http://nl.wikipedia.org/wiki/Leugenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:48 schreef klez het volgende:
[..]
. Dat is nog heel wat anders dan dat de officiële theorie pertinente leugens of fantasieen bevat, zoals dat tot nu toe bij elke complottheorie die ik gelezen heb wél het geval is.
Dat kan ook zorgvuldigheid zijn. Het is niet voor niets dat zoveel serieuze media lacherig doen over de complottheorieen. Beschuldigingen en/of theorieen dienen gelukkig aan nogal wat criteria te voldoen om serieus genomen te worden; of de officiele theorie daaraan voldoet zou ik niet zonder twijfel durven te beweren. De complottheorieen in ieder geval zeker niet, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leugen
De officiele versie vertelt slechts de halve waarheid, Able Danger, Boijnka b.v. zijn gemakshalve maar uit dit rapport gehaald. Ook de handel met voorkennis was voor de onderzoekers het onderzoeken niet waard.
Maar je hebt gelijk hoor, iets niet vertellen of maar half is per definitie geen liegen.
Het was zogvuldig geweest, als i.i.g. Able Danger wel in de officiele versie vermeld werd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:05 schreef klez het volgende:
[..]
Dat kan ook zorgvuldigheid zijn. Het is niet voor niets dat zoveel serieuze media lacherig doen over de complottheorieen. Beschuldigingen en/of theorieen dienen gelukkig aan nogal wat criteria te voldoen om serieus genomen te worden; of de officiele theorie daaraan voldoet zou ik niet zonder twijfel durven te beweren. De complottheorieen in ieder geval zeker niet, dat weet ik wel.
Ik daag je uit een serieuze krant - Washington Post, NRC etc te vinden die gelooft in een 9-11 conspiracy door de Amerikaanse overheid, anders dan een "coverup of incompetence". Zitten allemaal bij Busj in het complot zeker...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het was zogvuldig geweest, als i.i.g. Able Danger wel in de officiele versie vermeld werd.
Serieuze media? Zoals FOX, CBS, ABC ed?
Zijn deze zenders m.b.t 9-11 net zo serieus en objectief als m.b.t de oorlog in IRAK?
Wat het Pentagon/ Witte huis ze ook voert, zij brengen het, controle ho maar..
Die noem jij serieus? Ze zijn i.i.g NIET onafhankelijk.
Liefst niet de "Indian Times" noemen svp.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:14 schreef klez het volgende:
[..]
Ik daag je uit een serieuze krant - Washington Post, NRC etc te vinden die gelooft in een 9-11 conspiracy door de Amerikaanse overheid, anders dan een "coverup of incompetence". Zitten allemaal bij Busj in het complot zeker...![]()
Hij heeft wel enkele zaken aan de orde gesteld, zoals een (mogelijke) band met de familie van Osama en dergelijke en heeft ook kritische vraagtekens gezet bij de gang van zaken inzake de aanslagen en voornamelijk de aanloop daarvan. Maar hij slaagt er in om niet meteen door te slaan met de meest vreemde theorieen, iets wat bijdraagt aan zijn geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:19 schreef klez het volgende:
Hoe zou het komen dat Michael Moore hier nog geen propagandistisch werkje van gemaakt heeft, btw?
Wellicht kan je dit overzicht even doorlezen:quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:14 schreef klez het volgende:
[..]
Liefst niet de "Indian Times" noemen svp.![]()
quote:The Office of Strategic Influence, or OSI, was a department created by the United States Department of Defense on October 30, 2001, to support the War on Terrorism through psychological operations in targeted countries.
The OSI would have been a center for the creation of propaganda materials, for the stated purpose of misleading enemy forces or foreign civilian populations.
Jammer dat je niet inziet dat de democraten geen haar beter zijn dan de republikeinen:quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:25 schreef Ericr het volgende:
Inderdaad erg makkelijk om alle USA media als niet kritisch af te schrijven. De New York Times bijvoorbeeld is een kwaliteitskrant die zeker kritisch kan zijn.
New York media is zeker niet op de hand van Bush en co, van oudsher een Democratisch bolwerk. Mocht er dan aan de officiele lezing niet veel kloppen dan was dat zeker in de serieuze media uit New York naar voren gekomen. Des te meer omdat 9/11 grotendeels een New Yorkse aangelegenheid is.
Zo gaat dat elke keer; eerst wat roepen en vervolgens nuanceren. Dan weer wat informatie op eigen niet te verifieren wijze aan elkaar knopen en de lucht bezwangeren met suggesties die je niet hard kan maken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:39 schreef atmosphere1 het volgende:
@Ericr: Natuurlijk is er ook goede media in de VS , dat is het punt niet . De regering daar is het probleem ,die verstrekken valse informatie of te weinig informatie. Deze bewering is goed te onderbouwen ook. BBC reportage 'Why we fight' gezien ? Ooit gehoord van het OSI?
[..]
De algehele media in de VS is in zaken als irak idd niet echt onnafhankelijk. Echter wat jij doet is uit de afhankelijkheid van die bronnen een bevesiging halen dat je bronnen ok zijn. Lijkt me een vreemde redenatie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het was zogvuldig geweest, als i.i.g. Able Danger wel in de officiele versie vermeld werd.
Serieuze media? Zoals FOX, CBS, ABC ed?
Zijn deze zenders m.b.t 9-11 net zo serieus en objectief als m.b.t de oorlog in IRAK?
Wat het Pentagon/ Witte huis ze ook voert, zij brengen het, controle ho maar..
Die noem jij serieus? Ze zijn i.i.g NIET onafhankelijk.
Ik weet alleen zeker dat ik de officiele versie NIET serieus neem, en wat de zgn serieuze media hiervan vindt is niet van invloed op mijn mening.
Ik denk dat bijna geen enkele krant of nieuwszender die mogelijkheid onbenut zou laten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef klez het volgende:
[..]
Vandaar dat je in serieuze media niet leest dat Bush achter 911 zit...
Ik denk dat de media aardig goed woordt beheerst door de regering. Anders dan vroeger en niet meer met censuur. De regring kan de media aardig sturen, maar er zullen altijd onafhankelijk journalisten zijn die dingen tot op de bodem uitzoek als Woodward en Friedman.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef klez het volgende:
[..]
Zo gaat dat elke keer; eerst wat roepen en vervolgens nuanceren. Dan weer wat informatie op eigen niet te verifieren wijze aan elkaar knopen en de lucht bezwangeren met suggesties die je niet hard kan maken.
Daar kunnen de Neocons nog wat van leren, van dit soort media-oorlogsvoering. Maar serieuze mensen trappen daar niet in, gelukkig.
welke suggesties kan ik niet hard maken dan ??quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef klez het volgende:
[..]
Zo gaat dat elke keer; eerst wat roepen en vervolgens nuanceren. Dan weer wat informatie op eigen niet te verifieren wijze aan elkaar knopen en de lucht bezwangeren met suggesties die je niet hard kan maken.
Daar kunnen de Neocons nog wat van leren, van dit soort media-oorlogsvoering. Maar serieuze mensen trappen daar niet in, gelukkig.
Zie de post boven je. Als er een serieus complot is, dan zou men daar bovenop duiken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:55 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik denk dat de media aardig goed woordt beheerst door de regering. Anders dan vroeger en niet meer met censuur. De regring kan de media aardig sturen, maar er zullen altijd onafhankelijk journalisten zijn die dingen tot op de bodem uitzoek als Woodward en Friedman.
Nee. Dat heb ik al zo vaak gedaan. Elke keer weer blijkt dat alleen maar door de eigen uitleg die sites of lezers aan "feiten" geven, een complot door de Bush regering tot leven kan komen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:59 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
welke suggesties kan ik niet hard maken dan ??
Ik zou eerst de informatie die ik geef maar eens goed bekijken en daarna pas oordelen !
Zeker.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef klez het volgende:
[..]
Zie de post boven je. Als er een serieus complot is, dan zou men daar bovenop duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |