abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38199762
Ik vraag me af of ik zo'n bocht van 270' zou kunnen maken in een FlightSim van een 757, met mijn 0 ervaring.

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Of onderschat ik het nou zo erg?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_38200685
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:48 schreef klez het volgende:

[..]
. Dat is nog heel wat anders dan dat de officiële theorie pertinente leugens of fantasieen bevat, zoals dat tot nu toe bij elke complottheorie die ik gelezen heb wél het geval is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leugen

De officiele versie vertelt slechts de halve waarheid, Able Danger, Boijnka b.v. zijn gemakshalve maar uit dit rapport gehaald. Ook de handel met voorkennis was voor de onderzoekers het onderzoeken niet waard.
Maar je hebt gelijk hoor, iets niet vertellen of maar half is per definitie geen liegen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 25 mei 2006 @ 18:05:17 #203
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_38205177
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Leugen

De officiele versie vertelt slechts de halve waarheid, Able Danger, Boijnka b.v. zijn gemakshalve maar uit dit rapport gehaald. Ook de handel met voorkennis was voor de onderzoekers het onderzoeken niet waard.
Maar je hebt gelijk hoor, iets niet vertellen of maar half is per definitie geen liegen.
Dat kan ook zorgvuldigheid zijn. Het is niet voor niets dat zoveel serieuze media lacherig doen over de complottheorieen. Beschuldigingen en/of theorieen dienen gelukkig aan nogal wat criteria te voldoen om serieus genomen te worden; of de officiele theorie daaraan voldoet zou ik niet zonder twijfel durven te beweren. De complottheorieen in ieder geval zeker niet, dat weet ik wel.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_38206712
Kom op zeg , we weten toch dat de US government onderdelen heeft die zich bezig houden met propaganda en het 'lekken'van valse informatie naar de pers. Dit is een keihard feit !!!
En sinds wanneer zijn regeringen betrouwbaar ?

De neo-conservatieven in de VS hebben bovendien grote tv-stations in de VS opgekocht waardoor de berichtgeving nog eenzijdiger is geworden.

Er is ook serieuze media die het officiële verhaal ernstig in twijfel trekt .

Velen gooien die personen die de officiële versie in twijfel trekken op één hoop ! dat klopt gewoon niet .
pi_38206775
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:05 schreef klez het volgende:

[..]

Dat kan ook zorgvuldigheid zijn. Het is niet voor niets dat zoveel serieuze media lacherig doen over de complottheorieen. Beschuldigingen en/of theorieen dienen gelukkig aan nogal wat criteria te voldoen om serieus genomen te worden; of de officiele theorie daaraan voldoet zou ik niet zonder twijfel durven te beweren. De complottheorieen in ieder geval zeker niet, dat weet ik wel.
Het was zogvuldig geweest, als i.i.g. Able Danger wel in de officiele versie vermeld werd.

Serieuze media? Zoals FOX, CBS, ABC ed?
Zijn deze zenders m.b.t 9-11 net zo serieus en objectief als m.b.t de oorlog in IRAK?
Wat het Pentagon/ Witte huis ze ook voert, zij brengen het, controle ho maar..
Die noem jij serieus? Ze zijn i.i.g NIET onafhankelijk.

Ik weet alleen zeker dat ik de officiele versie NIET serieus neem, en wat de zgn serieuze media hiervan vindt is niet van invloed op mijn mening.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:14:16 #206
70154 klez
pi_38207531
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:51 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het was zogvuldig geweest, als i.i.g. Able Danger wel in de officiele versie vermeld werd.

Zijn deze zenders m.b.t 9-11 net zo serieus en objectief als m.b.t de oorlog in IRAK?
Ik daag je uit een serieuze krant - Washington Post, NRC etc te vinden die gelooft in een 9-11 conspiracy door de Amerikaanse overheid, anders dan een "coverup of incompetence". Zitten allemaal bij Busj in het complot zeker...
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:14:54 #207
70154 klez
pi_38207550
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:14 schreef klez het volgende:

[..]

Ik daag je uit een serieuze krant - Washington Post, NRC etc te vinden die gelooft in een 9-11 conspiracy door de Amerikaanse overheid, anders dan een "coverup of incompetence". Zitten allemaal bij Busj in het complot zeker...
Liefst niet de "Indian Times" noemen svp.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:19:27 #208
70154 klez
pi_38207692
Hoe zou het komen dat Michael Moore hier nog geen propagandistisch werkje van gemaakt heeft, btw?
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:25:53 #209
40566 Ericr
Livewrong
pi_38207879
Inderdaad erg makkelijk om alle USA media als niet kritisch af te schrijven. De New York Times bijvoorbeeld is een kwaliteitskrant die zeker kritisch kan zijn.

New York media is zeker niet op de hand van Bush en co, van oudsher een Democratisch bolwerk. Mocht er dan aan de officiele lezing niet veel kloppen dan was dat zeker in de serieuze media uit New York naar voren gekomen. Des te meer omdat 9/11 grotendeels een New Yorkse aangelegenheid is.
pi_38207924
Dus je geloofd wel dat er sprake is van een cover-up ?
pi_38208001
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:19 schreef klez het volgende:
Hoe zou het komen dat Michael Moore hier nog geen propagandistisch werkje van gemaakt heeft, btw?
Hij heeft wel enkele zaken aan de orde gesteld, zoals een (mogelijke) band met de familie van Osama en dergelijke en heeft ook kritische vraagtekens gezet bij de gang van zaken inzake de aanslagen en voornamelijk de aanloop daarvan. Maar hij slaagt er in om niet meteen door te slaan met de meest vreemde theorieen, iets wat bijdraagt aan zijn geloofwaardigheid.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_38208071
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:14 schreef klez het volgende:

[..]

Liefst niet de "Indian Times" noemen svp.
Wellicht kan je dit overzicht even doorlezen:
http://www.cooperativeres(...)?project=911_project
Een overzicht compleet gebaseerd op berichten uit 'serieuze' kranten.
Knap dat je hierna nog kunt beweren dat er van een 'complot' geen sprake is: Maar jij kunt het klez, dat weet ik zeker.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_38208349
@Ericr: Natuurlijk is er ook goede media in de VS , dat is het punt niet . De regering daar is het probleem ,die verstrekken valse informatie of te weinig informatie. Deze bewering is goed te onderbouwen ook. BBC reportage 'Why we fight' gezien ? Ooit gehoord van het OSI?
quote:
The Office of Strategic Influence, or OSI, was a department created by the United States Department of Defense on October 30, 2001, to support the War on Terrorism through psychological operations in targeted countries.
The OSI would have been a center for the creation of propaganda materials, for the stated purpose of misleading enemy forces or foreign civilian populations.
pi_38208421
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:25 schreef Ericr het volgende:
Inderdaad erg makkelijk om alle USA media als niet kritisch af te schrijven. De New York Times bijvoorbeeld is een kwaliteitskrant die zeker kritisch kan zijn.

New York media is zeker niet op de hand van Bush en co, van oudsher een Democratisch bolwerk. Mocht er dan aan de officiele lezing niet veel kloppen dan was dat zeker in de serieuze media uit New York naar voren gekomen. Des te meer omdat 9/11 grotendeels een New Yorkse aangelegenheid is.
Jammer dat je niet inziet dat de democraten geen haar beter zijn dan de republikeinen:
Bill Clinton was bijvoorbeeld ook betrokken bij Iran-Contra om een voorbeeld te noemen en de regering Clinton steunde Al Qaeda in de Balkan-oorlog.

Maar ehhh. Hoe zit het nou met de financiering van de aanslagen Ericr ? Welk verhaal geloof je: Het Officiele ?
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
pi_38208557
Maar ook volgens die timeline website is er dus een vliegtuig in het Pentagon gecrashed. Iets wat andere sites weer afwijzen.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:45:59 #216
70154 klez
pi_38208577
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:39 schreef atmosphere1 het volgende:
@Ericr: Natuurlijk is er ook goede media in de VS , dat is het punt niet . De regering daar is het probleem ,die verstrekken valse informatie of te weinig informatie. Deze bewering is goed te onderbouwen ook. BBC reportage 'Why we fight' gezien ? Ooit gehoord van het OSI?
[..]
Zo gaat dat elke keer; eerst wat roepen en vervolgens nuanceren. Dan weer wat informatie op eigen niet te verifieren wijze aan elkaar knopen en de lucht bezwangeren met suggesties die je niet hard kan maken.
Daar kunnen de Neocons nog wat van leren, van dit soort media-oorlogsvoering. Maar serieuze mensen trappen daar niet in, gelukkig.
Vandaar dat je in serieuze media niet leest dat Bush achter 911 zit...
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:53:34 #217
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38208862
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:51 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik weet alleen zeker dat ik de officiele versie NIET serieus neem, en wat de zgn serieuze media hiervan vindt is niet van invloed op mijn mening.
De algehele media in de VS is in zaken als irak idd niet echt onnafhankelijk. Echter wat jij doet is uit de afhankelijkheid van die bronnen een bevesiging halen dat je bronnen ok zijn. Lijkt me een vreemde redenatie.

Valt me op dat mensen die niet geloven in de conspiracy theories worden aangesproken alsof ze het hele beleid van bush en co verdedigen. Schijnbaar is het niet mogelijk om en kritisch tegen bush te zijn en kritisch tegen conspiracy zonder in 1 van de kampen geduwd te worden.

Bush die zogenaamd democratie wil brengen is zo hypocriet als het maar kan inzak azerbeidjan. Maar ik ben nog lang niet overtuigd door conspiracy dat een theory waar is als ze hun eigen theory natuurkundig niet kunnen onderbouwen. EN daar begint wat mij betreft de geloofwaardigheid van een theory.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_38208867
@ 6833 288 : Daar ben ik het dan weer niet mee eens . De huidige regering is van een heel andere aard als de voorgaande !!

Ik raad gelovers van het officiële verhaal aan deze aflevering van buitenhof eens te bekijken waarin een zeer deskundige hoogleraar aan het woord is. Deze man heeft zich al lang bewezen als het gaat om het inschatten van de bedoelingen van regeringen.
Hij is een echte VS liefhebber die geen anti-amerikanisme verweten kan worden . zijn verhaal over de VS regering liegt er echter niet om .

http://66.249.93.104/search?q=cache:LFslq4re-SAJ:www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/23683375/items/24311294/+karel+van+wolferen+buitenhof&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1
pi_38208875
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef klez het volgende:

[..]

Ik denk dat bijna geen enkele krant of nieuwszender die mogelijkheid onbenut zou laten.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:55:28 #220
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38208910
quote:

[..]

Zo gaat dat elke keer; eerst wat roepen en vervolgens nuanceren. Dan weer wat informatie op eigen niet te verifieren wijze aan elkaar knopen en de lucht bezwangeren met suggesties die je niet hard kan maken.
Daar kunnen de Neocons nog wat van leren, van dit soort media-oorlogsvoering. Maar serieuze mensen trappen daar niet in, gelukkig.
Ik denk dat de media aardig goed woordt beheerst door de regering. Anders dan vroeger en niet meer met censuur. De regring kan de media aardig sturen, maar er zullen altijd onafhankelijk journalisten zijn die dingen tot op de bodem uitzoek als Woodward en Friedman.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_38209012
quote:

[..]

welke suggesties kan ik niet hard maken dan ??

Ik zou eerst de informatie die ik geef maar eens goed bekijken en daarna pas oordelen !
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:00:32 #222
70154 klez
pi_38209051
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:55 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik denk dat de media aardig goed woordt beheerst door de regering. Anders dan vroeger en niet meer met censuur. De regring kan de media aardig sturen, maar er zullen altijd onafhankelijk journalisten zijn die dingen tot op de bodem uitzoek als Woodward en Friedman.
Zie de post boven je. Als er een serieus complot is, dan zou men daar bovenop duiken.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:04:55 #223
70154 klez
pi_38209192
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:59 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

welke suggesties kan ik niet hard maken dan ??

Ik zou eerst de informatie die ik geef maar eens goed bekijken en daarna pas oordelen !
Nee. Dat heb ik al zo vaak gedaan. Elke keer weer blijkt dat alleen maar door de eigen uitleg die sites of lezers aan "feiten" geven, een complot door de Bush regering tot leven kan komen.

Er zijn genoeg serieuze analyses die aangeven dat een complot van deze omvang onmogelijk op te zetten is (zeker door de incompetente Bush regering) en die bovendien aangeven dat er heel veel wel te bewijzen feiten zijn die in tegenspraak zijn met een dergelijk complot.
pi_38209199
Bovendien kun je het de media ook echt niet kwalijk nemen, ook al is de media van tegenwoordig niet meer zo serieus te nemen als 'vroeger' ze behoren natuurlijk wel 100% verifieerbare feiten/bronnen te hebben. En als je het als respectabel dagblad/nieuwsrubriek over zoiets hebt als de aanslagen van 9-11 moet je ook wel met verdomde goede bronnen komen, dat lijkt me vanzelfsprekend.
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:06:30 #225
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38209244
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef klez het volgende:

[..]

Zie de post boven je. Als er een serieus complot is, dan zou men daar bovenop duiken.
Zeker.
Nu wordt geprobeerd om Bush en co hen fouten om te buigen in een bewuste aanslag.

Laat een mooie column van friedman gelezen. Niet specifiek gerelateerd aan 9-11 maar aan de incompetentie van Bush en eigenlijk ook het volk. Waarom protesteert er, buiten wat democraten, bijna niemand tegen de benoemingen die Bush doet. De meeste die in het nieuws komen kunnen nog wel. Maar voormalig cia directeur goss bijvoorbeeld stelde weer een goede vriend aan die een aantal afdelingen drastisch op de schop nam. En dat zo deed dat een heleboel ervaren cia mensen zijn opgestapt uit onvrede.
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')