Een gedeelte van die aangedragen gaten heb ik al eerder neergezet. Maar buiten de explosieven, die inderdaad gedetoneerd kunnen worden en niet ontbranden blijft toch een groot gat staan waar vlucht 77 en vlucht 93 gebleven is.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:26 schreef motionknight het volgende:
[..]
Nee jou argumenten zijn sterk, de messte explosieven kunnen alleen tot explosie komen met detonaters niet door brand.
gapende kloven in de conspiracy theory??? je noemt een paar voorbeelden maar die slaan helemaal nergens op, vogens mij heb je je niet echt verdiept in de materie en reageer je alleen maar op wat er op fok word gezegd maar er zijn wel meer feiten dan hier word verteld over 9-11.
Wat betreft vlucht 77 + 93: Zoals al eerder hierboven gezegd zijn dat vragen die door de complottheorien gesteld worden. Zolang er geen nieuw, echt onafhankelijk, onderzoek komt naar deze vragen zullen we de waarheid nooit te weten komen, en dan heb ik het niet over een onderzoekscommissie aangevoerd door mensen die connecties hebben gehad met de familie Bin Laden of oorlogsmisdadigers zoals Henry Kissinger, maar een echt onafkankelijk onderzoek. Zolang dat niet gebeurd zal ik de officiele verklaring nooit van zijn leven aannemen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Een gedeelte van die aangedragen gaten heb ik al eerder neergezet. Maar buiten de explosieven, die inderdaad gedetoneerd kunnen worden en niet ontbranden blijft toch een groot gat staan waar vlucht 77 en vlucht 93 gebleven is.
Dan kan je zeggen dat het nergens op slaat, maar die redenering slaat pas echt nergens op. Komt er een kritische vraag over een bepaalde complot theorie dan krijg je als antwoord dat het nergens op slaat![]()
Overigens is plaatsen van C4 (semtex) om een gebouw op te blazen nog steeds vrij lastig op alle etages om tot een gecontroleerde vernietiging te komen. Tevens ziet het instorten van het WTC er niet gecontroleerd uit, je kan duidelijk zien dat het onderste gedeelte pas aangetast wordt als vanaf de top het WTC als een plumpudding in elkaar zakt. Geen enkel bewijs voor een gecontroleerde vernietiging.
Het siert je trouwens niet om Wombcat op deze manier een antwoord te geven, respecteer je discussie genoten en doe niet net alsof jij de expert bent en degenen die niet in bepaalde theorieen geloven een stel prutsers.
Als er dan meer feiten zijn, wil ik de feiten wel zien aangaande vlucht 77 + 93 en waar de passagiers gebleven moeten zijn.
Alleen beetje lastig uit te leggen dat je dan niet ingrijpt op plaatsen waar de mensenrechten nog veel harder worden geschonden, en helemaal als je ze zelf ook schendt.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
PreciesZe hadden wel een ander voorwendsel gevonden, mensenrechtenschendingen bijv.
Ik heb al eerder gezegt, ik als complottheorie (aan het echte verhaal twijfelende) heb ook geen antwoord op al je vragen. Die worden in jou ogen in die echt theorie wel beantwoord, maar naar mijn inzicht niet bewezen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Een gedeelte van die aangedragen gaten heb ik al eerder neergezet. Maar buiten de explosieven, die inderdaad gedetoneerd kunnen worden en niet ontbranden blijft toch een groot gat staan waar vlucht 77 en vlucht 93 gebleven is.
Dan kan je zeggen dat het nergens op slaat, maar die redenering slaat pas echt nergens op. Komt er een kritische vraag over een bepaalde complot theorie dan krijg je als antwoord dat het nergens op slaat![]()
Overigens is plaatsen van C4 (semtex) om een gebouw op te blazen nog steeds vrij lastig op alle etages om tot een gecontroleerde vernietiging te komen. Tevens ziet het instorten van het WTC er niet gecontroleerd uit, je kan duidelijk zien dat het onderste gedeelte pas aangetast wordt als vanaf de top het WTC als een plumpudding in elkaar zakt. Geen enkel bewijs voor een gecontroleerde vernietiging.
Het siert je trouwens niet om Wombcat op deze manier een antwoord te geven, respecteer je discussie genoten en doe niet net alsof jij de expert bent en degenen die niet in bepaalde theorieen geloven een stel prutsers.
Als er dan meer feiten zijn, wil ik de feiten wel zien aangaande vlucht 77 + 93 en waar de passagiers gebleven moeten zijn.
er zijn dan ook geen woorden voor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Als je alleen maar vragen hebt, heb je feitelijk niets te zeggen.
Je kan aan de discussie over de WTC aanslagen die uitgebreid gefilmd zijn wel zien dat beelden geen enkele waarde hebben voor de ware gelovers.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:30 schreef Potus het volgende:
Waar komt de absurde notie vandaan dat als er geen beelden zijn van een vliegtuig dat het Pentagon binnevliegt, dat het dan niet heeft plaatsgevonden?
Omdat de gevolgen volgens sommigen niet overeenstemmen met de oorzaak ...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:30 schreef Potus het volgende:
Waar komt de absurde notie vandaan dat als er geen beelden zijn van een vliegtuig dat het Pentagon binnevliegt, dat het dan niet heeft plaatsgevonden?
Of de net zo absurde notie dat een projectiel gefilmd had kunnen worden, de eerste inslag op het WTC is ook maar door 1 of 2 camera's gevangen. Als daar geen beelden van waren geweest had je waarschijnlijk dezelfde gestoorde theorieen moeten aanhoren dat het geen passagiersvliegtuig was geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:30 schreef Potus het volgende:
Dank uquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Omdat de gevolgen volgens sommigen niet overeenstemmen met de oorzaak ...
Het is in ieder geval duidelijk dat jij de kant die de conspiracy heeft belicht niet heb gevolgd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of de net zo absurde notie dat een projectiel gefilmd had kunnen worden, de eerste inslag op het WTC is ook maar door 1 of 2 camera's gevangen. Als daar geen beelden van waren geweest had je waarschijnlijk dezelfde gestoorde theorieen moeten aanhoren dat het geen passagiersvliegtuig was geweest.
Dus ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef duymelijntje het volgende:
Dank uHet gat stemt niet overeen met het naar binnen vliegen van een boeing etc etc etc.
En we hebben het hier over het pentagon, naast het witte huis zo'n beetje het meest beveiligde gebouw in amerika. Daar zijn genoeg camera's.
Ericr jij weet blijkbaar alle antwoorden die in de complottheorien gesteld worden dus dan kan je mijn vraag vast ook beantwoorden:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of de net zo absurde notie dat een projectiel gefilmd had kunnen worden, de eerste inslag op het WTC is ook maar door 1 of 2 camera's gevangen. Als daar geen beelden van waren geweest had je waarschijnlijk dezelfde gestoorde theorieen moeten aanhoren dat het geen passagiersvliegtuig was geweest.
Welke malloot gaat een projectiel afsturen op een gebouw dat midden in een grote stad gevestigd is en hoopt dan maar dat niemand op die dag toevallig een filmcamera in de hand heeft.
Daar heb ik het niet over en die Pod theory is al lang volledig ontkracht. Waar het mij om gaat is dat een projectiel ook gefilmd had kunnen zijn als deze was afgevuurd op het Pentagon. En dan vraag ik me dus welke ongelooflijke malloot een plan uitwerkt waarin je een projectiel afvuurt op het Pentagon terwijl je een zeer gerede kans hebt dat dit projectiel gefilmd gaat worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:58 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval duidelijk dat jij de kant die de conspiracy heeft belicht niet heb gevolgd.
Die theorieen zijn er namelijk al![]()
Er zou iets aan de onderkant van de vliegtuigen bevestigd zijn en afgeschoten zijn net voor impact.
Het gaat er niet om of ik daar in geloof of niet. Gaat er alleen om dat zelfs met beelden er dingen te zeggen zijn en misschien wel te zien zijn die vragen kunnen oproepen.
Dus het is heel logisch dat de onduidelijkheid zal blijven bestaan totdat we echt te zien krijgen dat de boeing bij het pentagon naar binnen vloog.
Ik heb niet alle antwoorden, ik ben alleen zeer kritisch aangaande verregaande complot theorieen die amper gestaafd worden door bewijsmateriaal. En op vage aannames aangaande Ahmad is ook niet in te gaan, want waar is het sluitende bewijs dat hij werkelijk die transactie heeft uitgevoerd?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:40 schreef 6833-228 het volgende:
[..]
Ericr jij weet blijkbaar alle antwoorden die in de complottheorien gesteld worden dus dan kan je mijn vraag vast ook beantwoorden:
Wat deed de directeur van de Pakistaanse Veiligheidsdienst ISI, Mahmoud Ahmad, ook wel bekend als de financier van 9/11, omdat hij $ 100.000 overmaakte naar een bankrekening naar M. Atta op de ochtend van 9/11 op Capitol Hill? Waarom was hij daar? (Hij ontmoette hier o.a. Porter Goss en Colin Powell)
Die flitsen net voor impact, zie jij die niet? Of is dat statische electriciteit? En de kleur van de "brokstukken"die na impact uit het wtc vliegen die duidt op het gebruik van n bom met verarmd uranium, allemaal onzin? De metingen bij het Pentagon die n verhoogde radioactieve straling lieten zien?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus ?
Volgt er nog iets ? Genoeg camera's ? Heb jij iets gezien dan ?
Ow ja het Pentagon ... het meest beveiligde gebouw ... op voorwaarde dat je in de gevel crasht die ze net aan het versterken zijn natuurlijk .... kwestie dat de piloot op tijd bijstuurde anders was ie recht bij Rumsfeld binnegevlogen ... en dat was natuurlijk niet de bedoeling.
Net zo toevallig als dat twee fransen toevallig aan het filmen waren en zo de eerste impact in het WTC konden filmen. Waarom is het ene wel toeval en het andere niet? Waarom heeft de piloot het zich ontzettend moeilijk gemaakt? Omdat het niet in jouw plaatje past? Hij vloog op 7000 voet en dan recht op het pentagon duiken dat is pas jezelf het ontzettend moeilijk maken. Nu maakte hij een bocht waarmee hij aan de hand van een snelweg in een rechte lijn met het pentagon kwam. De kapers die in WTC vlogen volgden ook rivieren, heel simpele manier van navigeren, volg de rivier en je komt bij je doel, een route die ze meerdere keren geoefend hebben. Het is juist best logisch dat ze voor het pentagon deze route hebben genomen. aanvliegen via het volgen van rivier tot centrum Washington, tussen pentagon en The Mall door (beide duidelijk te zien uit de lucht, na Reagan Airport rechterbocht en dan liggen 2 snelwegen klaar om je rechtstreeks op het pentagon af te sturen. De piloot heeft genoeg tijd om zich bekend te maken met de omgeving hij woonde namelijk vlak bij het pentagon.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef duymelijntje het volgende:
Het blijft toch wel heel heel erg toevallig, dat ze net in het stuk zijn gecrasht wat werd verbouwd en verstevigd, terwijl het vliegtuig vanaf de andere kant kwam.
De piloot heeft het zich ontzettend moeilijk gemaakt door juist dat stuk te raken, met maar weinig schade en dode.
Het is gewoon niet logisch, maar ik denk dat ik me toch maar even niet meer ga reageren op dit topic.
Er zullen van beide kanten steeds argumten komen en ik denk dat degene die het officiele verhaal geloven ons geen overtuigende bewijzen kunnen geven van het gene wat is gebeurd en andersom.
Ik hoop dat we in de toekomst alsnog het volledige verhaal te horen krijgen, alhoewel ik dat zeer betwijfel.
En ik blijf zeggen, ik wil echt wel graag geloven dat het officiele verhaal waar is, maar er zijn echt te weinig bewijzen. Ben normaal erg nuchter, behalve in deze![]()
Weltruste mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |