaal mensen die wat op wilden bouwen. Echter, je moet mensen ook de kans geven dat als ze wat op bouwen dat te behouden. Dat is niet wat links wil, die willen dat mensen die wat opbouwen en risico´s nemen daarvoor extra belast moeten worden (bestraft dus eigenlijk)
Geen onzin. Ongelijke gevallen moet je ongelijk beoordelen. Ofwel enkel gelijksoortige zaken kan je met elkaar vergelijken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Het gaat allemaal over hetzelfde principe volgens Verdonk. "Je mag niet liegen".
Ach ja, het past niet in je straatje dus het is zinloos.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten ipv met zinloze one-liners.
![]()
Kerel, in rechtzaken is het juist nodig alle details te weten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is ook niet nodig om alle details te weten. Lees jij de posts, die je quote wel eens?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Door het linkse beleid trek je juist de kanslozen sterker aan. Mensen die wel hun eigen positie verbeteren door migratie naar europa maar niet echt veel bijdragen aan de welvaard.
Dat liegen is een algemene regel, ook voor ongelijke gevallen. Net als dat je op sommige wegen niet harder dan 80 mag rijden, ook al is het nacht, ben je zwanger of heb je haast.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Geen onzin. Ongelijke gevallen moet je ongelijk beoordelen. Ofwel enkel gelijksoortige zaken kan je met elkaar vergelijken.
Ook Verdonk er niet bijhalen, want zij was ten tijde van de asielaanvraag van AHA niet verantwoordelijk voor de gang van zaken op dat departement. Bovendien wordt een onderzoek danwel een gerchtelijke procedure bepleit en daarin heeft de rechter het eindoordeel.
Oké, we hebben ook de discretionaire bevoegdheid van de minister...![]()
Wat een tegeltjes gelulquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat liegen is een algemene regel, ook voor ongelijke gevallen. Net als dat je op sommige wegen niet harder dan 80 mag rijden, ook al is het nacht, ben je zwanger of heb je haast.
Tot nu toe heeft ze de samenleving alleen veel geld, onrust en een goede cineast gekost. Van dat geld kun je 100 Taïda's eind-examen laten doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:22 schreef pomtiedom het volgende:
Ayaan heeft bewezen nut in de samenleving gehad.
Ik weet niet of het niet in mijn straatje past want de inhoudsloosheid van jouw posts maakt het onmogelijk om te duiden wat jouw mening is. Wat bedoel je met calimero en met die details? Het gaat om jurispredentie en wetten en mij lijkt dat vrij helder. Als dat niet zo is moet je het maar uitleggen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach ja, het past niet in je straatje dus het is zinloos.
Als de Hoge raad stelt, dat bij identiteits fraude bij aan vraag van naturalisatie je nationaliteit kan worden ontnomen, vind ik genoeg reden om het te onderzoeken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Kerel, in rechtzaken is het juist nodig alle details te weten.
Edoch zijn er wel zeker uitzonderingen voor zwangere vrouwen! Zoals een vrijstelling tot het dragen van de autogordel vanaf de zesde maand!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat liegen is een algemene regel, ook voor ongelijke gevallen. Net als dat je op sommige wegen niet harder dan 80 mag rijden, ook al is het nacht, ben je zwanger of heb je haast.
Nee, ik vergelijk de werking van wetten en regels - dat is nu juist waar Verdonk zo op hamert, dat er niet telkens uitzonderingen gemaakt moeten worden en dat regels regels zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:40 schreef damian5700 het volgende:
En dan nog vergelijk je nu de maximumsnelheid op autosnelwegen met het publieke geheim van AHA.
Er is wel een groot verschil als je het met een brommer doet, of met een auto.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Lezen zieke pruttel, ik heb het niet over asielprincipes, ik heb het over migratiebeleid. Asielverlening en Migratiebeleid zijn twee verschillende zaken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Over welk links beleid heb je het toch? Er is al bijna een decennium geen links beleid meer op dit punt.
Zo'n onzin om dit in links en rechts te verdelen.
Voor de rest ben ik het totaal oneens met je Darwinistische asielprincipes. Het gaat niet aan louter de sterken binnen te halen.
Alleen als je een brief van een arts bij je hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Edoch zijn er wel zeker uitzonderingen voor zwangere vrouwen! Zoals een vrijstelling tot het dragen van de autogordel vanaf de zesde maand!![]()
Nogmaals, zolang we nog niets weten van de details van de zaak is het zinloos te praten van jurisprudentie en/of wetten. Een niet onbelangrijk detail bijvoorbeeld, had het Iraakse gezin een dubbele nationaliteit?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat om jurispredentie en wetten en mij lijkt dat vrij helder. Als dat niet zo is moet je het maar uitleggen.
Oh, je zat gewoon in het verkeerde topic mein schwanzjenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lezen zieke pruttel, ik heb het niet over asielprincipes, ik heb het over migratiebeleid. Asielverlening en Migratiebeleid zijn twee verschillende zaken.
Die opmerking maakte ik niet vanwege het ontbreken van argumenten, maar enkel jou erop te wijzen dat ik jouw tegenargumenten los zand, kul en apekool vind. Je gaat niet eens inhoudelijk op mijn argumenten in en probeert het met een scheve vergelijking te pareren.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:42 schreef Knarf het volgende:
[..]
Er is wel een groot verschil als je het met een brommer doet, of met een auto.
Hirsi is Nederlandse, Taida niet.
Jammer dat je afhaakt. Mijn argumenten snijden hout en jij lult je vast. Het klopt doodleuk niet wat je zegt en dan ga je een beetje semi-schelden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Die opmerking maakte ik niet vanwege het ontbreken van argumenten, maar enkel jou erop te wijzen dat ik jouw tegenargumenten los zand, kul en apekool vind. Je gaat niet eens inhoudelijk op mijn argumenten in en probeert het met een scheve vergelijking te pareren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |